** juli/augustus 2014 mama's**

Discussie in 'De mama's' gestart door mamavanjuul, 14 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Hahaha verschoonproblemen: zooooooooo herkenbaar! En hij graait naar alles wat achter hem ligt. Kan steeds alles weer netjes zetten ( tube gezichtscreme schrale huid, vaseline, talkpoeder, sudocreme, mandje luiers en billendoekjes...pfffff alles pakt hij)

2. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    wat een mond vol tanden blauwoogje!
    hier nog steeds tandloos :D

Hier besloot mevrouwtje om 2 uur dat ze klaar was met slapen....ben tot 4 uur met haar bezig geweest en toen is mijn man met haar naar beneden gegaan. Samen op de bank geslapen :p
    Volgens mij was ze wakker geworden van het weer, want het stormde hier behoorlijk!

Heb haar geen voeding gegeven...wil echt van die nachtvoedingen af en dat gaat nu al 3 nachten goed. Uiteindelijk heeft ze vanmorgen pas om 7 uur gedronken!

3. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    wat fijn mvj geen nachtvoedingen meer he..

hier vandaag op opvamg ook bijtincidentje.. kwamen me tijdens het sporten roepen.. na 2 sec wast wewr lachen.. kan gebeuren..

4. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    kleine dracula's daar op de opvang..

lang wakker geweest dan mvj, vermoeiend!

gisteren even buiten gewandeld, kouder dan ik dacht en net ff te koud gekleed, hij viel uiteindelijk om 16:30 in slaap en heeft met 3 flessen tussendoor tot 6:00 in één ruk achter elkaar geslapen!niet te geloven. maja koud en moe... nog ff lekker ouderwets in mn armen liggen slapen zo werd ie weer lekker warm ..

gisteren the butler gekeken, goeie film

5. Phillys

Phillys Actief lid

15 dec 2012
    379
    0
    0
    Werken in een bijzonder leuk kinderdagverblijf!
    Limburg
    Idd schrikken Alyssa.. gelukkig knapt ze alweer een beetje op!

Ahhh Blauwoogje wat een schatje! Hij heeft echt al veel tandjes.. hier ook nog geen een tandje te bekennen.. kan hij ook lekker mee kauwen natuurlijk ;)

Wat goed mvj dat ze pas vanmorgen heeft gedronken.. wel een zware nacht dan als je zolang wakker bent geweest! Spookje :p

Roossjuh wat schattig jou mannetje en ook heel lief waar hij nog zo klein is! Mooie naam ook ;)

Hier ook een fotoshoot gedaan.. Was super goed gegaan, zie hier het resultaat:

Bijgevoegde bestanden:

6. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Wauwww wat een droppie Phillys!!! Prachtige foto's zeg:) Wat kijkt ze lief en vrolijk en wat een schattig snoetje heeft ze toch! Leuk dat de fotoshoot zo goed is gegaan, voorbeeldig meisje heb jij hihi. Wanneer heb je die fotoshoot gehad?

Ja, wat een mond vol tanden idd hier hé! 5 tandjes maar liefst. En ik denk dat de 6e niet lang op zich laat wachten:$ Maar hij kan ze goed gebruikem voor het kauwen ja:)

Oeh pittig nachtje mvj, maar wel knap dat ze de hele nacht niet gedronken heeft!

Oh muts, wat een rakkertjes daar op de opvang... gelukkig dat ze meteen weer kon lachen.

Nou was best koud gisteren hé Roosjuh? Hier hebben we ook gewandeld gistermiddag, zonnetje lokte zo. Maar vond het ook best koud. Wow, je mannetje was idd goed moe! Heerlijk hoor dat ie zo lekker geslapen heeft. Lief is dat hé als ze zo in je armen liggen te slapen:)

Hier gaan we zo dadelijk shoppennn:D

7. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Wat hebben we toch allemaal mooie kindjes!!!

8. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Phillys wow!! Wat een foto model!!

