** juli/augustus 2014 mama's**

Discussie in 'De mama's' gestart door mamavanjuul, 14 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ja, moeilijk hoor. Wat is nu het beste denk je dan...

Berna, gefeliciteerd nog met je zoontje! Is alles goed verlopen met de zwangerschap, bevalling en kraamperiode?

2. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Zo daar ben ik ook weer even drukke tijd achter de rug manlief werkt in diensten waardoor hij 12 uur per dag werkt dus best druk met 2 kleintjes alleen nu is elise ook net zindelijk geworden dus moet ook nog js 10x op een dag met dr naar de wc 😥 vandaag is lucas gedoopt. Vorige week heeft die zn prikjes weer gehad hij weegt nu 6400 gram en is 67,5 cm.mocht overgaan op voeding voor hongerige baby s omdat hij snachts nog steeds zoveel wakker is.
    dinsdag begonnen met groente hij vind het nog maar vies haha maar hij eet wel zn bordje leeg haha.

Corina ah das geen leuk nieuws! Hopelijk kan je toch nog even doorgaan.

sandra gelukkig dat hij niet meer verkouden is!

Mi ben ook benieuwd naar de fotos

mamavanjuul ahh sneu ook al ziek. Beterschap voor je meisjes!

3. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Gefeliciteerd met de doop!

En ja hoor.... Mijn beurt voor de buikgriep :
    Ben ook voor het eerst ongesteld, kan er ook w bij :(

4. Phillys

Phillys Actief lid

15 dec 2012
    379
    0
    0
    Werken in een bijzonder leuk kinderdagverblijf!
    Limburg
    Gefeliciteerd Berna!

Corina, wat een vervelend advies.. ik zou inderdaad even overleggen met de lk en kijken wat jezelf het fijnste vindt. Wst Mi zegt is ook een goed idee ;)

Ukkie, is inderdaad even doorzetten met Elise.. duurt even voordat ze het zelf goed kunnen dus nu maar even rennen! Zal vast heel druk zijn. Wat goed van de hapjes.. en goed gegroeid zeg!

Mamavanjuul, beterschap!

Ons meisje woog 9 dec. (bijna 4 maanden) 5470 gram en 59.8 cm!

5. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Mamavanjuul, beterschap!

Ukkie, oooo weer een mijlpaal!

Phillys, wat een lief klein poppetje! Ik heb dan een pummel vergeleken met de jouwe! 66cm en bijna 7000gram hahaha
    Voordeel, je doet langer met je kleertjes ;)

6. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Wat is het stil hier. Allemaal druk aan het werk geweest?

Gaan die van jullie ook al staan?
    Op schoot moet ik hem wel vasthoiden anders valt hij om maar hij kan zijn eigen gewicht prima dragen haha. Hij staat dan kaarsrecht! Superbaby!!! Hahaha

7. Amber2007

Amber2007 Actief lid

14 okt 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag!
    Poe... Vorig jaar waren we allemaal "net" zwanger en nu! Nu giegelt en een kinderstemmetje door het huis. Ligt er overal speelgoed, is de was vertienvoudigd, slaapt meneer al op zijn eigen kamer, drinkt hij al pap en is hij dol op pompoen 😊 raar hoe snel zo iets gaat kan gaan...

Denken jullie al na over een volgende? Ik denk er wel over na maar nu nog niet hoor!! Ben blij dat alles goed is met Niel en kan echt nu weer de stress aan van een zwangerschap. Verder doe ik nog steeds een poging mijn lijf terug te krijgen... Hoe gaat dat bij jullie? Inmiddels moet ik nog 2,9 kilo maar ik doe aan krachttraining dus de weegschaal zakt echt niet snel.
    Mijn motivatie: eind maart 5 dagen shoppen in NEw York met 3 vriendinnen!!! Heb er echt mega veel zin in!

Iedereen die ziek is, beterschap!! Niel is trouwens echt een bollie hoor met 65 cm en 7400 gram... En dat was 2 weken geleden 😜

8. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Haha Niel heeft gewoon lekker wat opslag voor de winter joh ;)
    En leuk zeg! Ben je al eens eerder in New York geweest?

Tja, hier ligt meneer al vanaf 7 uur te maffen... Dus verveel me. Beetje op fb en zw. pagina hahaha. Mannetje neemt het ervan, die zit achter de playstation.

9. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Ik kom ook weer even spieken! Afgelopen weekend gewerkt. Maandag is tegenwoordig mijn huishouddag, boodschappen, wassen, schoonmaken... dus weer lekker bezig geweest vandaag:p

Oh Corina, nee toch... wat een moeilijke keuze! Ik snap je helemaal. Je geeft niet voor niks bv, en als je dan misschien moet stoppen is dat zwaar knudde... tenminste, ik moet er zelf nog niet aan denken! Ben er veel te veel aan verknocht nu, dat kleine mannetje aan mijn borst. Sterkte met je keuze!

