Muts, wat vervelend zeg van de koorts! Op de temp na klinkt het erg op sprongetje. Hopelijk is het gauw over! Gelukkig dat Silvy verder wel vrolijk is. Roosjuh, ja dat is ook zo bij jou gegaan hé, die terugloop vd bv? Jaaa idd, de 6 maanden gehaald!! Thanks En klopt helemaal wat je zegt, voor het kereltje is wel zo fijn om een goed gevuld maagje te hebben. We hebben vanmiddag een pakje kv gehaald voor het geval het nodig mocht zijn. Maar ik heb nog steeds bv-voorraad, dus kunnen we dat eerst gebruiken. Idd handig! Hoe gaat dat bij jou, die combi van bv en kv? Hoeveel kolf jij per keer? En geef je bijv 's avonds een flesje kv of overdag of beide? Mooie kindjes heb je Corina! Hihi hoe lief hoe Yuri in de lens kijkt. Leuk dat je er een uitje van hebt gemaakt! Idd jeee, hier nu ook halfjaar Dus Yuri krijgt lekker pap. Ik heb nu kv, standaardvoeding nr. 2, erbij gehaald, maar pap is misschien ook wel een idee. Dat is toch anders hé dan kv? Heb er nog zo weinig verstand van, van kv en papjes En hoevaak voed jij nog zelf op een dag? Aaah leuk Mi dat het zwemmen zo heerlijk was! Hihi, dus Levi begint eindelijk te wennen aan die 'enge' badmeester! Ohja, zeker handig zo'n stomer. En zeker mooi dat de smaak en vitamines behouden blijven! Haha, heerlijk hoor, jij mag zeker opscheppen! Knappe sterke Levi! Nou, nu even juichen want vandaag is het dan officieel... Mannetje heeft 6 maanden exclusief bv kunnen genieten! Joehoeee! Trots!! Ook wel een beetje emotioneel hoor, want vanaf vandaag niet alleen maar mamamelkjes meer nu we beginnen met bijvoeding. Sjonge, emo-muts die ik ben We hebben J. vandaag voor het eerst kennis laten maken met banaan en brood! Echt leuk nu eindelijk lekker te kunnen 'experimenteren'! Hij kreeg een halve banaan, onderkant schilletje eraan gelaten (pakt makkelijker). Maar meneer had er eigenlijk weinig oog voor. Mama had hoge verwachtingen, maar dat viel een beetje tegen whaha. Maar het stukje broodkorst had wel meer interesse en verdween een aantal keer in z'n mondje. Hmmm, dat is best lekker dacht ie! Dus, de kop is eraf Nu lekker rustig verder uitproberen
Hihi dankje de oudste lijkt veel op mij behalve haar blonde haren die heeft ze van papa, en de jongste is kopie papa. Ik voed zelf nog 3/4 keer, ligt net aan Yuri. Soms denk ik wel eens dat het geen volledige voedingen meer zijn maar gezellig bij mama drinken en dan heerlijk in slaap vallen. Maakt mij ook niet meer uit 5maand exclusief bv. Papjes had ik eerst rijstebloem maar nu heb ik 5granen geloof ik. Maar je hebt ook kant en klare papjes vab Nestlé. Yuri heeft ook standaard nr 2. Mi, al staan? Jeetje die van mij valt om haha en zit net wat steviger. Grappig hoe verschillend het kan zijn.
Oh zo leuk is dat, je meisje die op jou lijkt en Yuri op papa! Hier lijkt J. ook enorm op zijn vader. Zeker als we naar de babyfoto's van vroeger kijken. Grappig. Ooh heerlijk ja Corina, dat in slaap vallen alstie bij je drinkt. Toch helemaal prima die combi bv/kv. Superknap dat je 5 maanden exclusief hebt gevoed!! En al zijn het nu geen hele voedingen meer, het is toch heel mooi om nog steeds gedeeltelijk te kunnen doen. Ikzelf vind het wel een fijn momentje altijd, dat koppie aan de borst. En ook makkelijk voor vooral 's nachts, aanleggen en klaar. We geven nu steeds 's avond een extra flesje en waarempel, hij sliep van 23.00 tot 5.30 uur! Dus die houden we erin Ah, nou die hou ik in mijn achterhoofd die papjes! Wellicht dat we die ook gaan proberen.
Aaah wat leuk Corina! En wat word Yuri al groot! Ze gaan zo steeds minder baby eruitzien he snik snik snik En blauwoogje en corina, gefeliciteerd met de 6 maanden mijlpaal! Kunnen jullie je nog herinneren dat je positief testte? Die spannende eerste weken en nu al echte mannetjes met eigen willetje Ik heb nog een foto van Levi uit het lab van het Radboud dat hij 4 cellen is!!!!
Haha ja het moment van testen weet ik nog precies, chalina was bij opa en oma en wij waren op pad voor sint cadeaus. Bomvolle winkel kotsmisselijk ik dacht dit klopt niet, naar de action test gehaald 4dagen voor nod en bam knal test. Had ook best een vroege echo nog geen 6week. Memories<3 Bijzonder is dat mi, vriendin van mij heeft ivf pgd ondergaan dus ook vab die mega vroege celdelingen super leuk. Wondertjes.
