** juli/augustus 2014 mama's**

Discussie in 'De mama's' gestart door mamavanjuul, 14 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    Hier om 19.30 naar bed tot 9.00 vanmorgen heerlijk.. om 10 uur was ik op de sportschool en nu net pas terug en bam weer 888 caloerien verbrand... weg zwangerschapsrollie haha.. hallo strakke buik!

2. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Hohoho pas op he, Almelo is geen Achterhoek! :pDat is Twente... Hihi al echte Achterhoeker kan ik dit natuurlijk niet laten gebeuren he:p

3. Kinderwens87

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Jaloers op de mamas waarvan de kids het klokje rondslapen hoor, al vind ik het erg prettig dat we in ieder geval de avond zelf hebben omdat onze uk om 18.30 naar bed gaat. Hier vaak nog een late fles, de enkele keer dat hij deze oversloeg een nachtfles. Als we geluk hebben wordt hij tussen 5-6 voor het eerst wakker, als we pech hebben zoals vannacht, dan meerdere keren s nachts. Maar onze uk slaapt wel uit, na de eerste fles gaat hij nog even terug, en dan slaapt hij minstens nog een uur, als ik geluk heb zelfs 2/3, en eerlijk gezegd ga ik dan vaak zelf ook nog terug, zeker als hij zich s nachts een keer of 4 gemeld heeft:)

4. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Hier ook een nachtbraker niet net de jobgste maar met de oudste maar frozen op tablet gekeken en hij was afgelopen toen zei ze nog een keer. Bam 2,5uur verder pfff
    Behoorlijk brak.
    Net gesport nog even gauw huishouden en dan lekker in bad.

Pff yuri is weer zo verkouden het is net een roggelende zeehond. :(

5. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hahaha, ik ben ook net terug van de sportschool. Als ik me uitrek zie ik eindelijk, onder een laagje spekjes weliswaar, eindelijk weer eens wat spieren zitten ;)

Oh lekker toch om terug te gaan, groot gelijk!
    Ik slaap meestal ook nog 2 uurtjes verder en man gaat er uit met de kids :p

6. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Kinderwens, wahaha! Ze zeggen toch dat het allemaal 1 pot nat is? ;)
    Mijn oom en tante, neef en nicht met gezin wonen in Groenlo ( jeej Grolsch!!!) en Beltrum...

7. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    En ze gaan altijd uit in Radstake/Ratstake....eh zoiets??? Ken je dat?

8. Kinderwens87

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    :$:$:$1 pot nat? Pas op met wat je zegt, dat gaan beide groepen niet leuk vinden;);). Maar groenlo en beltrum is inderdaad achterhoek:)

En de radstake, die zit bij varseveld. Ben er zelf nog nooit geweest, ben niet zo van het brommers kieken achter een schuur:p. (En ook dat is een heel fout stereotiep:p)

9. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Wahahaha! Rivalen van elkaar?

Dames, hier een recept van mij! Levi vind het heerlijk! Ik kan hier 2 a 3 hapjes uithalen en hij heeft alles wat er in zit al eens gehad dus ik kan gaan mengen.

Een aardappeltje schillen en in blokjes snijden. Deze 10 minuten in de stomer, of 10 minuten in een laagje water koken.

Daarna een klein senseo kopje vol met ontdooide diepvries erwtjes van bonduelle bij de aardappels doen en een kwart appel geschild en in stukjes.
    Dit weer 10 minuten stomen of koken.

Dan teveel aan water weggooien ( beetje bewaren voor pureren) bij de stomer niet nodig.
    Klein klontje roomboter erbij en pureren!

Levi heeft ervan gesmuld!

( als anderen ook nog leuke ideetjes hebben? Beginnen we onze eigen smikkels ;)

10. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    Mvj.. goed bezig!!!! Voelt fijn he als dat weer langzaam aant wegtrekken is haha..

11. Joy1

Joy1 Bekend lid

11 mrt 2013
    512
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hoi hoi, heeel lang geleden iets gezegd, lees wel altijd mee :) maar nu mi naar lekkere dingen vroeg .. Had vanmiddag avocado en tomaat gestaafmixerd, vond ze heel lekker!

12. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Pffff....vandaag had ie een flnke dosis spraakwater gedronken.....de oehhhhhh aaaahhhhh eeehhhhhhs vlogen om onze oren.....kwam geen eind aan haha....en met een hoog volume. Vanmorgen zelfs een half uur onafgebroken van mogen genieten tijdens het ontbijt haha... We noemen hem nu al de kleine hooligan!

