Van half 1 tot 5.45 geslapen toen bij ons in bed genomen en geslapen tot 7.. lkker op bed tv gekeken en daarna lekker lang met haar gedoucht.. toen ze bij ons in bed sliep kon ik horen dat ze wakker word omdat ze geen adem kan halen via der neus dus verstopt neusje. Vandaar lekker lang gedouched neusspray gedaan .. pap van een bordje geprobeerd maar nar 3 hapjes hoefde ze niets meer.. pyamapapje warm gemaakt maar ook die hoefde ze niet.. heb er net op bedje gelegd.. ben benieuwd. Ze zo maar even een ui onder der bedje
Dank je wel nog Sandra! Poeh, ook niet niks dus die miskramen. Toen je van Casper zwanger raakte was het zeker wel spannend die eerste weken? En nu heb je een mooi wondertje in huis!! En je hebt gelijk hoor, dat je eerst de tijd neemt om de herstellen van de keizersnede. Hoe lang zeggen ze dat het verstandig is om te wachten? Laat ze maar kletsen (al snap ik dat oma's - en opa's - dol zijn op kleinkinderen) het is jullie leven en jullie besluiten hoe en wat Beterschap voor je vriend! Mi, ja dat is heel logisch dat je daaraan denkt en hoe hij of zij was geworden. Dus met het kindje was zover ze konden zien goed, maar door de hematoom ging het mis... bah wat naar! Wat een wonder dat je de volgende poging weer zwanger mocht worden! En wat een heerlijke kindjes hebben we allemaal hé. Echt bijzonder zo'n kleintje, allemaal wondertjes. En idd, ze ontwikkelen al een lekker eigen karaktertje! Veel beterschapjes voor Silvy en voor jou veel plezier vanavond Muts! Hier vanochtend weer banaan geprobeerd, hij trok gelijk een vies gezicht. Lotje was ook nog niet dol op fruit hé mamavanjuul? Maar strakjes proberen we weer brood, dat zal vast wel beter gaan
Hahaha blauwoogje, geen fruitkind tot nu toe Ik had vandaag appel met blauwe bessen gemaakt. Heb dat kind nog nooit zo gelukkig gezien
Ja, de eerste weken, tot de 20-weken echo eigenlijk, waren wel behoorlijk spannend...had constant het gevoel dat het weer mis zou gaan... De gyn adviseerde om minimaal een half jaar tot een jaar te wachten met zwanger worden...dus ik neem het zeker voor het onzekere en wacht mooi een jaar haha....mocht het dan gelijk raak zijn en goed gaan dan is tegen die tijd casper bijna 2 jaar dus lijkt het me wat makkerlijker om er weer een klein babietje bij te hebben, dan wanneer casper nog niet kan lopen oid. Net allerlei groentes gekocht, dus ga zo weer eens even aan de slag met de stomer...!
Muts, hier hetzelfde. Heb al een week niet meer dan 3 uur geslapen, het bedje aan hoofdzonde verhoging hielp iets. Verder neusspray en de halve nacht op... Heb van arts neusspray met xylometaziline of zo iets gehad. Maar met de tekst erbij dat het eigenlijk sinds kort zeer wordt afgeraden bij kinderen onder de 2 jaar. Fijn. Dus ik drug het niet te gebruiken... Inmiddels zelf een keelontsteking aan het kweken. Bah. Ben moe!
