** juli/augustus 2014 mama's**

Discussie in 'De mama's' gestart door mamavanjuul, 14 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    We zijn trouwens vandaag 5 jaar getrouw dus vanavond gaan we saampjes heerlijk uit eten 😀

2. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Gefeliciteerd ukkie!!!!

Wij in mei alweer 7 jaar! Gaat zoooooo snel!!! Maar dat is een goed teken toch? ;)

3. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    meiden ik lees dat verschillende meiden hier al op kort termijn opnieuw een kindje willen. als ik eerlijk ben zou ik het echt niet meer willen.
    ik zou er niet eens aan moeten denken. het valt me zwaar heel zwaar.. ik heb een top zwangerschap en bevalling gehad daar hoef ik het niet voor te laten. doorslapen snapte ze hier ook erg snel.. maar pffff ik heb het echt onderschat zon kleintje.. het vergt veeel heeeell veeel..
    werken en zorgen vind ik zwaar ook al werk ik er maar 3. sporten is mijn ontspanning en gelukkig is dat voor mij een uitlaatklep.
    maar met zon kleintje heb ik echt af en toe het gevoel alsof mijn keel wordt dichtgeknepen.
    dit uit zich helaas ook in mijn relatie.. dat gaat momenteel erg slecht en hopen er dan ook nog samen uit te komen.

ik hou vanmijn meisje hoor. en wil der ook voor geen goud missen. maar ik vind het gewoon erg zwaar :(

4. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    O muts! Schrik me kapot! Weet wel dat je enorm goed voor haar zorgt!

Enige wat ik kan bijdragen aan advies: praten, praten en nog eens praten. Eerlijk zijn over hoe zwaar het je valt. Heb ook wel een paar bumps gehad. Maar je bent zo nieuw in ne moederrol, alles draaiende houden dat je partner er soms perongeluk bij inschiet.

Kun je Silvy niet eens lekker uit logeren doen? Dat jullie een weekendje weg gaan om even alles op een rijtje te zetten?

En vergeet niet, ze gaan steeds zelfstandiger worden. Buiten de peuterpubertijd moet het ook langzaam weer makkelijker worden.

Desnoods breng je haar maar hier :D

5. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Is juist voor in het babybadje....! Ik heb zo'n thermobadje van bebejou en dit zitje past daar precies in...is ook van bebejou...

Net even getest en het is een stuk makkelijker...je hebt lekker twee handen vrij....met een klein bakje het water over zijn hoofdje gegoten. Ik zeg...dikke prima! ;)

6. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd! En een fijne avond met zijn tweetjes!

Waar woon je dan als ik vragen mag? :D

7. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    O echt? Mijn moeder heeft er wel eentje voor in het normale bad... Oooo dat zou een uitkomst zijn. Maar heb je ook voor wat rechter op? Want ze liggen dan nog steeds aardig en meneer word gewoon te lang.

Ik heb ook het badje van bebejou!

Hier ineens doet Levi precies dezelfde kunsten als het zoontje van blauwoogje! Hoe heette hij ook alweer? Ik dacht Tygo...maar dat kan ook die van Roosje zijn hihihi.

8. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jeetje Muts....ik hoop dat jullie er samen uit komen.....!

Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik soms best zwaar vindt.....mis mijn vrijheid soms....weetje, dat je gewoon zo a la minuut even beslist om lekker uit eten te gaan of even een drankje te doen in utrecht zo op de doordeweekse avond......alles moet nu gepland worden met oppas etc....heb het ook wel een beetje onderschat, maar zou hem voor geen goud willen missen.....hier schiet de relatie er ook wel eens bij in, maar heb nog niet de indruk dat het de verkeerde kant op gaat.....nog steeds veel lol met elkaar en vind het heerlijk om te zien hoe hij met zijn kleine mannetje omgaat hihi....Wij zijn in oktober van dit jaar 6 jaar bij elkaar...niet getrouwd..

9. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland

Nee, er is geloof ik maar een type....met zo'n verstelbare punt voor in zijn kruis, zodat hij er niet afglijdt hihi....hij lag lekker te spetteren met zijn beentjes alles zeiknat, maar goed....ik vond het wel een uitkomst....als hij normaal gestrekt in het badje gaat is hij ook langer dan het badje zelf en hiermee heb ik toch nog wat ruimte over....

10. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Wat grappig om hetzelfde boxkleed terug te zien bij sommigen! Blijkbaar populair :D

Wat een droppies Roosjuh en Mi!! Heerlijke koppies:) En mamavanjuul, wauw zo op die foto is Lotje ook lekker gespekt ja haha, zég dat, slagroom! Alleen maar gezond hoor :D Enne heftig zeg van die koortstuip die je bij je oudste kindje hebt meegemaakt, kan me voorstellen dat je na zoiets wel heel alert ben bij koorts.

Oh wat vreselijk eng wat je meemaakte Corina met Yuri! En wat heb je goed gehandeld! Hoe gaat het nu met hem? Hoop dat jullie nog een beetje hebben kunnen slapen. Jij zal ook wel vermoeid zijn...

Haha wat een leuk ideetje van je vriend Alyssa :D Ik heb trouwens geen facebook of whatsapp. Leef nog een beetje middeleeuws hihi:p En vind het ook best relaxt kletsen hoor zo lekker thuis met de tablet op schoot haha!
    Leuke kleertjes heeft Yinthe aan, schatje om te zien!

