Wist niet eens dat er van got boeken waren maar goed dat ik de serie niet volg wol graag eerst de boeken lezen voor ik iets op beeld zie. Boeken zijn vaak beter kijk naar twilight of hp. Die roze wolk komt echt Alyssa, door de reflux laat hij gewoon even op zich wachten. Til er niet te zwaar aan. En geniet van je dochter en haar baby periode, dit gaat allemaal zo ontiegelijk snel.
Oh wat zielig die reflux! En het lijkt me ook vreselijk als je kindje zoveel huilt. Maar bedenk wel, ze doet het niet om je te pesten
Heb gestemd hoor Alyssa, ik geef nu 5 keer 150cc, lijkt me niet dat je teveel geeft hoor...als je kleine het nodig heeft en je niet meer dan een liter geeft is het prima toch. Waarom ga je niet langs de huisarts voor de reflux? Ik ben toen ook naar de huisarts gegaan, omdat voeding indikken (wat ik als advies kreeg van het cb) niet helpt tegen het zuur, en juist daar gaan ze veel van huilen. Logisch, want dan krijgen ze het continu in hun keel en dat brandt hartstikke Hier weer een goeie nacht gehad, gister laatste fles rond kwart voor elf en meneer kwam pas weer om half vijf nu weer even lekker samen knuffelen na de wandeling van vanmorgen Vanavond eerst m acht uur gtst, dan Grey en dan topmodel, heerlijk weer de maandag Oja en morgen niet te vergeten I wanna marry harry! Hoe doen jullie dat eigenlijk als de kleine nog slaapt met voeding geven, laten slapen of wakker maken als er al flink wat tijd tussen zit? M. loopt soms wel te smakken maar nog niet te brullen en vaak slaapt ie dan nog wel door, alleen zoals vannacht zit er al zoveel tijd tussen dat ik hem er toch uit haal en niet nog langer laat liggen...anders wordt het echt brullen als ie wakker wordt en dat vind ik dan weer zo sneu
Wow, ehum ja. Even heel veel pagina`s lezen. Hoop op alles te reageren, maar kan niets garanderen. @MI87: Geen idee. Sorry. Ik heb dit niet rond mijn tepel. Hopelijk heb je al een antwoord gehad. Oh, das minder zeg dat er maar een 20cc uit kwam. Soms gebeurt dat. Heb vandaag twee keer nagekolfd, maar er kwam maar zo`n kleine 10 uit. Mn borsten zijn dan dus echt leeg. Wel een goed teken dat S. ze beide leeg drinkt. @Corine: Leuk die foto`s. Yep, hier al een feestje gebouwd. Twee keer zelfs al. Afgelopen vrijdag voor het eerst. Hier geen hechtingen bij mn vagina, alleen bij mn schaamlippen. Had zelfs het idee dat het nog wat ruimer was. Hier blijft het condoom. Geen pil of spiraal voor mij. @Muts4011: Hoop dat ik ook snel weer ongesteld wordt. Al heb ik het idee dat ik het al geweest ben. Maar ik zag het verschil niet tussen vloeien en ongesteld. @noelle: Ik ken het. Hier wel aan het meelezen, maar schrijven komt er niet altijd van. @joppie: Nu al het eerste sprongetje? Die is vlot. Leuk he die schatergeluidjes. Vanochtend lag mijn dochter ook te lachen na het voeden. Was om 6 uur, dus eigenlijk mocht ze nog wel even slapen. Maar mevrouw wilde lachen. @alyssa: Alleen als ik erg moe ben gaat mijn man er snachts uit. En als hij niet hoeft te werken dan laat hij onze dochter boeren en legt hij haar weg. De andere nachten doe ik het alleen. @tv seizoen: Heerlijk zeg dat het tv seizoen weer is begonnen. Het Amerikaanse tv seizoen ook weer bijna. Ex. Robinson begint donderdag geloof ik. Greys vanavond, maar die heb ik al gezien. In Amerika was die vorig jaar. GTST volg ik niet. Oh Corine ik volg er ook een aantal die jij volgt. VD, originals, greys. Mijn man volgt Chicago Fire. Ik volg daarnaast ook nog CSI, Bones, Castle, Pretty Little lairs, hart of dixie, switched at birth, Dr. Tinus, Hawaii five 0. Dat was het denk ik wel zo`n beetje haha. En TLC is ook echt een favo zender nu ja. Oh en suits volg ik ook. Ik download ook altijd alles ja. Zo ideaal. @werken: November weer beginnen. S. gaat 1 dag naar mijn zus en de andere dag naar mn schoonmoeder. Mijn man is de vrijdag thuis. @wakker maken: Hier alleen overdag als het al vier uur geleden is. Snachts laat ik der slapen. DL vraagt om aandacht, dus moet er weer vandoor . oh: hoe en waar kan ik stemmen?