Beterschap voor alle zieken!!! Hier gelukkig weer aan de beterende hand. Vl loopt alweer rond en begint trek te krijgen en Casper hoest nog wel, maar daar is ook alles mee gezegd... Zojuist een vers hapje uit de stomer gegeven. Zoete aardappel met bospeen....heerlijk hapje, al zeg ik het zelf . Casper vond het ook heerlijk, ging er in als zoete koek haha. De rest gaat in de vriezer. Heb ook nog aardappel/broccoli, aardappel/bloemkool en pure bloemkool gemaakt. Als dit op is, dan nog een paar porties pompoen/zoete aardappel maken. Maar at zal denk ik pas volgend weekend zijn. Nu lekker bakkie thee en dan Casper weer en fles....zo komen we de dag wel door. Sneeuw is alweer gesmolten hierzo....het begon vanacht met een harde regenbui wat blijkbaar geleidelijk is overgegaan in sneeuw, want vanmorgen was de wereld ineens wit
Ik heb nu van die kuipjes fruit (peer & appel) bij het kruidvat gehaald, die vindt ze wel lekker. Vanmorgen 1/3 gehad van zo'n kuipje en toen begon ze te blazen Zodra ze het wat in de gaten heeft, gaan we over op vers fruit. Voor nu vind ik dat zonde. Lotje ging vanmiddag zomaar zelf recht op zitten in de wipstoel Ze wilde een speeltje pakken maar kon er niet bij Mijn verhaal van testen is eigenlijk niet zo spannen haha! In september gestopt met de pil....eind oktober ongesteld geworden en daarna moest ik rond mijn verjaardag ongesteld worden (22-11) Maandags kreeg ik wat last van mijn darmen....dinsdag ook. Dat gevoel herkende ik eigenlijk meteen. Dinsdagavond stiekum een testje gedaan en die was licht positief....woensdagochtend weer 1 gedaan en die was ook licht positief. Uiteindelijk 1 dag voor mijn verjaardag een CB test gedaan en die gaf duidelijk "zwanger" aan. Bij de oudste waren wij er niet bewust mee bezig....en toen mijn opa vroeg op zijn verjaardag, of ik misschien zwanger was, een test gedaan en jawel hoor, hartstikke zwanger. Toen ook al 7,5 week Bij de middelste vroeg mijn man me zaterdags te huwelijk en de maandag erop was de test positief Dus alle 3 keer was wel bij een bijzonder moment. Gisteravond Lotje niet meer wakker gemaakt en heeft ze van 19.30 tot 2 gslapen en daarna tot 6.30. Wel vroeg maar ja...
Voor dat ik van Chalien zwanger was heb ik ook 2mk's gehad. Eentje in 2010 met6week, en een in 2011 met 9week. Waarschijnlijk toen allemaal doordat mijn schildklier onstabiel was Gelukkig was chalientje een plakbeeb.. Die stomer van avent lijkt mij ideaal, toch naar even oma lief aankijken. Hier ligt nog wel sneeuw en het is ook verraderlijk glad. Brr Beterschap voor Silvy.
Geven jullie al wel eens van die kant en klare papjes? Heb twee proefpakjes uit zo'n babydoos, en dacht net laat ik er eens een geven.....maar het heeft de kleur van koffiemelk en is best wel zoet....dus ik heb het even gegoogled en dan kom je toch tegen dat er best wat suiker in zit en dat je het beter niet s'avonds kan geven omdat het te zwaar op maag kan liggen waardoor het een averechts effect heeft....oftewel...minder slapen.... . Heb het toch maar weggegooid.....ga het denk ik eerst maar eens smorgens proberen, kijken hoe hij er op reageert.... En zag ook dat die met opvolgmelk zijn aangemaakt....wilde dat voorlopig nog niet gaan geven......
@ Sandra ik zou het niet geven maar volgens een paar moedervriendinnen van mij ben ik een zeikerd 😁 Het is meer je eigen keuze, ik denk bij alles, zou ik dit zelf willen eten, nee? Dan gaat het ook bij hem niet naar binnen 😊
Die heb ik ook nog liggen uit de doos in de koelkast... Ze zijn voor vanaf 6 maanden. Maar ik weet ook nog niet wat ik ermee wil. Misschien de helft eens geven meer als toetje ofzo. Had ik laatst met diksap. Wil de tuitbeker introduceren en geef een beetje heeeeeeel verdunde diksap. Meer zodat hij dat zoete proeft en dan sneller doorheeft dat er drinken uit te krijgen is Maar eerst pakte ik de roosvicee. Nou bij ingredienten stond als eerste: suiker! En daarna van alles en nog wat. Toen de AH biologische diksap appel/aardbei en daar zat in: sap van appel, sapvan aardbei en sap van vlierbes. Dat was alles. Geen toevoegingen, geen suiker. Dus die maar meegenomen. Ik ben niet super streng maar wil hem ook niet teveel laten wennen aan zoet en suiker. Tijdens mijn stage eens bij een gezin geweest en dat jochie vroeg of hij snoep mocht. Die moeder zegt: ja tuurlijk! En ze pakte een manderijn hihi. Jongetje wist niet beter dan dat snoep fruit was Eigenlijk wel een goed idee
Zeg even tussendoor, een heel poosje geleden schreef ik nog dat ik eens zou proberen het gegil van onze dropsleutel te filmen, en warempel, het is gelukt En wel in zijn nieuwe speeltje sinds gisteravond, mag ik u presenteren, de jumperoo!! http://youtu.be/UQU3JnKHdoo Ok en de gematigde versie waarin meneer niet super-hyper nog is; http://youtu.be/xuZtr37pOBA Hij moest nodig ergens af en toe even zn energie in kwijt, lekker knuffelen is er niet meer bij nu, springen springen springen op schoot!!
