Alyssa mijn vriend gaat er in het weekend snachts uit en ik doordeweeks. Hij werkt doordeweeks gewoon. Maar verder wisselen we het af. Doordeweeks gaan we ook meestal op tijd na bed tegen 10 a half 11 hebben we altijd gedaan. Lekker nog even kletsen lezen of wat anders, al is dat er nu ook nog niet van gekomen. Mijn vriend doet dan de "avond" voeding tussen 11 en 12. Noëlle idd vanaf morgen weer fatsoenlijk tv! Eindelijk!
Expeditie begint ook aankomende week weer. En afgelopen week begon geer en goor en syndroom weer ook 2 favorieten! En idd greys!!!! Love it
Morgen half tien topmodel en donderdag expeditie en inderdaad Grey en gtst! MI, wel goed eten hoor, dan schop je de visite er gewoon uit! Of gewoon zelf naar de slaapkamer gaan, stille hint en ik vloeide denk ik tot een weekje of vier (heel klein beetje op het laatst) en nu helemaal niet meer, dus je bent er hopelijk bijna vanaf! Hier even een meneer met krampjes, maar ze knetteren er gelukkig goed uit zo zn flesje en eens kijken hoe lang hij ons laat slapen
Pfff volgens mij de 6 weekse regeldag te pakken, maar de hele dag al zonder fles Nu wel dood op dus een extra flesje erin en lekker slapen. Vloeien is hier ong een week over alleen af en toe last van afscheiding. Jaaaa series kijken. Volg een hoop vampire diaries, once upon a time, the originals, devious maids, greys, chicago fire, soapies the bold & gtst haha
Hier ook al vanaf 7 uur een baby die niet wil slapen en af en aan darmkrampjes heeft. Hij is veel aan het persen. Eerste keer vandaag dat hij geen ontlasting heeft gehad. Normaal elke dag een spuitluier... Heb al even geprobeerd met de thermometer maar niks. Ik weet dat ze niet elke dag hoeven maar merk dat hij er wat uit wil hebben maar het niet lukt.... Nou, man komt weer aan met hem. Hij wil dan ook alleen maar bij ons slapen. Vooral bij papa!!!! Bij mij gaat ie me aan zitten kijken of huilt en trapt met zijn benen. Bij papa is hij meteen vertrokken. Grrrrrr
Gaat lekker Corina!! En zoveel volgen...pff hoe doe je dat?? Ik begin altijd vol enthousiasme een serie te kijken, om vervolgens na twee keer kijken wanneer het komt MI, hier precies andersom, bij mij slaapt ie heerlijk maar pappa kan nooit stil zitten dus dat vind ie maar niks haha. Leg hem altijd op zijn buik op mijn borst en dan zakt ie een klein beetje opzij naar m'n arm en dan ligt ie heerlijk (en ik heb als ie wakker wordt een lamme arm ). Maar als ie krampjes heeft, is er ook niks met hem te beginnen hoor! Hoewel m'n vriend vanavond de hele tijd met zijn hele hand vanaf z'n nek naar beneden ging wrijven, daar werd hij wel heel erg rustig van, misschien dat het bij jullie ook helpt? Zielig is dat he, als je ziet dat ze willen poepen, en het er niet uitkomt Hopelijk wordt ie zo rustig en gaat hij niet de hele nacht lopen spoken!
Ik kijk de meeste series voornamelijk online, dat scheelt enorm dus lekker op de bank als de kids op bed liggen koppie thee erbij heerlijk. Hier vandaag maar liefst 3 spuitluiers en stinken jeetje mina. Normaal poept hij eens in de 3 dagen. Net meneertje gevoed dus nog ff boek lezen en dan slapen ben bang als mijn hoofd de kussen raakt dat ik vertrokken ben.
Hier ook zo'n dag! Vanaf 7 uur al niet meer geslapen, heel veel huilen, krampjes en maagzuur, verschrikkelijk ! Pfff ben bekaf. Nu laatste fles en hopen dat ze eindelijk gaat slapen!! Ja mi! Eten jij! Verschrikkelijk hè als mensen dan blijven zitten , soms zeg ik ook nog dat er savonds visite komt maar sommige trekken zich daar gewoon niks van aan!! Hier ook de bold (heeeel slecht) gutst, Utopia, Grey's, under The dome. Verder veel dvd's. Sex and THE city, friends, north and south en veel films. Heek handig zo'n HD recorder. Mooi alles opnemen Oja tip! one Born every minute op TEC. Elke werkdag om 15:10 Ik moet gewoon wennen aan hoeveel was ik heb! Mijn vriend traint 2 keer in de week dus die kleren zijn er ook altijd bij. Ik ben ook wel benieuwd naar waar jullie kindje heen gaat als jullie weer gaan werken!
Als ik ga werken gaan ze beide naar mijn schoonouders, oma is toch elke dag thuis. Jaaa daar kijk ik ook naar Alyssa, mooi programma and i love babys.
Ik volg ook exp robinson under the dome once upon a time (wanneer begint tir weer?) En gtst. Heerlijk eindelijk weer wat op de buis! Hier heeft l op zijn flesjes na de hele nacht geslapen heerlijk na al die slechtr nachten hopelijk blijft het zo!