Weltrusten allemaal. Morgen weer aan het werk!

Oh en Mi.....ik wordt dinsdag 37 :$

13. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Sandra, grappig! Zo noemen wij hem ook hahaha. Vooral als hij op schoot zit en speelt met zo'n apparaat met vissen en geluiden. Dan zit hij er gillend en schreeuwend op te beuken

37!!!! Zo zo! Maarrrr wijsheid komt met de leeftijd ;)

Joy!!!! Leuk! Weet je dat ik dat precies vandaag zat te denken! Baby guacemole hahaha tomaat en avocado! Alleen pure avocado laatst geprobeerd en dat wilde hij niet. Hield de lippen op elkaar. Maar later weer eens proberen.

14. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

@recepten. Ik ben niet zo creatief als jullie. Hier is voornamelijk potjes en zakjes :D

Heerlijke nacht gehad! Ze heeft geslapen van 20:45-08:20.
    Ik sliep om 22:30 dus even lekker bijgetankt. Vanmiddag werken en vanavond weer lekker vroeg op bedje

15. Phillys

Phillys Actief lid

15 dec 2012
    379
    0
    0
    Werken in een bijzonder leuk kinderdagverblijf!
    Limburg
    Wat een lekkere hapjes allemaal!
    Ik wil ook heel graag gaan combineren maar hier krijgt ze nog even enkelvoudige hapjes en ook nog geen fruit!
    Wat fijn dat ze allemaal zo goed eten en drinken.. beter iets meer dan normaal dan dat ze het heel slecht doen ;)

Hier drinkt madame al zo'n twee weken bar slecht uit haar flesje als mijn mpeder moet oppassen.. als ik haar het flesje geef dan drinkt ze die helemaal op :(

Wat een schattige filmpjes allemaal.. hier ook alleen maar geklets en gekraai :)

Corina, wat knap dat Yuri al mahmah zegt! Is het ook bewust of meer gebrabbel nog? Echt vroeg zeg!

Wat knap dat jullie allemaal sporten! Ik zou niet weten wanneer ik dat moet doen en als ik tijd heb om weg te gaan moet er altijd wel iets gehaald worden ofzo! Buiten dat is sporten niet direct mijn hobby..
    Gelukkig heb ik nogal fysiek best zwaar werk :p

Nog twee weekjes werken en dan twee weken vakantie.. gaan we een midweek naar een nieuw park van landal in Utrecht! :)

16. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    Hier vanmorgen weer uur wezen sporten en morgen weer dan pas vant weekend weer.. maar meestal 3 a 4 x in de week.. maar zoals ik al eerder zei ik ben fanatiek krachttrainer.. de festivals gaan er weer aankomen int voorjaar dus heb een doel hahaa

hier heb iksilvy vanmorgen om 8 wakker gemaakt voor fles en om half 10 gaan sporten tot half 11 om elf der fruithap gegeven groot 6+ potje helemaal op.. om 12.30 fles en nu ligt ze lekker te slapen en ben ik met het huishouden bezig .
    Moet helaas ook gedaan worden haha

fijne dag ladies!

17. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Muts wat goed van je zeg! Wat heb jij ook een makkelijk kind qua eten en slapen zeg!

Yinthe ontdekt eindelijk maar toch een beetje haar duim! De hele dag hoor ik alleen maar gegil en gebrabbel. Ze draait steeds vaker op haar buik en zet haar knietjes er al onder, verder doet ze er nog niks mee haha.

Heb sinds een week de buggy gedeelte er op gezet. Ze ziet nu veel meer zo lief!

18. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    😍

Lekker ding!

19. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    Haha alyssa ook niet iedere dag hoor..

maar van het sprongetje heb ik eigenlijk nog helemaal niets gemerkt..

wat een mooi moppie alyssa

hier ook kontje omhoog en knietjes onder de buik en afzetten alleen vergeet ze der armen dus het is dan net zo'n zeehond die aan wal komt whaha
    heb nu zon rubberen speelmat voor op de vloer gekocht heeft ze wat meer grip dan n op een kleed op de vloer of in de box..

20. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Phillys ik denk bewust hij vind het namelijk geweldig als ik reageer.
    Hij is nog vroeger als zijn zus, chalina was 6,5maand en zei mama.

Yuri ziek, chalina niet fit gaat lekker hier pfff.

Kakifruit al geprobeerd? Vitamine c bom. Het is goed bij Yuri in de smaak gevallen.

Deel Deze Pagina