@mi: ik denk dat het nog duurder is dan je al denkt. Ik was gemiddeld 450 per maand kwijt. Had ik niet bedacht toen ik hem kocht. Maar voor mij was hij het echt waard. Ik mis nu echt mijn uitlaatklep dus er komt zeker een nieuw paard. Maar voor 2 dagen per week en een hoop stress hoe je je paard die andere dagen krijgt verzorgd is het wel te duur. Dus eerst weer minimaal 3x3 uur tijd voor mezelf krijgen en dat gaat denk ik nog laaaaang duren Vrolijke mama: hoop dat het snel over gaat voor hij er wel last van krijgt.
Hier ook een eigen paard op stal, gemiddeld gelukkig geen 450 euro kwijt . Ook een hobby moet leuk blijven. Nog niet eens 200 euro en dan staat ie op een luxe pensionstalling met binnenbak. Was ook erg bang voor de tijdverdeling maar ik ben nu ook al 3 x pw op stal dus ik denk dat het wel goed komt. Ik heb nog niet gereden,.nog maar ff wachten.
Pff....hier nog 8 kilo te gaan! Maar over 2 weken na controle en daarna weer lekker sporten. Deed ik voor de zwangerschap ook, 2 a 3 x in de week. Ach, als ik volgend jaar zomer maar weer in een bikini kan Buikspieren kan ik al wel weer voelen en liggen alweer aardig recht. E volgens mij dichter tegen elkaar aan dan er voor! @Marievs: Ze heet voluit Charlotte, maar we noemen haar meestal Lotje. Ik kwam gister op 8 voedingen uit, maar he, ze heeft doorgeslapen!!! Daar heb ik wel 8 voedingen voor over Ze heeft geslapen van 23 uur tot 6 uur! Nu ligt ze nog, maar er beginnen wat wakker word geluidjes uit de babyfoon te komen
@Amber2007.. als je op je rug gaat liggen met de benen opgetrokken en je buik aamspant voel je je rechte buikspieren.. als er tussen deze 2, 2 vingers of meerruimte zitten dan mag je absoluut nog niet gaan trainen.. bij mij past ee bijna geen vinger meer tussen dus vandaar al langzaam.aan begonnen. voordat ik zwanger werd stond ik 6 dagen ind e week.op de sportschool zware krachttraining te doen.. en had ik de blokken op mijn buik staan.. misschoen daarom ook dat alles zo snel.hersteld is na de bevalling.. ze stonden me vred aan te kijke toen ik de sportschool weer binnen wandelde.. hihu tijdens mijn zwangerschap was ik 21.5kg aangekomen.. helaas.. had voordat ik zwamger werd ook een vetpercentage van 12 procent.. dus mijn likf heeft alles gepaktop het mmoment dat ik zwmager werd.. gelukkig gaan de kilos gestaaf en zijn er alweer bij a 15 af!
Wow, wat fanatiek! De enige keren dat ik "sport" is als ik de trappen op moet voor de was Het grappige was, in het ziekenhuis zeiden alle verpleegsters dat ik zulke sterke buikspieren had! Hahaha Hier in Groningen is het super mooi weer, gisteren ook al toen heb ik 5 km met Yinthe gelopen, ik had me toch last van m'n doos! Vanmiddag maar even een korter stukje lopen, Jullie nog plannen?
Gisteren voor het eerst even naar de winkel gefietst...waaah! Ik zat voor geen meter! Zat maar te wiebelen. Au! Nog niet zo lekker met hechtingen/knip op een zadel hihi
Heej dames, kan de vraag stellen bij ' borst of flesvoeding' maar dacht probeer het hier...iemand een idee hoe vaak op een dag ik moet kolven om Levi 50\50 te geven? Het kolven gaat op zich lekker. Tis met kunst nog zoeken naar wat hij drinkt. Meestal 70-90cc per keer. Met de borstvoeding krijgt hij nu twee flessen op een dag. Eerst bewaarde ik per 50cc omdat ik het zonde vind als ik weg kan gooien en ik kolf 100cc per keer ongeveer. Nu bewaar ik per 70cc. Is de ene keer voldoende, soms niet maar dan geef ik 30cc kunst bij. Anyway... Nu zat ik me af te vragen hoe vaak op een dag en hoe lang per borst ik zou moeten kolven om zeg maar voor Levi 50\50 te doen? Dat ik de helft van de voedingen borstvoeding kan geven? Lukt het niet dan jammer maar wil het wel proberen!!!