Ik ben net terug gebeld door de wijkverpleegkundige. Donderdag moet ik naar het cb en dan gaat de arts haar nakijken, en eventueel doorverwijzen naar de dokter. Leuk het tlc! Vind ook veel nep hoor maar meestal staat hij er hier op. Vanavond kijk ik alleen Grey's van half 8. Ik mis namelijk seizoen 9 die staat nu op download Heerlijk Noëlle! Jouw kindje heeft ook reflux toch? En jij had ook medicijnen?
Helaas wel ja hij krijgt nu ranitidine, een hele lage dosis dat wel, en dat twee keer per dag...geloof dat een dosis 12 uur werkt. Dat hebben we eerst een tijdje gegeven voordat we zijn voeding in gingen dikken. Ook om te kijken of het inderdaad werkt (en niet dat je dan twee dingen tegelijk veranderd en vervolgens niet weet welke effect heeft ). Wij kregen er in ieder geval een heel ander kindje voor terug! En cb zei, dat als indikken niet werkt, we naar de huisarts moesten dus hebben we dat gedaan zou als ik jou was gewoon al een afspraak maken bij de huisarts, dan staat die afspraak maar alvast (hier duurt het in ieder geval altijd een paar dagen voor je terecht kan ) en kan nooit kwaad om daar te vragen wat ze er van denken toch? Ik ben altijd heel erg van de second opinions hoor
Ik heb ook weer veel zin in lekker series volgen Ik heb nog wat GoT op het programma staan! Boeken niet gelezen trouwens, maar raden jullie engels of nederlands aan? Want ik wil ze wel lezen, 't komt er alleen telkens niet van... Nu eens gewoon beginnen! Heb een ereader dus kan fijn lezen tijdens clusteren en ook 's avonds in bed heel makkelijk.
Zo, even een weekendje offline geweest en weer veel bij moeten lezen! Hm... Gezelligheid tussen de lakens... Nog maar even niet, vloeien is nog niet voorbij en ik voel inwendig ook nog van alles trekken vanwege de ks. Even geduld nog. Hier gaat hij straks 1 dag naar mijn moeder en 2 dagen naar de opvang. Ik begin half november weer met werken, maar dat is tot januari maar 2 dagen per week, lekker rustig opstarten! Fijn dat zomerverlof waardoor ik nog 4 weken over had die op moeten . Heerlijk, het nieuwe televisieseizoen! Grey's, Expeditie, I like! En ja ook GoT, wij moeten nog het laatste seizoen kijken op dvd. Ik heb zo'n heilige echtgenoot die niet van downloaden houdt. Ik wel . Ik vond dr. Hart ook erg leuk en ja, ook hier guilty pleasure Geordie Shore! Wij zijn afgelopen weekend bij mijn schoonouders in Duitsland geweest. Helaas is Jonas al sinds vrijdag super onrustig, slecht slapen, krampjes, moe, cirkeltje. Niet zo'n succes dus maar schoonouders weer superblij om hem te zien. Ook merk ik dat hij meer aan het slikken is en hij heeft me van het weekend ook helemaal onder gespuugd. En soms gillen tijdens de fles, alsof het hem pijn doet. Dus ook hier houden we het even in de gaten. Ik heb nu een pacco inbakerdoek te leen van het CB. Hij ligt (eindelijk) al bijna 2.5 u te slapen. Ik hoop dat dit de oplossing is en dat we hier nu eindelijk meer rust krijgen. @Alyssa: die roze wolk is hier dus ook absoluut niet. Hij schijnt wel te komen hoor ik! Hopelijk duurt het niet al te lang meer...
