Wat een lieve foto Roosjuh! Niel is ook dol op flespompoen maar ja, die eet alles 😂 Vraagje, ik ben opzoek naar autostoel (krijg ik kado) nu wil ik graag 1 die langer achteruitzet ivm veiligheid iemand ervaring hiermee? Werk ze of geniet van vrije dag 😄
Aaaa wat een schatje. Ik herken zijn houding meteen! Haha als je kindjed van dezelfde leeftijd ziet herken je gewoon de blik/houding van lijfje hahaha En best wat haar! Levi begint kaal te worden. Heeft nu precies twee stroken krullen op zijn hoofd... Net een duiveltje. Wij zeggen maar dat de nestharen uitvallen en hopelijk komt er een dikke bos weer terug...
Wat een lief ventje Roosjuh! En leuk pakje ook. Hoe vaak komt je mannetje nog 's nachts/hoeveel uur kan hij er tussen laten zitten? Ik heb ook niet echt tips, denk dat hij het gewoon genoeg melk vind overdag. Kolf je nu alles af of voed je ook nog live? Want uit de borst zou hij wel meer kunnen halen natuurlijk. Doorslapen is denk ik ook of je kindje dit zelf wil, sommigen vinden het gewoon fijn om 's nachts te kunnen drinken al is het maar dichtbij mama zijn en de veiligheid/geborgenheid zoekt. Hoe slaapt hij overdag? Wooow Yuri zelfs al 2 tandjes Corina! Auw, deed wel zeer zeker dat bijten? Heb niet zoveel verstand van autostoeltjes Amber, wij kregen er gratis één bij toen we de kinderwagen kochten. Kwijlen, hier ook echt enorm veel! Maar dat is echt al weken zo. En hij bijt graag overal op, zijn handjes, speeltjes, mij... wat ie maar te pakken krijgt!
Ik weet niet hoe het zit met stoeltjes, maar wij hebben een 2 way fix of familyfix (weet niet meer hoe het ding precies heet) van maxicosi, daar kan het tweede stoeltje ook nog achterstevoren.
Autostoeltje: wij hebben een two way fix in de auto. Je klikt de maxi cosi er dan dus op. Branden de lampjes groen dan zit ie vast. Ideaal. Geen gehannis met gordels. Hier past ook de volgende auto stoel op. Nu kregen wij bij onze maxicosi kinderwagen ook een autostoeltje van hetzelfde merk duhuh. Maar dat is de city...of citi... Die past niet op de two way fix. We hebben toen bijbetaald om de citi om te ruilen voor een cabrio. Alle andere versies daarvan passen er op behalve de citi. Nu staat de autostoel met de rug naar voren. En de volgende ook weer. Ik zag dat de maci cosi autostoel tot 9 maanden is. Dus over 4 maanden moeten we ook weer een nieuwe. Binnenkort zijn we verplicht om de autostoel achterstevoren te hebben.
Maar begrijp ik het goed? Je bedoeld een autostoel die je kan verschuiven zodat de benen niet onhandig tegen de bank zitten? Of bedoel je dat niet? Volgens mij heb je die niet. Maar hen je ze wel dat hij kiept. Dan creeer je ook meer ruimte... Nu ik erover nadenk...er zit aan hendel/knop aan de zijkant van de two way fix...misschien kun je daarmee aan de voorkant dat ding verlengen...?
Dank euhm hij wordt rond 22:30, 3:00 en rond 5en nog wakker, eerste 2 x echt voor voeding en 5 u kan ik soms oplossen nog met speentje. Live gaat niet echt geweldig meer, kan fase zijn maar hij lag steeds te rommelen tijdens t drinken, of viel zo snel in slaap dat hij niks binnenkreeg snachts, waardoor hij anderhalf u later weer kwam. nu ik ziek was liep ook de boel weer terug dus ik probeer nu weer consequent + 1 x snachts te kolven om t weer op te krikken... daarna hoop ik dat ik zn avondvoeding weer live kan doen. en anders is t maar bv in een flesje.. autostoeltje hebben we gekregen, geen idee wat ie kan... hij kantelt naar 2 standen geloof ik.
jeetje roosje dat zijn tijden.. ben jij niet helemaal stuk!? jeetje die nachten zijn killing hoor.. hoop dat hij snel wat meer eet zodat hij snachts langer door kan!
