Even wat anders....volgens mij is de Nutrilon Standaard 1 duurder geworden... Betaalde bij de ah eerst altijd 11,99, gisteren ineens 12,19 en ik wordt er steeds flauwer van dat ik maar 1 doos mag kopen ipv 2. Bij de Wehkamp kost het nu ineens ook al een dikke 12.89, voorheen ook 11,99.....pfff.....gelukkighebben ze daar nu wel weer depampers maandbox met 30% korting en gratis thuisbezorgd
Hey meiden! Welkom Claudia! Is Luuk jullie eerste kindje? Heerlijk Sandra! Misschien een sprongetje geweest? In ieder geval heerlijk als je weer een beetje normale nachtrust hebt. Las wat verhalen over testen Hier was Lucas een echt cadeautje ik was net 6 maanden aan een BBL opleiding begonnen, en altijd precies om de 30 dagen ongesteld dus toen de 30 dagen voorbij waren en er nog niets te bekennen was heb ik een testje gedaan, negatief paar dagen later ultra licht streepje. Pff we schrokken wel maar gelijk dolblij ik wou zo graag een 2e Daarna gestopt met de studie en nu voorlopig thuisblijf mama. Krijg nu alweer kriebels als ik eraan terug denk Verder niet veel terug gelezen meiden sorry. Gisteren met Lucas naar de HAP geweest, hij was de hele week al aan het hoesten, benauwd, hangerig. De huisarts zei griep, later nog een x gebeld, hij moest uitzieken volgens de huisarts. Gisteren HAP gebeld hij ging steeds meer hoesten en meer kortademig ook hoge koorts. Nu heeft hij Bronchitis, kuurtje mee gekregen, gisteren gelijk begonnen en hij heeft gelijk de hele nacht doorgeslapen arm ventje Dus de andere verhalen zijn een beetje langs me heen gegaan meiden.
He jakkes ukkie wat vervelend!! zielig voor je kleine ventje, hopelijk slaat de kuur snel aan! die kindjes weten ook niet wat hun overkomt allemaal he. En Sandra bij ons houden ze bij het kruitvat de Nutrilon achter ivm de vele doorverkoop van het spul, wist ik ook niet dus ik greep steeds mis maar als ik er nu om vraag krijg ik gewoon 2 pakken mee. Wel super irritant. En ik vind het sowieso duur, ik doe dan nog half bv erbij maar evengoed gaat 1 pak maar anderhalf a 2 weken mee geloof ik, snel op zeg!
Hier in 5 a 6 dagen door een pak heen, dus 1 pak per week....pffff.... Bij de appie staat het ook achter slot en grendel.....maar dan alsnog krijg ik maar 1 pak mee.....maar als ik naar de auto loop en de boodschappen daar in leg en dan weer terug de winkel inloop kan ik weer 1 pak kopen....pfff...maar goed....het is niet anders... Bestel het ook wel eens bij de wehkamp, die heeft gelukkig geen minimum maar die is weer duurder, geen verzendkosten dat dan weer wel....dus het verschil is dan weer wat ik op de benzine bespaar door niet naar de appie te hoeven rijden hiervoor haha...
Hey dames.. hier weer boven water.. Waren om 6 uur thuis en om 10.45 weer wakker.. silvy is ieder uur wakker geweest bij mijn schoonouders.. ieder uur huilen met ogen dicht.. dus denk echt iets van nachtmerries.. geen koorts meer gehad.. wel snipverkouden.. ik hou het allemaal op sprongetje verkouden en tandjes.. tis een fase tis een fase
Nou Muts ieder uur zeg, das echt vaak! je schoonouders hebben nu ook een paar wallen staan? Welkom Claudia
Hier altijd hero gehad maar sinds een paar weken gewoon standaard van de ah eigen merk. Gaat prima! En scheeld aardig in de kosten.
Hier vanaf begin hero standaard.. nu hero opvolgmelk.. in de kast staan laatste pak van 1 opmaken.. maar met 4 flessen doe je best lang met een verpakking.. de potjes fruit en groente zijn veel duurder per week!
Ja, dat die potjes duurder waren daar was ik ook al achter, daarom nu lekker aan de slag met verse groente en de stomer. Ideaal. Ben helemaal fan Ik ga voorlopig nog niet over op de opvolgmelk....als ik de who mag geloven is dat gemaakt voor de commercie. Zag een leuke link hier ergens op het forum.....misschien de moeite waard om te lezen... Opvolgmelk voor zuigelingen : onnodig en ongeschikt - Anurati En dit is de link naar het topic hier op het forum: http://www.zwangerschapspagina.nl/flesvoeding/557848-wanneer-overstappen-naar-opvolgmelk.html Ik heb in ieder geval besloten om voorlopig nog bij nr. 1 te blijven... Hoe was de show van Hardwell eigenlijk? Wel sneu voor je schoonouders...die hebben een kort nachtje gehad....