Thanks mi! Ohjaa het testen weet ik ook nog zo goed... ik deed aan temperaturen, dus ik zag al aan de temperatuur dat ik zwanger was. Hier was het in de 5e ronde raak en de eerste 4 rondes zakte de temp steeds als ik ongesteld werd. En toen kwam de 5e ronde, een duidelijke tempstijging na de ei-sprong en rond de dag dat ik ongesteld had kunnen worden bleeftie maar stijgen... aaah als ik er nog aan denk! Mijn man kon het eigenlijk niet geloven. We hadden een paar dagen gewacnt (hoe heb ik het volgehouden!) tot we een test gingen halen. Samen heel kneuterig misschien, maar voor ons superbijzonder, die test gedaan en wachten op de uitslag. Toen kwam er langzaam maar zeker een streepje... wij juichen! Oooh, memories idd <3 Wooow, das echt bijzonder Mi, een foto van toen hij nog maar 4 cellen was!!! En zo supergaaf dat je zwanger mocht worden na zo'n traject.
Blauwoogje gefeliciteerd! Wat een mijlpaal niet! Ik vind het super knap dat je het zo lang volgehouden hebt. Respect! Corina wauw super mooie foto's! Wat een knappe kinderen zeg! Fijn muts dat de koorts gezakt is. Hoe was het de rest van de dag? Ja mi, moment van testen was 17 december, dinsdag ochtend. Ik werd al nooit normaal ongesteld en dit keer bleef het ook lang uit. Ik kreeg last van mijn borsten dus besloot een test te doen. Mijn vriend had nachtdienst gehad dus die lag te slapen, na 5 testen kon ik het geloven enige mijn vriend wakker gemaakt. Die schrok zich kapot haha. Smiddags gelijk onze ouders verteld
Ze eet slecht.. verder weinig geslapen vandaag .. hier 28 oktober gestopt met de nuvaring 31 oktober ongesteld geworden 9 november zwanger geraakt.. dus binnen 2 weken raak.. konden we ook absoluut niet geloven..
Wat leuk om jullie verhalen te lezen!!! Hier had ik natuurlijk een dag doorgekregen dat ik mocht testen maar 2 dagen ervoor kon ik al niet meer wachten. Ook onder het mom van: ik kan maar beter nu weten dat het niks is dan komt de klap minder hard aan. De uitslag was dus NIET wat ik verwachtte Ik weet nog de eerste keer voor de echo ( was de ivf ervoor ook zwanger geraakt maar ging mis vanwege een hematoom boven het vruchtje met 7 weken maar voelde toen al dat er iets mis zou gaan) Maar anyway...deze keer voelde ik me er goed over. Echo met 6 weken. En ik was de dag ervoor al misselijk geworden een beetje. Alleen in de ochtend nog. Dus wij op weg. En ik al hartstikke blij dat ik misselijk was ( goed teken!) Maar ja het laatste stukje door de stad had ik mijn plastic zak al bij de hand. Maar ik hield me goed, ik hield me goed, ik ging het halen! Tot we het terein van het Radboud op draaide. Heb de hele zak volgekotst, over mijn sjaal. Pffff. Mijn man gestopt bij de ingang. Ik eruit. Die tas in een prullenbak geduwd, neus gesnoten. Man reed de auto de parkeergarage in en ik naar de balie. Want het kotsen luchtte niet echt op. Ik bleef misselijk. Bij de balie om een plastic tasje gevraagd want 'ik had overgegeven'. Dus die vrouw heel bezorgd een tas pakken en vragen:gaat het wel? Kan ik iets voor je doen? En ik heel trots: Nee hoor. Ik ben gewoon zwanger!
Hahaha heerlijk verhaal Mi, ondanks de ellende van het kotsen, toch superblij zijn omdat je dan echt zwanger bent! Geweldig was dat hé, kunnen zeggen dat je zwanger was! Snap die trots helemaal Enne, heftig ook dat je daarvoor het vruchtje bent verloren... denk je daar nog wel eens aan of heb je dat kunnen verwerken? Ja echt leuk om dit allemaal te lezen. Ieder verhaal weer anders, mooi! En dank je Alyssa! Lief Nog even en dan is jouw meisje ook 6 maandjes! Ben jij nu de volgende denk ik? Hihi. Niet leuk muts dat ze zo slecht eet en slaapt. Hoe is het met de temp?