Pfff....als ik dat zo lees ben ik blij dat Casper tegenwoordig lekker doorslaapt ...ik zou dat nu niet meer trekken hoor, dat nachtelijke opstaan.... Hier ook ontzettend kwijlen, slab constant zeiknat, en de hele dag op zijn handje kauwen....heb hem al een bijtring gegeven, het kwijl loopt er soms gewoon in dikke slierten uit.......en dat in combinatie met veel dunnere poep, rode wangetjes en af en toe beetje luieruitslag denk ik toch dat er tandjes aan zitten te komen....gastouder dacht het ook al....hihi....vandaag had ie niet zijn dagje bij haar....niet lekker slapen, vroeger wakker tussen voedingen in en dan huilen.....maar nu ligt hij al weer lekker te tukken vanaf kwart voor acht. Vandaag laatste werkdagje gehad. Heb nu heerlijk vakantie tot 5 januari!! Kunnen we mooi eens rustig met de groentehapjes beginnen
Veel succes Sandra! Hier een kereltje die zijn hapjes zo lekker vind dat hij er gillend doorheen gaat! Ja, elke lepel die hij aan ziet komen dan begint hij te gillen net zolang tot het in zijn mond zit. En dan heel hard Mmmmmmmmmmmm! En dan slikt hij door en begint weer met gillen. Vanavond courgette met aardappel weer en er zaten wat stukjes in. Had het niet zo goed gepureerd denk ik...maar dat maakte hem niks uit. Hij vrat alles op. En als dan het hapje op is en ik haal zijn slabbetje weg ( teken dat het op is) dan krijgt meneer een serieuze bitch fit! Oe dan is ie boos!
Ach meid toch! Echt zwaar... en dan ook nog kolven, wat veel meer werk geeft... en je dip dan nog... zijn jullie een beetje beter trouwens? Heb diep respect dat je nog steeds doorzet met de bv!! Wat een bikkel ben jij! Nou, ik probeer nog even met je mee te denken... hmm hij viel soms in slaap tijdens live voeden 's nachts? Dan lijkt mij dat hij geen echte honger heeft, maar denk meer behoefte aan de geborgenheid? Wat je zou kunnen proberen is niet meteen gaan voeden, maar even afwachten. Murmelt hij eerst een beetje bijvoorbeeld, zou ik proberen niet direct erop af te gaan maar af te wachten wat hij doet. Wordt het meer dan murmelen kun je natuurlijk actie ondernemen. Als je direct reageert op je kindje kan hij daar ook aan gewend zijn. Heb je overdag trouwens wel een goed ritme met slapen, voeden, spelen?
Oh trouwens Roosjuh, kan ook zijn dat hij niet goed geslapen had en daarom te moe was om te drinken. Omdat je zegt dat hij dan weer na anderhalf uur kwam. Hoe gaat het slapen verder, gaat dit prima of geeft dat nog wel eens problemen?
Aaaaa ondeugd straald van haar af hihi. Roosjuh, dat is inderdaad nog bikkelen! Wisselen jullie wel af in de nacht? Dat je een flesje gekolfd hebt staan zodat jij even door kunt slapen? Misschien zorgt de vermoeidheid ook voor een dip? En inderdaad hoe slechter er overdag word geslapen hoe slechter de nacht ook gaat. Hier komt Levi ook 9 van de 10 keer in de nacht. Maar 2x lijkt mij best vermoeiend. Dikke knuffel!
hier slaapt sil alweer vanaf halverwege der sprongetje door.. gelukkig.. maar lijkt me onwijs killing inderdaad... ohh alyssa2014 echt ja.. foto!!! kunnen we ze naast elkaar leggen hihi super grappig! mi komt levi dan ook echt voor voeding? en zo ja hoe laat ongeveer?
Ja hij drinkt dan 180 soms 210 afhankelijk van hoe laat. Vannacht kwam hij om 0:44 ( precies he hahaha) Nacht daarvoor 5:45 Soms 3:00 Het is meestal afhankelijk vanaf hoe laat hij ging slapen. Hoe later hij slaaot hoe later hij zijn fles wil. Maargoed...Levi slaapt wel dan tot 9:00 / 9:30 Als ik niet hoef te werken kan ik ook uitslapen en hij slaapt overdag 3x 2 uur. Gisteren van half 2 tot half 5 zelfs. Maar hij groeit wel ontzettend hard. Hij zal het wel nodig hebben.
miss dat het na het sprongetje wel opeens weer over is.. sil kwam namelijk ook 1,5 toen opeens snachts voor een fles.. hier meestal tussen 7.30 en 9.00 wakker dan gelijk weer terug tot ongeveer 10.00 a 11.30... ligt eraan of ik moet werken natuurlijk.. maar jij zit nu op 5 flessen dan met die nachtfles?
Met de nachtfles op 6x 180cc + groentehap. Half potje eet hij... ben nu aan het kijken om in de ochtend fruit en namiddag groente. Hij drinkt er tot nu toe niet minder om. Poepen daarentegen... Gister ging het fruit goed namelijk...