** juli/augustus 2014 mama's**

Discussie in 'De mama's' gestart door mamavanjuul, 14 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Goedemorgen allemaal!

Allemaal een fijne jaarwisseling gehad?
    Wij hadden het rustig, eerst gegourmet en de kinderen mochten opblijven. Had een bedje van dekens op de grond gemaakt en daar zijn ze uiteindelijk in slaap gevallen. De middelste om 22 uur en de oudste om 23 uur.
    Om 12 uur niet wakker te krijgen hahaha!
    Om 00.30 hebben we ze maar in bed gelegd en 1 uur lagen we zelf.

Lotje heeft overal door heen geslapen, ze was om 7.20 pas wakker, heerlijk!
    Ben nu wel al een uur bezig met de middelste weer naar bed te sturen, maar anders is het echt een te kort nachtje! Maar ze is het er niet mee eens dat Lotje wel naar beneden mag en zij niet ;)
    De oudste kwam ook al naar beneden, maar ook zij moet weer terug naar bed. Wil ze niet eerder dan 9 uur beneden zien, mafkezen!

2. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    De beste wensen voor alle mamas en hun gezinnen.

Hier ging het goed Yuri viel in slaap om 22:00, overal door heen geslapen. En werd om 9:00weer wakker gevoed en slaapt nu weer.
    Chalina kon niet slapen. Dus mocht ze opblijven, om 1:00 bij mij op schoot in slaap gevallen dus op bedje gelegd, ik lag er om half 2 vond ik ook laat genoeg.

Nu maar eerst even de boel schoonmaken, leuk zo'n feestje. Maar het geeft altijd zo'n rommel.

3. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    Ladies! De beste Wensen! !!

hier ook super gegaan.. om 19.45 naar bed en niet wakker geworden hier ging hetals een malle tekeer met knalle.. vanmorgen om 8.30 werd ze pas wakker.. ook der neefje van 9 weken die bij ons was heeft ggewoon doorgeslapen!

slaapkoppies! Hihi..

wat ik frapant vind is dat silvy de eerste fle van de dag steeds slechter drinkt.. vanmorgen maar 90 cc op.... dus vandaag maar weer een 4e fles geven om te compenseren.. toch vreemd na een nacht van 13 uur..
    Misschien eens proberen om de eerste fles van een bordjes te geven? Zou dat werken?

vandaag lkkre lamdag.. heerlijk!

4. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    Alyssa hoe is het met Yinthe?

5. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Zo, een vers nieuw jaar! Hebben jullie ook teruggeblikt? De zwangerschap, bevalling, je kindje... Een hoop gebeurd in 2014!

Hier sliep Levi om 8 uur en werd om 0:30 even wakker. Hebben samen naar het vuurwerk gekeken. Grote ogen! Hij vond het erg interesant. Flesje erin en toen weer verder geslapen tot 8:15.

Vandaag lekker rustig aan doen. Ben ook wel weer blij dat de rare dagen voorbij zijn. Al die drukte. Nu weer normaal ;)

6. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Ook gelukkig nieuwjaar allemaal!

Hier heeft J. ook zo goed als kan door het vuurwerkkabaal heengeslapen. Wel een paar keertjes wezen kijken, en ik zag 1 keer dat hij eventjes zijn ogen openhad terwijl hij lekker duimde. Na een aai over zijn bolletje vielen zijn oogjes gelijk dicht.

Hoe is het nu met Yinthe, Alyssa?

Ja, hier ook teruggeblikt Mi. Toch zo apart hoe snel het jaar is gegaan waarin zoveel is gebeurt, waarin we voor het eerst ouders mochten worden... geweldig! Heb geen tranen gelaten (hadden ook visite hihi) maar toch een soort van emotioneel omdat je die tijd toch achter je laat... maarrr op naar mooie nieuwe herinneringen!!

7. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Gelukkig nieuwjaar allemaal:).

Zelfs onze uk heeft vannacht redelijk goed geslapen. Om 18.30 in bed, om 21.30 laatste fles en daarna pas even wakker geworden toen wij naar bed gingen om 2.00 uur. En toen geslapen tot 6.15 (fles) en daarna tot 9.00 uur. Dus prima.

8. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Gelukkig nieuwjaar allemaal! Het gaat een mooi jaar worden met alle nieuwe dingen die onze kleintjes gaan leren/ontdekken dit jaar ;).

Wij waren dus gisteren bij mijn schoonvader, eindje verderop in de straat. Daar waren we al omstreeks 18.00 uur, dus Casper is daar pas om 19.00 uur gaan slapen. Om 20.00 uur even wakker gemaakt voor een flesje en toen omstreeks 21.30 uur weer naar bed. Heeft als een roosje geslapen door al het vuurwerk heen. Om 02.00 uur uit bedje getild en in de kinderwagen met slaapzak en al. Naar huis gewandeld, daar weer in bed gelegd. Na ongeveer een kwartiertje babbelen viel hij gelukkig weer in slaap tot kwart over 7. Schone luier, flesje, weer een schone luier, kwartier later nog een schone luier....poepen in etappes....pfff....en daarna lekker tussen ons in verder geslapen tot 11.00 uur....heerlijk! Daarna met hem gedouched en om half 12 weer een flesje.

Nu slaapt hij alweer vanaf 13.00 uur, dus ga hem zo even wakker maken voor flesje van 16.00 uur :).

Even fotootje van het uitslapen in het "grote bed" vanmorgen ;)

9. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Wat schattig Sandra!! Slaapt hij altijd op zijn rug? Mijn kereltje slaapt altijd op zijn buik, op zijn rug blijft hij wakker. Is wel eens lastig hoor, want hij kan bijv. niet in de kinderwagen slapen.

