** juli/augustus 2014 mama's**

Discussie in 'De mama's' gestart door mamavanjuul, 14 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Jaaa ik zie Boesboes erin Roosjuh :D
    Hoe kom je erop hahaha

O dat rupsen doet Levi al vanaf 3 maanden. Ik vind hem elke ochtend onderste boven in bed of overdwars. Ben het gewend ;) Daarom geen dekentje. Hij heeft een winterslaapzak met pyama en romper lange mouw. En we laten de verwarming hier snachts aan voor Levi dus kouder dan 20 graden word het niet.

Ben een koukleum. 14/15 graden!!!!! Dan verander ik in een ijslolly!!!

Brood: inmiddels breek ik stukjes van het midden en die eet hij op. De korsten sabbelen vind hij even lekker maar hij word op een gegeven moment boos omdat hij er niks vanaf krijgt... En ook boos als ik zijn lepeltje nadat hij gehapt heeft niet binnen een nano seconde gevuld weer terug in zijn mond doe...
    Echt een driftkikker!

O, en de afgelopen dagen poept hij 4x per dag! Tis een uniekem als er geen poep in de luier zit. Maarja hij vreet als een bouwvakker...dan schijt je er ook naar.

Muts, ooooo dat scheve lachje. Alsof ze iets aan het bekokstoven is!!!

2. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    Al dacht ik gisteravond nog ohhhh dat sprongetje.. helemaal geen last van.. vancht er uit gemoeten en toch maar een fles gegeven want ze blef huilen om het uur.. pfff das dan zwaar hoor.. opeens weer een gebroken nacjt na kqeet niet hoeveel weken niet..

3. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Aaaaah muts, wat een mooie meid!!

Hier ook nog steeds niet doorgeslapen, was vannacht van 23 tot 5 uur.
    We kruipen langzaam weer naar de juiste tijd ;)

4. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Hier staat de cv op 18snachts en dat vind ik koud maar als het warmer is kunnen mijn kacheltjes ml en dl niet slapen. Dochter lief ligt ook altijd boven de dekens brrrrrr.

Heb iets grotere deken gepakt en die goed ingestopt zodat meneer hem niet los kan trekken.

Mi, die van mij schijt ook zoveel volgens mij zit ik wel op 7 luiers pd. Hahaha en ja ook eten als een slootgraver. 3 of 4 xboobs, fruit met liga, groente aardappel en gister kip! En nog 2 papflessen 180cc
    Broodkorst verpulverd hij helemaal, gewoon brood krijgt ie nog niet weg.

Z8 heeft 50%korting site ligt eruit verdorie pffffff

Mvj het was hier half 6 mahmahhhhhh

Donderdag is Yuri alweer een halfjaar, weg baby :)

5. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Gelukkig dat het weer beter gaat met Yuri Corina. Geen tips eigenlijk misschien lekker veel naar buiten en goed fruit eten?

Hier ligt hij in de slaapzak en dan onder een dekentje. Bij Elise heb ik vanaf 1 jaar het dekbed gebruikt mag officieel pas vanaf 2 maar ja, ga dr geen kou laten lijden hoor.

Poepen, lucas die blijft ook maar aan de gang. Heb ik hem net verschoond zit tie twee tellen later weer vol haha.

Vannacht weer een drama nacht hij werd steeds wakker even huilen speentje erin en hij sliep mag blij zijn als ik een uur geslapen heb :(

Haha ik zie inderdaad ook boes boes erin wat grappig!

6. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Eh...waar is de tijd gebleven dat ze netjes 1x per dag poepten??? :D

Wat een vreetzakkie zeg die Yuri!!! Ik vind het wel lekker hoor. Beter dan dat gemier met eten...alhoewel die dagen vast zullen komen.

En wie zijn kindje word nu als eerste 6 maanden?

En er waren toch meiden die dit jaar weer voor een broertje of zusje wilde gaan?

7. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hier vandaag banaan en liga....ze vond het helemaal niks, haha!

8. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Nog iets van een baby hapje wat super zacht van smaak is:

Aardappeltje ( kleintje). Een halve venkel en een kwart appeltje.

Echt hij vind het heerlijk. 15 minuten voor venkel en 20 voor de aardappel en 5 voor de appel.
    Dus: 5 minuten met alleen aardappel
    Dan 10 minuten met de venkel erbij
    Dan de appel erbij en weer 5 minuten

9. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Zie hier

10. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Van het oude topic volgens mij was Doortje als eerst bevallen?

Yuri is van 22 juli.

Hij heet ook niks voor niks Jan vreet haha :D

Hapje ziet er goed uit!

11. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    lekker prakkie!! en wat stond levi ook weer lief op de foto Mi, cute!

12. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    Hier maar max 1 poepbroek per dag.

heel de dag hier al aant piepen. ..
    net temp genomen en was 37.9... hmmmm hoop niet dat dit doorzet.. gelijk maar een zetpil gezet. .

13. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Volgens mij ook doortje, in het oude topic tenminste. Jij bent de volgende corina! Leuk! Yinthe is zaterdag 6 maanden.
    Morgenvroeg naar het cb. De rest van de dag heerlijk vrij!!

Oei muts heeft ze ergens last van? Tandjes? Ik voel volgens mij hier zelfs bovenin al een puntje!

Haar slapen is eindelijk weer goed, heerlijk zeg!

Broertje/zusje. Wij hopen er volgend jaar voor te gaan, tot nu toe vind ik het in combinatie met werken soms best pittig! Ik ben zwanger geraakt terwijl ik pcos heb. Ik zou met medicijnen gaan beginnen maar het is toch nog spontaan gebeurd. Ze heeft wel gezegd dat het best zo kan zijn dat het na een jaar wel zo erg is dat je bijna niet zwanger meer kan worden, ik denk dat ik binnenkort nog wel even een afspraak maak om eens een rondleiding te krijgen van binnen ;)

14. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    Heel de dag al peiperig.. afgelipen nacht dan een nachtvoeding .. ja wie weet tandjes.. ik zie en voel nog niets.. we wachten af.. ze slaapt nu.. hoop dat ze doorslaapt want morgen moet mamma weer gaan werken...

15. Joy1

Joy1 Bekend lid

11 mrt 2013
    512
    2
    18
    NULL
    NULL
    Jij hebt altijd lekkere hapjes mi , ga deze ook eens proberen!

Hier willen wij dit jaar er ook weer voor gaan, ergens september/ oktober. Ook ik heb pcos, wel zelf zwanger geraakt na een cyclus van 195 dagen :)

Hier ook een beetje jammerig vandaag. Neefjes en nichtjes hebben de waterpokken, ze is daar wel een dag geweest vorige week dus afwachten.

Zoals jullie zien waag ik weer een poging tot meeschrijven :)

16. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Leuk joy! Oei waterpokken, hopelijk niet!

Jij hebt dus ook geen medicijnen gebruikt?

17. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Oh dat lijkt mij ook wel een lekker hapje, ga ik ook eens proberen zodra ik ga mengen....zit nu nog op enkele smaken hoor....hij krijgt nu sinds vandaag ook de groentehap bij de go, want het is gewoon net te laat als ik thuiskom na mijn werk....ging er goed. Alles opgegeten hihi.

Hier nu weer even naar 1 a 2 poepbroeken per dag. Hier zaten we een week of twee geleden op een stuk of 6 per dag...pfff....blij dat het weer even voorbij is.......nog steeds geen teken van tanden, maar zijn kaken worden wel wat dikker onderin....wie weet....

Casper is 8 februari pas 6 maanden, dus een van de jongsten denk ik :(

Net om 8 uur een papflesje gehad, maar meneer is nog niet moe hoor.....hij zit lekker bij papa op schoot te keten...

18. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Aaaa kleine dondersteen! Wakker? Levi ligt keurig om 7 uur al op bed hoor. Toch beter opvoeden Sandra :p

Als papa hier thuiskomt en Levi ziet hem dan steek hij glunderend zijn armpjes uit en gilt van plezier. Hij weet dat hij dan even met papa gaat ravotten tot we gaan eten. 6 uur krijgt ook hij de fles. Tegen half 7 gaan we samen zijn pyama en trappelzak aantrekken en doen we gek, liedjes zingen, buik opeten ( geschater gegarandeerd) en hij ligt met open armen en glimmende oogjes vol spanning te wachten wat we allemaal gaan doen. Hij vind het zo leuk/ spannend dat hij soms zijn adem inhoud en rood word whahaha
    Echt heerlijk! Geniet momentje. En dan samen weer naar beneden. Meneer in de box of speelkleed nog even zelf spelen. Wij afwassen en 7 uur kun je hem zo op bed leggen. Slaapt al half als je hem mee naar boven neemt.

Dus we hebben zowaar ons avondritueel gevonden!!!!

19. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Even in 2en... Tablet hapert en was bang dat ik mn verhaal kwijtraakte ;)

Aaaah mutsie, klinkt inderdaad als een tandje. Hmmmm ik kreeg met 1 jaar mijn eerste tand dus ik verwacht nog niks hier :D

Joy, ja ben gek op eten/receptjes bedenken. Had voedingsdeskundige willen worden...maar ook kraamverzorgster. Heb voor het laatste gekozen maar dit intereseerd me nog steeds. Maar ik ben niet van de strenge regels hoor hahaha

Pcos, lastig. En ik heb POF. Maar eij wachten tot 2,5 voor we weer een poging wagen.

20. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Wij zijn gezegend met heel snel zwanger raken...
    Oudste in 1e ronde, middelste 1e ronde en jongste in 2e ronde :)

Ben vandaag ongesteld geworden, dus alles werkt weer. Binnenkort maar spiraaltje laten plaatsen want manlief wil geen sterilisatie. Is bang voor spijt :)

Hier nog een foto van ons vrolijke meisje :D

Deel Deze Pagina