Hmm lijkt me niet goed mamavanjuul! Allergische reactie denk ik? Misschien even bellen met cb voor advies?
Ja dat lijkt me ook beter, de gewone van kv zou ik zelf dan niet meer geven. Vervelend dat ze daar zo op reageert! Wel fijn dat ze al die maanden bv heeft gehad voor haar gevoelige lichaampje, ook al kun je zoiets niet helemaal voorkomen maar ze heeft in elk geval wel al die tijd voor haar de beste melk gehad. Ga je helemaal stoppen met bv? Pfff hier net een enorme poepbroek verschoond, de zoveelste vandaag. Zowat elke dag, soms wel meerdere keren op een dag laatste tijd. Ene keer normale poep, andere keer (zoals net) dunnere. Komt vast door de tandjes.
Mi, wat fijn dat je even mocht kijken naar je kleine boontje! Altijd goed om te weten dat het nog lekker warm in je bm zit Lekker genieten dus! Muts, wat vervelend zeg! Heeft ze het al wat langer? Alyssa, wat goed van Yinthe dat ze al kan zitten! Zitten ook weer voordelen aan.. lekker zittend spelen en fijn als hun neusje een beetje dicht zit! Mvj, wat schattig dat ze klapt in haar handjes zeg! Oei.. dat lijkt me niet al te fijn als ze er alleen al uitslag van krijgt als het op de huid komt!! Even kijken voor andere voeding zou ik zeggen.. Ga je nu helemaal stoppen met de bv? Super goed volgehouden! De goede stoffen heeft ze al die maanden toch lekker mee mogen nemen Blauwoogje, ja phoe wat heeft J. veel tanden al.. whihi, echt wel heel anders dan tandloze kaakjes Dat hij ook al zo goed kan zitten zeg.. die van jullie zijn allemaal zo snel! Hmm.. beter wat meer poepluiers dan wat ze hier heeft! Ze moet gewoon huilen van het persen want haar drollen zijn zo hard echt heel zielig vandaag.. ze perst zich het apenzuur maar de drollen komen er bijna niet uit! Ukkie, niet fijn als de ene wel slaapt en de ander niet! Hoop dat je vannacht een rustig nachtje hebt en lekker kunt slapen! Sandra, lekker genieten van je mannetje in het weekend dan maar! Je werkt ook wel heel veel zeg.. kan me voorstellen dat als je dan je vrije dag moet opofferen dat het niet zo leuk is! Dus nu maar extra genieten
Mmm apart mvj idd goed idee om over te stappen op de HA. En wat goed dat lotje al klapjes in de handjes kan. Ahh wat sneu voor dr phyllis heeft ze dat allang? blauwoogje ik blijf hier ook aan het verschonen niet normaal. Lucas krijgt ook al zo snel tandjes nr 4 en 5 komen nu tegelijk door. Zo heerlijke nacht gehad vannacht om 3 uur was lucas wakker omdat hij gepoept had heb hem verschoond zonder te praten en hij heeft verder geslapentot 8uur en elise kwam om half 8 onze kamer opwandelen heerlijk😀 Begin je gelijk de dag een stuk vrolijker. Lucas wilt nu ook steeds zelf zitten in de maxicosi en wipstoek gaat hij gewoon zelf zitten en boos worden als het niet lukt oei oei haha muts vervelend zeg 😕 hopelijk heeft ze snel weer een wat beter humeur
Hahaha das een goeie blauwoogje die had ik nog niet gehoord. En goed dat hij ook al zelf kan zitten, alyssa wauw bij jou ook al zelf zitten knap zeg!
Casper had dat ook vlak voor zijn twee ondertandjes doorkwamen....poepen bij de vleet! Twee keer zoveel luiers per dag als normaal...pfff... Nu valt het nog wel mee, hij poept momenteel 2 a 3 keer per dag. Nog geen teken van de boventandjes.....afkloppen.... MvJ.....oei, alleen al van het aanraken op de huid een allergisch achtige reactie......nou, gelijk maar andere kv halen of niet....hopelijk is het alleen bij die van het kruidvat, ondanks dat alles wel redelijk dezelfde samenstelling heeft.... Vandaag voor het eerst zuivel op......wel geitenyoghurt, maar toch. Had vanmorgen appel en aardbei gepureerd en vond het wat zuur.....(de zoetmaker genaamd banaan was op hihi), dus heb het gemengd met wat geitenyoghurt. Hij vond het heerlijk, het was zo op . Vanmiddag weer groentehapjes gemaakt.....courgette met aardappel....en gelijk geprobeerd....nou dat ging er ook goed in....net een papfles gegeven en ga hem nu naar bedje brengen. Fijne avond nog!!
