** juli/augustus 2014 mama's**

Discussie in 'De mama's' gestart door mamavanjuul, 14 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    #3561 78Sandra, 21 feb 2015
    Laatst bewerkt: 21 feb 2015
    Leuke foto's hoor Roos! En lekker ventje met een mooie naam! :)

Heb zitten lezen maar heb wederom niet alles onthouden en haal steeds vanalles door mekaar...pff....voel me zo suf als ik dan alles weer terug moet lezen om het verhaal weer goed te krijgen....haha.

Hier gaat alles weer prima...hij rochelt nog wel een beetje na, maar de flessen verdwijnen weer in zijn geheel naar binnen 210/7 x4....en vanmiddag een halve banaan met 4 aardbeien gepureert en dat ging er ook allemaal in. Morgen maar weer eens groente proberen.

Dit weekend mijn ouders uit Friesland over, dus vandaag is mijn woonkamer en keuken weer gesopt haha....scheelt mij weer...
    Aangezien ze niet zo vaak komen omdat ze natuurlijk niet naast de deur wonen, moet Casper altijd eerst even wennen en is het dus bij de eerste aanblik effe huilen geblazen, maar als het ijs eenmaal gebroken is dan is het lachen geblazen.

Doen die van jullie ook zo hard "schreeuwen" ......ik zal proberen of ik er iets van op youtube kan zetten.....vandaag heeft ie het 20 minuten non stop vol gehouden.....echt als die daarvan geen zere keel heeft overgehouden dan weet ik het niet hoor ;)

2. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dit dus....
    http://youtu.be/0Mf5oQgpOaA
    Dit was afgelopen donderdagochtend.....vanmiddag dus gewoon echt 20 minuten lang, zonder lange tussenpozen en echt lange uithalen...liep soms helemaal rood aan.....net weer een serenade gekregen, kan de Voice Kids niet eens verstaan....haha

3. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Haha ja hier ook schreeuwen, vooral als hij moe begint te worden :) twee mooie ondertandjes bij Casper! mooi kereltje

4. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou hier ook als ie net wakker is hoor...gaat de laatste paar dagen de hele dag door.....pffff....wel ontzettend lachwekkend, maar na de honderste keer iets minder charmant haha

5. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Nou Sandra, even gekeken en het geluid wat T. aan het begin van het filmpje maakt lijkt er misschien wat op, dat kan hij ook een poosje volhouden :) zucht *vliefd* https://m.youtube.com/watch?v=bxoMW5KdVHI

6. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Roosjuh, droppie!!!! Leuke naam!!! Heerlijk van genieten het doorslapen ;)

Sandra, hahaha wat Casper doet is fluisteren voor Levi :p
    Mn oren tuiten er soms van. Klinkt wel lief hihi Casper dan. Levi kkinkt meer alsof hij auditie doet voor de nieuwe jurassic parc ;) voor T-rex

7. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Haha, dat lijkt er heel erg op....en ook die benen erbij...dat doet ie hier ook als ie op de bank of in de box ligt. Ben soms bang dat zich zelf blauwe hakken schopt hihi

8. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hahaha....ja, dit was proefdraaien....vandaag deden mijn oren er ook pijn van...echt niet normaal wat een herrie kan zo'n klein ventje produceren....

Maar goed, ik begrijp dat dit bij de leeftijd hoort hahaha....aangezien we nu al drie ventjes hebben die zich zo lekker kunnen aanstellen met die herrie haha...!

9. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Haha ja ik krijg ook bijna zn luier niet meer aan af en toe, hij draait zich zelfs op het aankleedkussen helemaal om tot zn buik, of hij wiebelt zichzelf steeds omhoog dat die luier weer onder zn kont weg zakt :) draaikont...

10. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Same problem hier.....hier ligt zo hard te trappen op het aankleed kussen of ligt inderdaad te draaien om iets achter hem te kunnen zien en die luier maar verschuiven pfff....

Wat ook een leuke is, als je zijn enkeltjes beet hebt om zijn kontje te vegen dan strekt hij zich uit als een plank, gooit zijn kont in de lucht en knijpt zijn billen bij elkaar.....get the picture hihi?

11. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Hahaha, mooi plaatje zal dat opleveren. T. wordt bijna te lang voor het aankleedkussen en ramt dan bijna op de commode met zn voetjes, en heb je één broekspijp aan kun je weer opnieuw beginnen als je de ander hebt gedaan. en indd, alles uit het blikveld vandaan schuiven want hij ziet alles, én wil alles hebben-hebben-hebben.
    Nouja... hij laat het kaas iig niet van zn brood eten...

leuk die overeenkomsten

12. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Ahh alyssa snap dat je flink geschrokken bent goed dat je gelijk naar de dokter bent gegaan!

Mvj hoe is het nu met lotje? En heerlijk even eruit heb je af en toe echt nodig idd even bijtanken:D

mi vervelend zeg dat de misselijkheid weer op komt zetten heb geen tips helaas bij mij werkte helemaal niets😦

Sandra fijn dat het weer goed gaat! En dat filmpje haha lucas kan precieszo kijken met van die grote ogen en dat schreeuwen doet hij ook. Dat plank idee met verschonen doet lucas ook heel handig uhum😐

Lief filmpje roosjuh mooie naam en mooi kereltje

Hier vandaag heerlijkna de hh beurs geweest😊 nu uitgeteld op de bank. Lucas was wat van slag vandaag bij papa weinig geslapen gisteren en vandaag heeft hij ook 90 laten staan van de laatste fles 😮

13. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Hahaha wat een heerlijke filmpjes en verhalen!

