Wat een moppie Wat doe je allemaal in de sportschool muts? Pff hier kolfdrama.... Krijg er steeds minder uit Voorraad in de vriezer begint aardig te slinken..... Komende dagen thuis ook maar weer kolven.
Corina, kakifruit! Verschillende keren in huis gehad! Zal het ook eens proberen! Mamavanjuul, jammer dat er minder uit komt. Misschien een dipje? Tot hoe oud wilde je bv gaan geven? Muts, goed idee van zo'n rubberen mat! Waar heb jij hem gekocht? Eerste wat me te binnen schiet is zo'n puzzel. Net een flink bord weer op met aardappel/doperwt/appel en nu even een namiddag dutje doen. Hij was een beetje jengelig dus ik denk even kijken wat hij doet. Normaal wil hij niet rond deze tijd maar ik hoor voorlopig nog niks...
Meiden, ik hou het niet helemaal meer bij hoor! Jullie kletsen zoveel Wel leuk dat we zo'n actief topic hebben!! Wat gaan de meesten al snel met de hapjes... knap dat sommigen kindjes al zoveel op kunnen! Ik blijf stug wachten tot hij echt 6 maanden is Zijn er eigenlijk nog meer kindjes die ook nog helemaal geen hapjes enzo krijgen? De mijne heeft tot nog toe nog nooit wat anders gehad dan mamamelkjes. Ik heb gelezen dat de darmpjes en immuunsysteem pas met 6 maanden 'af' zijn en ook dat bv een soort probiotica is voor de darmen. En aangezien aan de kant van mijn man's familie darmfloraproblemen voorkomen wil ik ons kleintje de beste start geven. En zelf heb ik als kind eczeem gehad, dus ook dat hoop ik bij J. zoveel mogelijk te voorkomen door juist later te starten met bijvoeding. Ja hier dus ook met 6 maanden starten met Rapley Mi! En klopt van die appel, als je hem kookt wordt hij lekker zacht en kunnen ze beter sabbelen. Wat een dotjes zag ik weer voorbij komen! Hier de nachten nog hetzelfde, zo'n 1-2 nachtvoedingen. Ooit wordt het beter haha Oh wat vervelend mamavanjuul dat er minder uitkomt! Hoeveel kolf je nog? Beterschap voor je kindjes Corina! Het zit ook niet mee he? Wooow dat Yuri al mama zegt!! Das echt heel vroeg! Gaaf
Oohhh wat leuk Corina! Lijkt me een waan gevoel als ze dat kunnen zeggen! Mamavanjuul, wat vervelend zeg.. ik herken het wel van het voorraadje ik heb ook bijna niks meer in de vriezer! Wanneer kolf je dat dan bij? Ik heb gelukkig wel altijd rond 10/11 uur een extra kolf moment omdat ze dan haar nachtslaap maakt maar dat gebruik ik dan voor 2 dagen pap te maken ong (100 cc) Blauwoogje, vind ik heeeeel knap van jou hoor! Ik wou ook heel graag tot de 6 maanden wachten maar ze kwam ineens ook weer 's nachts voor een voeding en ik had echt het idee dat ze mega honger had.. dus met 4 maanden begonnen met pap (gewoon rijstebloem met bv van het lepeltje) en met 4,5 maand wat hapjes groenten.. en daar zitten we nu nog op! Geen vervanging maar alleen maar als extra als het zo lukt zou ik zeker nog die ene week volhouden! Dan is je mannetje al een half jaar! Wow echt heel knap!
Ik kolf ongeveer 350/400 ml per werkdag. Ze krijgt bij oma 2x 160 en 1x 80. Wij zijn nu 4 dagen bezig met fruit en ze heeft nu de smaak te pakken Merk niet dat ze er op reageert. Zal de 2 oudsten naar bed brengen....
