Oh Sandra wat sneu! Yinthe heeft dit gehad tussen kerst en oud en nieuw. 5 dagen koorts spugen en flinke diarree. Daarna was het over. Elke keer een zetpilletje gegeven. Heel veel beterschap echt niet leuk! Flink ingeslagen mi! Je hebt gelijk hoor! Ik kan nu via een vriendin de nieuwe collectie van z8 met 25% korting kopen dus mijn bestelling gaat dit weekend uit. Het is een wonder maar Yinthe slaapt al vanaf half 9! Voor het eerst sinds tijden! Vriend heeft nachtdienst dus ik lig alweer lekker op bedje. Morgen nog een dag werken en dan weekend! Mijn vriend gaat zondag met Yinthe naar zijn opa. Alleen. Voor het eerst. Is het gek dat ik dat spannend vind? Hij is nog nooit alleen met haar weggeweest. Vind het wel heel goed natuurlijk maar ook een beetje spannend hihi
Hier gelukkig geen diarree....morgen toch voor de zekerheid even ors halen bij de drogisterij....je kan het maar beter in huis hebben
Zit weer gezellig aan de weleda-thee... Narigheid Sandra! zou het misschien s helen hem iets minder per keer te geven maar wel iets vaker? 23:00 klein flesje bijv. er weer bij? En nee hoor Alyssa dat is niet gek Is toch even wennen als dat voor het eerst is he. Is ze nog steeds wat eenkennig trouwens? Succes met de druifjes Marleen, ik zou ook wel willen zwemmen met T. maar zit met hetzelfde als Mi, Slaaptijd maakt niet gezellig en twijfel eerlijk gezegd of het zo in mn eentje niet enorm veel gedoe is, hoe moet ik hem nou warm en droog houden terwijl ik zelf nog loop te druppen. En liedjes zingen in het zwembad is niet aan mij besteed...
Och jeetje sandra wat sneu allemaal en snap je onzekerheid over wel of niet naar de oppas. Beterschap iig. Mi, wat een vroeg zwem tijdstip hier is het om 11.00. Tigo is meestal rond 8 uur wakker, fles, aankleden en de ene keer komt hij rond 10 uur aan zijn fruit toe en de andere keer slaapt hij tot half 11. Ideaal. Bij ons zwembad liggen aankleedkussens aan de rand van het bad roosjuh, dus na het zwemmen douchen en dan eerst mijn mannetje in de kleren en dan richting kleedkamer en mezelf omkleden.
Ja belachelijk vroeg! Hier ook, eerst de kleedhokjes/ruimte dus eerst jezelf omkleden, dan mag je met de kinderwagen doorrijden tot vlak voor de deuren naar de extra verwarmde ruimte en daar staan uitklaptafels om de kleine om te kleden. Terugweg andersom. Eerst de kkeine afdrogen, aankleden en in de maxicosi zetten en dan met de wagen de kleedruimte inrijden. Neem altijd een plastic zak mee en daar gooi ik al het natte spul in. Eerste keer dacht ik ook hoe doe ik dat? Maar je word er handig in
Egopost. Heel snel een berichtje voor het slapen gaan. Yuri knapt lekker op, de ab kuur doet zijn werk. Maar aan de tiet drinken is een ramp, hij snakt telkens naar lucht en krijsen want ja hij heeft ook honger. Pff stoom nog steeds per zoveel uur in de douche. Maar hij is gelukkig koortsvrij. Morgen lees ik weer alles bij
Gelukkig koortsvrij Corina, en dat drinken lijkt me lastig ja. Misschien even extra flesje als dat makkelijker/sneller voor hem drinkt? of de zoutoplossing/ neusspray voor baby's. Dat zwemmen probeer ik misschien zaterdagochtend even uit.... wie weet.
Ah corina wat fijn dat de kuur aanslaat! Wel sneu van het drinken Zwemmen: lijkt me ontzettend leuk maar hier ook op de dagen dat ik werk helaas. Ik wil binnenkort wel eens met haar gaan zwemmen, lijkt me super leuk! Nou roosjuh, volgens mij word het wat minder! Ze wil nu wel bij anderen op schoot als wij maar in de buurt zijn. T had daar toch ook wat last van? Nou.... *trommelgeroffel* Yinthe heeft geslapen van half 9 tot 8:10!!!!! Ik van 22:10 tot 8:10 ben weer helemaal bij! Nou hopen dat dit een beetje doorzet. Ik moet weer werken van 11:30 tot 18:30 dus dan gaat ze mooi mee Hoe gaat het met het schaterlachen bij jullie? Hier na veel herhaling begint ze uitbundig te lachen, als ik achter elkaar hatsjie zeg bijvoorbeeld. Ik vind het zo schattig!!!!