Mvj, ik denk een allergische reactie, had je nog hypo allergeen gehaald? Blauwoogje, We hebben een hele leuke avond?nacht gehad maar phoee ik wordt ouder niks meer gewend haha,. Hartstikke goed ging het met de kids! Yuri deed het zo goed, niet een keer gehuild of mama en papa geroepen. Chalina had ook geen heimwee en gedroeg zich als een grote zus. Yuri kan ook zelf zitten alleen nog niet lang, denk zon 5 minuten dan kukelt ie voorover. Ukkie wat veel tandjes heeft Lucas al, Yuri nog maar eentje, inieminie.. maar wel steeds kwijlen en vuur rode wangen dus.... er komt meer aan. Nog meer kindjes die uit de maxi cosi groeien? bleh wat gaat het ook snel he!
Fijn dat het zo goed ging met de kids gisteravond. Ga je toch voortaan met een beter gevoel een avondje weg, als je weet dat het wel goed gaat met ze! Toch? Hier net goed gegeten...het gaat steeds beter....vanmorgen weer geitenyoghurt met appel en aardbei prutje er doorheen. Als ik moet gokken, iets van 150 gram...vond het best veel lijken maar het ging helemaal op....vanmiddag tussen de twee flessen in een paar stukjes brood geprobeerd met wat boter.....hij heeft van het midden ongeveer een vierde op denk ik....korsten niet meegerekend....en ongeveer 30 cc verdunde diksap....net groenteprut (zoete aardappel met pompoen) ongeveer 120 gram (bakje waar 120ml in past volgens de maatstreepjes op de zijkant ) en vandaag voor het eerst een toetje...had die bakjes van Nutricia gekocht.....yoghurt met banaan...en die ging ook helemaal op...... Had het niet verwacht, maar het eten gaat echt steeds beter..... En nu zit ie heel blij in zijn wipstoeltje met Freddy de vuurvlieg te meppen....haha.....zo lekker naar bed en dan om 20.00 uur nog een flesje.... Morgen weer werken......niet heel veel zin in....heb het momenteel onwijs druk. Er is een collega (die vanuit haar huis in duitsland de interieurkant van de superyachten voor haar rekening nam) die per morgen stopt, dus de afgelopen week is haar werk bij mij erbij gekomen....pff...doe nu dus 80 uur werk in 4x8 uur....nou ja, we shall see hoe het gaat.....
Sandra wat vervelend zeg dat je nu zoveel moet werken en doen. Hopelijk hebben ze snel weer iemand anders! En wat fijn dat hij nu zo goed eet! Ik geef lucas sinds een paar dagen ook kwark met een beetje diksap erdoor dat gaat er ok heel goed in haha corina wat fijn dat het zo goed is gegaan dan ga je okk rustig weg! Elise was okk snel met tandjes dus denk dat het aanleg is ☺
Sandra, lekker hoor! Je zult zien ook met brood dat ze het steeds beter doorkrijgen. Hier zitten we inmiddels met gemak op een boterham... en ik geloof dat ik morgen er nog eentje bij doe. Want hij doet nog steeds zijn mond open hihi. Toetjes van Nutricia nog niet gezien. Staan die bij de baby producten? Of in de koeling? Mvj, jeetje das een heftige reactie. Was de melk niet gewoon erg warm? Is het nu verdwenen? Ukkie, ook al een driftkikker. Hihi. Hier nog gen enkel tandje. Alyssa, hier net seizoen 1 van the walking dead gezien. Ik ben ook verslaafd! Nu de rest nog kijken. Ze zijn nu net weg uit dat onderzoeks instituut of weet ik veel dat zichzelf opblaast. En verder weet ik het niet meer hahaha. Ben erg moe. Lig elke avond rond 9 uur wel in bed. 11 maart echo en dan mag de wereld het wel weten. Wij hebben een truitje besteld met : ik ben stoer want ik word grote broer. Cliché hahaha maar leek ons toch wel leuk zo.
O vergeet te melden. Levi vind gepureerde prutjes ineens niks meer aan. Hij eet al twee weken stukjes. Dus in de ochtend stukjes peer of banaan of zacht fruit, boterhammetje en in de avond bijvoorbeeld aardappel, boontjes en kip gestoomd en in mini stukjes gesneden. Dan eet hij veel beter. Hij gaat nu ook echt smakken en luid genieten. Heel grappig om te zien. Verder herinner ik me ineens het klappen van Lotje. Levi doet dat ook ja! En toevallig zing ik ook heel veel klap eens in de handjes hihi en nu doet hij dus mee klappen. Erg leuk! Hij klapt alleen soms zo uitbundig dat je hoofd er wel eens tussen zit hij doet het altijd als hij op schoot staat. Dat is 60% van de tijd hahaha
Pfff Sandra heftig dus, nou heel veel succes. Ik moet deze week dinsdag donderdag en vrijdag de halve dag. 20 uur pff laat staan 80! Bohhg Bohh En zeker weten zo kunnen we wat vaker samen tijd door brengen heel belangrijk voor een goed huwelijk relatie Chalina gaat morgen voor het eerst op schoolfoto, kleding dilemma haha. Cliché maar leuk mi. Wij hadden hem ook met aankondiging hihi.
