** juli/augustus 2014 mama's**

Discussie in 'De mama's' gestart door mamavanjuul, 14 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Oke wat grappig dat sprongetje. Nooit over nagedacht de afstand hihi.

Nou nog een foto van een staande Levi, maarrrrr zien jullie zijn wangen? Heeft hij de hele dag al. Zou er een tandje aankomen? Of betekend het wat anders?

2. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Ben ik ook weer even druk druk. Gelukkig nieuwjaar allemaal!!
    Mijn schoonvader is ernstig ziek dus kom echt tijd tekort.

Wat een mooie kamertjes zag ik voorbij komen zeg! en superknap die kindjes die al zo staan!

Ik zal straks ook is een paar fotootjes op gaan zoeken! Hier een goede jaarwisseling gehad Lucas heeft overal doorheen geslapen en Elise is van 10 tot 2 wakker geweest ze vond het vuurwerk zo eng.

Huilen bij weg lopen begint hier nu ook ineens, hij werd net huilend wakker heb hem even getroost wil ik weglopen begint hij te huilen tot 3x toe hetzelfde nu ligt tie maar bij me op de bank beneden.

Ja haha Simone dat herinner ik me ook nog die dacht steeds al te bevallen ja wel grappig. Ga het binnenkort ook weer is even terug lezen.

3. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
  4. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
  5. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
  6. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Knapperd! Zou een tandje kunnen zijn maar ook schrale wangetjes van de kou misschien?

7. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    O prachtig ukkie!!! En wat een toeter! Dacht dat ik een bal had! En ik heb precies hetzelfde pakje gehad! Was het tweede pakje :D
    Leuk kamertje!!!! Leuk ook de wandsticker!

Schrale wangetjes zou kunnen. Net naar de baby dump gewandeld en daarna naar de stad even boodschapje doen. Maar hij had dit vannochtend al. Heb je trouwens ook gezichtscreme voor baby's? Hij heeft best een droge huid vaak na het badje. Maar zwitsal zachte creme is meer voor het lijfje en krijgt hij nog wel eens puistjes van.

Had maar 2 moltons en matrashoesjes... En ik dacht: wat als hij eens ziek is en steeds overgeeft of een poep explosie krijgt? Dan ben ik er zo doorheen. Dus maar even 2 bijgehaald. Dus even tripje naar de baby dump. Ook een extra aankleedkussen hoes. Daar had ik er ook maar 2 van en hij plast steevast als hij uit bad komt. Heb er dan al wat voor maar hij plast zoveel dat de hoes steeds weer in de was kan.

8. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Dankje :D

Je heb wel speciale creme voor schrale wangetjes van zwitsal!
    Idd handig om er een paar bij te hebben!

9. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Onze uk heeft ook van die vuurrode wangen als hij heel moe is, maar dat heeft hij pas sinds kort.

Wauw mooie buik ukkie! Ik had echt maar een klein buikje tov die van jou. En wat een leuk ventje:).

Hier worden trouwens al serieuze kruippogingen gedaan:$. Kalm aan ventje, het gaat me iets te snel geloof ik:)

10. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik gebruik bepathene voor de wangetjes, die zijn hier ook schraal en rood. Volgens mij werkt vaseline trouwens nog het beste, lekker vet.

Hier verlopen de nachten ook rommelig, de ene keer komt ze niet en de andere keer wel. Ze is ook verkouden, dus drinkt wel vaker.

We gaan het fruithapje nu strucureel doen... Elke dag wat hapjes.
    Heb een potje gekocht, want die blijft wat langer houdbaar. Als ze eenmaal door heeft wat de bedoeling is gaan we over op vers

Vandaag weer mijn eerste werkdag na bijna 2 weken vrij! Zo zg, moet wel even inkomen!
    Net weer klaar met kolven.... Dus nu weer back to work :)

11. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
  12. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Prachtig! Volgens mij zong ze: van Afrika tot in Amerika... ;)

Hmmm hier nog niet. Eerder een kruising tussen een dolfijn en een pauw :D gegil...

13. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Prachtig dat zingen haha heel herkenbaar.

Oeh dat is zeker wennen mamavanjuul gaat het nu wel goed met drinken als je werken bent?

Pfff had pastinaak geprobeerd voor Lucas ik ging over me nek zeg bah bah wat stinkt dat hij krijg het niet meer na vandaag haha morgen maar even courgette halen ofzo

14. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    pastinaak is hier een groot succes hihi.. vind ze heerlijk
    verder alles waar ook maar wortel in zit!

15. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Pastinaak? Die is juist heel zoet! Levi vond het niet lekker alleen. Heb iets ontdekt wat hij niet lust ;) Heb het gemengd met wortel en toen vond hij het heerlijk.

16. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland

Gaaf! Leuk he...gaat allemaal wel snel he....

Hier ook rode wangen hoor....de ene dag wat erger dan de andere...ik smeer met zwitsal zachte zalf uit die grote ronde pot....of met Weleda weer en wind balsem......

Vandaag in een keer het vele poepen gestopt......vaag hoor...kijken hoe het verder gaat.....

Hier inderdaad ook nog niet zingen, maar allerlei vage geluiden die het midden houden tussen gillen, schreeuwen en lachen....en dan weer heel lief een keel geluidje zoals kggg, kgggg, kggg hihi.

17. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Pastinaak heb ik een bio potje van de ah van...maar nog niet geprobeerd.

Ik ben volgende week jarig...pfff....37 al weer....en heb de Avent Stomer aan mijn moeder cadeau gevraagd ;), dan kunnen we los.....alleen nog even bewaarbakjes enzo voor de vriezer kopen.

18. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Leukjoh! Maar niet herkenbaar nog....hihi....ik zal ook eens kijken of ik iets op youtube kan zetten van een schreeuwende casper haha

19. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Okay, gelukt!

May I introduce.....een "schreeuwende" Casper ;).

http://youtu.be/0LeYgVktuSQ

Dit soort geluiden produceert hij dus als hij wakker is.....haha

20. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    Geweldig sandra.. zo leuk om die kleintjes live te zien zeg maar!

Slapen jullie kleintjes eigenlijk ook klokje rond zonder voeding?

Deel Deze Pagina