Oh ja, wat een superfoto's allemaal!! Zulke heerlijke kindjes, zo leuk om te zien. En Amber, wauw wat een prachtige foto van Niel!! Lekker bekkie
Wij gaan morgen haar schema wat veranderen. De fles van 4 uur drinkt ze amper nog (70 cc) we proberen morgens dit: 7:30 180 9:00 fruit 11:00 broodje 12:00 / 12:30 fles 14:00 ligahap 16:00 warme hap 19:00 fles 180 met rijstebloem Normaal dus om 4 uur een fles maar die drinkt ze de laatste week niet echt meer. Even kijken of dit wat is
Dit muts. Dit geef ik al een tijdje. Ben het ook gewend vanuit het werken op het kinderdagverblijf. Er zitten wel suikers in maar dat boeit me niet zo Beetje water bij het koekje en prakken, ze vind het heerlijk
Ik geef Tigo een halve liga in zijn handje en daar sabbelt en kauwt hij lekker op. De ene keer bijna helemaal op de andere keer gooit hij hem bijna heel weer weg.
Dat durf ik dus niet, ik ben zo bang dat ze zich verslikt in die harde stukjes! Of word het wel gewoon goed zacht?
Ohh die heb ik in de kast liggen.. haha suikers maken mij totaal niet uit.. hmmm zegt een sportvrouw hiero haha.. maar goed zodra silvy opeens rochting de plus 1 lijn zou gaan dan zou ik er pas rekening mee houden voor nu strak op de nul lijn door.. dus who cares ... maar thnx voor de tip
Vanmorgen weer naar cb geweest. Gewicht nu: 8745 gram, lengte: 72,5 cm. Qua gewicht blijft hij netjes op zijn lijn (blijft bovengemiddeld), maar qua lengte groeit hij behoorlijk snel. Hier zat hij ook al bovengemiddeld op de lijn, maar volgens de grafiek op het cb week hij nóg verder boven die lijn uit. Echt een lang kereltje dus! En hele sterke beentjes zei de cb-arts, daarbij ook nog lekker beweeglijk, dus was weer een klus voor de cb-arts om hem te onderzoeken haha! Ohja, herinner mij dat Lotje eczeem heeft mamavanjuul? Balen zeg! Had zelf als kind eczeem, dus weet wat het is. Hier was ik er ook 'even' bang voor, maar volgens de cb-arts zijn het gewoon droge plekjes op zijn lijf. Heeft J. de hele winter al. Ik gebruik al zo min mogelijk zeep en shampoo, en badje hooguit 3 keer per week. Dat raadde ze ook aan. En lekker goed insmeren. Dat deden we al uiteraard. Oh en nog gefeliciteerd met de halfjarige kindjes afgelopen week!!!
Tygo, 06-07-2014: 9100 gr, 71,5 Silvy, 27-07-2014: 7420 gr, 68 cm Charlotte, 28-07-2014: 7810 Gr, 66 cm Roosjuh, 29-07-2014: 7780 Gr, 71 cm Niel, 8530 Gr, 68 cm Blauwoogje, 8745 Gr, 72,5 cm Zo.....kweet even de gegevens verder niet. Afgelopen nacht ging wel wat beter, gelukkig! Van 22.30 tot 12 uur, toen even speentje gegeven en heeft ze weer verder geslapen tot 3 uur. Daarna weer m 7 uur. Ze is ontzettend pieperig zodra we ook maar een tel uit haar zicht zijn....erg irritant! Ook last van haar buikje, darmen moeten echt wel wennen aan vast voedsel
Oh fijn dat de nacht iets beter ging mamavanjuul! Je vorige nacht was idd niet echt lekker hé. Toch gek (of niet), dit had J. precies zo vorige week. Ook 1 nacht knudde, maar dat kwam wel vooral door de bv-dip, mannetje had zo'n trek toen. Hij piepte toen ook veel, en ook als hij ons even niet meer zag.,. Herkenbaar dus! Maar het ergste is hier nu over, hij is weer stukken rustiger geworden. Ohja, mijn banner is ineens foetsie, heel raar. Maarre, om je lijstje aan te vullen mvj, J. is 23-07-2014 geboren. Leuk om zo een beetje overzicht te krijgen met zo'n lijstje. Enne, Roosjuh, jij hebt ook een lang kereltje!