Nog steeds zieke mama's en kindjes of intussen alweer aan de betere hand? Hoop het voor jullie!

Oooh Mi, ben superbenieuwd naar de foto's! Jaaa show ze maar als je ze hebt:D
    Ja J. staat ook zelf, natuurlijk moet ik wel zorgen dat ie niet omvalt haha. Grappig is ook dat we hem soms voor de grap laten 'lopen', dan tilt hij heel parmantig zijn voetjes om de beurt op en liggen wij in een deuk.

Ja, bijzonder is dat hé Amber, het is gewoon al een jaar geleden dat we zwanger raakten. Wat gaat het hard! Maar ik vind het echt super, om moeder te zijn. Ik geniet zo van mijn kleine ventje! Wow, gaaf zeg naar NY! Dapper dat je zo je best doet met afvallen, respect! Ik ben niet zo'n sporter, vind moeder huisvrouw en mijn werk soms al sport genoeg haha:) Maar ik was 2 maanden na de bevalling op mijn streefgewicht en daar blijf ik ook op hangen. Terwijl ik wel soms wel lekker snoep, maar mijn mannetje 'snoept' dan wel weer van mijn lijf natuurlijk!;) Toch wel fijn van de bv!

Hoe gaan bij jullie de nachten nu? Hier is het erg wisselend. Vannacht heeft J. doorgeslapen. Maar daarvoor een paar nachten weer niet. Geen pijl meer op te trekken!

10. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Ja, we willen graag wel een tweede als dat mogelijk is! Maar wil nog graag eerst volop genieten van mijn kereltje.

11. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    ladies!

hier gaat het super.. (terwijl ik dit type denk ik oh god straks veranderd het weer)

hier krijgt ze nog steeds rond 19.30 de laatste fles en komt dan smorgen tussen 7.30 en 9.00... dan fles en weer terug naar bed.. en slaapt dan zomaar weer 2 uur.. dan max 2 uur weer wakker en dan der tussen de middag slaap van 2 tot 3 uur... weer 1,5 a 2 uur wakker en dan een slaapje van een uur.. dan wakker tot 20.00 en naar bed..

als ze wakker wordt en het is nog geen flestijd dan krijgt ze lekker een beetje diksap en dan de fruit en groentehap tussen door..

27 januari moeten we weer naar cb. maar dat duurt nog even dus..

Silvy begint nu als ze op haar buik lig der knietjes op te trekken en te kruipen.. als ze haar evenwicht niet kan houden valt ze op.. zo schattig!wat gaat het toch allemaal snel...

12. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mamavanjuul Beterschap! Hier gelukkig weer allemaal beter...

Ooh, New York lijkt me zo gaaf!

Staan gaat hier nog niet, moet hem echt wel ondersteunen, maar hij wil wel. Wat hij nu heel leuk vind is samen voor de spiegel staan, dan begint hij heel hard te gieren en gillen en lekker blij kijken naar mij via de spiegel...zoooo schattig haha.

Omrollen van buik naar rug begint nu te komen...hij doet druk zijn best met zijn hoofdje omgooien enzo...zo grappig om te zien. Van rug naar buik gaat nog niet echt...als je hem op zijn rug legt, dan ligt hij de meeste tijd met zijn beentjes recht omhoog in de lucht...waar je hem ook neerlegt, commode, box, en zodra de slaapzak opengaat, plop, die beentjes recht omhoog. Zal hij nog wel overgehouden hebben aan de stuit haha.

Volgende week beginnnen met groentehapjes....even kijken wanneer ik dat in zijn schema ga inplannen, want hij is max 1,5 uur wakker en slaapt dan tot een kwartier, max half uur voor zijn volgende fles. Het is tegenwoordig echt een dikke slaapkop ;). Dus heb niet echt veel momenten waarop de groentehap past. Nou ja, we zien wel.

Nachten gaan nog steeds goed. Nog steeds 23.00 uur laatste fles en dan slaapt hij tot de wekker van 06.30 uur, met een speentje om 06.00 uur waarna hij weer even verder tukt.

Hier pas 12 februari weer naar het cb...

Nog 2 daagjes werken en dan lekker vrij tot en met na oud en nieuw! Heerlijk!

Mi, wanneer krijg je de foto's binnen? Ben heeeeel benieuwd!

13. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    MI, Nee niet aan het werken maar vakantie vieren, lekker uitrusten.

Berna, gefeliciteerd :D Kom je ook gezellig mee kletsen?

Ukkie, gefeliciteerd met de doop van Lucas.

MamavanJuul Beterschap! Hopelijk ben je gauw weer beter.

Phillys, Ja precies ik kijk wel waar het schip strand. Het komt wel goed al zoveel tegenslagen gehad wat betreft de bv dus dit kan er ook nog wel bij.

Mi, Ja hier ook druk bezig met oefenen, het zitten doet hij bijna zonder steun! hij is sneller als zijn zus.