Mi ah wat zielig van dat boeren. Hier lukt het steeds beter maar meestal ook niet heel snel. Net wat je zegt gewoon wist langer mee blijven zitten, maar snap dat je man lekker snel weer verder wil slapen. Ja echt fijn dat doorslapen hoop dat het zo doorgaat. We zijn vorige week weer terug gegaan na elke 3 u voeden 120cc ( liet haar gewoon komen wanneer ze wou dat was meestal elke 4 u maar toen dronk ze dus ook 120 cc ). Nu zeiden ze op het bureau al dat ze zo meer een voorraadje aanleggen voor de nacht. En inderdaad! En vanaf vandaag probeer ik 150cc elke 3.5 tot 4 u. Dus ben benieuwd. Ma langzaam mag ze wel na de 150. Begin vorige week wou ze dat overdag nog niet alleen af en toe snachts. Maar nu ze doorslaapt heeft ze natuurlijk ook meer honger sochtends. Dus kijken hoe het nu gaat. Durf nog niet helemaal te juichen dat de nachtvoeding eraf is haha Amber nog gefeliciteerd met je verjaardag! Vanaf wanneer is niel? Drinkt ie soms zelfs 180? Wow! Haha alsof je geen leven hebt moet er wel om lachen. Wij hebben zo'n pakket van UPC dat je kunt opnemen, dus dat doe ik ook altijd. En sommige dingen die volg ik minder strak zeg maar. Dus die kijk ik wel, maar dan half half onder het was opvouwen Maat 59 heeft mijn dochter nog wel aan. Heb vant weekend 56 gepast maar is gewoon echt het meeste nog veel te groot van. En dan staat er in Dirkje 56, 1 maand, mijn dochter is al meer als 6 weken en ook niet heel klein ofzo, gewoon gemiddeld. Ik heb wel redelijk wat kleren voor d'r. Kan het ook gewoon niet laten haha. Daarbij heb ik ook een hele tas vol van een collega gekregen. Haar dochter is een jaar ouder maar ook van juli, dus die lopen mooi gelijk qua seizoenen. Doortje vroeger was expeditie ook altijd nog met gewone mensen. Maar ikvidn ook de BN'ers wel leuk, maakt me niet zoveel uit. Eerder had je ook nog van de makers van expeditie Peking expres ook super leuk! Hoe weet je zo zeker dat ie meteen na diE 6'weken Weer ongesteld bent geworden? Door dat ie toen ineens weer meer vloeide of was het ook echt anders? Ik ben heel benieuwd hier. Na het stoppen met de pil duurde mijn eerste ronde namelijk bijna 90 dagen en de cyclussen daarna waren ook nIet korter dan 41 dagen. Alyssa wat zeiden ze over de hoeveelheid toen je werd terug gebeld? Of niet over gehad. Hopelijk snel beter. Qua hoeveelheid voeding lijkt me wel goed toch? Anders deed ik het ook niet goed haha. Paar weken geleden zeiden ze al wel dat ze dus na meer mocht Marja als het er niet in wil wil het er niet in denk ik dan Noëlle qua voeden en wakker maken, wij maken alleen savonds om half 12 wakker. Omdat ze anders door slaapt tot half 2 half 3 en als ze om half 12 drinkt dan kan ze de nacht overbruggen. Verder maken we haar eigenlijk nooit wakker. Zo! Eindelijk op de bank haha. Ben vandaag ha mijn moeder gelopen ong 7 km heen 7km terug. Weet niet precies hoeveel maar is iig 5 kwartier lopen. Lekker maar je bent wel veel tijd kwijt. Vond het ook warm dus daarna maar meteen met mijn dochter onder de douche, beide weer lekker fris en nu genieten can de avond mijn vriend is jarig. Bezoek is al geweest dus lekker rustig haha
Kris ja lekker he zomerverlof. Ik heb maar 1 week extra genomen, begin half okt weer, maar dan zal er dus ook nog wel wat op moeten. Lekker idee dat je nog wat hebt staan.
