** juli/augustus 2014 mama's**

Discussie in 'De mama's' gestart door mamavanjuul, 14 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Ahh wat lief Mi! Zo'n schattig lachje! J. heeft ook zo'n schaterlachje. Wordt je gewoon blij van hé:)

Aaah fijn zeg mamavanjuul dat het slapen beter gaat! Je kunt ook evt. 's avonds afkolven en daar rijstebloem doorheen doen, maar ik snap dat je eerst met de bijvoeding wilt proberen. Maar je gaat dus vanaf volgende week wel 1 voeding vervangen voor de fles? Dus officieel afbouwen bedoel je? Ja natuurlijk is dat pittig om je aandacht te verdelen. Begrijpelijk hoor! Bv is mooi, maar ook van fv worden ze groot:)

Dat tijgeren/kruipen hier gaat nog lang niet zo snel als bij Silvy hoor hihi! Maar hij ligt nu wel regelmatig naast het speelkleed. En echt alles wil hij grijpen met zn grijpgrage vingertjes:D

2. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    Mi wat een heeelijk lachje zeg geweldig.. daar smelt je toch van!!!!

Morgen hier nog een extra dagje vrij.. gastouder is nl ziek.. heerlijk hihi

Morgem vroeg maar weer lekker sporten.. 5e dag achter elkaar!! Yeahh haha

3. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Net thuis en eventjes forum met bord eten op schoot. Blij dat ik morgen vrij ben, 3 nachten niet of amper slapen is niet best gaapppppp.

Ukkie, ah meen je ook dus astma. Pff hopelijk niet te erg. Arm jochie.
    En voor een derde, wauw.
    Het lijkt mij heel leuk maar toch maar niet mijn lijf vind zwanger zijn niet leuk... Haha

Mvj krijgt lotje al groente?

Mooie filmpjes en foto's. Als onze kindjes weer beter zijn zal ik ook even weer nieuwe Foto's plaatsen.

Wilde yuri spijkerbroek aantrekken maat 68 en nu past ie hem niet meer krijg hem niet over zijn billen heen, babyspek hihi.

Muts, fanatiekeling, hier vorige week 5x maar deze week nog niks geen tijd voor morgen maar even uurtje kracht.

4. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Hier morgen ook vrij!!! Heerlijk!!! Nog ideetjes? Hij is morgen 6 maanden!!!! Jeeeeeeeeeej

Om half 5 een hap aardappel/sperziebonen gegeven en een bordje yoghurt
    Toen wij gingen eten eens met Rapley begonnen. Hem een sperzieboon gegeven en een aardappel. Gewoon lekker in de kinderstoel aan tafel.

De boon stopte hij in zijn mond en kauwde hem al vrij snel kapot. Die maar afgepakt want die grote stukken vind ik toch eng. Hij vond het wel lekker.
    De aardappel werd verpulverd in zijn knuistjes. Hij wilde hem wel in zijn mond stoppen maar dat brokkelde af. Daarna de kruimeltjes in zijn mondje gegeven en hij smikkelde alles op.
    Al met al was het wel grappig en je zag hem heerlijk genieten. Lekker spelen met zijn eten en proeven. Hahaha

Nu kan ik zo met stoffer en blik onder de tafel duiken :D

5. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Zou ze het CB echt al herkennen phyllis? dat ze er zo overstuur raakt? zou best knap zijn eigenlijk! goed geheugen :) wel vervelend dat ze zo moest huilen, ik kan nu minder goed tegen huilende babies dan voorheen, zo zielig!

Ukkie, spannend! Leuk hoor een derde. Ik vond de spanning van dat testen erg leuk! na een tijdje gaat de lol daar wel vanaf neem ik aan maar gelukkig duurde het niet lang. ik denk wel dat wij t bij 2 houden, vind t best intensief allemaal, en ik ben niet zo goed in mn aandacht verdelen geloof ik :) wat het plannen betreft, denk ik dat wij een moment afwachten dat de chaos wat minder is hier en het gevoel gewoon weer klopt, geen idee wanneer :) maar niet dit jaar... denk ik....