Nou, kan me nog herinneren dat een aantal baby's van jullie zo'n hoog gilletje konden slaken wat leek op een leeglopende ballon... hier doet J. dat sinds gisteren ook ineens. We hadden geen vuurwerk nodig, want we hadden onze eigen 'gillende keukenmeid';)

10. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Klinkt goed meiden! Kindjes hebben het goed gedaan!
    De koorts is sinds vandaag weg, ze is nog wel heel erg huilerig en heeft gele poep met zwarte sliertjes erin... erg smakelijk hihi. Ze is nog niet de oude helaas. Maar wel koorts vrij

11. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Oh fijn Alyssa dat de koorts weg is! Zielig hoor dat ze nog huilerig is, maar ze is dan ook flink ziek geweest als ik het zo las. Wat gekke poep trouwens... nou, hopelijk wordt ze nu echt gauw beter!

12. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Yep, hij slaapt altijd op zijn rug. Op zijn buik wordt ie nijdig, dus dat heeft geen zin....hihi.

Hij maakt ook nog niet echt aanstalten om om te rollen....verder dan zijn zij komt hij niet. Wellicht als hij echt kan omrollen dat hij dan wel eens een andere slaaphouding gaat aannemen....

Hier ook inmiddels fanatiek aan het gillen......met toegevoegde geluiden die ook op vol volume de kamer ingeslingerd worden. Echt van die uitbarstingen hahaha en als we dan naar hem kijken lief glimlachen. Kijk je weer weg dan begint het weer. Klene aandachtstrekker ;).

Geluukig is de koorts weg bij Yinthe, nu maar hopen dat ze gauw weer lekker de oude wordt!

13. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Haha ja dat is wel herkenbaar, die uitbarstingen. Vanavond moest ik ook wel lachen om hem, hij lag in de box op zijn rug te spelen. Hele verhalen met een hoog volume. Leuk om zijn stemmetje dan zo te horen.

Ja zou kunnen als hij om gaat draaien hij misschien een andere slaaphouding aanneemt. Maar heerlijk hoor dat hij lekker op zijn rug slaapt. Hier een bengeltje die graag omrolt van rug naar buik. Hij kan alleen nog niet terug. En soms gaat hij dan gillen omdat hij niet meer op zijn buik wil liggen. Dan leg ik hem weer op zijn rug en hup meteen die beentjes in de lucht en hij rolt zich weer om... hoop dat hij gauw leert terug te rollen, scheelt mama weer werk haha:p

14. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Hoi meiden,

Gelukkig nieuw jaar allemaal meeschrijvers/meelezers!!!
    Ha dat het maar weer een jaar vol gezondheid en mooie belevenissen mag worden. Vorig jaar zijn we bevallen, klinkt ver wééééég :D

T. sliep lekker door de knallen heen, daarná werd hij we weer wakker hehe.. ;) Hij wordt nog wel geregeld wakker savonds en snachts maar gaat het tóch vooruit :)
    We hadden het bordspel `wie is de mol`gespeeld, best leuk! wel moeilijk... wist geen enkel antwoord, en daarmee nog gewonnen ook. Ik was ....de mol :cool::cool: *bad-ass blik*

Fijn dat het wat beter gaat met Yinthe hoor Alyssa, nu het laatste staartje van de koorts nog weg dus..

Hier ook een giller, en hij schraapt zn keel de laatste tijd, of smakt met zn mond dicht zeg maar... heel apart...

Leuk idee van die foto`s. Ik zal ook eens graven in het archief ;)

Dag 4 en afgelopen kerst bijna 5 mnd.

15. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    En nog even een prehistorisch beeld voorafgaand aan de 1e foto, toeterfoto :D

16. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Ahh wat lief zeg die foto's, leuk mannetje om te zien ook!
    En een prachtige buik op je laatste foto. Supergrappig, dat pakje op de eerste foto daar hebben wij een aankleedkussenhoes (wat een woord:p) van:D
    En die muziekmobiel hebben wij ook, Prenatal hé?:)
    Dapper dat je 'herkenbaar' durft te tonen. Zie het wel meer hier. Misschien dat ik het ook eens doe, een foto van mij en J. bijv. Maar haal wel altijd alle foto's weer weg van internet na een tijd:)
    Wel fijn zeg Roosjuh dat T. toch steeds beter gaat slapen! Hihi, dus je was zelf de mol:D

17. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Ohhhhh roosjuh wat mooi! Ahhh ik mis mijn buik ook, heb nog wel 1 maarja zit niks meer in :(

Deze foto is gemaakt en dezelfde avond braken mijn vliezen. .. snik snik

18. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou, als we dan ook nog even een buikfotootje doen....hier was ik 41.5 weken....en lag ik te wachten in het ziekenhuis op de voorbereidingen voor de ks.....vliezen waren die nacht thuis al gebroken hihi......zie er echt uit als een gestrande walvis haha....moet nu nog steeds 8 kilo minimaal afvallen en dan kan ik hopelijk weer in maatje 40 :cool:

19. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mooie foto's trouwens Alyssa en Roos!

20. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Leuk idee blauwoogje! maar voel je niet verplicht hoor, gewoon doen wat goed voelt. Mij maakt het niet uit of ik herkent wordt, ik vertel thuis en op mn werk toch dezelfde dingen als hier :)
    van mn jochie haal ik wel indd ook de fotos na een dag weer weg. die muziekmobiel komt indd bij prenatal vandaan, van mn schoonzus gekregen die had hem 'over'. :)
    Prachtige foto Alyssa, super. En Sandra dat walvissengevoel kennen we allemaal maar zo zag je er zéker niet uit, mooie buik!! maatje 40 is voor mij ook nog een goed voornemen :) :) lukt wel dit jr.... en anders blijft er wat te wensen over..

Deel Deze Pagina