Ik volg ook nog teen mom sister wives geordie shore little people big world haha erg he. Oh en die nieuwe serie devious maids ook erg leuk! De zender tlc is echt helemaal mijn ding! Liefst zonder vriendlief die vind alles belachelijk haha. Samen volgen we wel gtst en vrijdagavond law en order svu is vaste prik! Mijn dochter gaat straks een middagje na schoonpapa een volle dag kdv en een volle dag na mijn ouders en op zaterdag is mijn vriend gewoon thuis. Ik werk in een kapsalon en ga 25 u werken verdeeld over 4 dagen: 2 hele en 2 halve
Ooo heerlijk!!!! Hoe heb je dat voor elkaar??? Ik vind one born every minute leuk!!! Nadat mijn man vannacht de fles had gegeven heeft hij denk ik niet goed geboerd... Ineens horen we een geluid als een fontein en een gekletter! Had hij zo in een straal van een meter zijn hele voeding uitgespuugd! Bekleding van de wieg ook nat, trappelzak nat. Arm ding! Hij is een moeilijke boerder dus dat duurd akrijd even, en soms boert hij niet. Maar ik hou hem altijd nog even een kwartier overeind. Denk dat mijn man daar in de nacht geen zin in heeft. Nouja, dit was het resultaat!
MadameV: daar ben ik wel jaloers op!!! Niel komt nu nog 1x per nacht maar is wel aan het klooien met eten. 120/150/180 soms en net dan weer 50... Maat 50 wordt echt te klein hier! Broekjes gaan prima maar shirts zijn echt te kort, 56 heeft wat lange mouwen maar die slaan we wel om. Hoeveel kleertjes hebben jullie in maat 56? Ik had druk weekend, ben 30 geworden! Was leuke verjaardag en kreeg van Niel zijn 1e glimlach. Niel gaat straks op maandag naar kinderdagverblijf, dinsdag ik, woensdag manlief, donderdag opa en oma en vrijdag ik. Ik volg ook expeditie robinson, suits (erg leuk!!), greys anatomy, devious maids, pritty little liars, under the dome, the walking dead, my kitchen rulez. Lijkt net alsof ik geen leven heb haha, maar download alles dus kan kijken wanneer ik wil. Bijvoorbeeld onder fles geven ect.
Volgt er ook nog iemand game of thrones???? Hier ook de boeken gelezen! Echt geweldig! En mijn man is ineens verslaafd aan Castle. Friends blijft leuk! Ken denk ik alles wel uit mijn hoofd. Wij zijn wel echte film liefhebbers en kunnen een heel gesprek voeren in quotes uit films hihi! Als ik weer ga werken (2 dagen en dat eerst zien evt. wil ik dan 3 ) dan past mijn moeder de ene dag op en mijn oma en tante om en om de andere dag. Ze staan in de rij hier hahaha Vanmiddag eens naar het cb voor het weegspreekuur. Ben even benieuwd naar het gewicht maar ook de lengte! Heb het idee dat hij langer is
Mi, ik heb ook de boeken van got gelezen! Wat een einde hè! En nu 5 jaar wachten voordat we weten hoe het verder gaat ;(. Ik vind het altijd bijzonder dat mensen die de boeken niet hebben gelezen de serie zo leuk vinden... Dan snap je toch de helft niet? Er wordt heel veel achterwege gelaten en het gaat zo snel! Wel mooie beelden trouwens en ik vind kit harington, Jon Snow niet verkeerd om naar te kijken haha. Zo Amber, jij volgt veel . Ik heb ook weer zin in expeditie. Ik vind het alleen zo irritant dat er altijd bn ers aan mee moeten doen, 'gewone mensen' zou ik denk ik nog interessanter vinden hoor! Bij ons gaat het slapen nog helemaal niet zoals het hoort, terwijl Siem de oudste van alle baby's hier is ;(. Hij slaapt vaak niet meer dan 2 uur achter elkaar. Hij wordt onrustig van krampjes denk ik. Bij ons in de draagdoek slaapt hij trouwens wel lang... Tsssss. Hij is ook voor mijn gevoel dag en nacht aan het clusteren, hij wil alleen maar aan de borst en dan weer lucht happen en kramp krijgen, hij laat een scheten! Om moedeloos van te worden van deze vicieuze cirkel... Hij heeft ook nog steeds veel,last van verborgen reflux en soms ook wel spugen... Tussendoor is hij gelukkig ook blij, maar zonder die lucht in zijn buik zou hij volgens mij zoveel blijer zijn. Wij hebben nog steeds geen seks gehad, ik ben pas net bloed vrij eigenlijk. Tot 6 weken gebloed en daarna meteen ongesteld geworden, ondanks dat ik borstvoeding geef ;(. Ik heb wel zin, maar we hebben gewoon echt de puf niet en vaak zit 1 van ons gewoon met Siem en zo niet dan willen we slapen! Ik hoop wel dat het snel weer komt, ik mis mijn man wel eigenlijk, we zijn nu alleen maar aan het zorgen en hebben weinig tijd voor elkaar...
Oe ja!!! Jon Snow!!! Zoheej, Levi ligt op schoot bv te drinken en hola!!!! Gorgelt zijn hele broek vol!!! Waar je al niet blij mee kunt zijn!!! Een poepluier!!!! Daar was ie al twee dagen op aan het broeden
Willen jullie op Charlotte stemmen voor baby van de maand? Ik lees zo even bij.....zal eerst een douchen!
Zo jullie volgen ook veel! Leuk hoor haha. Wat sneu doortje! Ik heb net cb gebeld, over haar maagzuur, daar word ik over terug gebeld. Donderdag was ik ook naar cb geweest en daar zeiden ze dat ze teveel voeding krijgt. Net aan de telefoon zeggen ze te weinig. Meestal 6 flessen 120. Ik ben benieuwd wat haar leeftijdgenootjes ongeveer krijgen. Soms voel ik me best schuldig, ik zie het echt niet als een roze wolk. Soms blijft ze maar huilen, uuuuren achter elkaar. Ik hoop zo dat deze fase snel overgaat, dat ze wat vrolijker word!