Nou vandaag was het brullen! Maar de hele groep was jengelig dus ze staken elkaar aan. Onder water geweest en meneer heeft tot een uur erna aan een stuk gekrijst! Ben eerder zelfs gestopt. Dus nu...onderwater toch maar niet.
Eerst demonstreerde de badmeester iets met hem. Maar dat werd meteen brullen. Hij vind de badmeester eng hahaha. Daarna ging hij meedoen met een ander kindje. En daarna moest hij onder water. Nou het hek was van de dam. Dikke snottebellen, gieren, rode kop van het huilen en ik kreeg hem nergens mee getroost, flesje/speentje/knuffelen... De hele tijd maar door. Thuis ook nog even een uurtje volgemaakt. Pfffff Hopelijk eenmalig want had net een 10 badenkaart gekocht en ingeschreven bij de groep... Maar de vorige keren ging het prima als ik maar niet onder water ging. Maar ik blijf proberen. Onder water slaan we gewoon lekker over. Komt vanzelf wel. Het is niet verplicht gelukkig. Ik ga niet elke vrijdag met een ontroostbaar kind naar huis. Dan denk ik dat een angst voor water juist in de hand word gewerkt. Heb nog even geprobeerd mee te doen ondanks dat hij huilde. Maar hij liet zich niet meer afleiden. Maar daarna wel van 10 uur tot half 1 geslapen. Daarna goedgemutst en nu slaapt hij weer. Waar doen jullie shoppen? Ik ben weer aan het kijken voor maatje 74 die komt er zo langzamerhand aan. Vind de collectie van Next met de titel: Roar! Erg leuk! Ga daar wat van bestellen. Vooral dat dino vest vind ik super leuk! Roar | Babyjongens en uniseks | Jongens | Next: Nederland Knip: hebben jullie ook soms nog dat het prikt en steekt? Ik merk het altijd vlak voor dat ik ongesteld word of een eisprong krijg. Ik hoorde dat, dat nog een tijd kan blijven
heh bah zeg.. misschien niet meer met die badmeester contacten hahaha.. Levi is meer van de vrouwen toch ik heb echt maar een paar dure kleertjes.. vind het zooooo zonde.. ik gooi ook alles lekker in de droger.. gemak dient de mens..
Ben ik ook weer. Heb alles gelezen en natuurlijk weer bijna alles vergeten Hier drukdruk met van alles en nog wat. J. kwam eindelijk weer 'maar' 1 keer vannacht. Afgelopen week waren de nachten wel pittig met 2 nachtvoedingen. Ik voedde hem altijd voor ik naar bed ging 's avonds, rond half 11. Maar bijna altijd slaapt hij dan al diep en drinkt hij wel maar naar mijn idee niet veel. Van de week kwam hij ineens al om 01.20 uur en rond 4.30 uur...pfff. Gisteren had hij de hele middag bijna niet geslapen zei mijn man (ik was werken). En niks was goed, steeds maar jengelen. Oververmoeid natuurlijk. 'S avonds had ie gelukkig wel 2 uurtjes gepit. Toen had ik hem kwart voor 8, toen hij wakker werd, gevoed. Rond 9/kwart over 9 weer naar bed. In de tussentijd ook snel jengelen. Of ik hem nu vast had en aandacht gaf of op het kleedje legde, maakte niks uit. Mijn man zei, laat hem anders eens liggen en voed hem niet rond 22.30 uur. Hij komt toch wel tussen 1 en 2 uur 's nachts. Wat denk je... hij kwam rond half 3, dat vond ik al winst! Dus die avondvoeding ga ik ook mee stoppen denk ik met wakker maken. Dan komt ie maar 's nachts, dat doet ie toch al Hij sliep daarna uit tot 10.00 uur vanochtend trouwens. Dat is wel al de hele week. Dus nu ineens maar weinig voedingen Hopelijk is nu het ergste van dit sprongetje voorbij!!
Ach arme Levi! Dus dat onder water gaan vind ie maar niks. Zielig dan hé als je hem wilt troosten maar niks helpt? Heb ook een knip gehad bij de bevalling, maar voel er niks meer van. Ben nog steeds niet ongesteld geweest. Is het erg vervelend als je het voelt mi?
Ja echt weer even steken en geprik. Alsof het weer vers is. Maar heb er na de bevalling weinig last van gehad. Eigenlijk... Blauwoogje! Mooi zeg!!! Hopelijk gaat het zo elke nacht! Een voeding minder is alweer een hele overwinning!
