** juli/augustus 2014 mama's**

Discussie in 'De mama's' gestart door mamavanjuul, 14 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja, hoop vanavond/vannacht wat bij te kunnen tanken.....hij is nog wel wat hangerig...lang niet de dikke praatjes die hij normaal heeft. Beetje tegen me aanhangen.......of op de bank in een hoekje hangen terwijl hij normaal fanatiek aan het spelen is.....

2. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Aggut kijk em zitten :) handig zo ingebouwd op de bank! zo kan ie lekker spelen.

3. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja, heb het voedingskussen langs de voorkant van de bank liggen, mocht ie dan omkukelen, dan valt ie niet van de bank af, maar tegen het kussen aan en kan hij zich zelf weer rechten.....ik vind het wel handig....ziet er niet uit maar ja.....je moet wat haha

4. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ach prutteke. Helemaal niks an he als ze ziek zijn.

Oke ik gooi hem hier ook nog even op naast het buikenfotontopic ;)

Buikie met 14 +2

5. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    Wow mi die is al enorm zeg... zo was ik met 30 weken! Maar bij de 2e gaat het altijd sneller zeggen ze..

was je je eerste zwangerschapskilo eigenlijk al kwijt?

6. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Groeit goed zeg!! Zo groot was ik inderdaad ook pas ergens achter in de zwangerschap.....hihi.....maar mooi hoor!!!

7. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ja ik was in de kraamweek mijn 15 zwangerschapskilo's al kwijt :D

Al bleef mijn buik wel slapper maar bij deze kreeg ik bijna meteen een bolle buik. Heb veel sjaals ervoor moeten hangen.
    Bij Levi kreeg ik zo'n buik ergens met 20+ weken hahaha

8. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Ja jeetje, mooi bolletje zo hoor mi! maar inderdaad al snel zichtbaar zeg jeetje, je kan het niet eens meer verbergen als je wil :D

9. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Oh wauw mooi buikje Mi! Die kan je inderdaad niet meer verbergen:)

10. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
  11. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ooo juul zooooo herkenbaar!!! Hahaha precies die handjes en geluidjes. Vind het echt leuk te zien. Allemaal dezelfde dingetjes. Wat een droppie

12. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    Idd mvjuul! Kopie op die draak van mij hier. En maar zwaaien haha..

ze maken ineens zoveel stappen.. tot een week geleden kon ze nog niet zwaaien zelf zitten en zelf gaan staan.. en opeens doet ze het alle 3..

ze heeft gister zelfs tot 2 x toe los gestaan... denk zonder dat ze het doorhad haha..

ze heeft verder vandaag een lekkere huildag.. pfff beetje heel erg vermoeiend .. tis dat we geen behamg in huis hebben haha

13. Phillys

Phillys Actief lid

15 dec 2012
    379
    0
    0
    Werken in een bijzonder leuk kinderdagverblijf!
    Limburg
    Wat een snel meisje heb jij Muts!! Hier moet ze nog eerst leren tijgeren..

Wauw Mi.. wat een prachtige buik heb je al! :)

Vrolijk pasen allemaal! :)

14. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Haha, heel herkenbaar. Hier ook vaak het hoogste woord....zelfde geluidjes....dadadadada.....wij doen hem altijd na met blablablabla want zo klinkt het vaak ook haha..

Hij wil vandaag slecht eten....flessen matig, flessen matig, brood maar een halfje, groente wilde hij niet eens aan beginnen, danoontje wel helemaal op haha....toen dacht ik nog even pap te geven daar achteraan...nou 6 hapjes en toen ook geen zin meer.....

Vandaag ook hele schema naar zijn grootje. Vanmorgen geslapen van half 11 tot half 2, daarna dus beetje brood en half flesje fles, tegen 4 uur wilde meneer weer slapen, en werd net om 6 uur weer wakker. Danoontje en heel klein beetje pap en nu zit ie te kraaien in zijn wipstoel. Hopelijk straks tegen 8 uur dat hij nog wat wil drinken en dan maar naar bed.

De hele dag ook al kleine beetjes poepen....van die mini spuitluiertjes......koorts is weg, maar nu denk ik nog een beetje last van zijn darmpjes haha....en een stukje sprong erbij ofzo.

15. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Gezelligheid is hier ook ver te zoeken hoor, haha! Lekker mopperen en ow wee als we weglopen!
    *hetiseenfasehetiseenfase*

Hier nog een mooie foto!

16. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Oh, wat een prachtige foto. Die ogen! Mooi hoor!

Nee, gezellig is inderdaad anders.....de hele dag en beetje mekkeren....en drinken ho maar. Net om 8 uur flesje, maar 40cc...pffff....

17. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Vannacht was ze ook weer woest....heel apart.
    Gelukkig sliep ze binnen 30 minuten weer, maar er was wel weer een voeding voor nodig. Gelukkig daarna wel geslapen tot 7.30!

18. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Pfff....fijn he...die sprongetjes / fases.....

Hier vanmorgen gelukkig gewoon weer notmaal een fles bijna leeggedronken. Er zit in ieder geval al 180 cc in! En ongeveer 3/4 van 1 appel en 1 banaan gepureerd. Straks voor de lunch eerst maar fles en dan brood ipv andersom.....hij ligt nu nog lekker te slapen (vanaf 09.15 uur).

19. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Wauwie, mooie foto mvj, prachtige blauwe kijkers! Leuk filmpje van je kids, schattig dat gebrabbel! En ook herkenbaar:)

Herken de nachtelijke avonturen niet, zoontjelief slaapt nog steeds door, maar merk overdag wel dat hij meer pieperig is en huilerig. Ook niet altijd, maar hij wil me het liefst altijd in de buurt hebben. Vind hem ook veranderd sinds een poosje, er zijn echt nieuwe ontwikkelingen zichtbaar. O.a. optrekken, meer en echt brabbelen, betere fijne motoriek, langer wakker overdag. We hebben de box nu op de laagste stand gezet, want we zijn bang dat ie anders eruit kukelt als we niet opletten. Maar hij is het er nog niet echt mee eens, vind het zo maar niks haha :D

20. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Haha grappig zo allemaal een beetje in dezelfde fase ja. T. is grlukkig een heel stuk vrolijker nu maar hij heeft wel van uemand een koutje opgelopen, zeg maar flink ook. Warme wangen gisteren, koortsig de hele dag maar wel vrolijk. Flessen gaan er slecht in, slapen wil niet lekker met hoesten en zon volle neus. Net nog gespuugd... nouja... ik was blij dat het al lang zo goed ging :) bij gastouder was er een kindje aan het snotteren dus denk dat t is overgelopen... nouja....

hij begint nu ineens dingetjes te kopieren en te zwaaien, heel leuk. Heerlijk filmpje mvj en prachtige foto indd. jij hebt straks allemaal jongens voor de deur staan als je meiden ouder zijn :) scooter allert ;)

Deel Deze Pagina