Pff....hier staat in de folder zelfs van 6-12 weken! @Nephthys: daar was ze dan! Je hebt er even op moeten wachten! Fijn dat alles goed gaat met Elize!
Gewoon door kolven dan Mi. Fijn dat het goed gaat met Elize nephthys. We missen nog best wat mamas uit ons topic of niet?
Ja volgens mij Simone? Hier gister fles om 11 uur en vanmorgen om 5 uur en om 10 uur kwam ze weer. Vanaf toen lekker wakker tot net. Heerlijk ritme zo komt waarschijnlijk ook nog wel door de prikjes. Cb zei dat ze eigenlijk iets te veel voeding krijgt. 5 à 6 flessen van 130, (120cc4schepjes) nou ik vind het best! Jaa ik heb zeker nog meer hobby's ! Op zaterdag kijk ik graag voetbal en ik kijk veel films en series. Ook winkelen vind ik heeeeerlijk. 27 september gaan we met een groep meiden naar de primark Almere,daar kun je me wel een hele dag laten Gefeliciteerd nephthys! Mooie naam! Blubberbuik, hier ook. Was altijd al wel wat stevig . Gebruik nu een corrigerende hemd van de Hema, valt al dat geblubberd nog mee Heeft jullie kindje ook schilfertjes op het hoofdje / gezichtje?
Hier 6 flessen van 150 5 schepjes.. ze laat er vaak 20 inzitten dus drinkt ze 145 ongeveer.. wel teveel maar ga niet met een hongerig kind zitten. . Ze komt zelf om de 4 uur nu.. vandaag weer lkkr gesport. .. voel heerlijk.. de spierpijn van maandag was eindelijk weg hihi Hebben jullie ook dat jullie blijven kopen voor de kleine? Niet normaal kijk alleen nog maar voor de kleine ipv mezelf hihi
Alyssa, hier geen schilfertjes maar hou het wel in de gaten. Mijn oudste zoon had het wel en bleek later dat hij 'Berg' had op zijn hoofd. Niet ernstig maar ziet er alleen wat vervelend uit! Google maar eens. Wij moesten toen zijn hoofdhuid vettig houden met baby olie....succes!
Hier wel een heeeeel klein beetje op zijn voorhoofd. Ik smeer het in met zwitsal creme. Ja Simone is nog niet oververhuisd naar dit topic hihi. Wanneer ruimen jullie de slingers en kaarten op? Mijn man vroeg het gisteren maar ik wil nog niet... Ik vind het nog steeds feest hihi. En tot wanneer zeggen jullie bij visite dat het kraamvisite is??? Ik heb kraamvisite ingepland staan halverwege september maar dan is hij 5/6 weken.... Heb dan al zoiets van, is het dan nog wel kraamtijd? Mooie flesschema's zie ik! Hier elke 3 uur nog en hij drinkt 110cc. Laat soms wat staan. Borst drinkt hij wel helemaal op en dan zit er 4 uur tussen. Vannochtend naar de baby dump gewandeld. Wij hebben een mega store hier vlakbij en heb een babydraagzak van chico gekocht. Leek ons handig voor boodschappen doen. Dus vanavond mag mijn man hem uitproberen. Een dure wilde ik niet. Ik was niet van plan hem erg lang te gebruiken. Ga echt niet met een zware poeperd lopen sjouwen. Tis alleen voor het eerste begin. Daar even koffie gedronken en nog een pakje van z8 gehaald. Duur maar zooooo leuk. Volgende week word het lekker weer zeggen ze dames! Heerlijk! Heb toch het idee de zomer gemist te hebben doordat je met de dikke buik en de hitte niet genieten kon... Jullie?
Hier volgende week laatste kraamvisite week, pff ben er zo flauw van. Slingers hangen er nog wel hihi Mi, is je drager van chico wel ergonomisch? Z8 hier ook verslaafd haha Jaa.volgende.week 24 graden lekkerrrrrr
Heerlijk hè dat weer ! Ik heb ook het idee dat ik de zomer gemist heb, veel binnen gezeten natuurlijk. Maar ik verlang ook wel weer naar de winter, lekker koud en sneeuw! Hier ook nog steeds kraamvisite maar wel iets minder nu gelukkig, kan ik lekker met d'r wandelen. Vanavond begint The voice weer, nog meer kijkers?
