Heb internet! Alles uitpakken en even rondje gedaan, kijken wat er allemaal is, plaza bekeken. Levi is gek op de grote giga reuze karpers die er zwemmen. Ze zijn echt mega wow! En de kraanvogels die er lopen. Morgen naar de aqua mundo. Thuis gezellig aan tafel gegeten, Levi in bad gedaan, flesje erin wat hij niet wilde dus 80cc maar op. En nu ligt hij met vuurrode wangen te slapen. Hij had nog even druk gespeeld met mijn vriendin hahaha.
Aqua mundo heerlijk! Lekker genieten! Vanmiddag heerlijk een uur gewandeld met de kids was nog wel fris maar heerlijk lekker met de zon en een strakke blauwe lucht woensdag even naar de kinderboerderij geweest lucas zat echt met grote ogen te kijken hij vond net reuze intressant
Zo, wij hebben gister de kinderwagen omgebouwd tot wandelwagen. Wat had dat meisje een plezier. Lekker rond kijken, zo leuk! Maar echt wel weer een periode afgesloten nu... We hebben nu ook een zitje voor in het grote bad, straks even uitproberen en dan kan het badje met toebehoren ook de deur uit. Scheelt weer ruimte We hebben weer een voeding toegevoegd en sindsdien slaapt ze weer tot 4 uur! Nu krijgt ze weer om 19.15 en 22.15. Sinds we die late er uit hadden gehaald ging het eigenlijk steeds slechter in de nacht.... Dus nu weer terug naar 5 voedingen, waarvan 2 laat. Overdag heeft ze maar 3 voedingen, 7uur, 13 uur en 19 uur. Tussendoor eet ze steeds meer! Brood, fruit, groente, koekje, vla! Gaat echt super goed!
Sandra wat een toestand geweest, arme Casper echt zielig! Gelukkig dat hij wel weer snel goedlachs was. Hoe is het met de buil op zijn hoofd? Verder had hij niks? Kan hij trouwens nog niet goed zitten in de kinderstoel? Hier zit mijn ventje met alle hapjes in de kinderstoel, vind ik zelf eigenlijk ook veel makkelijker omdat ik er beter bij kan en hij goed rechtop zit. Ahh heerlijk Mi, klinkt goed allemaal. Veel plezier met elkaar! Wat was het lekker weer gistermiddag hé Ukkie! Leuk dat de kids zo genoten. Wij hebben gistermiddag ook lekker gewandeld en boodschapjes gedaan, visje gehaald. Echt genieten was het, echt weer toe aan het voorjaar hihi. Zo, dan heeft Lotje het lang uitgehouden in de kinderwagenbak! Knap Hier al een hele poos de wandelwagen, want meneer is reuze nieuwsgierig. Leuk is dat hé als ze zo rond kunnen kijken. J. kijkt altijd zijn ogen uit als hij erin zit Maar ja das idd weer iets afsluiten dan! Wel lekker ook hoor, beetje meer ruimte Fijn dat dit voor jullie een beter ritme is nu met de late avondvoeding. Heeft ze dan 's nachts echt honger om 4 uur? Hier niet zoveel bijzonders te melden. Eten, spelen, slapen... op alle fronten doet hij het heel goed. Hij is tot nog toe nog nooit (!) ziek geweest, zelfs niet verkouden. Ik besef ook wel dat dat bijzonder is, ben er erg dankbaar voor dat hij zo'n gezond en vrolijk mannetje mag zijn!
Wij hebben hem thuis nog in de newborn set van stokke......hij kan sinds een paar dagen wel redelijk zelf zitten, kan zich als hij voorover vakt al wel zelf weer rechtop zetten , maar hij hoeft maar een beetje naar rechts of links af te buigen en hij kukelt om hihi....dus ik zet hem nog niet in de gewone kinderstoel. Bij de go zit hij voor de hapjes altijd even in zo'n lage wipstoel van koelstra. Zijn van die hele platte dingen. Maar vanaf nu ging ze hem gewoon in de kinderstoel zetten.....aangezien het toch maar om max. 10 minuutjes gaat. Het gaat nu weer helemaal prima met hem....de bult op zijn hoofdje is echt minimaal en kleurt nu een klein beetje blauw/bruinig. Valt gelukkig niet al te veel op....en hij heeft op beide knietjes een heel klein blauw plekje. Is maar goed dat we niet naar het cb hoeven, ze konden wel denken dat we dat kind iets aan hebben gedaan... Ga hem nu weer even lekker in bed stoppen......om 12 uur een hele boterham op en een hele fles van 210/7......dus hij is nu wel weer aan een slaapje toe....! Fijn weekend allemaal.....nog wilde plannen?
Mi, wat fijn dat je kleine kruimel goed groeit! Gaat de zwangerschap deze keer sneller? Fijn dat je je al wat beter voelt.. hele fijne valantie met je mannen Sandra, wat zielig voor Casper! Bah.. ik zou er heel hard van moeten huilen.. Hier super druk en even niet veel tijd! Dus ik kom even niet meer heel veel kletsen.. af en toe wat lezen en reageren..
