** juli/augustus 2014 mama's**

Discussie in 'De mama's' gestart door mamavanjuul, 14 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hier ook net terug van cb, lotje is nu 66 cm en 7810 gram.
    Helaas wel last van eczeem, dus nu weer smeren van zalfjes. Onze middelste heeft het met vlagen ook en als baby ook heel erg!
    Oh ja.... Nu wel gaan beginnen met bij voeden :)

Zullen we anders weer eens een lijstje maken?

Charlotte, 28-7-2014: 7810 Gr, 66 cm

2. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    Silvy 27-7-2014 7420 gr, 68 cm

3. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Wij gaan morgen naar CB dan zet ik m ook neer, mooie tandjes van yinthe! :) en gelukkig was er een verklaring voor de nachten muts :)

nog hoog op je wolk mi? ;)

4. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Vandaag dagje vrij nou ja vrij van werk, hihi
    Aangerommeld in huis, kledingkast van yuri maat 74 erin van rompers en shirtjes, broekjes van 74 zijn nog veel te lang moet ze 2 x omslagen dus yuri is uit proporties haha

Ik moet 1e week feb weer naar cb dan werk ik het lijstje bij.

5. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ik mag in februari. Dan zet ik het gewicht erbij.

Zit gedeeltelijk op mijn wolk... Voorzichtig want het moet nog steeds inzinken maar ben vooral behoorlijk misselijk. Blegh... Vannochtend begon het. Vandaar dat ik eerder testte ;)
    Mijn man voelt zich vandaag redelijk dus ik heb de hele middag lekker geslapen. Was zo moe!

6. Phillys

Phillys Actief lid

15 dec 2012
    379
    0
    0
    Werken in een bijzonder leuk kinderdagverblijf!
    Limburg
    Omg!! mi.. van harte gefeliciteerd met de uitbereiding van jullie gezinnetje!! Wat een super nieuws.. het is jullie zeker gegund en wonderen bestaan gelukkig nog steeds! Heel veel succes met de kwaaltjes (nu al :( )

Schattig die tandjes van Yinthe :)

Blauwoogje: de rapley methode gaat nu nog niet, ze kauwt nog niet echt! Dus ga ik pas met 6 maanden proberen.. ik ben nog geen een keer ongi geweest.. dus ben heel benieuwd! Wij zijn heel blij met de hulp van medicatie.. anders had het misschien wel een aantal jaren langer geduurd voor we ons prachtige meisje mochten krijgen :)

7. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wauw Mi...! Van harte gefeliciteerd met dit tweede wondertje!!!! Wat gaaf dat het deze keer zonder hulp is gelukt!! Ik hoop,voor jullie dat het een plakkert is, maar dat zal wel goedkomen!!!

Vandaag bij de go appelmoes en weer de bloemkool.....nou, beide had ie vandaag geen zin in, na 3 hapjes en een hoop gekke bekken ging de mond weer op slot haha

8. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    T. gaat eindelijk zn bananenpureetje wat meer waarderen :) de avocado van vanmiddag hing meer als een groene sik onder zn kin dan dat er in t waffeltje ging magoed.. toch gezond spul.

overdag krijgt ie nog bv voor zover de voorraad strekt, meestal is t op tegen de avond en dan krijgt ie savonds/snachts de kv. meestal doen we een hapje groente of fruit tussen 4 en 5..

ik wil graag dat hij straks aan tafel met ons mee eet maar vind dat zo lastig te plannen, mijn vriend komt vaak om 7 uur of later pas thuis, dat wordt e ht te laat voor T. als we daarna nog zn hele bedtijd riedeltje moeten starten.. eten jullie vroeg of ook na 7 vaak?

9. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier wordt het ook lastig te plannen inderdaad.....ik ben meestal samen met casper om kwart over vijf thuis maar mijn vriend inderdaad ook pas rond een uurtje of half 7 of 7 uur....en heel sporadisch 6 uur al ;). We hebben nu ook net pas het eten op haha

10. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Muts gefeliciteerd met je meisje!

Nou mi ik heb de hele middag aan je gedacht, wat toch tof zeg! Hoe reageerde je familie? Of weet verder nog niemand het?

