** juli/augustus 2014 mama's**

Discussie in 'De mama's' gestart door mamavanjuul, 14 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Phillys

Phillys Actief lid

15 dec 2012
    379
    0
    0
    Werken in een bijzonder leuk kinderdagverblijf!
    Limburg
    Ukkie, heel veel succes en beterschap voor Lucas! Hopelijk helpt het pompje heel snel! Wat leuk dat jullie voor een 3de gaan.. helemaal te gek! Leuk een groot gezin.. ik kom zelf uit een gezin met 4 kinderen en dat is zo gezellig.. wij willen er ook wel heel graag een paar als het ons mag lukken! :)

Blauwoogje, wat een verschil hè! Dat te bedenken dat iedereen mijn meisje al groot vindt.. maar ze was ook echt een mini bij de geboorte ;) Het cb is voor ons geen leuke ontmoetingsplaats nee! Mijn man zei al dat hij het niet leuk vond.. je kunt niet even praten met de cb arts en ook super zielig voor Mia!
    Wat spannend zo zonder ac middelen en dan ook nog geen duidelijke cyclus! :)
    Wij zijn vanaf Mia 2 maanden is ook al zonder ac aan het vrijen.. aangezien het met condoom echt heel erge pijn deed en het gewoon niet lukte!

Roosjuh, ja echt waar.. ik had dit nooit gedacht dat ze het zo door zou hebben
    . Vanaf de eerste prikjes daar kon ik haar niet meer iedere week of om de week gaan wegen.. helemaal overstuur en krijsen tot we weer weg gingen! Wat ben ik blij dat ze met de 11 maanden pas weer een spuitje moet..

2. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
  3. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Jeetje meiden wat zijn jullie actief! Ik vergeet echt alles als ik aan het eind ben haha
    Super leuke filmpjes ! Dat Boxkleed hebben wij ook blauwoogje, humor hè als ze dat armpje er niet onder krijgen haha

Gisteren sliep Yinthe gelukkig weer om half 8. Ze lijkt het veel beter te doen zonder brood en met nutrilon 1. Dan gaan we straks wel weer heel langzaam aan opbouwen met brood :)

Hier ook lekker een dag vrij, is het ook nog eens prachtig weer!

4. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Iedereen beterschap met die kleintjes!

Oeh spannend, vrijen zonder ac. Hier ook geen voorbehoedsmiddel moet ik toegeven, maar wij doen dan ook niks haha!
    Algehele onthouding, wordt wel steeds moeilijker, maar we staan hier in niet hetzelfde. Manlief wil nog geen sterrilisatie en geen condooms.
    Ik wil niet aan de pil en ben wel voor sterrilisatie... Dus dan maar niks :cool:
    Ik ben zo snel zwanger, dat risico kan ik niet nemen.

Ik ga nog niet afbouwen hoor met de bv! Misschien 1 voeding vervangen.
    Maar ze heeft het fruit eten nu onder de knie! Mondje blijft maar open gaan.
    Nu de groente nog... Daar gruwelt ze van, haha!
    Vanavond even wortels koken, kijken wat ze daar van vindt.
    Vanmorgen heeft ze een broodkorst gehad en die vond ze heerlijk!
    Als ze tandjes heeft dan krijgt ze vers fruit, nu vind ik het doodeng!
    Groente hangt er vanaf... Als we iets eten wat ze mag hebben gaat de staafmixer er doorheen en anders een potjr

5. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    populair boxkleed meiden :)

Jeetje blauwoogje dat ventje van jou wordt straks echt een beer van een jongen hoor! wat ziet ie er al groot en sterk uit! mooi hoor. En grappig hoe hij zn best doet om al te kruipen, dat duurt niet lang meeeeer .. succes met erachteraan rennen ;);)

gelukkig indd pas weer bij 11 maanden prikjes he phyllis, wat een ellendig gedoe iedere keer maar ja... middeleeuwse rooie-hond taferelen zitten we ook niet op te wachten ;)

Ik moest wel lachen om je tekst MvJ, dan maar niks :D opstandige kerels ook altijd.. hupsakee dan maar de keukenschaar hoor ;) *knip*
    wil hij de optie openhouden voor een 4e of iets? .. tis volgens mij ook een mannelijkheidsding zou het niet? :D

6. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Grijns

7. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Blauwoogje, haha hij lijkt wel een rups!! En inderdaad een aardige beer!!! Gevalletje slagroom :p

8. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Leuk filmpje blauwoogje! En idd wat is hij al groot zeg! Die kruipt zo denk ik hoor.

Hahaha mvj lijkt me ook erg moeilijk algehele onthouding hoor!

Fijn alyssa dat yinthe weer beter slaapt!

Dankjewel phylis 😊 ik kom zelf uit een gezin van 6 en mijn man uit een gezin van 5. Ik vond het altijd reuze gezellig maar merkte wel dat mij moeder eigenlijk altijd aan het waarschuwen enzo was dus dan liever 3 dan heb ik nog overzicht haha. Ene kant zou ik nu al wel willen en aan de andere kant stel ik het het liefst zo lamg mogelijk uit omdat het de laatste is:)

pfff elise is nu al 5x de bed uitgekomen 😰 ze is nu stil gelukkig kan ik even bijtanken heb hoofdpijn en nlg steeds gebroken nachten door lucas

9. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Ahhh smelt roosjuh en mi wat een lieffies

10. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Wát een scheetjes!!

11. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hier ook Hollands glorie😂

12. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    Spekkiesssssss!

13. sneeuwklokje22

Wauw! Wat een prachtige foto!

14. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Hihi lekker droppie mvj

15. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    De foto was meer voor het boxkleed hihihi

Mamavanjuul, lekkere rolletjes!!! Moppie hoor!

Hier moet ik nog een manier vinden voor in bad. Meneer is te lang en te druk om te liggen in mijn arm. Maar zittend glijd ie steeds om hahaha

16. sneeuwklokje22

En als je een hydrofiele doek onder z'n kont legt mi? Dat dor ik hier nog wel eens dan blijft ze goed zitten. Het badje vind ik hier ook niks meer, grote bad is veel leuker maar daar kom ik zo moeilijk uit met haar haha. Bovendien is het altijd drama na bad / douchen want mevrouw en aankleden is een foute combi :)

17. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Wij hebben helaas geen bad.... Maar dat kan ik ook nog proberen ja

18. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Mooie foto's zag ik weer voorbij komen.

Het baderen, ze gaan hier tegelijk wil grote zus graag hihi ze is dan ook helemaal trots dan.

Kindjes hier nog steeds ziek.
    Gister een hele benauwde moment beleefd met Yuri, ik hoorde hem heel zwaar ademhalen, dus naar hem toegegaan, zag ik dat ie grauw van kleur was.
    Dus neusje ontsnot met pompje, maar werd niks beter, pink in zijn mondje, trok ik er zo een sliert slijm uit.
    Gelijk ha gebeld vanmorgen, gelukkig zei ze komt dat los.
    Nou heb het geweten weer een nacht geen slaap heb Yuri lekker bij mij gepakt.

19. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    He wat eng zeg... helemaal grauw zelf? jeetje....

20. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Oeh, dat klinkt wel een beetje eng inderdaad.....hopelijk wordt het gauw beter!

Morgen weer lekker een daje vrij...heerlijk...!

Leuke foto's allemaal, vooral die van het hollands welvaren hahaha...wat een lekker moppie.

En dat filmpje....lekker beer is het.....!

Deel Deze Pagina