Alyssa, zo hee!!! Houden zo!!! Schaterlachen: heb je mijn filmpje gezien? Dat doet hij al een tijdje. Moet er zelf ook om lachen. Corina, gelukkig de goede kant op! Ja je kunt de fles proberen en dan met zo'n ring?? Wie had die ook alweer? Amber dacht ik... Nou meneer kwam zelf vannacht om 4 uur. Daarna tot 7:55 doorgeslapen. Yes! Daarna flesje erin en hop naar het zwembad. Daar ging het super goed. Op de rug vind hij eng maar verder ging het goed en kreeg zelfs een lach! De badmeester wilde weer wat voor doen en pakte hem. Brullen! Hij gaf hem snel weer terug. Volgens de badmeester is hij eenkennig aan het worden. Maar daar heb ik eigenlijk nooit last van. Kan hem aan iedereen geven. Geen probleem. Hij heeft gewoon specifiek de pik op de badmeester Heb het onderwater gaan tot het laatst bewaard. De badmeester zei dat ik gewoon moest blijven proberen. Dus toen de les afgelopen was oogcontact met hem gemaakt en in zijn gezicht geblaast en toen samen onder water en weer boven. Janken!!! Tja... Maar dit keer was hij bijna weer gekalmeerd toen ik richting de ladder liep om eruit te klimmen. Ik kon niet via de trap want daar lag een mat voor. ( dan zou ik eronderdoor moeten zwemmen. Dus ik moest wel via de ladder. Zie die moeders er vlug uitklimmen. Dus ik met Levi op de arm een viet op de tree en..... Ik kwam er niet uit whahaha Achter mij kwam een jongr vader aan. Met dochtertje Jet. En die heeft me eruit geholpen. Pffff ben weer lekker lenig. Maar goed Tijdens het omkleden was meneer alweer vrolijk. En hij was lekker aan het lallen en gillen in de maxi cosi toen ik me aan het omkkeden was. Ging dus deze keer veeeeeeeel beter. O, en voor de les wilde ik zijn zwemluier aandoen dus ik doe de andere af. Piest hij zo over mij heen! Lekker dan! Dus ik was al nat
Haha fijn he Mi, hier ook zon wildplasser. zo over de handen heen van de consultatiebureau medewerkster.. en vrolijk doorplassen op de meet tafel.. dat filmpje was trouwens geweldig lief! wat een mooi lachje. Onze kleine is nog niet eenkennig Alyssa, die vind alles wel best en prima. na zn 1e nachtje logeren had ik eigenlijk wel wat meer enthousiasme verwacht dan wat ik kreeg .
Nou, hier gaat het al weer een stuk beter. Vannacht is ie veel wakker geweest, af en toe jengelen maar niets wat niet opgelost kon worden met een speentje. Vanmorgen was zijn temp 38 en nu net was het 37.6 dus we gaan de goede kant op.....tot nu toe zitten beide flessen er nog steeds in.... Ben toch maar thuis gebleven vandaag....kan hier ook inloggen, dus heb de bulk van mijn werk al gedaan tijdens het ochtenddutje....
O lekker thuis Sandra vind Casper vast ook fijner. En wat heb je al gemaakt met de stomer? Hier net bezig geweest en voor 3 dagen fruit hapje en voor 4 aan groente maar ik wissel met andere dingen dus hij krijgt het niet 4x achter elkaar zeg maar. Fruithap: appel/peer/druif/mango Groente: rijst/wortel/courgette/gele paprika/scheutje olijfolie Wilde gele paprika eens starten als dat goed gaat langzaam naar rood en groen. Net heeft hij op 3 korsten brood gesabbeld, gebeten en afgelebberd. O wat vind hij het lekker! Zit te gillen in de stoel en Mmmmmm te sabbelen, lekker verpulveren in zijn knuistjes. Grappig. Paar keer beetje verslikt want hij eet ook stukjes eraf maar dat ging goed. Vind het wel spannend hoor. Maar goed. Hij moet er even doorheen.
wat leuk! ik heb gisteren avocado gemixt met een klein handje blauwe bessen framboosjes. die laatste maakte het geheel iets zurig denk ik, toch een kwakkie opgegeten... leek me wel gezond, zag er wel smerig uit ik wil ook wel een broodkorstje proberen maar dat verslikken indd vind ik eng.