Hai ik heb amper tijd om te reageren, ontzettend druk weer... Ik wou dat ik op center parcs zat mi! Heeeerlijk! Wij gaan deze week boeken Vrijdag halen we een loopstoel, mevrouw staat alleeeen maar, ze probeert nu steeds van liggend naar zittend te gaan, dit gaat nog helemaal niet, maar goed Yinthe word steeds vroeger wakker, vanaf kwart over 6 gaat ze kletsen tot kwart voor 7 en dan heeft ze het gehad, zal het komen door dat het nu vroeger licht word? Ze begint ook steeds meer te brabbelen, dadadada en krgggg haha wat een leuke fase dit! Kunnen wij geen Facebook groep aanmaken? Kunnen we ook meer foto's delen
Fijn Sandra dat het allemaal meeviel met de plekken. En je kunt ook een stoelverkleiner gebruiker, maar misschien heb je die al. Drukke mama's dus, begrijpelijk hoor! Leuk dat jullie nog af en toe meeschrijven als het lukt, maar geeft niks als het niet of minder lukt. Leuk dat Yinthe steeds meer gaat babbelen. Ze is weer lekker opgeknapt? Ik heb geen facebook, bewust. Maar als jullie met elkaar een groepje willen starten doe dat gerust hoor. Ben zo blij, J. slaapt steeds makkelijker buitenshuis. Ik zat daarover altijd een beetje druk te maken Ik kan het gelukkig nu steeds makkelijker loslaten. Gistermiddag waren we bij mijn broer, en ondanks dat het een vreemde plek was en de kinderen van mijn zus, die er ook waren, best luidruchtig waren (hij sliep op het kamertje die grenst aan de woonkamer) heeft hij heerlijk anderhalf uur geslapen. Wel eigen matrasje van thuis meegenomen (lekker gesjouw allemaal haha). Poehee, wel een leerpunten hoor zo met de eerste
Ik vind het zo grappig om te zien hoe iedereen eigenlijk zo'n beetje met dezelfde vragen, dilemma's, twijfels worstelt. Ik maak mij al weer een tijdje druk om het feit dat mijn dochter elke nacht 2 a 3 keer wakker wordt, over het algemeen geef ik dan haar fiepje en slaapt ze gewoon weer verder. Niets ernstigs dus, maar ik vraag mij wel af of ik daar iets aan kan doen? Misschien moet ik wel proberen haar van het fiepje af te krijgen, maar aan de andere kant is het wel een mooie 'zoethouder'. En ze heeft wel de neiging om te duimen, en dan wil ik liever dat ze fiept... Verder is het echt leuk, ze is volop aan het kletsen, gaat bijna zitten (dan moet het ledikant naar de laagste verdieping of niet?) en kruipen.
Haha blauwoogje, zo komt er elke keer wel wat nieuws. Ook bij de derde hoor haha! Hier eindelijk wat een betere nacht, geslapen tot 5.15! Wel vanaf 22.30 en om 5.45 was ze ook klaar wakker. Maar het is beter dan 2/3 uur! Sinds zaterdag kan ze ook los zitten! Ook best wel lang en ze rolt ook steeds van rug naar buik en weer terug. Nu heeft ze weer wat nieuws: haar tong uitsteken en dan heel hard blazen! Alles zit onder het kwijl
Haha dat wil ik geloven mamavanjuul! Denk je dat je van bepaalde dingen geleerd hebt komen er weer nieuwe dilemma's Pfff, ben best makkelijk en flexibel zo op mezelf, maar met een kleintje wordt je wereldje wel even heeul anders... maar ik zou niet meer anders willen hoor! Alleen ben ik af en toe gewoon een miep haha Wat goed dat Charlotte nu een poos los kan zitten! Zo grappig om te zien hé, zo'n klein zittend mensje. Haha, en jij blijft maar poetsen met dat spetteren Jaaa fijn zo'n langere nacht! Dat gaat al vooruit hihi. Maar je weet maar nooit, die kleintjes van ons kunnen ineens weer leuke grappen uithalen door het nieuwe ritme zo weer om zeep te helpen Ja idd grappig dat iedereen weer zo zijn eigen sores heeft hé, Linnel? Ja, die nachtelijke perikelen... die zullen wel meer mensen herkennen. Maar gaat ze dan huilen? En slaapt ze na haar fiepje snel weer verder? Leuk ja dat kletsen zeg! Volgens mij hoef je hem pas naar beneden te zetten als ze ook optrekt, maar ik weet het niet zeker hoor. Ik zou zeggen, als je het idee hebt dat het veiliger is, zet je hem gewoon naar beneden.
Ze gaat huilen, maar als ik haar fiepje teruggeef, slapt ze eigenlijk altijd meteen weer verder. Dus ik denk ook niet dat er iets aan de hand is verder. Heb net ergens op internet gelezen dat het bedje naar beneden moet als het kind kan zitten en op de middenstand (ik weet niet of wij die hebben...) als ze kunnen rollen. Ga er toch eens naar kijken binnenkort.