Wou nog even een foto spammen , gisteren gemeten , ze is nu 52 cm. Ze past het korte broekje nog niet helaas maar wou hem toch graag even proberen
Wat een schatje alyssa! Welkom nepthys fijn dat het goed gaat met elize! Mi we moeten het 2 weken aankijken maar ik kijk het aan tot maandag is het dan niet minder ga ik toch weer de huisarts bellen. Hier ook nog een flubberbuikje hoor en heb geen ks gehad. Ik heb een draagdoek van baykay maar dat vind tie maar niks heb ook nog een draagzak liggen van beco butterfly ga die binnenkort is proberen.
Hier is het clusteren in de avond begonnen, best een uitdaging met een peuter die ook in bed gestopt moet worden Maar het is gelukt Jongste ligt nu lekker op me te slapen na weer eens te zijn volgetankt Vandaag voor het eerst met de draagdoek gaan wandelen (heb een geweven doek van Little Frog met katoen en wol, lekker zacht voor zo'n kleintje!), zo fijn! Knopen is wel echt iets dat je onder de knie moet krijgen, maar het zit vervolgens ook écht extreem fijn! Ging echt meer dan prima! Heerlijk Morgenochtend weer tijd voor kraambezoek, ook leuk
Alyssa, wat een droppie!!! Ze kijkt daar ook lekker eigenwijs hihi Ennuh... Wat doe jij met mijn boxkleed? Ukkie, ik zou het ook geen twee weken kunnen uithouden hoor. Arm jochie. Corina, had hem bij mijn neefje gezien van 6 weken. Dat ging prima en vanavond liep mijn man met hem. Hij lag heerlijk te slapen tegen zijn borst aan.
Ja heerlijk he. Dragen is zo fijn. Maar vroeg er naar omdat ik laatst erop gewezen ben door het cb of mijn babybjorn zak ergonomiisch was niet dus. Baby moet met de beentjes in de m houding is beter voor de heupen. Als je te lang niet ergonomisch draagt vergroot je de kans op heupafwijkingen. Hier ff een inzinking ik ben zoooo moe dus ik ga gauw slapen en manlief geeft yuri de fles. Welterusten.
Hier had Charlotte gister ook een rommelavond, steeds huilen, echt overstuur als we haar weg legde. Uiteindelijk was ze in ons bed in slaap gevallen, handjes omhoog, echt helemaal vertrokken. Mijn man legt haar in haar eigen bedje en weer huilen! Uiteindelijk is hij naar beneden gegaan met haar, zodat ik kon slapen. Om 4 uur kwam hij met haar naar boven, gevoed en sindsdien slaapt ze. Moet zo eerst kolven, want mijn borst doet echt pijn!
@MI87: Oh wat heftig zeg via IVF. Ik snap dat je even wilt wachten tot Levi wat ouder is. Ja he, het was echt een speciale tijd. Leuk he dat lachen. Ben benieuwd wanneer mijn dochter haar handjes bewust gaat ontdekken. Leuke foto zeg. Flink gekolfd zeg. 1 of 2 borsten? Oh leuk z8. Welke heb je gekocht? Stond gister ook met een rokje van z8 in mn handen, maar er was geen maatje 62. Maar goed ook. Het rokje was 30 euro. Ik heb ze ook nog hangen hoor. Wil ze ook nog niet opruimen. Van de week eerst de wieg maar eens opruimen. Ze slaapt nu gewoon in het ledikantje. Kraamvisite is nu wel een beetje over bij ons gelukkig. Volgende week nog een aantal collega`s en dan is het wel klaar. Hier wel genoten van het mooie weer. Veel onder de boom bij ons gezeten of bij mn zus met mn voeten in het zwembad. Toen het echt bloedheet was, lag ik te bevallen en in het kraambed. Dus daar heb ik ook weinig van meegekregen. @mamavanjuul: JA ze zijn echt duur ja die draagdoeken. Wij krijgen er 1 van mn zwager en schoonzus. Weet dus alleen niet wanneer. Hier niet bevallen dmv een keizersnee, maar wil ook die flubberbuik wel eens weg hebben. Begin nu ook echt te balen van die kilo`s en ik let echt goed op dat ik gezond eet enzo. Alleen met wandelen raak je het niet echt kwijt nee. Mooie foto zeg. Als mijn dochter niet wil slapen in der eigen bedje en wel bij ons in bed, laat ik der mooi liggen. Is misschien niet helemaal het juiste om te