Yinthe is vanmiddag op het kinderdagverblijf waar ik werk gebeten in haar vinger. Ik werk op de naschoolse opvang en ik hoorde een krijs die me door merg en been ging, ik wist meteen dat er iets niet goed was. Ze zat in de wipstoel, een leidster pakte net wat van de grond en een ander 2 jarig meisje beet haar vol in haar vinger. Het bloede en werd dik, ze heeft flink doorgebeten! Mijn arme meisje :(

Ik heb haar zelf gelukkig rustig kunnen krijgen na een tijdje en daarna was alles weer goed, met mijn moederhart even niet, wat een rotgevoel zeg!

11. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    Thnx alyssa.. ohhh wat sneu zeg... grrrr.. zou onderhand een pak rammel weggeven haha

pfff ik bem die spuitluiers echt beu hoor.. had yinthe die ook?

hier geven we groente rond half 4 a 4 uur.. rond 5 nog een klein flesje en dan weer uurtje naar bed en dan rond half 8 de laatste fles..

ik werk zelf tot half 6 en ben dan pas na 6 thuis.. dus de gastouder of schoonmoeder geven die op die 3 dagen..

12. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Nah wat zielig voor Yinthe! als dr tweede tandje door is moest ze maar es op oorlogspad om terug te bijten... heel zielig

13. sneeuwklokje22

Nee muts, ze heeft hier een paar dunne luiers gehad maar verder niet. Het klinkt in elk geval als tandjes :D

14. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    O Alyssa! Das schrikken! Wat kunnen kleine kindjes gemeen zijn. Zie haar zo zitten vol onschuld in de stoel en dan pakt zo'n kind haar kleine vingertjes en hap!

Dikke knuffel aan Yinthe!

Ik heb de test bij mijn moeder gedaan. Dus mijn ouders weten het, en mijn schoonouders. Verder wil ik eerst wat verder zijn en een goede echo. Maar voornu is het handig dat mijn ouders het weten want die helpen mee smoesjes verzinnen. Heb nogal een familie met radars voor dit soort dingen.

15. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Hier Levi in de kinderstoel voor het eerst. En een gekke bek hahaha

Muts, je wasmachine zal wel overuren draaien of niet? ;)

16. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    Nou idd mi overuren niet normaal.. tis maar goed dat de wasmiddel en wasverzachter van zwitsal 1 +1 gratis was hahahha

17. sneeuwklokje22

Ah kijk nou wat stoer!!
    Bedankt voor de herinnering mi. We moeten nog steeds een kinderstoel halen! Sommige nemen zoveel ruimte in beslag in de kamer, en ik moet eerlijk zeggen dat ik de stokke veel te duur vind.

18. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Een stokke is via marktplaats toch prima te doen? Mijn schoonouders hebben hem daar ook vandaan. 60 euro geloof ik.

Hier durf ik het nog niet aan hoor....hij zit/ligt nog prima in de newborn set van de stokke.....ik wacht nog even met het gewone kinderstoelgedeelte tot hij echt zelfstandig rechtop blijft zitten, nu valt hij nog steeds naar voren of naar de zij, maar het wordt steeds beter ;)

Mi....wat een lekker ventje is het toch ook die Levi!!!

19. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Oh en ik zag eerder vanavond dat het tweede ondertandje er al naast zit met een ienimini puntje.........dus ze komen bijna gelijktijdig door....

20. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    WAAAAAAAAAAAAAAAA MI wat super zeg! Gefeliciteerd!!! Wat bijzonder zeg:D Ik was net aan het lezen dat je overtijd was toen zag ik je handtekening al. Super leuk zeg! Gaat vast goed komen met 2 kindjes! In het begin zal het wel aardig aanpoten worden maar daarna kunnen ze lekker samen spelen.
    Hoe is het met je man/vriend? Las dat hij gevallen was in de badkamer:$

Ahhh die tandjes super cute hier ook 2 nu.

Lijkt weer een lijstje! Ik moet volgens mij volgende week weer of die week erna.

Deel Deze Pagina