Interesant Sandra! Ik ging zoiezo nog niet over omdat ik het aantal flessen nog niet verminderen kan. Dacht ook eerst dat je verplicht over moest stappen met 6 maanden omdat de voedingsbehoefte anders word ( aldus het cb advies aan mijn zusje) Neig toch naar gewoon bij 1 blijven. De ah standaard 1 is net zo goed als een merk en kost minder.
Ik kan ook nog niet minderen....alles gaat schoon op en we zijn nog maar net begonnen met bijvoeden, dus voorlopig leekr nr. 1 hier....denk dat ik deze gewoon door blijf geven en dan tegen det tijd dat het mag overgaan op gewone melk. Ga trouwens serieus kijken naar overstappen op ah huismerk. Scheelt een hoop zag ik al . Heb je de gewone of de biologische nr. 1, en zijn die pakken niet lastig....vind de doos van de nutrilon namelijk zo handig met dat afstrijkhoekje . En ben je gewoon in een keer overgegaan of heb je gemengd?
Ik gebruik de gewone..is er biologische dan? Hahaha hij ruikt en smaakt precies hetzelfde als de hero alleen daar zat jbp in. En hij lost super goed op. Geen last van klontjes. Wij zijn eerdt half om half gaan geven tot de hero op was en toen in 1 keer de volle mep. Nooit geen last gehad. En ik gebruik de bewaardoos van lief/hero. Daar gooi ik de voeding in. Daar zit een afstrijk stukje aan en in het deksel kun je alle soorten maatschepjes klikken.https://www.hero.nl/kindervoeding/flesvoeding/bewaren/
Hihi, ja volgens de website van de ah is er ook een biologische variant van....kost een euro per pak meer haha... AH puur&eerlijk biologische zuigelingenmelk standaard 1 800 gr | AH.nl Leuke bewaardoos trouwens...ga ik ook eens naar kijken
Hardwell was leuk.. voor een x.. zijn meer van de hardstyle feesten ik heb totaal 3.5 uur geslapen vanmorgen.. dat is alles! hier eet sil normaal maar 3 flessen.. nu is het beetje omgegooid natuurlijk.. maar strax weer naar 3 en dan gaat dat prima met opvolgmelk dat zelf maken van eten gaat hem hier echt niet worden.. vind het echt teveel werk.
Aaah Roosjuh, wat een hilarische filmpjes! En wat een schatje!! Oh ja, idd wisselend wat jij kolft! Maarre, toch echt wel respect voor jou dat je dat nog steeds volhoud! Toch dubbelwerk, kolven en flesje geven. Nee, vergelijken kun je met niemand doen, want de productie hangt van verschillende factoren af. Ik was meer benieuwd hoe jij de combi deed van bv en kv. Daarover lees je toch niet veel over op internet. Hier nog steeds aan de borst gelukkig, lijkt weer iets beter te gaan! Heb dus nog geen kv hoeven gebruiken. Corina, jij dus ook al miskramen gehad Vruchtbaar of minder vruchtbaar, zwanger worden en blijven is en blijft een wonder in mijn ogen! Ik besef heel goed dat het absoluut geen vanzelfsprekendheid is een kindje krijgen. Wat een geluk hé meiden dat we onze kindjes mochten krijgen? Fijne avond Corina! Wat heerlijk even samen weg. Welkom Claudia! Kom gezellig meekletsen! Nou, hier vandaag peer geprobeerd. Stukjes in zijn hand gegeven, maar het is natuurlijk spekglad Maarmaarmaar! Hij vond het best lekker!! Even wennen haha, je zag 'm denken, wat is dit? Maar toch steeds weer in zijn mond doen. We hebben het gefilmd. Genieten dit vind ik, dat hij zo zijn eten ontdekt! Oh enne, brood! Dat vind ie smullen!
Ja het is zeker een wonder! De wetenschap weet heel veel maar sommige gedeeltes van hoe een mens ontstaat kunnen ze nog steeds niet achterhalen. Aaa leuk peertje! Nou hier was meneer lekker aan het smullen van zijn korstjes vanmiddag, en ik had hem wat stukjes gegeven ( hij eet een halve boterham) en het laatste stukje verslikte hij zich zo in dat hij zijn hele boterham includief de melk van een uurtje daarvoor overgaf. Kon hem helemaal om gaan kleden. Arme drol. Dus nu maar weer even terug naar alleen korstje sabbelen. Hij heeft er nog teveel moeite mee die stukjes. Vandaag wel weer appel/bes fruithapje maar was weinig dus een stukje banaan erdoor geprakt wat groffer en daar had hij geen moeite mee.
