Alyssa, gefeliciteerd!!! Hihihi Phillys wat knap dat ook bij jou nog de bv doorgaat! Super! O jeetje, been gebroken. Ga jij haar nu helpen? Of heeft ze nog genoeg hulp van familie? Tja... Ik weet nog niet...ik durf niet te testen. Wacht nog stug door kans dat het spontaan gebeurd nihil. Maar we hebben het gedaan vlak voor mn eisprong. Had hem nog gewaarschuwt...dus misschien onbewust...we ZEGGEN dat we willen wachten hahaha Nee was niet expres maar komt tijd komt raad. Ik heb in ieder geval nog 0,0% buikpijn...wat ik vreemd vind. Tenzij ik er door word overvallen straks..
Ooooo mi wat spannend! Knap dat je zon geduld kan hebben... Ik ga morgen voor een spiraal brrr doodeng... Iemand ervaring? Niel was gisteren 6 maanden 👍👍👍 hebben foto's laten maken. En meneer die niet van zijn 5 flessen af te halen was drinkt er opeens prima 4?!?! Echt heel "opeens" prima!! Had gisteren rijst met courgette gemaakt, hij vond het om te smullen! Wat voor fruit geven jullie verder? Kaki vond hij super lekker. En let op gratis 9 maanden beurs kaartje met kruidvat pas!! Ik ga 😊
Ja, ik wil zeker de 6 maanden halen en graag door tot 9 mnd! Ik ga er wel op bezoek en haar helpen maar mijn vader werkt thuis om haar te helpen en mijn zusje woont nog thuis dus genoeg hulp heeft ze wel Wat knap dat je nog wacht.. ik hoop zo voor jullie dat het mag gebeuren (beter perongeluk dan dat het niet lukt) Ben je wel heel regelmatig ongesteld dan? Ik had met hormonen spuiten dat ik bijna precies wist wanneer ik ongi werd. Alleen als ik overtijd was ging ik testen met een heel goed gevoel en 2 uurtjes later ongi.. Zo ging het bijna elke keer.. Ik hoop echt dat je een kleine verrassing krijgt Borstvoeding mama's??? Zijn jullie allemaal al ongesteld geweest? Ik weet van een paar dat ze het wel al zijn geweest!
Zo dus... dat was schrikken zeg Mi! Wel gek dat hij flauwgevallen was, enig idee hoe dat kon gebeuren? Maarre flink ziek dus! Lief dat jij hem zo hielp, je hebt er wel je werk aan gehad! Oehh overtijd... wat spannend! Je weet het maar nooit Mi... zou wel heeel bijzonder zijn hihi! En idd, knap dat je nog niet getest hebt! Hoe lang geef je het nog voordat je gaat testen?? Haa Phillys, dank je!! En wat superleuk dat jij ook Rapley wilt gaan doen! Ben erg benieuwd hoe jouw meisje dat straks oppikt En super dat jij ook nog steeds bv geeft!! Ahh dus jij geeft ook een groentehapje en rijstebloem. Ja precies, dan krijgt ze toch wat extra's binnen hé. Hier wil ik ook evt papjes erbij gaan geven, maar as vrijdag gaan we naar het cb. Eens kijken wat zij te zeggen hebben over de bv en bijvoeding. Enne, nee nog steeds niet ongesteld geweest hier! En jij? Lees dat je pcos hebt. Wat superfijn dat je, met 'hulp', zwanger mocht worden!! Je hebt er dus wel even op moeten wachten lees ik... Sneu voor je mama! Gelukkig maar dat je meissie straks naar het kdv kan. Geniet lekker van je vakantie!! Lekker tijd doorbrengen met je kleintje, heerlijk. En, gefeliciteerd Amber en Alyssa met jullie halfjarige kleintjes!!!
Oh en ukkie, wat sneu voor je ventje! Heel veel beterschap voor hem en hopelijk slaat de kuur gauw aan! Zo zielig hé als je baby ziek is?
