** juli/augustus 2014 mama's**

Discussie in 'De mama's' gestart door mamavanjuul, 14 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou, ben nu ook ziek....ben me toch een partij misselijk, tegen het overgeven aan...en mijn darmen borrelen als een gek. Net maar naar huis gegaan van het werk...zat niet lekker meer...

De go had ook al buikgriep, inclusief haar zoontje, dus die belde vanmorgen dat Casper niet kon komen vandaag. Daar vanmorgen ook nog andere oppas voor moeten regelen. Die lijkt een beetje op zijn retour met de verkoudheid. Vannacht een ui naast zijn bedje gezet en vanmorgen waren de rode oogjes in ieder geval weg. Hij spuugde vanmorgen nog wel even zijn volledige fles over zich heen in een grote boog tijdens een hoestbui....(denk dat het hoesten het spugen getriggerd heeft)......meteen daarna zat hij meteen weer te lachen, dus veel last had hij er niet van volgens mij haha....

Zo maar weer ophalen bij de oppas...eerst even op de bank met een kleedje....

2. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    beterschap Sandra.. het heerst ook echt onwijs.. verschrikkelijk.

toen Silvy zo verkouden was heeft ze ook erg veel gespuugt.. blijkbaar komt dat door het slijm wat irriteerd in het keeltje enz. daardoor komt de melk steeds omhoog.. Nu ze niet meer verkouden is spuugt ze een stuk minder..

ben benieuwd wanneer je de spullen binnen krijgt. zal waarschijnlijk morgen zijn.. jij hebt ook de wijde flessen van brown toch? daar passen ze namelijk o.a. op..

3. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Het is echt winter he, allemaal wat onder de leden...

Ik zit met mijn pipo neus en tranende ogen op de bank... En zo te horen is Levi bezig met zijn tweede mosterd fiasco...

4. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    whahahahaqha mosterd fiasco..

mijn God hoe verzin je het..

hier heb ik sinds gisteravond iets nieuws gezien bij Silvy..
    der tong uitsteken en dan blazen met der tong.. lastig te verwoorden maar zo doen wij als we een scheet na willen doen.. uhh snappen jullie?

5. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ja ik weet wat je bedoeld! Mijn neefje doet het ook! :D

Nou hier had ik Levi op schoot en hij gaat steeds zitten! Hij leund dan naar voren en gaat op zijn kont zitten. Ik hoef hem niet eens te ondersteunen! Heb het gefilmd!! Gekkie.

6. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
  7. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Nee! :p mijn hoofd staat erop!! En dat is niet fraai :D

8. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Hey dat doet Yinthe ook sinds vandaag. Alleen dan lippen op elkaar haha. Ze had net ook een enorme schaterlach super lief! Moest onverwacht weer de hele dag werken... morgen en vrijdag nog even en dan weekend! Nou ja oppas dag en sinterkerst vieren met mijn collega's

9. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Blegh!!! Zit onder een deken te rillen van de kou. Neus verstopt/loopneus, keelpijn, hoofdpijn, oorpijn, pijn in mijn nek en spieren. Gadsiedarrie.... Niks aan. Geen eetlust ook. Heb twee beschuitjes op en een peer. Straks met kruiken onder de wol, net 1000mcg paracetamol op. Hopelijk helpt dat wat.

Mijn man zit naast mij op de bank met Levi op schoot heel geanimeerd een folder van het concultatiebureau voor te lezen. Mafketel.
    Levi zit daarentegen erg geinterreseerd mee te kijken.

Morgen 4 uurtjes werken, dan meteen door met mijn zusje naar het ziekenhuis om ook een heupfoto te maken van mijn neefje want ze heeft zelf geen auto, Levi ophalen bij oppas, daarna half 5 naar Bunnik rijden om mijn man op te halen en dan snel door naar Utrecht om de resultaten van de fotoshoot te bekijken.

Als ik er al aan denk voel ik me nog zieker worden....blegh
    Maarja moet echt even bikkelen morgen...

10. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Beterschap voor alle zieke kindertjes en moeders! Bah niks aan!

11. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    #2331 78Sandra, 10 dec 2014
    Laatst bewerkt: 10 dec 2014
    Pfff....wat een lekkere ziekenboeg met zijn allen.....vriend komt vanavond thuis van werk en ook zo slap als een vaatdoek....en hij is dus nooit ziek......dus hij geeft die kleine al de schuld haha.

Ik heb inderdaad die brede flessen van dr.brown, ben heel benieuwd naar die flesfris dingen....en de rest.