Heeej meiden! Ik lees leuke dingetjes. Wat Levi hier veel doet sinds kort is de wangen bol maken en dan de lippen tuiten. En dan heel ernstig kijken hihi Hier vannochtend heerlijk gezwommen. Eerst een poosje vooraan het golfslagbad gezeten op de billen. Levi was lekker aan het slaan op het water. Eerst ging hij huilen als hij een spetter in zijn gezicht kreeg maar hij begint eraan te wennen. Als een kindje langs spettert reageert hij nauwelijks meer. Daarna in zijn zwemband naar het diepe gegaan en met de golven op en neer gewoeit whahaha hij vind het prachtig Even langs het pierenbad waar hij het reuze interessant vind om met zijn handjes onder de waterval te voelen en daarna in het warme bubbelbad. We zwemmen maar een uurtje. Dat is zat voor hem. En ik mag niet van de glijbanen en wildwaterbaan. Wel saai hahaha. In het kleedhok viel hij in slaap en heb hem slapend aangekleed. Totaal knock out. Echt heerlijk zo als gezinnetje hoor Morgen gaan we naar safaripark Beekse Bergen....of overmorgen, even kijken. Qua weer maakt het niet veel uit denk ik. Zit te wachten tot mannetje wakker is van zijn middagslaapje dan gaan we even rondje om het meer wandelen. Iedereen knuffel van ons!! Wij genieten op en top!
Klinkt als een heerlijk weekje weg zo met zijn allen.... Nou hier heeft Casper ineens koorts....38.7.....iets huileriger vandaag, maar hij eet wel gewoon zijn boterham en drinkt zijn flesjes.....alleen zijn groente prakje moest ie niet, maar het toetje ging er weer wel gretig in.....verder eigenlijk alleen iets slechter slapen, maar wel gewoon vrolijk....zou dit bij de tandjes horen? Verkouden is ie momenteel ook niet.....dus geen idee....maar even in de gaten houden. Hij ligt nu lekker te slapen...... Hier dit weekend per ongeluk weer eens omgerold van rug naar buik hah...maar nog geen fulltime bezigheid. Los zitten gaat daarentegen steeds beter. Zet hem nu neer met het voedingskussen om hem heen en dan gaat het prima! Dus wellicht kunnen we binnenkort de newborn set weer in de doos doen. Hier ook blazen.....en het leukste is als je dat uiteraard doet met een hapje groente in je mond haha...want dan vliegt het mama zo lekker om de oren haha....
Nou het wordt er nog niet beter op hier. Gisteravond een zetpilletje gegeven en vanmorgen werd hij wakker met 38.1, verder in goede doen, fles opgedronken etc. Net opgehaald bij de go want de temp is gestegen naar 39.3 en ze heeft als regel dat ze boven de 39 liever heeft dat de kindjes opgehaald worden. Begrijpelijk want ze worden wat hangeriger en huilen wat meer en met drie andere kindjes is het dan lastig aandacht verdelen. Dus nu thuis, en hij ligt alweer lekker te slapen. Maar even aankijken. Huisarts al gebeld, maar die doen pas wat als hij na drie dagen nog steeds koorts zou hebben. Dus morgen nog aankijken en dan eventueel donderdag heen. Gelukkig heb ik een flexibele baas die ook kinderen heeft....
Slapen is volgens mij het beste medicijn, dus wat dat betreft gaat het goed . Maar hopelijk is Casper snel weer fit!
Ahja precies, dan heeft ze het misschien nodig om gerustgesteld te worden en dat werkt blijkbaar met een speentje Maar voor jou wel minder fijn om je bed uit te moeten. Mannetje hier heeft al heel lang geen speen meer, hij gebruikt het liefst zijn duim. Maar hij duimt niet enorm veel, dus ik vind het niet zo'n probleem. Vaak stopt hij zijn duimpje in zijn mond, maar het is nooit voor lang heb ik gemerkt. Dus ik vind het allemaal best Heerlijk zeg dat zwemmen Mi, zo leuk met je kleintje! Hé, wat naar dat Casper zo'n hoge koorts heeft! En ook dat je geen idee hebt hoe het komt. Wat een fijne baas heb jij Sandra Hopelijk zakt de koorts gauw, scheelt al wel dat hij zo lekker veel slaapt.
Ah arme Casper! Hoe is het nu? Fijn dat je zo'n baas hebt! Die heb ik gelukkig ook in de kinderopvang. Scheelt wel al die vrouwen met kinderen hihi. Yinthe heeft steeds meer nachtmerries. Normaal een speentje erin en haar konijn dicht tegen haar aan, vanmorgen om 5:45 werkte dat even niet.. Het was dus vroeg vanmorgen
Hij had vanmiddag omstreeks 16.00 uur nog 39.1, dus heb een zetpilletje gegeven. Daarna heeft ie lekker een boterhammetje opgepeuzeld en 120cc melk. Tegen 18.00 uur was ie weer in slaap gevallen tegen mij aan, dus heb ik hem lekker naar bed gebracht. Nu zo weer eruit voor de laatste fles.....en weer even tempen. En wellicht later vanavond nog een pcm voor de nacht. Morgen niet naar de go, maar een van de oma's komt hier thuis lekker oppassen.