** juli/augustus 2014 mama's**

Discussie in 'De mama's' gestart door mamavanjuul, 14 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ja ben bekend met Rapley! Was van plan straks een beetje van beide te doen. Hem een stukje in de hand en ondertussen voer ik zijn hapje van hetzelfde naar binnen ;)
    Maar dat doe ik liever vanaf 6 maanden. De komkommer was meer voor de aankomende tandjes hihi...soort biologische bijtring :D

Hier geef ik Levi wel eens gewoon wat water. 60cc. Warm ik ietsje in de magnetron zodat de ergste kou eraf is. Hij vind het heerlijk! Hij drinkt alles op.

Nu moet ik zeggen...ik ben verwend hoor. Meneer eet alles, snapte vanaf de eerste hap de lepel en hij slikt soms wat hele stukjes gewoon door als ik eens perongeluk niet goed gepureerd heb.

2. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Jeetje, jullie gaan echt rap met bijvoeden zeg! Charlotte krijgt nog helemaal niks extra's :)
    Ik ben er ook helemaal nog niet mee bezig moet ik eerlijk toegeven. Gister wel pompoen uit de vriezer gehaald, maar dat staat nog in de koelkast. Helemaal vergeten :)

Wij zitten nog op 6 voedingen per dag ongeveer. Afgelopen nacht eindelijk weer eens doorgeslapen. Had al weer 4 dagen een nachtvoeding. Daardoor was ik om 6.45 zelf al wakker omdat ik kletsnat was.

Hier wil ze ook alleen nog maar staan, zo grappig
    en ze valt alles aan door iets heel snel in haar mond te stoppen en te kauwen! Ze kwijlt alles er onder, moet per dag wel 2 nieuwe shirtjes aan omdat ze kletsnat zijn! Als wij aan het eten zijn, dan kijkt ze wel heel erg geïnteresseerd naar wat wij aan het doen zijn.

3. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Roosjuh, ja mooi he, heb nog meer haha.

Heb yuri net gewogen sinds hij hapjes krijgt is ie flink gegroeid 7600 nu. Hij heeft mij toch paar spekbillen hihi

Mvj, ja vind het ook snel gaan wat betreft de hapjes, voed ong nog 5x zelf. Zo kan ik het nog wel even volhouden.

Hier alle boodschappen weer binnen, krijgen visite vertik het om met de kids weg te gaan.
    Nog even morgenmiddag kniepertjes en oliebollen bakken.

4. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Wat zijn kniepertjes? :D

5. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    Eerste dag vant nieuwe schema zit erop en tis super goed gegaan.. niet gemerkt dat ze honger had.

om 7.30 fles met rijstebloem 210+7 en 1 eetlepel rijstebloem
    11 uur 125 gram fruit
    13.30 210+7
    16.00 flesje diksap
    17.00 125 gram groente
    18.30 210 +7 en eetlepl rijstebloem

6. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    Ze heeft de laatste fles nu een uur eerder gehad.. maar dat maakt niet zo veel uit want ik moest der ook om half 9 wakker maken iedere ochtend..

weer een uurtje meer tijd voor mezelf hahaa

7. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Bij deze mijn mannetje; eerste foto 1 week oud en de andere precies 5 maanden

8. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Hier nog een blije foto, dikke lol met papa! En zijn tandjes zijn hierop ook te zien:)

9. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wat een leuk ventje!!

10. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Jeetje ja! Ik zie het tandje zitten! Hihi! En ook al zo'n lange beer ;)

Muts, 3 voedingen! Silvy doet het goed! Hier nog op de 5 hoor en de laatste dagen red ik de 3 uur amper. Meer 2,5...

Alyssa, hoe is het nu met Yinthe? Nog de HAP gebeld?

11. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Ja mi ze wou ons even zien. Als de koorts en diarree vandaag doorzet moeten we zo een zoutoplossing geven. Zodra ze een fles weigert moeten we bellen. Ze verwacht vandaag een omslag punt vooral betreft de koorts.

Als ze wat fitter is vieren we vanavond bij mijn oom en tante oud&nieuw met familie. Ik vind het best spannend, jullie?

12. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    jup 3 voedingen mi..
    ze heeft de hele nacht gewoon weer doorgeslapen en moest haar vanmorgen om half 8 wakker maken aangezien ik een half dagje moet werken.
    is nu naar de gastouder..

zolang ze snachts niet gaat vragen om een fles en gewoon netjes aankomt probeer ik het zo te houden. mocht ze snachts weer komen dan gaan we weer terug naar 4 flessen.

jeetje Alyssa is Yinthe zo ziek?

13. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Mi, kniepertjes zijn koekjes maar je kunt ze ook oprollen en slagroom in spuiten.
    Drents en Groningse traditie.
    Je hebt ze ook in de winkel van vechter., maar lang niet zo lekker.

Gisteravond begon hier het geknal al, yuri sliep pas rond 12
    Daar ging mijn twilight avond...

14. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Beterschap voor Yinthe

15. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Beterschap voor yinthe.

Wauw wat een goede eters allemaal. Wij gaan na de jaarwisseling voorzichtig weer wat groente proberen. Kijken hoe het dan gaat met slapen. Bij het cb durfde ze niet te beweren dat het slechte slapen niet door de bijvoeding kwam maar ze had het nog niet eerder gehoord (wel bij rijstebloem, maar niet bij groente). Dus we gaan het zien. Voor nu gewoon nog 5x180/6.

Wat een blij kereltje blauwoogje:)

16. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Dank meiden:)

Wat sneu zeg voor Yinthe, hoop dat ze gauw weer opknapt!

Fijne jaarwisseling allemaal!

17. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Haha kniepertjes...ik dacht aan piepertjes :D
    Klinkt lekker! Stuur maar wat naar het midden van het land.

Spannend vanavond ja! Wij blijven lekker thuis, lekkers erbij, eindejaarsconference kijken ( als hij leuk is en anders zetten we een film op) en ben benieuwd. Net even naar de winkel en naar zijn oma gewandeld voor thee en hij sliep dwars door de knallen heen.
    Wij zijn niet zo van het vuurwerk. Kijk liever warm binnen naar hoe anderen het afsteken ;)

De katten vinden het niks. Sluipen bangig door het huis. Laat ze ook niet meer buiten nu. Schone kattenbak klaargezet kunnen ze binnen een plasje doen en het kippenhok is afgesloten. Voor de beesten is het 3x niks.

18. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Beterschap voor Yinthe. Hopelijk voelt ze zich gauw weer wat beter.

Wij gaan zo naar mijn schoonvader (woont bij ons in de straat ;)). Lekker eten en ook de oudejaarsconference van Youpie kijken. Casper uiteraard mee. Hopelijk gaat het allemaal goed als we vanacht weer terug moeten wandelen.....met al die knallen. Het gaat hier in de omgeving al aardig tekeer. Gelukkig niet bij ons in de straat, hier wonen alleen maar oude mensen hahaha.....op ons na.....hebben een huis gekocht in zo'n pensionadastraat haha...

En dan bij thuiskomst is het de bedoeling dat hij weer in zijn bedje gaat en lekker verder slaapt haha....we shall see.

Fijne jaarwisseling allemaal!!

19. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Haha Sandra, kun je daar tot je oud en grijs bent blijven wonen ;) dan zijn jullie het oudste stel in de straat.

20. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Gelukkig nieuwjaar iedereen!
    Ik ben alweer thuis met Yinthe. Na veel wiegen veel ze uiteindelijk om half 11 goed in slaap en om 20 over 12 werd ze wakker van al het geknald. Kreeg haar niet meer in slaap dus we waren om 1 uur thuis. Nu ligt ze lekker in haar eigen bedje. Haar koorts liep vanavond weer op naar 38.9. Nu is zo koortsvrij dus ik kijk morgenvroeg nog aan en anders ga ik met haar heen. Dan heeft ze 5 dagen koorts en dat vind ik lang genoeg geweest.
    Hoop dat jullie een leuke avond hebben gehad. Moge de kindjes lekker lang slapen morgenvroeg :)

Deel Deze Pagina