ook spannend blauwoogje zo zonder AC! jij durft :D

6. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Wat leuk Mi dat je met Rapley begonnen bent!! Jaaa gezellig hé zo aan tafel met z'n drietjes. Hahaha heerlijk verhaal. Ook herkenbaar van die aardappel die verpulvert wordt! Hier zaten we vanavond ook gezellig met z'n drietjes aan tafel. J. keek z'n oogjes uit naar de dampende pannen op tafel, daardoor had hij even geen oog voor zijn eigen eten. En vooral ook papa (is erg gek op z'n papa) werd goed geobserveerd toen die aan het eten was. Uiteindelijk kreeg hij weer interesse voor zijn eigen eten. Stuk courgette eerst, dat stopte hij in zijn mond en sabbelde er een poos aan. Vond het dus lekker denk ik. De aardappel was minder succesvol, maar die verpulvert heel snel, das een nadeel. En daar trok hij een vies gezicht bij haha. Superleuk hé Mi dat zelf ontdekken van eten! Enne ja, alles zit eronder. Mama of papa zijn daarna altijd aan de poets:D Maar geeft niks, knoeien mag hihi!

7. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Halve taart!!

8. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Ik heb trouwens een schort met mouwtjes. Heeeel handig aangezien hij zichzelf ook onder smeert haha. Enne, alvast gefeliciteerd met Levi's halfjaar!! (Heb morgen geen tijd).

9. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Hahaha ja klopt!:p Maar ik wil niet meer aan de pil, en euhmm rubbertje zijn we niet zo fan van, heel stom ik weet het:) Ik heb 2 jaar geleden een cursus gevolgd van sensiplan, die leert je om dmv temperatuur en baarmoederslijm je cyclus te ontdekken, dus wanneer je vruchtbaar en niet vruchtbaar bent. Het nadeel alleen is dat als je dus geen cyclus hebt (zoals ik nu vanwege de bv) dat ik helemaal niet weet wanneer ik wel/niet vruchtbaar ben. Dus... dan maar een risicootje! Shocking hé??:):D

10. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    is ook heftig echt heel zielig om te zien hij heeft net de 3e puf op en hij ademt echt al een stuk rustiger hij lig nu op bed hoor hem wel af en toe maar hopelijk slaapt hij nu gewoom even lekker.

ja vorige week besloten :D ik wou altijd graag4 kids hihi maar had nu zoiets 2 vind ik eigenlijk wel genoeg manlief zag een derde nog wel zitten daar zeg ik dan toch geen nee tegen haha. Ik wil als ze op school zitten weer gaan werken dus vandaar dat we vrij vlot voor een 3e willen gaan 😊

oei geen ac hihi mischien ben jij dan wel eerder joh 😶

11. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Ahh mi wat een heerlijk filmpje eerst heel verbaasd haha.
    hoe voel je je nu? Al een beetje aan het idee gewend?

zo muts fanatiek hoor ik krijg 1x niet eens voor elkaar 😳

ja die tijd vind ik ook zo mooi roosjuh die spanning die je opbouwd en dan die tijd dat alleen jij en je man het maar weet krijg al weer helemaal kriebels haha

ja sneu he corina 😯 heerlijk is dat he na een drukke dag ff lekker hier neuzen. Hihi ik ben de eerste 20 weken ook echt hondsberoerd bij lucas was het nog erger dan bij elise maar js nog 1x moet wel lukken hihi

Gelukkig dat het al iets beter gaat mvj. Succes met afbouwen!

ik wil straks ook bv gaan proberen wil het echt een keer ervaren hebben!

12. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ukkie, ik zit nu in die tijd :D maar voor mij mag het wat sneller gaan. Vind de eerste weken veel te spannend.

Ik voel me goed. Moe en last van de liezen en bovenbenen soms. Maar verder bar weinig. Zat net in mijn zwangerschapsdagboek te kijken van Levi en daar zag ik dat ik had opgeschreven dat ik vanaf 7 weken heel beroerd werd...we zullen zien.

Over een week de eerste echo. Ik hoop dat alles goed is en dan kan ik het echt gaan geloven. Nu lijkt het niet echt hahaha

13. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Blauwoogje, ja! Daar was ik ook naar op zoek maar ze hadden ze alleen bij prenatal in het knalroze....hmmmm niet de kleur die ik mijn zoontje aan wil trekken.

Roosjuh, halve taart whahaha

14. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Oh fijn ukkie!! 'T is niet niks allemaal. Maar dat de puf nu gaat uitwerken is wel fijn zeg, geeft het arme ventje toch weer een beetje lucht dus! Hopelijk zal hij nu lekker slapen.