Oke, ik kreeg afkick verschijnselen.. Miste jullie! Bijgelezen vanaf pagina 265. Even kijken wat ik onthouden heb. Allereerst geen wonder dat we een knappe kindjes topic hebben! Knappe mama's hoor! Levi, wat een kanjer nu al staan tegen de bank aan. Ukkie, steerkte met je schoonvader. Drukte he, ik heb het afgelopen week ook zo druk gehad! Wat heeft je schoonvader? Pastinaak? wat is dat? * opoohhhhh familie van de wortel ik weet het al. Heb ik eens chips van gemaakt in de oven. Muts, klokje rond, nee jammer genoeg niet afgelopen 6 nachten wilde meneer juist 2 nacht voedingen. Denk sprongetje? Hij gaat nu om 19:30 op bed. kom om 1:00 en om 5:00 best k*t tijden. MvJ, Jaa leuk Lotje ook aan fruit, fijn dat het goed gaat.Haha die foto, met papa, ze kijkt hem het eten uit de mond! Rijstebloem, hier geen succes! Ze hebben van nestle en bambix ook pap met opvolgmelk kant en klaar met smaakjes, zoals appel en banaan, Chalina was er altijd dol op kijken of Yuri het ook lust. Kinderstoel, reminder moet ook nog een nieuwe halen, anders moet yuri met zijn kontje in een felroze zitten haha, dan kan deze wel op marktplaats. Nu nog in zijn wipper, soms zit ie lekker te chillen maar soms ook rechtop. Suiker tjah.. hier alles met mate ook wij zelf. en lights komt hier niet in huis wegens de nep suikers, aspartaam wordt ik altijd zo ziek van. Ben behoorlijk anti light producten, daarom alles met mate. Chalina krijgt roosvicee. Zwemmen, nog steeds niet gedaan simpelweg geen tijd voor, maar lijkt mij wel erg leuk. Shoppen, ik shop overal bij van zeeman marktplaats wibra h&m prenatal v&d lief! Als ik iets leuk vind en de prijs is goed gaat het altijd mee. De kids hebben beide daarom ook een overvolle kast. Ken het merk nog niet Mi, even kijken. Blauwoogje, hie rook nog steeds niet ongesteld geweest maar ik geef nog 4x pd bv en heb een implanon dus ik denk dat het daar aan ligt.
Ai, das niet lekker nee Mi. Maar heb ook gelezen dat het nog lang kan duren. Irritant hé! Lief, dank je ja ik hoop ook dat ik er nu vanaf ben! Corina, welcome back Hoe is het nu met de zieken in de family? Hopelijk kun je nu een beetje bijkomen van alle drukte. Pittig hoor zo'n week hé. Ooh jij ook al zulke nachten. Wel herkenbaar dus! Echt door sprongetje dan denk ik... Wel lekker hoor, niet ongesteld zijn, vind je niet? Wow, nog maar 4 keer per dag bv? Of krijgt Yuri dan kv bij? Had de foto's van Lotje gemist, even teruggekeken, maar wat een geweldige foto die eerste! Erg grappig! En superlief die 2e foto. Om op te eten zo'n kleintje!
Corina, en light is ook gewoon niet te vreten Hier shop ik ook overal en niet te duur. Maar next is ook niet duur. Vind dat ze leuke kleding hebben. Ook wel wat duurdere hoor. Alleen ik weet niet of ik ooit nog een kindje erbij mag krijgen omdat deze al een wonder op zich is. Dus soms denk ik ook: ik ga lekker los En ach als er ooit nog een jongetje komt heb ik kleding genoeg hahaha
Ha Muts ik gooi ook het liefst alles in de droger! lukt helaas niet met alles maar met slaapzakken, rompers, wikkeldoeken en hydrofielen kom je een heel eind. wil ook een hoop op 60 wassen, krijg anders de vlekken niet uit de rompers als t moet.. hoor mij, huismuis en MI ik herken t wel iets, was niet geknipt maar de boel ploft evengoed wel natuurlijk. tis meer lokaal nog wat gevoelig/anders. En vaak hoesten is ook geen succes .. moet nodig trainen fijn blauwoogje dat de nacht iets beter lijkt te gaan zonder avondvoeding, T is ook wat onrustig overdag en slaapt korter overdag, behalve bij de gastouder! zul je net zien.. merk je ook dat de nachten nu zwaarder zijn om wakker te worden dan in het begin? ik kan ee nu minder goed tegen dan de eerste maanden, slaaaaaaaaaaaaaap.... en fijn dat je er weer bij bent corina, doe je nu half om half bv/kv? hier is het wortelhapje wel een succes hij vind het lekkerder dan fruit, toch iets minder zuur misschien.. wij doen nu vaak een half potje/zakje per dag, als hij 6 mnd is doen we iedere dag een wat groter prakkie.. vind bedtijd wel altijd spitsuur zeg, ben vaak rond 6 thuis, nog koken etc T in badje, fles bv/kv. Druk! nu even tjillen met een tiramisuutje!
