** juli/augustus 2014 mama's**

Discussie in 'De mama's' gestart door mamavanjuul, 14 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Wat is het toch een heerlijke ondeugd die Silvy!

2. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    ooooh lekker boevenkoppie!!

3. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Zo, weer klaar voor de dag! Eerst werken en dan gezellig naar mijn schoonouders. Familiedagje.

4. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Deze is van 2 week. Heb hem van Facebook geplukt heb nieuwe telefoon die is nog leeg :D

5. sneeuwklokje22

Deze van gisteren. Wat een knappe kinderen zeg en wat een veranderingen! Prachtig om te zien

6. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Nog zon lief hummeltje, indd allemaal knappe kindjes :)

7. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wat een knapperds weer allemaal. Mooie kindjes allemaal hierin dit topic :)

8. Phillys

Phillys Actief lid

15 dec 2012
    379
    0
    0
    Werken in een bijzonder leuk kinderdagverblijf!
    Limburg
    Ik hoop dat jullie allemaal een fijne kerst hebben gehad! Wat een geweldig jaar.. 2014! Allemaal prachtige kindjes hebben we mogen krijgen:D
    Wat een verschil allemaal die foto's en zo'n knapperds!

Een beetje druk op het moment maar de foto's komen er aan!
    Alvast een knallend uiteinde en een mooi begin van 2015!!

9. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Gisteravond de 23.00 uur fles overgeslagen. We zijn gewoon zelf om 23.00 uur naar bed gegaan en hebben hem laten slapen. Ging goed! Hij werd gewoon om dezelfde tijd als normaal wakker.

Maar is het nu dan verstandig om de 4 flessen die er over blijven op te hogen naar 210/7. Vanmorgen gewoon als eerste fles 180/6 gegeven en zojuist om 11.45 een fles van 210/7. Deze ging helemaal op, zonder aarzelingen....

Vanmorgen ook fruithapje peer geprobeerd (half potje ah biologisch :)). Deze ging bijna op....volgens mij vond hij het best lekker want ieder hapje werd ontvangen met veel kabaal. Vanmiddag weer doperwtjes ;).

10. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Stom is dat he met bijlezen dat je meer als de helft vergeet?

Hier mooie kerstdagen gehad, bij moeder en schoonouders geweest.
    Chalina heeft voor het eerst gegourmet meer geknoei als eten haha
    Zo te lezen hebben jullie het ook gezellig gehad.

Tip witte boontjes & sperziboontjes, Yuri vond het heerlijk!
    Hoe gaat het met de krampjes?
    Hier echt niets of amper.
    Johan heeft hem gister een hapje gemaakt met babykoke, banaan en appel.Ook een succes.
    Ik heb een hongerlap geloof ik.

Ukkie, mooie foto van je kids, beide met de boom.

Alyssa herkenbaar, Yuri kan ook niet meer zelf in slaap komen, hij wil perse bij mij liggen en dan leg ik hem weg.

Mi, Probeer eens een reep paprika de gele die is niet zo sterk, ken je rapley methode? zo leuk als ze gaan ontdekken.

Muts, diksap? echt waar en dat gaat goed? hoeveel geef je dan?
    Na de hapjes krijgt Yuri nog bv, maar keer wat anders er tussen door vind ie ook wel lekker denk ik.

Wauw die foto's wat lief en mooi, wat zijn onze kiddies enorm gegroeid. Stelletje knapperds!

Hier is Yuri 1 dag

2e foto week geleden dus precies 5 maand.

11. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    Corina ja hoor gaat zeker goed.. klein bodempje siroop en dan aanvullen met water.. die fles is 220cc en doe ik de hele dag mee.. ook als ze bijvoorbeeld 2 uur geslapen heeft en het is nog geen flestijd dan krijgt ze der ook paar slokjes uit.. want ik heb ook dorst als ik geslapen heb hihi

12. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Ja precies, en daarna wil ze de fles nog wel?

13. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Daar heb je een punt Muts, die kleintjes zullen toch ook wel eens een droog bekkie krijgen tussendoor :) zeker als er steeds minder flessen komen.

14. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    en coole pose van Yuri, zo met dat handje haha

15. sneeuwklokje22

Aaaaah soms verlang ik echt weer naar dat kleine vouwpakketje ;)

16. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    Ja hoor corina zoveel krijgt ze niet hoor.. die 220 drinkt ze nooit op.. gewoon ff dat der dorst gelesst is zeg maar.. hihi..

vandaag hreft ze heel slecht gedronken dat begon vanmorgen al heeft na nacht van 13 uur maar 100cc op.. dus heb der yurtje later een babyontbijtje gegeven is van ellas kitchen.. yoghurt rijst en mango.. is eigenlijk vanaf 6 maanden maar goed ze vond het lekker der 2e fles om 13 uur hoefde xe ook maar 130 van.. de 3e fles om 16.45 uur heeft ze ook maar 150 op.. en de laatste fles nu maar laat gegeven nl 20.30 ook maar 180 op.. geen fruithap en geen groente hap vandaag .
    morgen maar eens 3 flessen gaan proberen..we gaan het zien.

ohja ik heb de biologische diksap van de ah..

17. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou, hij is vandaag lekker op dreef.....even goed zijn keel gesmeerd haha.

Tijdens het verschonen vond ie het vandaag iedere keer nodig om heel hard HAHAHAHAHA te roepen/schreeuwen....en dan niet in de zin van schaterlachen maar echt het "woordje" haha.....en dan echt oorverdovend en tegelijkertijd spastisch "planken" :D

En daarna lopen we langs de welbekende spiegel en gaat het nog een keer....nu vergezeld van volledig bewegen van zijn bovenlichaam en armen hihi....dan weer bij het in het zicht komen van de fles.....handen uitstrekken naar de fles en hard roepen hihi.....het wordt pas stil als de fles in zijn mond zit.....

Muts - Silvy is al ver zeg met het minderen van flessen en de bijvoeding....wat gaat het snel he met sommigen.....ik vind het al heel wat dat we vandaag maar 4 flessen hebben ipv de standaard 5.....ben benieuwd of hij dit nieuwe ritme volhoudt ;)

18. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    Sandra wij zitten echt al een behoorlijke tijd om 4 flessen omdat we die 23 fles al niet meer gaven vanaf een week of 13...

fruit en groente zijn we al rap mee begonnen vandaar dat ze nu al meer eet dan een half potje..

maar ieder kindje is anders hoor...

19. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Snap ik....vind het gewoon lekker vlot!

Deel Deze Pagina