Oeh spannend MI! Heb verder alles wel bij gelezen hoor... @Roosje: Wat een bos haar!!! Echt te grappig dat ding, zou ook wel wat voor Lotje zijn! Ik zal straks eerst weer eens langs het cb...ben heel benieuwd. Eerst de middelste even naar de psz brengen. De oudste blijft vandaag een dagje thuis, ze is zo moe. Nou dan maar even een pyjama dag inlassen hoor. Er wordt ook zo veel van ze gevraagd in groep 3. Hier eindelijk weer eens doorgeslapen! Van 22.45 tot 6 uur en daarna tot net. Heerlijk! Andere meisjes waren om 7.15 wakker en kropen lekker bij ons in bed, heerlijk!
oooh wat erg Wat voor poep is het? Als het wat zuurder en slijmerig is, dan kunnen het heel goed tandjes zijn. Of dit heeft haar al die tijd dwars gezeten en daarom was ze uit haar hummetje.
Haaaaaaaaaaaaaaaaa mi!!! gefeliciteeeeeerd!!!!!!!!! jeeetje wat spannend, leuk, geweldig en ook 'wennen' tegelijk meid. wat zul je overvallen zijn met dit nieuws! van harte!!!! wat fijn en verrassend!!!
Wauw mi van harte gefeliciteerd! Jeetje wat bijzonder! Het is jullie van harte gegund! Ben heel blij voor jullie
Ook deze wondertje wilde graag bij jullie zijn en dit jeer zonder hulp. Hoop dat alles goed gaat en je een mooie zwangerschap zult hEbben. pittig of niet, dit lukt jou en je man wel weet ik zeker.
OOOOOH MI!!!!!!!!! GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!! Ik wist niet wat ik las..... woooow wát een wonder! Wat bijzonder!!! Wat zul jij idd overvallen zijn zeg... zullen vast een hoop emoties door je heen gegaan zijn en nog.... Schrik, ongeloof, blijdschap, verwondering... meid, laat het allemaal lekker over je/jullie heen komen! Dit wondertje is een geschenk. En zoals de anderen al zeiden, het komt helemaal goed!! En dan ga ik ook even juichen voor je..... JEEEEEE je bent gewoon spontaan zwanger geworden!!!!!!!!!
Alyssa, aaaah daar zitten ze! hihi nu uitkijken met sabbelen op je hand want ineens is het: AUTSJ! Bedankt voor de felicitaties...nooit gedacht dat ik degene zou zijn die moest gaan zeggen: Oeps! We lijken wel konijnen zeg
Nou hé, dat had je nooit kunnen bedenken dit.... moest zo lachen om de reactie van je man die je beschreef in je andere topic Geniet maar van dit superfantastische nieuws enne, laat jij je maar lekker even verwennen door je familie!! Muts, vandaag is het jullie speciale dag hé? Van harte gefeliciteerd met je halfjarige meisje!! Ahh leuk ik zie ze zitten Alyssa! Hihihi kijk idd maar uit, want ze zijn hier nog steeds goed scherp.
Waaaauawwwwwwwww mi gefeliciteerd! !!!!! Wat speciaaal!!!!!!!!! Idd zuurderige poep hier.. net cb geweest en 68 cm en 7420 en idd 2 streepje vaag zichtbaar hier uhh ik bedoel dan der tandjes hehaha
Gefeliciteerd mi!!. Ik kan me voorstellen dat het schrikken is, maar hoe bijzonder dat het nu zonder hulp is gelukt. Meant to be...
Geweldig MI!! Gefeliciteerd! Zo denk je zal er nog een tweede mogen komen en zo ben je alweer zwanger!! Geniet er van, het heeft zo moeten zijn! Nou kom weer helemaal terug in de tijd dat ik zwanger was.. Maar toch nog even wachten haha ook al was het zo leuk!