Ja waarschijnlijk wel corina. Gaat ontzettend rond op de crèche. . Ook het rs virus. Ze slaapt nu al heel lang dus straks maar weer wat ors proberen te geven.. het is zo sneu
Oh Alyssa, wat naar voor Yinthe.... arm meisje! Norovirus is heftig virus ja, ik heb het jaren geleden ook eens gehad, maar voor een baby is het helemaal niet leuk! Heel veel beterschap! En sterkte voor jou, valt niet mee om je baby zo te zien hé Haha wat schattig, Casper is lekker druk aan het kletsen onder het eten Zo Ukkie, 6e tandje alweer gaat ook snel hé! Hier staat de teller op 7, maar het lijkt nu even rustig gelukkig... de tandjes worden nu al echt groot hier! Mijn baby verdwijnt Hé, balen van je nachten ook Ukkie pfff. Met 2 kinderen kom je overdag ook niet aan een tukkie toe zeker? Haha ja Roosjuh, hij heeft het van mij ja Ja ik merk al echt verschil nu we bijna een week verder zijn! Gisternacht sliep hij helemaal door, afgelopen nacht werd J. eenmalig wakker maar hij sliep alweer vrij snel, fijn Vond het vorige week wel moeilijk hoor om die knop om te zetten, je neigt dan toch naar je kindje voeden. Maar het gaat echt super nu, hij heeft dus al een week (1 keer heb ik hem toch om 5 uur gevoed omdat ik toch al wakker was, maar toen dronk hij amper) geen nachtvoedingen meer gekregen. Fijn dat de nachten bij jou steeds beter gaan! Wel vroeg wakker idd, maar ja het gaat de goede kant op toch Ahww wat schattig mvj! Hier steekt J. nu ook zijn armpjes uit dat hij opgetild wil worden en hij slaat ze ook wel eens mijn nek. Maar die kusjes krijg ik niet hoor whihi, echt lief dat ze dat doet! Pff pittige nachtjes hoor, maarja misschien idd door sprongetje. Hopelijk gaat het gauw weer beter.
omg 7 tandjes.. pffff hier nog geen enkele door wel bindvliesontsteking aan haar oog.. nu antibiotica gel gekregen. moet met een week over zijn. jeetje arme yinthe. beterschap alyssa..!
Ahhh wat sneu zeg voor Yinthe beterschap! Het is een behoorlijk heftig virus wat rond gaat nu kleine van mn schoonzusje heeft het ook gehad duurt een paar dagen die hield ook niets binnen zo sneu, goed in de gaten houden en gelijk aan de bel trekken als ze suf wordt en niet of weinig meer plast. Ach Silvy ook al Beterschap heeft ze er veel last van? Wat lief zeg mvj! Dat maakt het nachtbraken dan weer een beetje goed he als je zo lekker geknuffeld wordt. Mooi om te zien hoe ze zich steeds weer verder ontwikkelen he. Blauwoogje t gaat zeker snel! En wat fijn zeg dat hij zo lekker slaapt nu!
Heerlijk dat hij zo lekker slaapt nu! Ja dat is best pittig vooral omdat ze ook al heel vroeg wakker is je raakt er wel aan gewend ik kan overdag niet slapen lukt me nooit behalve als ik zwanger ben 😛 ik stuur me man er ook weleens uit maar die slaapt heel vast dus voordat hij wakker is ben ik al klaar wakker. hoe is jullie cylcus nu? Die van mij is nog steeds ontregeld voor elise zat ik op 28 standaard daarna op 30 en nu afgelopen maand zat ik op 27 en deze maand weer op 25 vaag 😐
silvy heeft er geen last van. afgezien van een bloedrood oogwit en een gele bult erop. nee geen pijn merkbaar bij der.