Omg.. ik heb toch een portie slim gewinkeld... ik naar de etos.. die van de reclame (billendoekjes van zwitsal) waren op.. maarrrrrr ze hadden nog andere grotere dozen maar 10tje duurder... heb nu 48 pakjes totaal 60 euro.. hierbij kreeg ik dubbele babyzegels hierdoor had ik een spaarkaart vol.. dus 5 euro extra korting op pampers midpakken.. er was al een actie 2+1gratis a 20 euro daar ging nog eens 5 euro vanaf kortom 3 mid pakken voor 15 euro.. nu n op 2 zegels na weer een kaart vol.. heb pampers 2 meegenomen is 3 tot 6 kg daar kan ze voorlopig nog wel in haha is voor strax want heb er nog een hoop..
Goed bezig!!! Jullie ook last van spuitluiers tot aan de oren? Hier altijd rond 4 uur. Zat er al op te wachten. En ja hoor! Meneer begon te persen en scheten te laten na de voeding en huppa! Zoals altijd dwars door ze kleding heen! En hij maar lachen op die commode...
Heel slim geshopt idd, Muts Mi, Spuitluiers, nee nog geen eentje gehad eigenlijk! Maar jeetje tot zijn oren? lees dat het kolven je bevalt, super, ga zo door!
Hebben jullie ook last van veel slijm? Beetje vies misschien maar ik stond net onder de douche en er kwam toch een sliert uit! Jeetje, heel doorzichtig met een witte sliert erin. Gisteravond om 23:15 fles gegeven, ik wekker gezet op 4 uur maar daar ben ik door heen geslapen en werd wakker van Yinthe om 06:45! Ik schrok ervan!
Corina: ik denk dat als je alles gaat doorrekenen je ook hoger uitkomt. Hoefsmid, tandarts, inentingen, osteopaat, wortels, reiskosten etc. Maar randstad is ook nog eens flink duurder helaas. En alweer 3 x per week op stal. Dat geeft hoop dat een eigen paard wel weer gaat lukken Mi: fijn dat het kolven goed bevalt. Hier eentje die het opspaart om vervolgens de luier te laten overlopen in de rug. Vandaag 2! Keer Fietsen durf ik met mijn knip nog niet aan te denken Alyssa: dat is een flink stuk wandelen!
Ja idd die kosten zijn er ook nog. Ja stond er ook van te kijken, ga nu zondag woensdag en vrijdag heen vandaag proberen meer te doen kwa grondwerk. Heerlijke ontspanning. Gister naar cb geweest. Geen prikjes gelukkig er is hier geen kinkhoest alaem dus hij krijgt ze over 4 week. Meneer was flink gegroeid in 25 dagen 970 gram. En 4,5 cm groter. Uitgerekend wat ik iver de hele dag aan bijvoeding geef en dat is in totaal 240 cc. Dus mijn boobies doen het nog ni zo slecht. Heb een vrouw geraadpleegd ze is ook het grote brein achter eurolac, ze zei als mijn lijf op orde was met de b12 hb en schildklier mijn voeding ook beter zou lopen. De energie die mijn lijf nu nodig heeft steekt ie niet in de productie. Dat geeft mij motivatie dus we gaan door. Yuri heeft geslapen vannacht van 23:00 tot 3:30 en toen weer tot 7:15 maar 1 nachtvoeding dus jeej :-D
Volgens mij was het een goede nacht voor meerdere!! Hier kwam Levi maar 1 keer!!! Rond half 4! De rest heerlijk geslapen tot half 8 toen hij een flesje wilde. Ja er komt echt veel kijken bij een paard! Maar ook eenmalige kosten zoals zadel/hoofdstel etc.... Wow! En zelfs rijkleding kan behoorlijk prijzig zijn! Corina, je boobies doen het zeker goed!! Hopelijk gaan ze full time werken straks als je lichaam alles op de rit hebt! Slijmverlies: ik verlies nog een beetje oud bloed maar soms inderdaad ineens een sliert en ook altijd met afvegen. Vies he! Dat viel mij ook op, bij een menstruatie verlies je dunner bloed. Dit is veel dikker/slijmeriger. Bah! Maar waarschijnlijk kan ik eind van de week wel over op inlegkruisjes.