Mvj eerst altijd 10 km fietsen op redelijk snel tempo.. en dan een sphttps://www.happykiddoos.nl/ergroep trainenwas vandaag borst gister biceps en schouders morgen triceps en billen enklein beetje benen.. Hier vanmiddag om 16.15 groot potje groente op en ipv fles er achteraan als toetje nu een toetje gegeven is van besle yogholino dacht ik. Toen lekker naar bed en nu op het speelkleed voor de tv mi is idd een puzzel hier komt hij morgen binnen.. heb hem besteld op
Hier vanmiddag eens op de grond gaan liggen met de canon en lekker plaatjes schieten van mijn ventje! Deze twee waren ertussen en wilde ze even showen
Aaaa wat is ze al wijs zo met haar tuitbekertje! Word jij ook niet gek van het omrollen? Krijg er een punthoofd van hahaha steeds weer terug moeten draaien. Hij rolt dus ook gewoon over dingen heenbof zit klem met benen door de spijlen of in een hoek...
Haha ik ben dat rollen inmiddels gewend.. in het begin werd sil te moe om weer terug naar der rug te rollen dus werd ze nijdig.. nu kan ze makkelijk een half uur a 3 kwartier op der buik spelen en dan weer zelf rug dan weer buik en eigenlijk rolt ze zo heel de kamer rond haha
In de box is een tip om hem op het aankleedkussen te leggen zo blijft hij op zn rug liggen.. maar goed na een tijdje zal hij ook hierop omrollen haha maar duurt even..
Wat een schattige mopjes Mi en Muts! Prachtig beeld zo met jouw camera zeg Mi, daar kun je nog eens canvasdoeken van maken Thanks Phillys! Mijn man heeft PDS (prikkelbaardarm syndroom). Gelukkig heeft hij er niet vaak last van, omdat hij er veel rekening mee houd (opletten met vet eten, kou op de buik vermijden, stress voorkomen ed) Maar afgelopen kerstvakantie had hij een behoorlijke 'aanval' die lang na ebte. En aangezien zijn moeder, mijn schoonmoeder dus, het ook heeft zit het dus in de family. Dus dat belet me zeker wel om niet eerder dan 6 maanden te starten, als ik daarmee mogelijk kan voorkomen dat J. het ook krijgt heb ik het daar zeker voor over! Het is natuurlijk geen garantie, maar het is proberen waard. Enne, die rijstebloem heeft dan wel geholpen, want jouw meisje slaapt door hé? Rollen... in het begin toen J. net kon rollen ging hij ook snel gillen dat hij weer terug wilde. Maar nu ligt hij ook rustig een poos te spelen op zijn buik. Dus dat bied hoop Mi Oh en respect Muts dat je zoveel sport! Wat een disicipline heb jij! Hoe doe je dat met Silvy? Heb je dan oppas zodat jij kunt sporten?
Man, ga je een dagje werken, heel dat topic weer vol gekletst haha. Pfff...sporten....zou wel willen, maar zou niet weten wanneer...en dan heb ik ook nog een vriend die een sportschool echt zonde van het geld vindt, "want je hebt benen en een fiets, dus dan ga je maar naar buiten, dat is gratis " Hapjes....nou hier af en toe een groente hapje, maar niet elke dag....wil het graag nog zelf doen, maar ja, tegen de tijd dat we thuis zijn na een dag werken en ophalen bij de go, dan is hij moe en heeft het weinig zin. En net voor zijn laatste fles vind ik het weer te laat.....wij eten ook niet om half acht....(nou ja, vaak wel, maar dan toch haha). Wel nu de eerste en laatste fles 3 maatschepjes rijstebloem...dat valt nu een stuk beter dan de vorige keer .....ook nog maar sinds een dag of 4... Ik vind het zo leuk dat er steeds meer geluid uit dat ventje komt...echt zo schattig dat gebabbel....hij doet het nu ook smorgens als hij wakker wordt, zachtjes babbelen tot de wekker gaat hihi.... Wat een mooi foto's zag ik weer voorbij komen. Mi....die canon doet het goed! Ook nog effe spammen en dan straks lekker naar bed....
Blauwoogje ik snap dat je dan extra voorzichtig bent. Hier nergens last van, geen krampjes bij de hapjes. Met vruchten als sinaasaapel wacht ik liever wel heeeeeeeel lang hahaha. Even een geluksmomentje! Herkennen jullie het ook? Dat je door de babyphone zo'n heerlijk ontspannen slaperige zucht hoort. Word ik altijd week van. Heerlijk!