Leuk om die verschillen te zien qua lengte en gewicht! Pff herkenbaar zeg. Lucas blijft ook maar spoken snachts. Zodra die bij me ligt is het goed. In de middag slaapt hij nu beneden en dan slaapt hij ook zo een paar uur achter elkaar ik hoop maar dat het een sprongetje is! Alyssa ben benieuwd hoe je nieuwe schema gaat!
Hier ook last van zieligerites als je weg loopt. Maar reageer ik niet dan is even even jammeren en hoor je hem daarna gewoon vrolijk door kwebbelen. Misschien begint nu het uitproberen? Net Levi stukje liga gegeven na zijn groentehap maar hij bijt dus gewoon. En hij inhaleerde zo een stukje, schok me dood, dus hier geef ik nog geen liga. Doodeng! Vandaag naar de kinderboerderij gewandeld. Zonnetje scheen heerlijk. Kom ik daar, ligt meneer heerlijk met zijn koppie in de zon te soezen. Dus maar doorgelopen naar mijn moeder voor een kop thee. Mijn oma kwam ook langs. Had ze hazelino gebak meegenomen! Ik lust nu dus niks zoetigs he. Heb er totaal geen trek in. Ook chocola niet. Geef mij maar een huzaren salade. Dus ik !uizenhapjes genomen. Iets geroepen over last van de darmen. Halverwege poepte Levi in zijn broek dus mooi! Ik verschonen. Oma ging erbij staan en achter haar rug om zat mijn moeder stiekem grote stukken van mijn gebak af te halen hihihi. Daarna hoefte ik nog maar een klein stukje weg te werken. Dat ging wel. Handig een partner in crime
Handige moeder heb jij Mi! Mag je die Liga van 6+ maanden wel zo geven dan? Ik zag op het pak dat die voor 4 maanden alleen maar is om te verkruimelen en dat je die niet als een koekje mag geven.....maar dan zal die van 6 maanden wel weer een beetje anders zijn....
Denk meer om in tecdekken want een baby van 4 maanden kan nog geen stukken liga doorslikken natuurlijk.
Nou ze was een beetje van slag, ze heeft in totaal 350 cc gedronken, ze dronk gewoon geen flessen haast, dus morgen proberen we het even opnieuw
Nou mensen, heb net mijn eerste totaal onredelijke woedeuitbarsting gehad. Kreeg gewoon een rode waas voor mijn ogen en ik voelde mijn hartslag en bloedruk huizenhoog worden. Tot het punt dat ik er buikpijn van kreeg. Toen heb ik heeeeeel snel met veel moeite mezellf tot bedaren gekregen pffffff. Ging over een verschil van inzicht in de financien met mijn man. Beide manieren waren goed maar vond de mijne veel makkelijker/logischer. En ik heb een vent zo koppig als een ezel en ik...nou ja zwem in de horormonen. Dit word wat. Heb bij Levi aan het eind soms een beetje prikkelige buien gehad maar dit nooit! Werd bijna zwart voor mijn ogen!!! Zou dit een meid zijn? Hahaha mijn nichtje was bij haar zoon ook heel kalm en stabiel en bij haar dochter een ware feeks.
Haha, nou jij bent al lekker op dreef....! Dat belooft nog wat voor de komende 8 maanden . Heb nu al medelijden met je man hihi.... Ik heb er gelukkig nooit zo'n last van gehad.....huil alleen wat sneller bij 'zielige' tv of verhalen....nu nog steeds haha... Zou wel leuk zijn, een meisje of niet?
O ja lijkt mij best leuk een meisje. Maar voor Levi lijkt mij een jongetje net wat leuker. Dan zijn ze echte partners in crime Voor een meisje is weer leuker shoppen...hahaha we willen deze keer weten wat het word. Maar goed, eerst de eerste echo maar eens afwachten