Ik kan ook nog niet zonder inlegkruisjes, zeker niet met wandelen phoe. Vind het wel viezere afscheiding als met de zwangerschap.
Ik doe ook een inlegkruisje in als ik van huis ga...thuis doe ik het niet meer, omdat je van het gebruiken ook meer slijm kan krijgen. @Alyssa2014: waarom had je de wekker gezet? Wat een heerlijke nacht joh, ja dat is dan schrikken he! @Mi: Spuitluiers, haha, jazeker! Papa is al 2x de sjaak geweest dat hij er onder zat: Luiertje verschonen, beentjes in de lucht en hoppa! @Corina: Wij moeten helaas volgende week wel prikjes...vind ik altijd zo zielig! Maar het is voor een goed doel.. Hier gaat het slapen overdag opeens wat minder....gister bijna niet in bed gelegen overdag. Gelukkig wel af en toe een hazenslaapje in de kinderwagen.... Vannacht wel weer goed, ze kwam om 23 uur, 3 uur en 6.30. Ze ligt nu weer vanaf 10.15, maar is alweer aan het mopperen...
Mamavanjuul, ik zet mijn wekker altijd omdat ik bang ben dat er meer dan 6 uur tussen zit. Kraamverzorgster zei constant dat we er niet te lang tussen moesten laten ivm haar suikerspiegel. Vanmorgen kwam ze om kwart over 5 en daarna niet meer geslapen, ja pas om 10 uur haha, straks maar even een dutje doen Ben blij dat ik niet de enige ben met slijm haha
Hier geen slijm verlies alleen nog wat oud bloed af en toe draag nu ook gewone inlegkruisjes en s avonds en snachts niets heb zo'n hekel aan maandverband. Wat een heerlijke nachten zeg. Hier kwam l ook maar 1x tot hij om 5 uur krampjes kreeg toen heeft hij tot 7 uur in mijn armen geslapen. Overdag slaapt hij sinds gisteren ook veel moeilijker hij kan lastig in slaap komen of hij wordt steeds wakker. Hier vandaag voor het eerst weer gefietst was ook ingeknipt maar totaal geen last van gehad gelukkig.
Hier vannacht ook 1 voeding, jippie! Om 22u gevoed, 2u en toen pas weer om 6.30u! Overdag laat ze er mooi 3u tussen telkens Vandaag lekker weer even op pad geweest met z'n drietjes, even naar de bieb, boodschappen doen en langs de speeltuin. Heerlijk hoor, dat dat weer kan! Ondanks m'n lage hb voel ik me écht goed nu, fitter dan toen ik zwanger was. Heerlijk ook om weer meer geduld te hebben met m'n oudste en haar peuterbuien, tijdens de zwangerschap trok ik me die buien heel erg aan en nu kan ik ze weer goed verdragen. Merk ook dat de oudste weer haar draai vindt, ik heb 10 dagen in het ziekenhuis gelegen en zij is in die tijd enorm verwend Toen ik thuis kwam echt telkens strijd met bv slapen, maar inmiddels gaat dat gewoon weer prima. Ze is zelf ook rustiger nu, fijn om te merken! En M. is echt een schatje gewoon
Volgens mij hier een regeldag....9 uur, 10 uur, 11 uur, 14.30 en 16 uur. Slapen weer een drama boven, dus weer bij mij of de kinderwagen. Ach.... Heb ik wat te doen & alyssa; wekker zetten voor de voeding.... Hoeft nu net meer toch?