Yes! Sil heeft van 20 tot 8.30 geslapen.. en mamma is weer bijgetankt hihi en hoppa spuiluier nr 3 is weer afgestreept..
Pfff het was hier weer spanning en sensatie. Gisteravond zei mijn man al dat hij zich grieperig voelde. Dus hij ging vroeg naar bed. Om 5 uur vannochtrnd stond hij op, ging naar de badkamer en deed de kraan aan. Ik denk water drinken. Ineens hoor ik een kabaal! En daarna gebrom. Dus ik dacht die heeft heeeeeel hard zijn teen ofzo gestoten. Maar hij bleef brommen maar verder bleef het muisstil. De kraan bleef lopen. Dus ik ging kijken wat hij aan het doen was. Lag hij op de grond te snurken. Flauwgevallen. Ik hem bij zijn positieven gebracht. Onder de schaafplekken, kapotte lip die nu dik is, stuk vel van onder zijn voet los, bloed overal. Hij voelde gloeiend heet aan dus met koude washandjes in de weer gegaan om hem af te koelen. Hij had honger zei hij al de hele nacht. Dus ik naar beneden glas sap, twee beschuitjes en een bak druiven gehaald. Dat op zijn nachtkastje gezet, daarna bloed op geruimd, hak schoon gemaakt en stuk vel weer op zijn plek gelegd, dikke pleister er over. Voorzichtig overeind geholpen. In de slaapkamer zei hij dat hij duizelig was en hii plofte op bed. Ik was bang voor een hersenschudding. Want ineens roept hij dat hij misselijk is. Dus ik snel een emmer gehaald en hij kotst die hele emmer vol. Ik alles opgeruimd en hij voelde zich veel beter. Heb hem gezegd zijn temp. op te nemen: koorts. Dus meneer is ziek. Ja zegt ie: ik wilde ook graag aandacht. Dus ik zeg: drama queen Nu heeft hij flinke spierpijn. En ik ben ondertussen 4 dagen overtijd en begin zenuwachtig te worden Was lekker wakker worden dus
Sow.. veel terug te lezen zeg! Zo gezellig.. ik probeer alles te lezen maar vergeet altijd op de helft te reageren! Blauwoogje: gefeliciteerd met je kleine mannetje en dat je nog steeds bv geeft! Super knap van jullie.. nu lekker beginnen met hapjes. Ik moest voor mijn gevoel dus ook al vroeg beginnen met hapjes omdat ze ook niet voldaan was met alleen bv. Dus gaat super nu met nog steeds een klein groentehapje en ong. 60cc rijstebloem papje. Ze krijgt daarnaast nog gewoon 5x bv. Ik hoop dat je mannetje het eten snel onder de knie heeft! Ik wil met de 6 maanden ook beginnen met rapley methode maar dan wel naast haar hapje.. anders krijgt ze maar weinig binnen Wow Mi.. wat eng! Heel veel beterschap voor jou man! Hoop dat het al beter gaat en verwen hem maar lekker dan Wat lees ik nu... :O Zwanger?? Spannend!! Wat erg dames van jullie miskramen! Kan me voorstellen dat het dan extra spannende tijden zijn als je opnieuw zwanger raakt! Maar gelukkig hebben jullie nu wel een wondertje waar je optimaal van mag genieten Hier ook pcos maar wel met medicatie zwanger geraakt.. en best wel even geduurd.. Hoop dat het nu vanzelf gaat maar ik ben er bang voor Hapjes maak ik ook zelf! Vind ik smakelijker dan uit een potje! Hoewel mijn voorkeur anders uit zou gaan naar een bio potje! Ik heb de babycook van Beaba! Super fijn ding ook.. heb toen ook gekeken naar de avent stomer op de 9 maandenbeurs Gaat iemand naar de negenmaandenbeurs? Heerlijk twee weken vakantie nu.. precies op het goede moment want mijn mama heeft vorige week haar voet gebroken en mag 12 weken helemaal niets doen dus heb ik geen oppas meer voor mijn kleine meissie.. gelukkig is bij ons op het kdv nog plaats en moet ze daar mee naar toe.. donderdag een ochtend geoefend en het ging super goed! Dus hier ook even drukdruk Jullie kleintjes worden al bijna 6 maanden! Doen jullie iets speciaals of gewoon lekker thuis met het gezinnetje??