Zo vandaag onze verjaardagen gevierd, ben pas 9 mrt zelf jarig maar goed, samen vieren vind ik wel zo gezellig. Mn appel-kaneel cake is gelukt grote hit haha Was Chalina ook niet jarig op de negende Corina? fijn dat je uitje leuk was. Lachen dat er al een paar kindjes goed kunnen zitten, lollig gezicht lijkt me dat zo. Wij hebben gisteren voor het eerst gezwommen met T. hij vond het leuk!! grote ogen, overal kijken.. zet nog wel fototje neer maar zi even op de verkeerde pc daarvoor. Blauwoogje, qua leeftijd is zn maagje groot genoeg om snachts door te slapen. 'Probleem ' alleen bij bv is dat je noot precies ziet wat hij binnenkrijgt, als jij tijdelijk wat minder voeding hebt, dan haalt hij dat in door een voeding extra te halen. Misschien helpt het al als je voor het slapengaan wat extra met de fles geeft? extra bv`tje uit de vriezer ofzo?
Toetjes van Nutricia staan bij de babyproducten in het schap, bij de Yogolino, de appie in Giessenburg is alleen wel een kleintje dus ze hadden alleen de smaak banaan.....en van de yogolino alleen maar aardbei....nu weet ik ook niet of er meer smaken van zijn hoor haha. Maar zag het staan en dacht het wel eens te kunnen proberen. Thuis wel gelijk in de koelkast gezet......maar de smaak is prima. Vind het zelf ook wel lekker . Ja, erg druk helaas op het werk en geloof dat mijn baas bedacht heeft dat ik dit er wel bij kan doen.....en alsik het dan te druk krijg, krijg ik iemand erbij die me met mijn huidige werk wat kan verlichten....pff....nou ja, eerst zien, dan geloven. Nu lekker naar bed en even goed uitrusten voor morgen....en dan weer volle bak er tegen aan.
Ik heb niks meer geprobeerd mbt fles. Volgend weekend even kijken hoe ze reageert als ik het meng met afgekolfde melk. Vannacht wel weer een redelijke nacht, van 19.30 tot 3. Daarna was ze weer wakker, maar heb haar stevig tegen me aangehouden in bed, lampje heel schemerig en om 4 schrok ik wakker Volgens mij 30 minuten aan het schudden geweest @zitten: hier ook steeds vaker! Gaat snel nu! @ handjes klappen: zo leuk, ze zet er steeds een big smile bij op en ze probeert ook wat te zeggen haha!
Hier kletst ze ook veel! Dadadada bababa met die hamsterwangen Vandaag kreeg ze ineens giga rode schaamlippen, arme ziel krijste het uit! Nu ligt ze heerlijk te slapen en mama lekker rusten van het werken. Ah mvj wat lekker! En ook lekker geknuffeld dus vannacht Ja mi wat een toffe serie hè! Wij zijn nu bij aflevering 6 van seizoen 2. Ik kon mezelf weer eens niet beheersen om wat spoilers te lezen... Oeps Ik vind deze leeftijd zo leuk worden hè! Ze kan al zoveel meer! Enige nadeel is dat wij de kamer niet uit kunnen lopen of mevrouw zet het op een huilen, alleen als we haar afleiden kunnen we soms even weg lopen.
Roos...gefeliciteerd met alle jarigen . En appel kaneel cake klinkt heerlijk jummie! Casper kan ook al aardig zitten, maar kukelt al wel vrij snel voorover of naar de zijkant waardoor hij dan op zijn buik komt te liggen haha. Wat hij sinds zondag ineens steeds doet is, op schoot zitten met de rug tegen je aan en dan rechtop gaan zitten en zich na een paar tellen hard achterover gooien tegen je borstkast aan...oeff....en dat dan heeeeel vaak herhalen..... Ook leuk vanuit ligstand op de bank.....omhoog trekken aan zijn handjes en dan laat hij zich weer hard achterover vallen hahaha...en dan piepen tot je het weer doet hihi.... Morgen weer een dagje werken...pfff.... Weltrusten!
Haha sandra, of jezelf achterover gooien want op de kop ziet de wereld er grappig uit Gaan die van jullie ook steeds meer druk op en neer hupsen als je met hem/haar op de arm loopt?