** juli/augustus 2014 mama's**

Discussie in 'De mama's' gestart door mamavanjuul, 14 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ik zie verschillendr stoeltjes voorbij komen. Ik twijfel nog. Wij hebben er eentje gekregen. Helemaal van plastic dus inderdaad makkelijk schoonmaken... Alleen er moet zo'n kussen nog in en hij is vanille kleurig met zwarte spikkels...lelijk dus. Hahaha en wij zitten te denken er toch eentje te halen. Nu ook in de wipper maar zou hem er graag bij hebben zitten aan tafel :D
    Ik ga eens googlen op de nuna en de bloom...is dat zo'n ei? Passen ze daar later nog wel in? Vind ze er zo klein uitzien altijd bij de babydump. Maar misschien gezichtsbedrog?

2. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    De bloom is zon ei idd.. ideaal kunnen ze in tot een behoorlijke leeftijd! Tot 8 jaar zegt Internet! Maar goed dan zal ze hier allang op een gewone stoel zitten haha..

3. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb ook naar de Bloom gekeken, maar vond hem nogal beeldbepalend......en eigenlijk veel te duur..... ;) net als alles eigenlijk van Bloom hihi

Stokke Trip Trap is ook niet goedkoop, maar valt niet echt op tussen de andere stoelen aan tafel en dat vind ik wat prettiger. Daar kunnen ze trouwens ook heel lang op zitten.....als het moet zit ik er nog op haha.....

Trusten allemaal! Morgen een lekker vrij dagje...heerlijk!

4. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Geniet van je vrije dag!
    ik heb die nuna eens bekeken en opzich lijkt het me wel een handig stoeltje zo zonder naden erin waar kruimels e.d. tussen vallen. alles is 'rond'. stokke ga ik ook nog ff naar kijken. Bloom vind ik wel mooi maar past eigenlijk niet bij de rest van onze inrichting. Ik ga denk ik wel marktplaats op om een stoeltje te kopen, vind ze erg prijzig en ze zijn makkelijk schoon te maken dus.... kijk wel even.

5. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Muts....gebruik jij voor de fles met twee eetlepels rijstebloem nog steeds de s-speen?

Vanmorgen twee maatschepjes rijstebloem door de 210/7 fles gedaan en met de s-speen kreeg ik de laatste 80 cc er nit meer doorheen....toen maar overgestapt op de nr. 2 van dr.brown en toen ging het wel weer....

6. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bedankt! Dat zal wel gaan lukken. Lekker thuis een beetje omtutten met Casper. Helaas is het slecht weer...brrr...hier regent het nu.

Op marktplaats kun je inderdaad goed zakendoen wat die stoeltjes betreft. Mijn schoonouders hebben op mp ook een stokke gekocht voor bij hun thuis.

7. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik zit zelf inderdaad ook wel eens op de triptrap ;)
    Wij hebben een witte voor Emma, wil ook een witte voor Charlotte. Voor Julia hebben wij een Nuna. Hele andere :D

8. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    Sandra.. nee voor de rijstebloemfles gebruik ik de m speen..
    verder halverwege even goed schudden dan blijft de melk icm de rijstebloem goed dun!

wij hebben de bloom via markplaats gehaald.. we wilde persee een zwarte omdat de witte zo onwijs lelijk verkleuren dus het was even zoeken.

9. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wij hebben de knalrode.....heb mijn vriend de kleur laten kiezen ;)......dan had ie ook nog een beetje het gevoel dat ie er wat over te zeggen had haha...aangezien ik de rest eigenlijk allemaal uit gezocht had qua kleur en model etc....

10. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Zo lekker weertje!!! Echt honden weer.

Kreeg van de oppas een filmpje. Levi heeft zich van rug naar buik gedraait en heeft nu de smaak te pakken! Steeds weer omrollen. Nou dat word werk voor mij. Steeds je baby terugdraaien :D
    Was wel trots! Hij deed het nog alleen met klein beetje hulp van mij. Maar nu zag je hem proberen en proberen en ineens huppa! Hoop niet dat hij allemaal eerste dingen bij de oppassen steeds gaat doen :p

Ik was ook van plan op MP te kijken. Ik heb daar ook de box gekocht. Stond bij een opa en oma die een keer per week oppasten maar de kids wilde er nooit in. Sopje erover en zo goed als nieuw. Zelf een nieuw boxkleed gekocht en degene die hun erbij gaven gebruik ik voor op de grond.

Ik zat op de verpakking van bambix te kijken gisteren. Denk dat ik straks die met biscuit smaak neem. Lijkt me wel lekker :D
    Maar daar zit ook al opvolgmelk in. Dan valt er dus al1 fles af toch? Of moet je die nog steeds van de 700cc aftrekken?

11. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Zijn er trouwens nog meer kids die net zo gillen als Levi? Of is de mijne weer gek hahaha

12. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    mi dat is een vervanger inderdaad . dus niet daarnaast ook nog 700 geven maar ervan af halen.

maar daarbij hoef je maar 150cc water bij te doen.. heb hem hier ook in de kast staan..

13. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik heb geen flauw idee meer hoe dat werkt met flesjes haha!

Hier weer geslapen van 23.15 tot 4.45 en klaar wakker om 7.15.
    Geen honger, maar echt wakker! Pas om 9 uur gedronken en toen weer naar bed.
    Hoop dat we die nachten snel weer terug krijgen, want die voeding van 23.15 er uit zie ik niet zo snel gebeuren. Hoop dat ik die terug kan krijgen naar 22.15, vind ik wat prettiger haha

Zo nieuwsgierig is ze naar eten 😂

14. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
  15. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Aaah netjes de handjes gevouwen. En die eerste foto is erg grappig! Zou er een stukje vallen?

Hier ook. Alles wat je wilt eten en drinken gaat zijn handje ernaartoe. Hij wil alles in zijn mond stoppen. Ook je arm bijvoorbeeld :p

16. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hahaha. Papa loopt hier ook constant met een natte plek in zijn shirts op schouderhoogte :D

17. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Vampiertje :D

18. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Och wat een dotje mamavanjuul:)

Hier vandaag een groente die meneer lekker vond, sperzieboontjes:). Dat is voor het eerst, al begint hij aan worteltjes te wennen. Maar goed dit is ook pas dag 4 van echt iedere dag groente, dus hij moet nog even wennen:)

19. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Kinderwens, ja vooral de eerste hap hebben ze zoiets van: wat stop je nu in mijn mond? Hahaha

Levi heeft net een enorm bord broccolli op voor het eerst. Dacht dat hij het vied zou vinden hahaha. En nu ligt hij weer voor de 36e keer triomfantelijk op zijn buik. En na 1 minuut piepen dat hij terug wil :D

20. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vandaag weer begonnen met groente na een paar dagen rust....worteltjes.....heel zakje op....50 gram ongeveer...die vindt ie dus wel lekker.....nog anderhalve week en dan heb ik als het goed is zo'n avent stomer.....dan gaan we aan de slag met pompoen enzo. Heb al van die portiebakjes voor de vriezer besteld....van Oxo Tot...

Deel Deze Pagina