Roos hier geen slaapzak in de droger heb dat bij de vorige gedaan en die is 10 cm korter geworden op 40 graden......
Blauwoogj e/ Roosjuh klopt ik heb een aantal voedingen afgebouwd, en het gaat nu wel redelijk. Het begon mij echt op te breken, dus Yuri krijgt 2 flesjes, soms 3 kv. De zieken, Mama is gelukkig opgeknapt en moet nog wat aansterken, mama is 73 jaar dus ook redelijk op leeftijd en daarom maakte ik mij ook zon zorgen, mijn vader overleed vroeg dus ik heb alleen maar mijn mama nog. Oma is 87 jaar eigenlijk schoonoma en heeft dus 3 kleine hartinfarcten gehad in een kleine periode door een lekkende hartklep, ze is sinds gistermiddag weer thuis. Gelukkig was ze opgenomen vlakbij en niet in de stad ofzo. Ik heb letterlijk mijn benen uit mijn lijf gerend en voordeel ruim 3 kilo kwijt. Mi, Haha jep niet lekker! Enne shop till you drop! mijn 2 x kinderbijslag is er al bijna door. In maart met Chalina naar de voorstelling van het Zandkasteel, ze weet nog van niks
Haha typisch is dat hé Roosjuh dat het dan bij de gastouder wel beter gaat! Nou, begint me nu wel weer op te breken de nachten idd. Maar eigenlijk vond ik die eerste tijd na de bevalling wel het allerzwaarst, maar dat kwam ook door de bevalling. Ik was echt zooo uitgeput, gewoon heel intens moe, heeft maanden geduurd voordat ik de ergste moeheid weer een beetje boven was. Herkennen jullie dat trouwens meiden? Maarre, ja doorslapen is wel erg luxe ja! Hopen dat alle kleintjes het (weer) snel doorkrijgen. Kan jouw man niet helpen met koken of flesje geven? Zodat jij niet alles alleen hoeft te doen? Enne, doe jij het badje elke avond? Hier gaat J. mee onder de douche of in badje. Maar dat doe ik maar zo'n 3 keer per week, J. heeft snel een droog huidje. Wassen met washandje kan ook al schelen, al is het badje of douchen leuker natuurlijk. Dat laatste doe ik vaak als J. een poepexplosie heeft gehad, vind ik dan sneller dan het badje haha. Hier gaat de slaapzak wel in de droger, hij is niet gekrompen gelukkig. Maar snap dat je dan bij jouw slaapzak beter niet kunt doen Muts! Kleertjes doe ik zo min mogelijk in de droger, net als onze eigen kleren. Dan blijven ze langer mooi. Maar soms ben ik ook makkelijk hoor en gooi ik ook alles in de droger haha. Zeg, kennen jullie de Rapley methode? Volgens mij heb ik er hier nog niets over gelezen. Ik wil daar mee starten als J. 6 maanden is. Over 2 weekjes dus ongeveer! Lijkt me erg leuk en ben heeel benieuwd hoe hij het gaat vinden. Hij kijkt nu ook al heel geinteresseerd naar hoe ik eet.
Ach ja, Corina! Ik snap dat je heel graag je mama nog lang bij je wilt houden, zeker als je vader er al niet meer is. Is dat al lang geleden? Gelukkig maar dat ze beiden weer opknappen. Woww, 3 kilo kwijt!! Zooo, das wel hard gegaan. En ja ik snap ook dat je gedeeltelijk hebt afgebouwd met de bv. Superknap dat je het zo lang volgehouden hebt en nog gedeeltelijk blijft doen! Hier ook de kinderbijslag gehad, maar nog niks mee gedaan. Even verzinnen wat ik nog moet hebben hihi. Kinderstoel hebben we gekregen, van dezelfde vrienden die ons het kinderkamertje cadeau gaven. Moet alleen nog zo'n verkleiner in. Kan zo'n kindje er dan al in ook als ze nog niet helemaal zelfstandig kunnen zitten?