doen, maar mijn rust vind ik ook erg belangrijk. @corina1985. Ik zal volgende week ook eens kijken of ik die dvd kan downloaden of op youtube kan opzoeken. Zaten jullie allemaal in het augustus topic? Ik schreef in het eind juli topic mee. Alleen MadameV is vanuit dit topic hier. Ik krijg de bandoliono geloof ik of zoiets. Die is geloof ik wel ergonomisch heb ik ergens gelezen. @Ukkie: Echt sneu zeg dat maagzuur. @kinderwens: Yep, gewone bevalling duurt het ook even voor je buik weg is. Tenminste, bij mij wel. Haha, dat ken ik ja. Mijn moeder knuffelt ook steeds met mijn dochter. Al doet ze wel de strijk ook tussendoor enzo. @Nephtys: Gefeliciteerd. Flinke meid. Lekker zeg. Wel 10 dagen over tijd L. Vond de uitgerekende dag zo erg dat die zonder baby voorbij ging. Uiteindelijk 1 dag later bevallen. Flinke voorgeschiedenis heb je zeg. Fijn dat een hormoonpompje geslaagd is. @alyssa: Nee, hier geen schilfertjes gezien. Lekker zeg shoppen. Hier ook een seriefan. Nope, geen voice gezien. Kijk dat eigenlijk nooit. Ben totaal niet van de talentenjachten. Wat een mooi meisje heb je zeg. @Muts4011: Moet me nu ook echt inhouden. Vooral omdat ze er zo uit zijn. Hoe bewaren jullie je moedermelk in de vriezer? Ik heb nu ijsblokzakjes. Echt zo ideaal. Werkt echt goed. Heb al best wat in de vriezer staan.
Meiden ik lees mee hoor, maar ben zoo druk pfffff! Ik herken heel veel in jullie verhalen, ik merk dat Siem dus eigenlijk de ontwikkeling volgt van een baby van 4 weken denk ik! Hij is heeeeel veel aangekomen, hij weegt nu bijna het dubbele van zijn geboorte gewicht . Hij wil ook de hele dag drinken... Ik kan het ineens niet bijbenen. Ik heb nu al een aantal keer melk uit de vriezer moeten halen en mijn voorraad slinks gestaag... Ik hoop dat ik niet op flesvoeding over hoef! Dan wordt hij denk ik echt dik namelijk! Ukkie wat naar van de reflux! Inderdaad hulp zoeken hoor! Johannesbroodpitmeel kan helpen en je schijnt ook speciale bedjes te kunnen huren, misschien is dat wat? Ik ga er weer vandoor, verjaardag van de buurjongen!
Voor de borstvoedingssmama's: ik merk sinds kort dat na het kolven bij mij tepel een beetje wit is. Lijkt op aanslag of vervellen??? Mijn zusje zei dat ze dat ook had maar....is dit normaal? Tegen de tijd van de volgende kolkfbeurt is het wel weer weggetrokken...
Geen idee....heb er nooit zo opgelet. Maar kan het zijn omdat je tepel dan is uitgedroogd? Als ze de tepel in hun mond hebben, blijft ie nat....
Doortje is het zo dar kindjes van flesvoeding dikker worden als borstvoeding? Nooit geweten. Centerparcs ik heb daar nog aanbiedings mail van. Kun je via internet boeken 50 procent midweek en 40 procent weekend. Dus wie wil doe maar even pb. Is via de ouders van nu zwanger en babybox van de Etos dus misschien hebben wel meer hem. Ik vind het park bij Venlo ook leuk meerdal. Ook gewoon overdekt plaza Als er iemand nog een draagdoek zoekt? Ik heb er een van lodger en gebruik hem niet. Weet eigenlijk niet waarom ik hem heb gekocht want is niks voor mij. Als mijn dochter het nou lekker vond maar nee ook niet. Dus wie interesse heeft. Ter overname kan een pb sturen Hier alles ook oke. Dochter vanacht uit logeren geweest bij mijn ouders ging echt hartstikke fantastisch. Maar wat een zin om d'r weer op te halen vanochtend! Is er iemand bekend met de flessen van nuk? En hoe bevallen die? Las ook nog wat over berg: kun je ook goed behandelen met berken haar water. Is op natuurlijke basis. ( werk zelf in een kapsalon we zien het soms ook nog bij oudere kindjes. Ouders hebben het soms helemaal niet door dus doen er dan ook niks mee )
Borstvoedingskindjes zijn toch over het algemeen toch dikker? Tenminste, dat dacht ik omdat zij geen max hebben...