Roosjuh hier gister ook gewandeld brrrrrrr. Maar Levi zat in een lekkere burrito gewrapt ;) en was heerlijk warm!

Meneertje heeft net in twee minuten een boterham met smeerkaas weg gewerkt. Wat grotere stukjes gedaan en hij heeft het ineens door! Het is hap smak slik weg! En dan de mond weer open :D

Een flesje verdunde appelsap erachteraan. Nu lekker gillen en kletsen in de wipstoel.

Gisteren een gekookt eitje bij het avond eten geprobeerd. Vooral het gele vond hij heerlijk!

En ik heb een broodje kaas/komkommer/tomaat tick. Kan het de hele dag wel eten!!!

9. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    Ik vind het nog veel te eng om brood te geven hoor...
    wacht er nog wel even mee haha

10. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Was er ook mee gestopt omdat hij zich steeds verslikte maar net weer begonnen en nu gaat het prima. Waarschijnlijk is slikken iets wat za na zes maanden pas goed onder de knie krijgen? Of er dan pas klaar voor zijn

11. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Ja lekker geshopt 😊 hoop aanbiedingen gescoord wel kei druk maar wel erg gezellig met me moeder en me zussen geweest. Had idd me troley mee!

blauwoogje gezellig even shoppen met je mannetje! En bonnen zijn altijd leuk heb er ook nog 2 liggen. Succes met de verjaardagen hij zal het vast reuze intressant vinden al die mensen en mooi ventje hoor!

wat een plaatje alyssa en phylis😍

gezonde tik mi 😉 en fijn dat hij het brood zo lekker vind!

Lekker nachtje mvj balen dat ze vannacht weer aan het spoken was. Lucas wasom 5 uur ook klaarwakker hij heb eerst een tijd op zn buik liggen spelen en daarna was hij ontroostbaar mijn man is ook maar met hem na beneden gegaan

12. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Heb Levi voor vanavond witte bonen in tomatensaus gegeven. Aardappeltje gekookt en geprakt met een klein beetje jus van onze gehaktballen ;)
    En lekker dat ie het vond!!! Hele bord leeg! Niet geknoeit en hij zat luid te smakken en je zag hem bij elke hap echt genieten van de smaak. Zo schattig. Mijn man heeft het gefilmd.
    Dus dames! Aanrader!!!!

Ik ga meneer in zijn pyama hijsen. Hij begint al te jengelen. Hij red het nooit later dan 7 uur ;)

13. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    haha ja ons barreltje ligt nu ook al, na 7 is hier ook geen succes. leuk dat je prakkie een succes was! zal m onthouden, maar heb zelf zon hekel aan bonen in tomatenderrie :(

14. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    O vind het heeeeeeerlijk!

15. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Vind ik ook heerlijk mi manlief houd er alleen niet van. Lucas die ligt vaak om half 7 al op schoot te slapen en dan geef ik om 7u de fles en dan zn bed in. Net werd tie huilend wakker denk een nachtmerrie hij heeft echt heel veel last van de hhh weken en net aankomende sprongetje zo sneu

16. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    Hier ie ochtend fles vaak een probleem.. krijg er nu geen eens een druppel in.. en het is 13 uur geleden dat ze een fles heeft gehad.. heb 2 verschillende flessen klaargemaakt maar nee geen druppel. Ik ga maar een bordje pap proberen denk ik

17. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    En opeens pakte ze de fles en drink ze 200 leeg.....

18. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    haha eigen willetje muts!

19. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Haha muts idd nu al een eigen willetje.

lucas pakte nu zn brood wel ineens vandaag en hij draaide eindelijk terug vanmorgen 😆 nu afwachten wanneer het tijgeren gaat beginnen! En boos dat hij kan worden zeg zo niet normaal hopelijk is dat niet zijn karakter maar de sprong😰

20. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    waar wordt ie zo driftig van ukkie?

Deel Deze Pagina