Amber mooi gewichtje van Niel, oepf door mijn schildklier problemen ben ik helaas weer gegroeid in kilo's zit weer op +7 :( dus we gaan weer extra sporten en wandelen. Oeh new york lekkerrrrrr en of dat motivatie is!

Wauwwww Yuri zijn 2 onderste tandjes zijn door en hij heeft mij toch een last, wat verkouden en rode uitslag op zijn kontje het lijkt wel een mini baviaantje. Morgen naar cb!
    Heb ze ontdekt omdat meneer mij gisteravond en vanmorgen weer beet, ben toch eens gaan kijken en ja hoor ze waren door.
    De nachten tjah de ene nacht slaapt ie door de andere weer niet.
    Bleh morgen weer prikjes :(

Sandra, lekker ook straks vakantie dus, ik ook :D

14. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Hier gaat ook alles goed hoor! Woensdag nog controle voor haar grote hoofd ( nee hoor zegt het cb ;) ) rond 8 uur laatste fles en rond 9 uur slaapt ze tot 8/9 uur.Momenteel werk ik wat meer dus typ niet zoveel, ik lees wel alles hoor!

Zo te zien wel een motiverend berichtje mi, iedereen reageert even weer :D

Nog steeds erg eenkennig hier :( bij mij op schoot is het lachen naar iedereen maar zodra iemand haar op schoot heeft is het huilen. Niks aan!

Corina wat moet dat heftig zijn zeg! Ik heb er totaal geen verstand van maar sterkte!

Jullie kindjes zijn al snel met het draaien zeg! Yinthe heeft 1 keer van rug naar buij gerold en dat was het haha
    Zo eerst lekker slapen

15. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ja heb iedereen even op het matje geroepen ;)

O wilde wat gaan typen maar Levi word wakker...lichtelijk overstuur. Doet hij sinds hij ziekjes is...

Straks werken! Tot vanavond ;)

16. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Dankjewel meiden

ah vervelend mamavanjuul hier nu 2x ongesteld geweest ben benieuwd wanneer mn cyclus weer normaal is.😕

ai dat wordt pijnlijk corina tandjes. Ik dacht laatst dat lucas er ook 1 kreeg maar bleek toch van niet hij blijft wel sabbelen en bijten dus het zit er wel aan te komen.

Gewicht hier moet er nog 5 kilo af en een paar cm het gaat nu wel sneller als na elise gelukkig. Pas al aardig wat kleren weer.

Shoppenin new york hele goede motivatie👍

17. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Haha juffrouw Mi 😎

Net terug van CB Yuri woog bijna 6800 gram en lengte is 63,5 mooi gemiddeld manneke. Prikjes gehad en niet eens gehuild.
    Mochten met hapjes beginnen heeft af en toe even geproefd tussendoor maar nu voor het echie en elke dag, dus ik ga even koken! Pompoen vond Levi erg lekker toch Mi?
    En waar bewaar je het in als je het invriest?

Ukkie, ja echt 2 onder tandjes, meneer maakt er een sport van ze te gebruiken.
    Haha auw!
    Nou kwijlen enorm, maar als ze rode billen krijgen weet je genoeg!

18. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ja flespompoen! Zijn neefje ook gegeven en die vond het ook heerlijk! Inmiddels heeft hij ook sperziebonen gehad en wortel. Nu bezig met aardappel met courgette. En dat kind vind alles lekker whahaha.
    Bij oma heeft hij een keer bloemkool op. Was ook lekker. En peer.
    Maarrrrr na de peer had hij in de middag krampjes dus met fruit wacht ik nog even iets langer. Groentr gaat goed nu.

En wat snel al! Tandjes!

Net even een nieuwe bijtring gekocht. Mijn man dacht goh, laat ik hem eens uitkoken...geen goed idee :D

Hier ook verschrikkelijk veel kwijl!!! En hij bijt de hele dag op zijn vingerd, of de mijne...

19. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Even een spammetje tussendoor, schip ahoy!

Ik wil ook nog wel wat kilootjes kwijt maar ik wil mn snackies níet kwijt... tja, ok de koekjes winnen weer vandaag ;)

onze lieve gastouder kwam aan met een mini kerststukje van T. zo schattig.

heeft een van jullie trucjes om de kleine wat meer te laten drinken? ik laat er 3 a 4 uur tussenzitten en dan geef ik bv in een flesje, maar meer dan 110 neemt ie niet en zo blijven we snachts aan de bak :) als hij nou overdag even meer dronk dan kunnen we eindelijk eens ons eerste nachtje doorslapen vieren! duimduim...

20. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Aaah schattig!
    Tips.... Nee eigenlijk niet... Sorry

Ik zit vandaag op 7 voedingen.... Geen idee waarom opeens 2 meer!
    Hier ook heeeeeeel veel kwijlen en natte mauwen!

Deel Deze Pagina