Blauwoogje; ik geef overdag zo veel mogelijk bv en sowieso snachts kv. Dan zet ik alvast een flesje klaar met 5 schepjes kv erin en dan hoef ik snachts alleen nog maar naar de kraan te slaapwandelen voor warm water. Overdag kolf ik doordeweeks om 6:00, 10:30, 14:00, en bij thuiskomst rond 19:00, 21:00 en voor het slapen gaan nog 1 x. Hoeveelheid varieert, gisteren was et 90 ml, 120 ml, 50 ml, 45 ml, 70 ml en 50 ml in die volgorde ik denk alleen niet dat je met mij moet vergelijken, bij de meesten gaat het echt beter. Wel heftige verhalen evengoed Corina, Mi en Sandra, het bewijst maar dat we niks voor lief moeten nemen en dat het inderdaad zoals al gezegd werd een wonder is allemaal. Ik ga mn ukkepuk vannacht eens extra stevig knuffelen als hij wakker wordt En toetjes/papjes; met mate ga ik het wel geven strakjes. Ik vind de ingredientenlijst niet shocking. Straks doen we ook niet meer aan `geheelonthouding`met suikers aangezien hij op kinderfeestjes en verjaardagen (en niet te vergeten die verwennende oma`s !!) ook wel zoetigheid zal krijgen, ik heb daar zelf geen problemen mee. Als het maar met mate is en hij voor de rest zn gezonde prak eet dan voel ik mij daar zelf gewoon ok bij. En zo gaat het met alles toch, gewoon doen waar je je goed bij voelt, als het maar een weloverwogen keuze is dan kun je weinig fout doen toch? Maar dat van die mandarijn een snoepje noemen vind ik wel een goeie
Haha, lekker gillen...en wat een hilarisch stuk speelgoed...haha Hier gilt er ook een net zo! Iedere ochtend bij ons aan de ontbijttafel haha. Ja, ik ben wel blij met ons wondertje! Het is allemaal niet vanzelfsprekend......maar volgens de gyn was ik wel heel vruchtbaar haha...omdat het toch 3 keer in een jaar "gelukt" was haha...nou en daar moet ik het maar mee doen Ik wil die papjes straks wel gaan gebruiken, maar met mate.....dus niet iedere dag.....maar als het even makkelijk moet, bijvoorbeeld als we uit van huis zijn.....dan hoef ik geen rijstebloem of brinta ofzo mee te slepen.....en dit heeft als voordeel dat er niet zoals bij rijstebloem zo'n drap in het tuitje blijft zitten haha. Hier straks ook zoetigheid met mate, maar helemaal er onderuit kom je toch niet inderdaad. We zien wel hoe het loopt. Nu lekker De grote Improvisatie show kijken en dan straks lekker naar bed. Welterusten allemaal!
Goedemorgen! Iedereen een goede nacht gehad? Muts...hoe was Hardwell??? Hier een perfect nachtje....half 9 naar bed en vanmorgen om 06.30 lag ie heerlijk heel zachtjes te babbelen in bed.....normaal is ie rond 4 uur wakker en dan met speentje stil tot 05.30.....en dan af en aan met speentje tot 06.30 dus dit was echt heerlijk. Geen idee wat er nu anders was dan de andere nachten.... Vanmorgen lekker met mij onder de douche geweest en om 9 uur weer op bed en ligt nu nog lekker te slapen...
Sterker nog die potjes eet Yuri niet, het gaat er sneller weer uit dan er in. Ik maak alles zelf en als we een keer pannenkoeken eten maak ik wat anders voor Yuri. kant en klare pap heb ik wel maar uitzondering zoals vanavond dan zijn ze bij opa en om, wij gaan even uit eten en bios doen. Hier heeft Yuri van 1:00 tot 8:00 geslapen, hij had last van insomnia gisteravond wilde hij niet slapen.