Ik ben er ook weer! Ik lees wel maar heb soms geen puf en tijd om te schrijven, Fijn corina dat het wat beter gaat! Jeetje 3 kilo! Man wat goed ja! Ik ben nu ook sinds een week flink op mijn eten aan het letten, ook echt nodig. De Weegschaal geeft nu nog 92.7 aan . Zo was ik ook voor de zwangerschap dus het moet nu echt even serieus eraf! Tsja kinderstoelen, moeilijk hoor! Zo'n ei vind ik spuuglelijk ( sorry ) Wij hebben deze week een gesprek met een makelaar gehad, we gaan ons huis in de verkoop zetten, spannend! Leuke kleertjes hoor mi van next! Ik wacht nog even op de nieuwe collectie van z8 want schoonmoeder wil winkelen, altijd leuk Worden jullie kindjes snachts ook wel eens krijsend wakker? Ze is helemaal over haar toeren ineens! Bijna ontroostbaar! Ah mi wat sneu van het zwemmen, lijkt me doodeng om m'n kindje onder water te doen haha, hoewel het natuurlijk wel goed is
Rapley heb ik wel van gelezen ja, maar T. propt alles zo ver in zn giegel dat ik beetje bang ben dat ie zich kan verslikken in een stuk afgebroken wortel of broccoli ofzo. kan t wel fijn hakken maja, dan kan ik t ook weer net zo goed pureren toch... ik ga nog even voor de pureetjes. hij heeft toch nog geen tand om mee te kouwen na mn bevalling was ik niet heel moe maar na een aantal maanden nog steeds 4/5 x eruit te zijn geweest snachts én overdag dat zon slaapdrama was, was ik wel stuk ja... weinig concentratie etc. Blij dat het nu veel beter gaat. Slaapzakjes hier waren ook gekrompen in de droger haha, maja, dan konden ze daarna er ook wel weer in, nóg kleiner worden ze toch niet. Ik ga die van de prenatal denk ik dan ook eens uitproberen, hopelijk zijn die mouwen wel goed te doen. Heftig allemaal Corina, hopelijk gaat het beter nu met je mams.
Geen nachtkrijsser hier Alyssa, wel sprongetjestijd. Maar misschien dat ze ergens last van heeft omdat ze zo uit haar normale doen is? geen tandjes of zoiets? en wat die weegschaal betreft, ik moet mezelf nog even opeppen om te beginnen met gezond doen.. kan wel meedoen met T's groentepotjes... bwuh... drabberige prak...
Ja die hapjes is misschien best een goed idee heerlijk bruine bonen... Brrr sommige stinken zo enorm! Denk ook dat ze ergens last van heeft, maar geen idee wat. Mijn vriend zei dat het misschien handig was dat baby's met helm op geboren worden met een alarm knop, geel zwaailicht is honger, rood voor poep etc Ach we zijn zo verwend geweest met al dat vroege doorslapen dat ze nu best een paar nachten (weken inmiddels) wakker mag zijn Raplay heb ik gelezen maar weet niet of het wat voor ons is, ik vind het gewoon eng! Oja en suikers? Ik ben niet zo moeilijk hoor, vind het allemaal een beetje onzin, als het maar met mate is
Corina, gelukkig knappen ze weer op! Ja en je moeder, daar heb je een speciale band mee. 3 kilo!!! Geen last van verminderde productie door de drukte? Je hent het lang volgehouden hoor! Mag je trots op zijn! Rapley, ja ken ik. Daar kun je toch mee beginnen als je kindje goed zelfstandig kan zitten? Ik had het er met Corina over. Ik wil het combineren. Zeg maar wat stukjes in de hand geven en ondertussen een bordje met de lepel geven. Kan hij zelf prutsen en doen maar krijgt hij ook goed wat binnen. Anders ben ik bang dat ik helemaal nooit onder de 700cc ga komen hahaha. Vandaag gemaakt: mango/banaan. Hij vond het heerlijk! Heb voor het gemak mango stukjes uit het vriesvak van ah meegenomen. Banaantje erbij en klaar!