** juli/augustus 2014 mama's**

Discussie in 'De mama's' gestart door mamavanjuul, 14 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Ja grauw toen ik het slijm uit zijn mondje had gehaald, moest ie keihard huilen en ik ook.
    tijdens het huilen kregen zijn wwangen weer kleur..

2. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Corina jeetje wat schrikken! Gebruik je ook neusspray met xylometazoline? Of zoiets whahaha verzin het terplekke maar dacht zoiets. Dat zijn neusje open is?

En krijgt hij slijmoplossers? Beterschap. Wat een enge ervaring zeg!

3. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    He bah wat eng zeg Corina!

Jaa...we gaan nog heel wat beleven met die kleintjes :)

WE hebben met de oudste een keer een koortsstuip mee gemaakt...ook doodeng.
    Met de middelste een keer op de SEH gezeten met een gescheurd bandje tussen tandvlees en lip....
    Ben benieuwd wat we met Lotje gaan beleven :)

4. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Hè bah corina! Wat verschrikkelijk eng zeg! Wat heb je goed gehandeld! Topper!

Mijn vriend zit op de bank en zegt, is het niet een idee om een keer koffie te gaan drinken met die mensen van het forum? ;) wat toch een schatje hè :p

5. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hihi, nou dat is wel een leuk idee anders....maar wel een beetje lastig te organiseren......we wonen lekker verspreid door nederland allemaal...

6. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Ach ja het is zo lekker makkelijk ook zo he, bakkie erbij, voetjes op de poeffff, ipadje op schoot. Fijnheid..

7. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    @ Mi, Nee hij heeft alleen het ab kuurtje, en de neusspray wel met de xylo...

Haha Ja mama zei altijd als je kids hebt co dan denk je nog vaak terug aan mijn woorden, zorgen!
    nou echt.

Alyssa dat is een leuk idee! :D

8. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Zó hier ligt een dik pak sneeuw!
    Man heeft onze oude dochter maar lopend naar school gebracht, de middelste staat nu klaar om buiten te spelen, haha!

9. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zag dat er bij mijn schoonzusje in Rotterdam ook al zo'n lekker pak sneeuw lag.....hier in Gorinchem ligt dus een flinterdun laagje en dat lijkt meer op hagelsteentjes dan op sneeuw....jammer hoor......vind de wereld altijd een stuk mooier onder een witte deken!

10. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Ja corina wij wonen ook nog vlakbij ;)

Hier dus ook het populaire boxkleed. Ze gaat momenteel echt een groeispurt Door. Dit jurkje paste ze 2 week geleden nog niet en nu ineens wel.

Vanmiddag weer aan het werk en Yinthe gaat weer lekker mee ;)

Bijgevoegde bestanden:

11. Phillys

Phillys Actief lid

15 dec 2012
    379
    0
    0
    Werken in een bijzonder leuk kinderdagverblijf!
    Limburg
    Nog gefeliciteerd Mi met je halfjarige ventje!! Ik hoop dat jullie een gezellige dag hebben gehad! :)

Bah Corina wat een heftige schrik zeg.. helemaal niet leuk om zoiets mee te maken en natuurlijk moest jezelf ook huilen!! :(

Mamavanjuul, een koortsstuip moet heeeel eng zijn ja! Al een aantal keren gehoord en heb wel eens net na een hele lange koortsstuip een klein meisje gezien en ging toen snel mee met de ambulance! Wat een lekker meisje heb jij zeg!

Alyssa, wat een dotje!! Super lief pakje van z8.. wat schattig van je vriend dat hij dat zegt! Wel een leuk idee..

12. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    is het misschien leuk om eerst ff een groep te starten op facebook? of via whatsapp een groepsapp?

13. Joy1

Joy1 Bekend lid

11 mrt 2013
    512
    2
    18
    NULL
    NULL
    Enge dingen heb jij meegemaakt mvj haha.. Niets voor mij!

Hier denk ik de allerkleinste baby van allemaal .. Moet 16 maart pas weer naar CB!

Geven jullie allemaal nog 4 flessen overdag, of ook mensen al 3?

14. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Koortsstuip is inderdaad heel eng! Dacht echt dat we kwijt zouden raken. Is nu 3,5 jaar geleden maar als ik er aan terug denk, die angst, dan krijg ik er weer een brok van in mijn keel.
    Zodra ze hier koorts hebben dan ben ik mega alert!

15. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    hier 3 flessen nu een klein weekje en dat gaat super!

16. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier nog steeds 4 flessen en nog Standaard 1.

Klein beetje fruit en groente iedere dag, maar het gaat nog niet van harte.....hij duwt nog steeds meer naar buiten dan dat hij doorslikt....pffff.

17. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Hier een mannetje die altijd druk wappert met handen en voeten waardoor hij nog wel eens een lepel prut wegschiet. Of hij sluit zijn mond te vroeg en dan valt de helft ernaast. En oja, met een volle mond lekker je hand erbij stoppen. En daarna aan je haren en kleren plukken. Tis echt zo'n rotzooi maker!!! Niet normaal!

Hier weer bloedverlies. Bij levi tot 11 weken gehad. Maar ik heb nu zoiets: ik ga er gewoon vanuit dat het mis is en dan zien we met de echo wel weer verder. Want hier word je ook niet goed van.

18. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Pfff...wat een onzekerheid zeg Mi.....volgende week woensdag was je echo toch....?

Net allemaal leuke kleertjes hier afgelevert gekregen van mijn moeder....via de wehkamp. Echt wel leuk spul hoor die setjes van de C&A.....en niet duur....zelf aangevuld met nog een leuk broekje van Babyface en een truitje van Imps & Elfs.....

Vandaag ook maar zo'n zitgedeelte voor het badje gehaald.....hij wordt wat zwaar en te wild om hem op mijn pols te laten hangen in het badje en zittend in bad lukt nog niet....zag volgens mij op de foto van mvj dat ze ook zo'n badzitje had...dus leek me wel een makkelijke oplossing. Als ie zo wakker is even testen hihi...!

Vanmorgen ook al weer twee uur liggen pitten en om half een weer naar bed gebracht en hij slaapt nu nog steeds.....vandaag hangt hij dus weer de schone slaper uit haha

19. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Die badzitjes, zijn die ook voor in het babybad?

20. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Jeetje corina dat is schrikken zeg 😨 brrr lucas slaapt nu ook steeds tussenin vind het doodeng met die benauwdheid!

Jeetje mvj dat is ook heftig zeg! Mijn zus heeft ook een koortsstuip gehad als kind me moeder die dacht dat echt dat ze dr kwijt was.

Ah nee toch mi wat zenuwslopend toch zo😦 wanneer had je de echo?

leuk sandra ik vind die setje van c en a ook erg leuk! Gorinchem dat woon je nietzo ver van mij vandaan ;)

Alyssa wat een ontzettend leuk en schattig setje 😍
    En lijk me een leuk idee om een x af te spreken!

joy hier nog 4 flessen.

Deel Deze Pagina