Roosjuh, leuk weer iets te horen:) Fijn dat het allemaal oké is! En ja het valt ook niet mee hé tijd vinden in ons nieuwe drukkere leven als moeder. Wat een heerlijk mannetje heb jij, lief koppie met z'n rode wangetjes en stekelhaartjes! Moest grinniken om dat schattige lachje eind van het filmpje, liefff. En leuke naam! Zo heet m'n neefje ook hihi. Ahh schattig 2 ondertandjes door! Zielig hé als ze tandenpijn hebben:( Wow, das gewoon klokkie rond slapen! Das wel een record!:) Misschien is tie een nieuw ritme aan het ontwikkelen.

Haha ja grappig geluidje Sandra! Hij is flink aan het oefenen zo te horen.

Ah, lekker geshopt Ukkie? Lucas last van sprongetje denk ik? Vervelende sprongetjes ook!

Komende week ga ik heerlijk winkelen met m'n man, ff ergens wat drinken en shoppen. Zin in! En we gaan 2 avonden buiten de deur eten, 1 bij mijn ouders en daarna verjaardag oma en 1 avond bij broertje van man en schoonzus. Gezellig dus!

14. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Bah, heel bericht getikt is het weer weg :(

Ik ben net terug uit de kroeg, nu is het vriend zijn beurt. We hadden eigenlijk oppas vanavond maar die heeft afgezegd.

Roosjuh wat een scheet! Mooie naam ook! Wat een heerlijke foto zo lekker tegen je aan, helaas wil mevrouw dat hier níet meer, dan gaan gelijk haar armen er onder en drukt zich af :p

Yinthe knapt gelukkig al wat op van de kuur. Volgende week drukke week, 4 dagen werken 36 uur... Pfff eigenlijk wou ik wel even bijtanken een paar dagen ;)

Hoe was de huishoudbeurs ukkie? Ben er nog nooit geweest! Of wat gescoord?

Herkenbare geluiden haha geweldig!

Vanmiddag lekker in badje geweest hier en haar nieuwe badjas aan! Mijn klein eendje

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,7 KB
      Weergaven:
      0
  15. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wat is het toch ook een knapperd die Yinthe!!

16. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    wat een dropjes komen er voorbij zeg!

Hier een heerlijke nacht, we lagen al om 22.15 op bed :). Lotje kwam zelf om 23.15 en daarna pas om 7.15! Heerlijk!
    Andere dames waren ook net wakker, dus voor het eerst sinds tijden zitten we met z'n allen beneden :D

17. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Gezellig blauwoogje, en J. gaat gewoon gezellig mee? hoe doen jullie dat met avondverjaardagen? wij verdelen dat, dan ga ik alleen of mn vriend alleen zodat er altijd iemand thuis is als T. slaapt.
    Lekker winkelen... daar houd mijn vriend helaas niet zo van...

mooi nachtje MvJ, zo kom je weer een beetje bij he.

Wat een mooi eendje zie ik voorbij komen, guitig bekkie :) gezellig kroegavondje gehad?

trolley meegenomen Ukkie? ;) geslaagd?

18. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Yep, J. gaat met alles mee behalve bij het winkelen. Dan past mijn schoonmoeder op, zodat wij we een uitje voor z'n tweeën hebben:) Mijn man is ook geen winkelfanaat hoor haha, maar we hebben nog een tegoedbon te besteden bij een leuke kinderwinkel en nog een bon bij een cafeetje. Heb m'n man gezegd dat ik ook graag een beetje wil shoppen voor kleding voor mezelf, dus hij moet wel :D

Die verjaardag van mijn oma is maar 2 uurtjes ('s avonds) en ja geen idee hoe het zal gaan met J. Vind het zelf het fijnst als J. gewoon thuis in zijn eigen bedje kan slapen, maar mijn familie (mijn eigen opa en oma en verdere ooms en tantes) zien hem niet zo vaak dus het natuurlijk wel leuk voor ze om hem dan even te zien. Wij wonen een uur bij ze vandaan. En aangezien J. niet zo'n beste slaper is ergens anders (bij mijn schoonouders is hij gelukkig gewend), ben ik dus best benieuwd... het etentje bij broertje van mijn man is makkelijker, die wonen een straat verder. Dus mocht het niet gaan zijn we zo weer thuis.:) J. is met alles makkelijk, dus ook slapen thuis - behalve ergens anders. Hij is een buikslaper, dus slapen in de kinderwagen bijv. doet hij nooit, en daarbij is hij heeel nieuwsgierig. Tja, geen goeie combinatie voor een spontaan dutje buitenshuis:p Vind het daarom ook niet makkelijk om ergens heen te gaan, maar ik probeer het wel. Het gaat al beter dan een paar maanden geleden, toen zat ik het liefst aan huis gekluisterd met 'm, omdat ik me veel te druk maakte om z'n slaapjes:)

19. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Ook nog even spammen:)

20. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    oh wowie mooie 'en profile' :cool: stoer mannetje!

Dat laatste van dat aan huis gekluisterd blijven zitten herken ik wel ja, als hij maar slaapt, als hij maar drinkt, als hij maar..... Moet echt oppassen dat ik niet overdrijf af en toe.. ben soms net Moeder Gans, niet aan mn pulletje komen!! :$;)

Deel Deze Pagina