Blauwoogje...gefeliciteerd met de 6 maanden bv!!! Ontzettend goed dat je het volgehouden hebt....! Ik weet ook nog wel dat ik "weer" positief teste.....3 maal is scheepsrecht..... In april 2013 leeg vruchtzakje bij de eerste echo met 7 weken, curretage bij 9 weken, daarna pas weer een positieve test in september...met 5 weken ontzettende krampen, bleek bbz te zijn maar ze konden het niet localiseren. Uiteindelijk na stijgen, dalen, stijgen en weer dalende hcg is het gelukkig vanzelf opgelost....toen in november voor de 3e keer raak.... en dat resultaat ligt nu lekker te slapen in zijn ledikantje.... Tja, en nu begint iedereen (lees: voornamelijk mijn moeder haha) al te vragen wanneer we voor de tweede gaan, want ja....je bent al 37 . Nou eerst de ks maar eens goed laten helen, wil geen risico's lopen daarmee... Hier ligt vl nu ziek op bed.....heeft nu een griepje te pakken.....hij is echt nooit ziek, en sinds de geboorte van Casper is dit al de 3e keer...pfff.... Morgenochtend boodschapjes doen......groentes en fruit voor de stomer halen .....vandaag weer eens doperwtjes geprobeerd maar na 2 happen bleef zijn mondje hermetisch gesloten hihi. Nu nog even lekker tv kijken...bloed zweet en tranen haha...met een lekkere kop witte chocolademelk! Zit hier in mijn eentje want de rest ligt op bed
Nee zijn we ook totaal nuet van der gewend blauwoogje.. net voor het douchen nog even temp genomen en die was nu 37.7.. dus mag niet klagen. toch even een zetpil gezet.. ze heeft nu ook 2 flink dunne luiers gehad.. dus wie weet wat er nog aankomt
Het klinkt echt precies hetzelfde als wat Yinthe had muts! Bereid je voor op een tandje Ging jij vanavond niet naar hardwell? Tof hoor!
Haaaa nostalgiej.... In september was ik gestopt met de diane35 en 1x ongesteld geworden in oktober zeker... euhm en 10 november wilde ik voor de lol testen omdat het vanaf die dag mocht, maar voelde me zo goed dat ik niet verwacht had dat het al raak zou zijn. Mn vriend zat nog tv te kijken en kon het ook niet geloven. heel onwerkelijk, vlg dag zingende kindjes aan de deur extra leuk.
Ja het kljnkt idd bekend alyssa.. ik ben benieuwd hoe of wat. . Normaal nooit moeite met inslapen nu steeds wakker... pffff nope morgenavond naar hardwell.. van 11 tot 4 snachts.. dus rond half 6 zondagochtend thuis. Pfffff hopen op een goed nachtje vannacht!
Blauwoogje, ja ik denk er nog wel eens aan. Dat kindje...hoe hij of zij was geworden.. Voorzover was daar alles goed mee. Kloppend hartje tot aan de laatste echo. Maar je zag de bloeding erboven groter en groter worden en een uur na de laatste echo kon het vruchtzakje het niet meer houden en spoelde mee...door veel bloedverlies de weken ervoor al kreeg ik meteen een spoedcurretage want er zat nog veel meer. Dus voor ik het goed en wel kon laten inzinken was ik al onder zeil gespoten. Maar we gingen weer door en tadaa!!! Tweede poging weer raak! En een prachtig mannetje gekregen. Ik vond dit al verschrikkelijk. De pijn moet vele malen erger zijn als het kindje nog ouder is of voldragen. Muts, en, slaapt ze nu? Of nog steeds niet? Ik denk dat je morgen maar aan de redbull moet Sandra, lust hij wortel? Anders combineer je met wortel de doperwtjes. Hahaha heb het ook een keer gehad met rijst en groente. Inderdaad hermetisch afgesloten. Met geen krik open te krijgen. Bij de avocado zat hij alleen maar te kokhalzen Roosjuh, ik heb ook blauwe bessen gehaald!!! Hahaha
Vanaf 11 alweer wakker... nu net weer terug op bed gelegd..ff getemp en ze was maar 36.1!!!! 2x gedaan voor zekerheid en 2 x hetzelfde getempd.. mee naar benee samen op de bank n onder de deken.. ze huilt ook zo anders..extra flesje klaar gemaakt heeft ze 110 van op.. Na de fles dentinox gesmeerd op tandvlees want had het idee dat als ik eroverheen ging ze harder begon te huilen.. neusspraytje gedaan ivm der snotneus.. geen 2e zetpil gezet vind ik te snel moet vannacht even kijken of dat nodig is.. nou idd liters redbull ben ik bang!
Pfffff muts. Vlak na de geboorte kunnen we er nog enigszins tegen maar nu zijn we verwend en redden dat niet meer Hoe ging het vannacht? Sandra, jij hebt dus ook wat pech gehad voor het lukte. Vond jij die eerste weken ook niet super spannend? Ik had soms nog een beetje bloedverlies. Dacht dat ik gek werd! Maar bleek een poliepje te hebben zitten op de bm mond. En omdat ik tot 10 weken utrogestan bollen daar onder moest inbrengen ging dat steeds bloeden.
Wat ben ik ook een sukkel. Ik dacht dat het vandaag de 26ste was. Maar dat is de overmorgen! Nou dan is ze over 2 dagen een half jaar