Casper heeft net weer overgegeven na de fles......en heeft ook 50cc laten staan.....maar effe in de gaten houden dat ie vanavond wel alles opdrinkt en er niet weer uit gooit....hij heeft er nig geen last van want hij ligt nu in de box te spelen met het nodige geluid.......

Deze foto kreeg ik trouwens van de oppas vanmiddag net voor ik ziek naar huis ging....;)

12. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Okay...Casper gilt nu dus ook...net weer schone kleren aan moeten trekken omdat hij in een hoestbui weer de melk er uit heeft gespuugd....pfff....het begon al op het aankleedkussen...allemaal van die hoge korte gilletjes.....en nu ligt hij op bed, naast zieke papa....en het gillen gaat onverminderd door...haha

13. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Wat een droppie is het toch!

Levi kan ook korte gilletjes geven maar niet zo als die van muts en mamavanjuul hahaha! Hij gaat alleen steeds meer kletsen!!! Vaak verstaan we niks van het journaal, of elkaar. Meneer heeft het hoogste woord.

Ik heb wel redelijk geslapen. Halverwege de nacht een fles voor Levi en voor mij paracetamol.
    Nu met mijn snipverkouden neus en koppijn/oorpijn ondanks de 1000mcg op de bank. Ik zweet me een ongans! Maar dat betekend dat het eruit komt...hoop ik.
    Straks weer aan de bak. Eerst door de storm. Jakkie.

14. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    Dat jij gaat werken zeg... blijf lkkr thuis onder de wol hihi

15. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb vandaag mijn vrije dag, dus mag ook lekker thuis blijven...wat een weer zeg...brrr...

16. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Das wel heel toevallig, wij hebben alledrie flink de griep te pakken, T. helaas ook. Wat een ellendig koppie zo zeg, en die stomme zetpillen mogen ze ook wel een maatje kleiner maken zeg, wat een kanonnen. Vannacht bij ons in bed laten slapen, doodmoe maar alsmaar huilen, bezweet nekkie, vreselijk.
    voor t eerst sinds jaren maar ziek gemeld, hondsberoerd en verrassend, geen slaap. Lekkere terugkomer zo op het werk..pff.

17. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Zo net terug, even op de bank uitrusten en kwart over 4 weer mijn moeder ophalen en richting Bunnik (30 minuten rijden zonder files) in de stad van Utrecht een patatje pikken en dan de foto's bekijken. Vind het echt heel irritant dat we daar helemaal naartoe moeten. De enige parkeergarage daar kost 50 cent per 10 minuten en ik dacht €1.50 zoiezo omdat je erin rijd.

18. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Duur he in Utrecht...baal ik ook altijd van als we daar even een hapje gaan eten ofzo..pffff

19. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Ach, wat zielig zeg voor de kleintjes zo ziekjes en niet te vergeten de mama's!! Veel beterschap allemaal! Hier van de week midden in de nacht werd ik wakker, ineens keimisselijk... na een halfuurtje boven de pot gaan hangen. Sjonge, nu weet ik weer hoe vervelend het was tijdens de eerste weken van mijn zwangerschap vorig jaar! Maar het rare is (of niet haha) na het spugen was de misselijkheid weg en ben ook niet ziek geworden. J. spuugde van de week overdag (hij spuugt zo nu en dan een mondje terug laatste tijd) ook een keer melk met slijm... dus of het ook met verkoudheid te maken had? Nouja, hij is gelukkig niet ziekjes geworden. Hopen maar dat het hier zo blijft...

Ah, Phillys, ook een drukke baan dus! En lange dagen... ja, lastig hé als je dan ook nog rekening moet houden met je werk als je moet kolven! Hoe vaak kolf je op je werk, elke 3 of 4 uur?

Leuk zeg Muts, dat Silvy nu lekker rond kan kijken met het nieuwe gedeelte op de kinderwagen! Wij gaan morgen eens neuzen hoe dat zit, weet niet eens of wij dat ook hebben haha.

Ach, wat een superlieve foto van Casper, Sandra! Een schatje!

20. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Pfff...fles van 15.00 uur ging er prima in....en nu de fles van 19.00 uur...wat een gedoe....ik ben 3 kwartier bezig geweest om er krap 100 cc in te krijgen.....niet echt huilen, maar meer jengelen, fles niet aanpakken, overstrekken....geen idee wat er is.....misschien zere keel van de verkoudheid??....nou ja straks maar weer proberen....

Inmiddels ligt hij weer op bed....nog even in de box gelegen terwijl wij aan het eten waren....en toen had hij weer de grootste lol...pffff

Mi- hoe waren de foto's?

Deel Deze Pagina