Gefeliciteerd met jullie 5jarige huwelijksdag ukkie! Mooie mijlpaal:) Hier zijn wij komende mei 5 jaar getrouwd. Veel plezier vanavond!

11. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    mi klopt praten is heel belangrijk i know.. maar soms schiet alles er bij in.. en veel kleine dingetjes wordt als snel grote dingen heel lastig soms..

ja inderdaad ze worden steeds zelfstandiger.. maar vind het het afgelopen half jaar gewoon erg zwaar..

we gaan ff schouders eronder zetten.

pappa beseft het soms niet Sandra dat ff weg gaan niet meer zo vanzelf sprekend is.. wij zijn in oktober ook 6 jaar bij elkaar!
    de 18e om precies te zijn.

heb iig voorvolgende week zaterdag een etentje met zn 2 geregeld.. en schoonmoeder ff getriggerd om bij ons in huis te zitten op dat moment voor silvy.

gaan de schouders eronder zetten meer kunnen we niet doen..

12. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Muts, dat is op zich niet raar hoor dat je het zwaar vind! Denk dat heel veel mama's dat herkennen. Alleen het benauwde gevoel herken ik niet. Naar dat je je vaak zo voelt! En ook dat je relatie er onder lijdt. :( Hoe komt dat? Als je erover wilt praten hoor! Voel je niks verplicht. Denken jullie misschien verschillend over de opvoeding? Misschien is het fijn om samen, met z'n tweetjes, wat leuks te doen zodat jullie weer naar elkaar toe kunnen groeien? Een kleintje is mooi en bijzonder, maar kan soms ook de relatie onder druk zetten omdat je gewoon veel minder tijd hebt als stel samen. Sterke meid!

13. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Ah goed dat jullie samen uit eten gaan en oppas hebben geregeld voor Silvy:) Hoop dat het jullie goed zal doen!

14. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Wat grappig Mi! Ook aan het rollebollen enzo geslagen? Mijn zoontje heet [naam op verzoek verwijderd]. Noem meestal liever niet zijn naam ivm herkenning. Haal hem dus later weer weg hoor hihi!

15. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    He Muts, wij ook de 18e haha!

Het gaat vast goed komen joh! De eerste stappen met het etentje samen zijn al gezet!

16. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kijk hem eens blij zijn met zijn tuitbeker....maar als er dan wat uitkomt, dan schrikt ie zich een hoedje haha.....en as we speak, zit het handvat in zijn mond ipv het tuitje haha.

17. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Hahaha jij ook al de avent met spookpinguin? Of wat het ook is ;)

Blauwoogje, ja nu weet ik het weer! Vandaar hahaha denk al...de naam zie ik bijna nooit staan.

18. Phillys

Phillys Actief lid

15 dec 2012
    379
    0
    0
    Werken in een bijzonder leuk kinderdagverblijf!
    Limburg
    Mooie naam Blauwoogje! Super leuk zeg.. Begrijp ik ook wel een klein beetje hoor ;)

Muts, wow wat een verhaal! Ik schrok er ook wel van zeg.. Het is denk ik voor niemand echt makkelijk geweest! De eerste drie maanden waren bij ons ook heeel zwaar.. ook voor onze relatie!
    Nu is dat wel dubbel en dik goed gekomen!
    Van je vrijheid begrijp ik ook helemaal..

Hoop dat jullie lekker kunnen genieten van het uiteten.. Dat praten is inderdaad heel belangrijk!

Ukkie, gefeliciteerd en heel veel plezier samen!! :D

Wij zijn volgend jaar in maart 5 jaar getrouwd en dan ook 10 jaar samen! Dus komende maart gaan we lekker samen uiteten en dat jaar daarna misschien wel iets uitgebreider :)

Ooh lekker schatje die Casper!!

19. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Haha, ja inderdaad...de avent met de pinguin.....zag hem bij de ah in het schao staan en dacht ach laat ik die maar eens meenemen om te oefenen...

20. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Oké ik ga proberen te reageren op wat ik onthouden heb, mocht ik mensen vergeten of zaken door elkaar halen, bij voorbaat sorry:)

Corina: jeetje wat schrikken zeg:(. Hoe gaat het nu met Yuri?

Mi: vervelend dat bloedverlies. Hopelijk betekend het niets, maar het maakt zo onzeker. Gefeliciteerd met Levi's mijlpaal van 6 maanden:)

Mvj: och wat een lekker meisje, heerlijk dat Hollands welvaren:)

Muts: oh wat lastig. Hopelijk komen jij en je partner er samen uit. misschien goed om eens met een professioneel iemand te praten? Even wat dingen een plekje geven, en in perspectief plaatsen?

Flessen: hier sinds een paar dagen op 4 flessen. Het lukt ons ventje simpelweg niet de late fles over te slaan dus nu overdag wat meer gaan spelen met hapjes en de tijd tussen flessen. 5 flessen is gewoon te veel, nu met 4 flessen drinkt hij ze in ieder geval weer leeg.

Morgen weer naar het cb, ben benieuwd hoe groot ons ventje nu is:)

Deel Deze Pagina