Wat vervelend zeg allemaal die wakkere kindjes 's nachts.. zou het een sprongetje zijn? Ik had wel gelezen dat dit sprongetje ong. 4 weken kon duren.. dan zijn de meesten er weer bijna vanaf.. ik moet er 's nachts ook weer zo'n 2 á 3x uit om het speentje te geven omdat ze of kei hard aan het kletsen is.. of ze moet huilen! Auw Muts.. klinkt wel erg pijnlijk! Wat zielig voor Silvy.. Wat een tanden allemaal.. hier nog niks te bekennen.. maar vind ik ook niet heel erg ofzo
Hoe gaat het nu met Yinthe? Hier ging het vannacht wel goed....van 19.30 tot 2 en daarna meteen in slaap gevallen, pfieuw! Om 6.15 was ze klaar wakker. Ik voed nu niet meer meteen, pas om 7.30. Om iets van een ritme op te bouwen, haha, en tot nu toe accepteert ze dat. Hopelijk slaapt ze dan ook wat langer door, omdat ze dan gewend is dan pas te drinken. Wij lagen zelf om 21.45 in bed, dus heb er gewoon 8 uur slaap op zitten en dan is 6 uur niet zo heel erg. Vandaag is onze middelste voor het eerst naar de kleuterschool, wendag. Ben heel benieuwd of ze het de hele dag volhoudt. Zit met mijn telefoon naast me
Hopelijk knapt Yinthe alweer een beetje op... Heb het vermoeden dat yuri midden in een sprong zit, 3e nacht waar hij vaak krijzend wakker wordt. dan moet ik hem troosten en kalmeren en speentje geven voor hij weer in slaap valt. Vannacht weer om half 2 en half 4 . bindvliesontsteking aan haar oog, wat zielig voor Silvy gelukkig heeft ze geen hinder er aan, hopelijk werkt de ab snel. Ik zelf heb 1 kolfsessie afgebouwd, de middag. 2 dagen wat last van stuwing gehad en gister was er niks meer aan de hand. volgende week of die week daarna maar 1 avond kolfsessie laten vallen, anders gaat het denk ik te snel wil ook geen borst ontsteking krijgen. Sandra hoe gaat het bij jou met je extra werk? toe aan het weekend zeker? Mvj Spannend voor de middelste, weer een mijlpaal!
Nog niet alles gelezen. Beterschap met yinthe!!!! Hier ook een verkouden ventje en pffffff ook een fase. Veel huilen/jengelen. Paar keer overstuur midden in de nacht. Weinig willen slapen overdag. Bah niks aan. Sandra, levi doet exact!!!!!!! hetzelfde met zijn stem whahaha klinkt ook hetzelfde echt grappig.
Yinthe knapte gisteravond weer op. Ze had een klein fles je gedronken. Vanmorgen was het weer mis. Enorme spuit luiers en alleen maar huilen. Ze wil niet meer eten en ligt nu op bed. Als ze straks wakker word probeer ik het weer en anders ga ik maar weer bellen
hier ook een gebroken nacht. om 1 en om 4 uur werd ze huilend wakker.. normaal gaat het met een paar keer snikken over.. maar nu ging ze door.. getroost en weer terug de eerste x dat ging goed.. 2e x dacht ik maak een klein flesje.. maar die wilde ze niet.. getroost en weer teruggelegd.. geen probleem. wel apart he dat er meer kinderne last van hebben.. beterschap met yinthe alyssa.. gaat niet zo goed zeg.. hoop dat ze snel op knapt..
Ik heb ook de oei ik groei app. Inderdaad zitten we in een sprong. Of eventjes dames en onze kindjes kunnen weer wat meer Hoe voel je je mi? Ze slaapt nu al een dik uur hier, normaal echt een half uur dus ze zal het wel nodig hebben. Vanavond weer lekker genieten van the walking dead, inmiddels zijn we bij aflevering 2 van seizoen 3. Jij mi?
Fijn dat Yinthe gisteravond nog een klein flesje op heeft Alyssa. Slaapjes zijn wel goed voor het herstel meestal, hoop dat Yinthe gauw weer opknapt! Heftig virus hé Ukkie ik vind jouw cyclussen mooi hoor! Hier nog steeds niet ongesteld geweest, zijn er nog meer dames 'cyclus-loos'? Beterschap ook voor Silvy haar oog! Gelukkig dat ze er geen last van heeft. Phillys, lekker toch zo'n tandloos bekkie! Hier vind ik het ook wel erg vroeg zoveel tanden hoor, naja één voordeel, de meeste tandenpijn heeft hij nu achter de rug Pfff vervelend die sprongetjes bij zovelen! En de gebroken nachten. Durf het haast niet te zeggen maar hier een goede nacht gehad, niks gehoord van J. Vanmorgen om 8 uur uit z'n bedje geplukt om te voeden, hij lag alweer wakker en te duimen. En eindelijk geen flinke stuwing meer, de productie is dus aangepast. Corina, goed dat je rustig afbouwt. Scheelt al wel zeker 1 kolfmoment eraf? Mamavanjuul, spannend voor je middelste! Alles goed gegaan?
Ohja, sinds dik een week schud hij vaak met zijn koppie. Dat doet hij zowel liggend als zittend. Nog herkenbaar?