1 keertje geweest Phillys! Leuk idee die fotoshoot bij 6 maanden Amber! hoop dat ze mooi zijn geworden blauwoogje leuk he nu al die hapjes uitproberen. wij combineren Rapley en geprakt door elkaar. eerst geef ik hem bijv. een stukje banaan in zn vuistje en dat hapt ie snel genoeg tot moes en prut waardoor ik het net zo goed nog even in de blender kan gooien voor een moesje Ah mi wat spannend!!! oh ik wordt nu plaatsvervangend nieuwgierig zeg haha. En over dat spugen na zn hapje, dat hadden wij gisteren ook ik schrok me rot! ik had zon venkel happie gemaakt met tomaat en aardappel, het was echt heel zacht geworden en ik geef kleine lepeltjes maar aardappel `glijd`niet echt door zeg maar dus hij zat te kokhalsen totdat alles eruit kwam. Was er meteen een beetje klaar mee enge hapjes allemaal ..... sta straks met het zweet in mn klauwen mn kindje te `voeren`hmff En leuk Muts, hardwell, ik vind dat nummer van Sally echt geweldig. Ik had er alleen eerst een andere tekst bij voorgesteld totdat ik beter ging luisteren hardstyle vind ik zelf ook leuke muziek ook al ben ik voor de rest best burgerlijk al zeg ik het zelf maja ik hou net zo goed van simon & garfunkel, marvin gaye, metallica, bryan adams, genesis en noem maar op, rare volgorde altijd in mijn playlist negen maandenbeurs was eens en nooit weer, konden voor een avondje van 2 uurtjes winkelen meteen 20 euro parkeergeld betalen, mafkezen :x
Amber, jij ook gefeli met Niel! Oooo wat gaat het snel! Kom je nog wat showen als je ze binnen hebt? Hardwell...weet niet eens wat het is. Maar ben zelf niet zo'n muziek fan. Luister de radio maar zou gauw verveeld raken als ik de hele avond naar dezelfde band moest luisteren met dezelfde style. Zonde van mijn geld. Wat ik wel geweldig vond waren de toppers! Lekker mee lallen! 9 maanden beurs ga ik niet heen. Wel eens op de love&marriage beurs geweest. Werd maanden daarna nog steeds gek van de verkopers aan de telefoon. 9 maandenbeurs had ik dan wel heen gewild vorig jaar maar zat toen in mijn kotsmisselijke slappe vaatdoek periode dus was geen succes geweest Roosjuh, ja ik geef nu ook gelijk geen stukjes meer vind het doodeng. Wel vanmiddag weer twee korstjes weggezogen
Dankjullie voor de felicitaties! Jij ook gefeliciteerd Amber! Wij zijn nu 3 dagen overgestapt op nutrilon 2. Haar flessen drinkt ze al wel minder door de bijvoeding ook dus ben benieuwd wanneer ze naar 3 flessen gaat. Jeetje mi wat schrikken zeg! Hai! Verder moet ik nog lezen maar m'n paps komt zo langs dus reageren word hem niet meer
Alle 6-maanders gefeliciteerd!! Mi, wat een nachtelijk avontuur heb je achter de rug zeg, hopelijk gaat het nu weer wat beter met je man. Wat zijn ze zielig he, als ze een griepje hebben. Die van mij was dit weekend ook ziek.....en zweten als een otter in bed, alles drijfnat, jakkes! En wat spannend zeg, overtijd, het zou toch niet he..... . Ik hoop dat je gauw gaat testen...ben benieuwd zeg haha!!! Het is je in ieder geval van harte gegund! Vandaag bij de go een bloemkool en aardappel hapje gehad...hij deed bij iedere hap gruwelen alsof het niet te eten was, maar wel iedere keer zijn mond wagenwijd open voor een nieuwe lepel vol haha. Morgen maar weer meegeven, kan ie een beetje wennen aan de smaak haha...
Hahaha die Casper! Acteurtje in de dop? Ik ga the help kijken. Al eens gezien. Erg mooi! Als ik het red...ben doodmoe. Hihi Tja wilde als het er morgen nog niet is een test halen en woensdag ochtend doen als ik het red
Hardwell is een dj Mi haha.. hier standaard naar de hardstyle feesten in de zomer! Kaarten zijn alweer in de pocket! Morgen is silvy alweer een half jaar.. ben benieuwd wat ze morgen zeggen op cb.. Even over de papjes die krijgt silvy hier standaard iedere ochtend.. ik had zitten kijken hoeveel opvolgmelk ze mag van hero das 3 flessen van 210 of 4 van 180.. heb hier een nieuwe winterjas van name it gekocht! Maat 74 hihi fuchia roze met een bontkraag zoooo gaaf!!!
Leuk jasje! Niet helemaal de juiste kleur voor Casper hahaha..! Ik heb een donkerrood donsjasje gekocht en een donkerblauwe houtje touwtje jas hihi, beide van de C&A....in de uitverkoop bij de Wehkamp...lekker cheap, maar ziet er super leuk uit....en hij heeft het toch maar even aan...voor je het weet is het zomer... ik ben niet zo van de hardstyle, maar ben wel heel breed georienteerd wat muziek betreft....van klassiek tot rock haha...momenteel helemaal into Kensington
Gefeliciteerd nog Amber!! Gefeliciteerd Muts met Sylvie.. fijne dag vandaag samen wat een super gaaf jasje.. Nu schiet me nog te binnen dat ik laatst wat zag over z8! Super leuke kleertjes Alyssa.. waar heb je die al kunnen bestellen? Bekenden die het inkopen of?? Ik heb eerst 2 setjes gekocht met 25% korting en daarna kreeg ik een mailtje over de sale.. dus toen nog maar 1 setje met vestje en extra legging gekocht Whihi grappig hoor ie Casper! Roosjuh wat een leuke filmpjes echt een scheetje!! Lekker spring ding..
Leuke jas zeg!!!! Pffff vannochtend misselijk opgestaan... Nog steeds geen buikpijn, wel last van mijn darmen. Ik begin steeds meer en meer bang te worden dat het misschien wel raak is... Ben ook super emotioneel. Aan de ene kant is er genoeg liefde voor een kindje maar ik voel me tegelijkertijd schuldig tegenover mijn mannetje die zelf nog zo klein is. Het zal zeker pittig zijn met 2 kleintjes. En we hadden net de extra pakketten omtrend zwangerschap eruit gegooit. Daar zat bij dat ik geen cent hoefde te betalen aan de kraamzorg en tot 200 mocht gebruiken aan een lactatiekundige... Pfffff mijn hoofd zit bomvol vragen... Maar eerst maar eens die test...