Kris en Alyssa het komt goed meiden die roze wolk komt echt nog! Kris wat fijn dat hij nu lekker slaapt! L. ligt ook nog steeds ingebakerd hij slaapt daar echt super door zodra hij uit de zak gaat schieten die handjes alweer naar zn gezicht en daar schrikt hij steeds van. MadameV zo dat is een eind zeg! Knap dat je dat al volhoud! MI L. boert hier ook heel weinig. Hou hem ook altijd nog zeker 20 minuten omhoog na de fles. Sinds donderdag geven we 2 schepjes jpb ipv 1 en heb het idee dat het nu echt effect heeft. Hij slaapt weer goed en hij drinkt super hij is weer heerlijk tevreden dus hopelijk is de reflux hier mee opgelost durf nog niet te hard te juichen. @tv Dr. Tinus volg ik ook CSI en the gifted man maar die is nu weer afgelopen
Levi woog 2 weken terug 3780gram en vandaag 4215gram!!! Het gaat dus hartstikke goed! Naar mijn idee drinkt hij niet zo veel naar ik lees bij anderen maar blijkbaar genoeg want hij groeit super! (Steeds 70-90cc) alleen in de avond eens 110cc. Maar we voeden op verzoek. Geen schema hier. Dus heb geen idee hoeveel voedingen hij krijgt per 24 uur. Go with the flow
Tip voor boeren: kreeg ik van de wv op het cb: Hem rechtop tegen je aan houden, dan doen alsof je hem neerlegt helemaal op zijn rechterzij. Dan weer rechtop en dan weer net doen of je hem neerlegt op de linkerzij en dan weer rechtop. Zoek maar ns een plaatje op van de maag. Die heeft rechts naast de slokdarm een soort kommetje waar de lucht in komt te staan. Door die rechts/links beweging zorg je dat de bel uit dat kommetje opzij borrelt richting de slokdarm en er dan omhoog uit kan borrelen...net als bij een zwanenhals. Wij gaan het zeker proberen.
Ik heb net even opgezocht. Schijnt dat ik nogal heb overdreven haha! Het is precies 5 km na mijn ouders. Dus tien km totaal. Laten we het erop houden dat het wel voelt als 14 hahaha.... Goeie tip van dat boeren mi! Maar hoeveel voedingen denk je dat je ong aan zit? Gemiddeld? Hier is het ook meestal go with THE flow maar ik hou wel bij hoe vaak
@Noelle: Dank je Ik laat haar altijd slapen, tot 4 uren er tussen. Als er 4 uren tussen zitten en ze slaapt nog, dan maak ik haar wakker. @Series: Goed dat jullie het zeggen, zal de recorder instellen Heerlijke tv om mee op te staan Oh en Scandal is er ook weer! @Werken: Ik ga straks 3 dagen werken, 2,5 dag passen opa & oma op en die andere halve dag is papa thuis. Misschien dat ik nog een opleiding ga volgen, dat ben ik nu aan het uitzoeken. @Kledingmaat: Hier maat 50 niet eens in huis, haha! Ze zit al vanaf dag 1 in 56 en dat past prima. Maar goed, ze was ook 8 pond Wij moeten morgen naar het CB, ben benieuwd hoe zwaar ze nu is. Wat is GoT
Oh en hier was het gister de laatste om 23 uur en toen weer om 5 uur, heerlijk! Merk wel dat ze het overdag weer inhaalt, maar dat vind ik niet zo erg. Was daarna 8 uur, 11 uur, 13 uur 16.30. Dus wij zitten gemiddeld nog steeds op 7 voedingen...ik vind het goed, zolang ze het overdag maar doet
Wat is hardlopen toch heerlijk zeg. Gaat steeds beter. Nu lekker douchen en dan straks S. weer eten geven . Wat een leven .
Die boertechniek ga ik ook proberen! Siem boert ook zooo slecht ;(. Ik weet dat ik ongesteld was doordat het bloed bijna helemaal weg was en ik toen ineens meer bloed kreeg, met ongesteldheidskrampen. Dit heeft precies een week aangehouden... Daarvoor had ik geen kramp. Het was wel veel minder heftig en pijnlijk dan normaal, stiekem hoop ik dat het vanaf nu altijd zo is .
Hier zitten we ook op 7 voeding. Het waren er 8 maar met de laatste voeding savonds geven we een fles na dan slaapt hij tot 4:15 Een aardige ritme te pakken. Savonds altijd clusteren. Morgen naar de gynaecoloog, vandaag maar de huisarts geweest voor anti conceptie ik ga toch eerst aan de pil, cerazette. Vandaag begonnen met sporten, cardio en krachttraining, niks meer gewend. Conditie 0,0 na een kwartier had ik mijn tong hangen op mijn knieen doorgezet dus morgen kan ik niet meer lopen..