Wel dapper hoor zo redelijk kort achter elkaar een 3e als het zo snel lukt met zwanger worden! Jij bent nu thuisblijfmoeder dus? Wil je zo graag weer werken dan als ze naar school gaan? Mij lijkt het me heerlijk om thuisblijfmoeder te worden, al is het ook zwaar natuurlijk. Maar lijkt me wel fijn om geen werk ernaast te hebben als je meerdere kindjes hebt. Heb er nu 1tje, dus das nog te doen. Maar als er een 2e mag komen lijkt me het wel erg fijn om me alleen op de kids en het huishouden te kunnen richten. Ja nou, we zijn niet superactief hoor haha. Toch omdat ik nog niet zo graag al zwanger wil worden. Maar als het toch gebeurt, dan zij het zo. Al wacht ik liever nog eventjes:)

15. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Nee dat geloof ik dst het nog zo onwerkelijk is idd als je de echo heb gehad heb je er meer een beeld bij. Ja die eerste weken gaan heel langzaam en vooral als je beroerd ben! Maar toch vind ik achteraf dat die 9 maanden toch weer snel voorbij zijn. Wie weet is het nu een meisje😉

lucas was bij ons een echte verassing en het heeft ook heel lang geduurd voor ik het echt besefte toe. Ik hem voor het eerst voelde had ik echt zoiets van ja hij zit er toch echt

16. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Oh hahaha nee knalroze wordt hem niet dan! Ik heb hem bij de babydump gehaald. Een felblauwe :D

Nou, spannend hoor volgende week de echo!!

17. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    ja klopt bij lucas was ik net aan een bbl opleiding begonnen dat zag ik toen niet mer itten maar wil die wel graag nog een keer afmaken. Nou het bevalt me heel goed o. Thuisblijfmama te zijn vind het echt heerlijk en geniet er ook echt van maar financieel kan thuisblijven niet meer als ze groter worden nu kostte ze nog njet veel dus vandaar 😶

18. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Aha ja ik snap 'm. Ben bang dat ik ook moet blijven werken vanwege de centjes. Nouja, we zien wel hoe het loopt. Als Lucas straks weer een beetje de oude wordt geniet dan maar dubbel van deze tijd dat je thuis kunt zijn voor je kindjes:)

19. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Ja dat ga ik zeker doen dankjewel😙
    ja dat ellendige geld altijd he :(

20. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo, ik had alles nauwkeurig doorgelezen, maar moet bekennen dat ik het grootste gedeelte al weer ben vergeten....:)....sorry....

Zag wel een leuk filmpje van een schaterlachende Levi...super schattig....ik vind dat zo aanstekelijk zo'n lachje!

En las iets over nog een kindje met astma....sneu hoor...hoop dat het pufje goed aanslaat..en voor de andere zieke kindjes....beterschap.

Hier nog steeds een redelijke schonen slaper overdag....vandaag bij de go iets minder geslapen, maar gisteren gewoon weer minimaal 2 uurtjes tussen iedere voeding in. Vanmiddag was hij wel moe toen we thuis kwamen hoor.....was in de auto al in slaap gevallen, dus thuis gelijk naar bedje door om 17.20....en heb hem om 20.00 uur wakker gemaakt voor de fles.....nu ligt hij er net weer in, want na de fles kreeg hij weer even een wakker momentje ;)

Hier nu overdag luiers maatje 3+ en s'nachts maatje 4. Moet zeggen dat die minder groot vallen dan ik me erbij voor had gesteld...passen eigenlijk prima...:D

Net weer even een broekje in 68 aangetrokken, maar het is eigenlijk geen gezicht meer....ik zit voortdurend de pijpen naar beneden te trekken.....omdat ze halverwege zijn kuiten zitten telkens haha.

Kreeg net weer een mailtje van mijn moeder...die had weer kleertjes besteld voor Casper....maat 74.....wordt donderdag afgeleverd hihi...heerlijk die koopzieke oma's!

Volgende week donderdag eindelijk weer naar cb...ben zo benieuwd naar zijn lengte....! Gewicht weet ik wel zo'n beetje...

Mi, fijn dat je nu weer beter voelt en dat het bloedverlies weer gestopt is....ik vond die eerste weken ook zo reuze spannend iedere keer...was zo blij bij de derde keer met die goede echo met een kloppend hartje :D.

Wil nog even zeggen dat ik nog steeds ontzag heb voor de bv mama's.....ik vind het zo knap dat jullie nog steeds puf hebben voor al die voedingen per dag en dan ook nog kolven! Echt respect hoor!

Oh en Muts, mooi bontje hoor....! En inderdaad, beter verwend dan verwaarloosd!

Deel Deze Pagina