Ben nog niet verder gekomen dan dat ik een kleine flespompoen heb gestoomd en verdeeld over van die leuke ijsblokjes vormen.....heb uiteraard weer van die speciale voor babyporties gekocht.....had mezelf ook geld kunnen besparen en bij de blokker wat vormpjes kunnen kopen maar vond deze mooi en leek me wel handig.....zit een deksel op zodat bijvoorbeeld de geur van de soepgroente er niet in kan dringen in de vriezer haha Casper vind het inderdaad niet heel erg haha....ligt nu al weer lekker te slapen vanaf 13.15..... Dus zal zo wel weer wakker worden....fles staat al weer klaar. Wat voor brood geef je hem trouwens want ik heb alleen maar van die broden in de vriezer met hele zaden enzo....
Ik hen bij de bakker een halfje volkoren gekocht. Gewoon goed gekeken naar een blote korst dus geen zaadjes etc. Wij eten zelf dubbel donker en daar zit heel veel op. En dan het sneetje even een dagje oud laten worden. Hoe verser hoe moeilijker ze het ermee hebben. Roosjuh, ik dacht dat ze het eerste jaar geen bessen mochten maar ik zag ook blauwe bessen in bet fruithapje zitten voor 6 maanden dus zal weer veranderd zijn? ( ze zijn lekker consequent hahaha ) Was dat zn eerste prakkie? En trok hij gekke bekken? Ik heb 4 potjes van 200gram fruithap van Olvarit en AH gekocht (6+) en kreeg van mijn moeder een potje van 4+ dus 125 gram. Had er zelf ook nog een. Die ga ik als toetje (paar lepels per keer) achter zijn groentehap aangeven om op te maken. Dan was ik de glazen potjes af en bewaar ik daar mijn hapjes in. Zie ik meteen hoeveel hij nu precies eet. Neem aan dat de potjes van olvarit de hoeveelheid is die ze rond die leeftijd mogen? Nou ja hij eet nog 100gram nu. En dat is prima. Ga vanzelf meer geven als ik merk dat hij het zo weg heeft en nog honger heeft.
Nee eerste prakje was banaan poosje geleden, trok er inderdaad een vies gezicht bij Hij hapt nu beter en meer. Blauwe bessen zijn zacht van smaak en ik zou niet weten waarom niet, je leest toch overal weer wat anders dus dan maar op goed gevoel en goed verstand voorzichtig beginnen
Precies! Hier is mijn man voor het eerst met zijn zoon op stap. Hij wilde naar de mediamarkt. Neuzen maar ik had er geen puf voor. En Levi had een goed dutje gedaan om half 6 en was goed wakker dus ik zei: neem je zoon lekker mee! ( eigenbelang, kan ik bankhangen ) Dat vond hij toch wel spannend! Maar hij ging het toch proberen. Net een appje dat het goed ging en dat Levi een beetje rode oogjes kreeg dus zijn papa gevoel zei dat Levi naar bedje moest dus hij kwam weer naar huis. Schattig he die vaders Gisteren moest ik zelfs om een kus vragen toen hij thuiskwam! Vloog direct op Levi af en na een poosje zei ik: hee ik ben er ook nog!!!! Maar goed je moet dat koppie eens zien als papa thuis komt. Dan zie je hem helemaal glunderen, steekt gelijk de armpjes uit en brede glimlach. Heb het een keer gefilmd. Echt zo leuk! Zijn jullie mannen ook zo dol op de kleine?
Ja, mi. Ik ben nog 100.000 keer verliefder op mijn vriend, hij is zoooo gek met haar! Zo ontzettend lief!! Gek genoeg ligt Yinthe alweeeer te slapen vanaf half 9! Zou het een sprongetje zijn geweest? Helaas was ik aan het werk vandaag maar wat een heerlijk weer! Hopelijk morgen ook dan kunnen we lekker lang wandelen. Fijn Sandra dat het weer de goede kant op gaat!
Hey ladies.. weer lekker weer gehad vandaag.. met sil lekker wezen wandelen en tijdens het wandelen lekker van een broodkorst gesnoept.. hihi en de hond bleef er strak naast voor wanneer er wat af viel
Aah wat schattig! Zo te zien bevalt het korstje ! Hier ook lekker gewandeld... alleen viel ze redelijk snel in slaap