Yuri is weer apk goedgekeurd, 70 cm en 7990 gram. Gewicht zat iets onder gemiddeld, waarschijnlijk omdat ie 2 x goed ziek is geweest. Kreeg nog een pluim dat ik nog steeds ondanks alles zelf nog paar x voed. Trots hihi Ukkie das wel een goede tip, maar morgen even proberen met diksap.
Super!!!! Hoe gaat het nu verder met de benauwdheid? Yuri verschilt niet heel veel met Levi.. 1cm en 10 gram hahaha. En hij zit boven gemiddeld dus prima toch!
Goed, arts heeft zijn longentjes nog geluisterd, waren zo goed als schoon. Gelukkig. Ohhh dat ze dan om 1 cm al onder gemiddeld kunnen zitten Hmmm. Ik ben trouwens vandaag voor het eerst ongesteld, mooi werkt dat ook weer. Verklaard wel mijn rare dag gisteren hihi
Ja, lang en een best gewicht! Whihi.. maar het zijn natuurlijk wel jongens.. toch anders Is ook heel knap Corina! Super dat je het nog steeds doet!!
Mooie lengtes en gewichten zie ik hier voorbij komen zeg! Ben benieuwd naar die van Casper...nog twee daagjes geduld.....donderdag mogen we weer hihi. Oh Mi ik hoop dat de misselijkheid weer wat minder wordt binnenkort. Ik kan me er niets bij voorstellen, ben namelijk helemaal niet misselijk geweest tijdens mijn zwangerschap...maar het lijkt me niet fijn om zo slap als een vaatdoek te zijn..... Succes morgen bij de echo!
Wow, hoorde net een vriendin dat haar zoontje een week jonger als Yuri 9 kilo weegt!!! En 73 cm is, wat een beer!
Zooo! Ja hier hadden we ook een beertje toch? Die was ook 9kilo??? Fijn dat het met Yuri zijn longen beter gaat. Nou sandra, ken je het gevoel voordat je gaat overgeven dat je geen kant op kan van ellende? Dat dus 24/7 Net de eerste pil emasefane op. Ben benieuwd of het vooral in de ochtend gaat werken... Moet zeggen dat ik wel misselijk ben maar mijn maag beter aanvoelt.
Succes vandaag mi! Hier een ukkie vergeleken met de rest. Ons ventje is 67,3cm en 7035 gram. Lengte zit tegen het gemiddelde, gewicht 1sd onder gemiddeld
Hoi hoi!!! Net terug! Gister en vannochtend emasefane op en wereld van verschil!!! Heerlijk! Iets misselijk maar ik kan weer functioneren en bovendien een beetje eten! De dufheid neem ik wel voor lief. De echo was goed! Een prachtig boontje met hartslagje gezien! Dooierzakje ernaast. Ook op goede grote met de termijn. Helemaal goed. Ernaast zat een klein plekje waar het bloed vandaan komt. Beetje rest/oud bloed en dat komt er nu steeds uit. Het zat op een gunstige plek en kon er zo uitlopen. Het hoefde niet langs het embryo of zo. En het zou vanzelf wel verdwijnen. Kwam vaker voor. Ze maakte zich er geen zorgen over. Volgende afgspraak is de termijn echo met 10 weken. Dit zal 11 maart gebeuren. Vlak voor we op vakantie gaan.
Wauw.. van harte gefeliciteerd met dit mooie wondertje! Wat fijn dat de misselijkheid dragelijk is geworden.. Lekker gaan genieten dus!!
gefeliciteerd mi.. kreeg gewoon kippenvel tijdens het lezen. wat goed.. en hoe bijzonder.. zomaar spontaan! is vast een doorzetter!!!
Wauw super nieuws mi! Gefeliciteerd. Al een beetje gewend aan het idee nu? Hij doet het goed corina! Ik mag morgen weer met lucas ben benieuwd! Gelukkig dat de benauwdheid weg is vanmorgen nog even bij lucas laten luisteren die is ook weer helemaal gezond verklaard gelukkig.
Gefeliciteerd mi! Wat een wondertje hè ! Gelukkig dat de kindjes weer aan de betere hand zijn, Morgen gaan wij ook even naar het cb, even kijken wat Yinthe nu weegt ivm haar weinig drinken. Vandaag een betere dag , 320 ml gehad. Niet genoeg helaas.... Filmtip vanavond, Valentines day