** juli/augustus 2014 mama's**

Discussie in 'De mama's' gestart door mamavanjuul, 14 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Haha, maar wel goed bezig hoor, met dat sporten! Dat ga ik echt nog niet trekken :).

GoT is Game of Thrones.

Ik ga morgen ook even naar het weeguurtje van het cb. Geen idee hoeveel hij nu weegt. Maatje 50 had ik twee pakjes in, die heeft hij de eerste twee weken aan gehad. Past ie nu niet meer in :D.

2. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Wat een verschil ook he in kindjes zo leuk is dat. Mijn dochter heeft nog steeds 50 aan. Er is echt maar 1 broekje dat njet meer past. Terwijl mijn dochter heel gemiddeld is qua lengte gewicht.

Trusten iedereen! Hoop op weer doorslapen. We lagen lekker met zijn drieën ik het grote bed. Wekker gezet op half 12 voor nog een laatste fles. Gaat mijn wekker af geeft geen van ons drieën een kick haha. Nu werd ik uit mezelf wakker mijn vriend geeft nu de fles.

Allemaal leuke series vanavond erg op verheugd aangezien iedereen het er zo over had heb ik niks gezien alleen maar alles opgenomen haha. Nouja morgen rustig dagje dus dat komt dan wel. Vl was karig en wilde graag voetbal International kijken. Nou vooruit omdat je jarig bent haha. Een dag in het jaar vind hij dat hij niks moet ( drinken pakken, koken, afwas opruimen ) en alles mag alleen omdat ie jarig is. Nou prima voor die ene dag doe ik wel mee haha

Wie was dat ook alweer die na centerparcs wou? Nog gelukt? Wat geboekt?

3. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ikke! Nog niet geboekt! Zit even te wachten op de etos box en mijn voordeelpas hihi.

Vannacht zo genoten! Om half 4 had meneer de fles gehad en ik leg hem terug in de wieg. Maar ik hoorde geluidjes en zijn armen maaiden heen en weer. Dus ik dacht dat hij aan het jengelen was. Niks was minder waar, hij lag te lachen!!! Hij had zo'n lol! Toen heb ik mijn nachtlampje maar even aangelaten en een gekleurd speeldoekje opgehangen. Daar was hij naar aan het lachen en slaan! En echt met geluid! Alsof hij stikt, soort inademen haha. Hij sloeg het doekje steeds weer naar beneden en lachen! Ik weer steeds die doek ophangen.

Nu vannochtend ook weer de grootste lol! En continu dat: euh en aah geluidje!!
    Ook na de fles veeg ik zijn mondje schoon en dat vind hij erg grappig! Dan komt die lach weer!!

Super! Geniet van mijn vrolijke ventje!

4. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Heerlijk MI, lekker van genieten!

Hier ook weer een heerlijke nacht, van 22.30 tot 5.15!
    Ze heeft wel even gemopperd 23.30, maar dat is niet zo erg :cool:
    Ze ligt nu nog te slapen, vanaf 5.30 ;)

Hebben jullie al prikjes gedaan? Wij moeten vandaag, maar ik ga eerst vragen waarom, vind het zo vroeg, ze is nog zo klein.
    Pas na 3 mnd mogen ze een zetpil, dus als het echt niet nodig is, dan ga ik het uitstellen tot 3 mnd. Wellicht is het voor de kinkhoest die heerst, maar dat is dan een ander verhaal.

Wij gaan trouwens ook een weekendje weg! We gaan 2 nachtjes naar ponypark slagharen in een stacaravan. Met zo'n tevreden baby durf ik dat wel aan!

5. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    O leuk!!!!! Zullen de twee oudsten geweldig vinden!
    Voel je, je al fitter na de ks? Ik heb ook gestemd hoor ;)

6. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.796
    496
    83
    Goeiemorgen op deze heerlijke zonnige dag! :D Zo fijn, wakker worden en een strak blauwe lucht en zon zien hihi.

MadameV, nog gefeliciteerd met je vriend! Tsja, die ene dag in het jaar verdiend ie dan wel he haha.

MI, wat fijn om je kleine zo gelukkig te zien dan :D

Mamavanjuul, wat een lekkere nacht voor jullie! Ik ben jaloers haha, hier een iets mindere nacht...hoewel M. heerlijk heeft geslapen hoor! Maar hij lag zulke geluidjes te maken in z'n slaap, dat ik er niet meer van kon slapen :$ Toch maar eens gaan nadenken om hem in zijn eigen kamertje te gaan leggen 's nachts ;) En misschien inderdaad omdat kinkhoest heerst, dat je eerder prikjes moet? Hier pas bij de tweede afspraak bij het cb 18 september, dan is hij ongeveer 8 weken. En doe je goed, een weekendje weg! Lekker van gaan genieten!!!

Sporten...respect voor de dames die al begonnen zijn! Denk nog een weekje, en dan durf ik het ook wel aan. Nog een ienieminie stukje en dan is de knip dicht, en dan nog even een paar dagen rusten, zodat het echt goed dicht is :)

Gaan jullie vandaag nog wat leuks doen met dit mooie weer?

7. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

MadameV gefeliciteerd ! Ik vind voetbal internationale altijd wel leuk dus voor mij geef straf ;)

Lekkere nacht mamavanjuul! Hier gisteren om half 12 fles, tot 5 uur geslapen en nu weer een fles, lekker!

Vanavond begint ook het kinderziekenhuis en kleine baby's grote zorg!

Lekker hè mi! Hier liet ze net een dikke boer, als ik dan heel enthousiast goedzo zeg dan begint ze hier ook helemaal te lachen, zo lief!!!!

8. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Wat leuk dat jullie kleintjes al zo lachen, hier af en toe heel voorzichtig zo'n schuine glimlach.

@Noelle85: Haha daarom ligt ze hier ook op haar eigen kamertje hoor.

@MI87: Ja voel me prima! Donderdag nacontrole, ben benieuwd!

9. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Heb ook gestemd mamavanjuul!

10. Vrolijke mama

Vrolijke mama Actief lid

12 dec 2013
    336
    0
    0
    Haha MamavanJuul, Slagharen is 7km vanaf mijn huis :) Grappig!

Wij hadden een kortingsbon van prenatal voor centerparcs. Wij gaan de 1e week van oktober naar de huttenheughte. Zo'n zin in.

Vraagje, ze hebben daar ook babyzwemmen, zouden jullie daar ook aan meedoen? Vigo is dan 1,5 maand...weet niet of het wel verstandig is om te doen namelijk...ik twijfel! Volgens mij zijn we met Levi wel al vroeg wezen zwemmen. En het ligt er natuurlijk ook aan dat het badwater een goede temperatuur heeft...hmmm twijfel twijfel!

11. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Zo, we zijn weer terug.
    Charlotte is nu 56,5 cm :$ en 5000 gram. Lange dame dus!

We moesten helaas wel vaccinaties, er waren weer meldingen van kinkhoest in de regio. Jeetje wat zielig zeg! Heb dat kleintje nog nooit zo overstuur gezien. Gelijk aan de borst gedaan daar, daar werd ze meteen rustig van. Lekker in haar luiertje in de doek gewikkeld en zo in de kinderwagen.

Ze staat nu in de hal te slapen ;)

12. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Vrolijke mama, ik zou het wel doen lijkt me erg leuk.

13. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Welk mooi weer? Hier een flinke laag bewolking :x. Nou ja, niet koud iig! Hier vandaag ook even naar CB gewandeld om hem te wegen, laatste keer was nog met kraamzorg en haar weegdingetje was kaduuk dus ik had geen idee hoeveel hij woog. Maar alles dik in orde 3845 nu (3.5e week oud).
    Hopelijk morgen hier ook fijn een zonnetje!

Oh wat heerlijk die lachjes! Hopelijk komt het hier ook snel.

Hier liggen nog allerlei 50% korting vouchers voor Center Parks, als ik er iemand blij mee kan maken? Kan ze zo versturen (of als er een code oid op staat, deze even mailen).

Vrolijkemama, ik zou het lekker doen! Die parken zijn toch volledig georienteerd op de ukkies? Dat water zal vast lekker warm zijn!

Zijn er nog dames van plan om evt. wat verder weg (naar de zon) te gaan? Ik wil eigenlijk nog wel graag even met mijn mannen er uit, in oktober oid.

14. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    O ja, de vaccinaties staan hier ook al over twee weken gepland... :(.

15. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Vrolijkemama, leuk babyzwemmen! Het is wel vroeg in de ochtend. En je merkt het vanzelf als jouw uk het niks vind. Dan kap je er toch mee.

Hier Nestle gekocht. Ns proberen. Heb nu Nutrilon maar las dat nestle zoeter smaakt (meer richting bv) zachter is voor de darmen en het is goedkoper... Dus nu langzaam overstappen. De poeder ruikt wel veel lekkerder...

16. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Jeetje mamavanjuul ! Je kindje doet het góed :D
    Wij willen in december naar centerparcs waarschijnlijk, lijkt me zo leuk om met haar te zwemmen!!

17. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    Zo dat gaat goed mamavanjuul!

Wij gebruiken hero MI. Bij E. ook nutrilon gebruikt maar vond het steeds zo duur dus nu gelijk met hero begonnen.

Maries hardlopen heb ik eens geprobeerd met me zus maar na een paar minuten ben ik al bekaf dus respect hoor.
    Ik wil straks beginnen met 6 week 6 pack en 30 days shred manlief gaat ook meedoen hihi.

Hier ook een goede nacht gehad voor ons doen laatste fles was om 8 uur daarna kwam hij om 1.30 en om 6 uur weer was gewoon genieten voor ons haha. Alleen de rest van de dag is hij heel huilerig geweest :(

En heerlijk dat sommige nog even lekker weg gaan wij willen er ook nog wel een weekendje of weekje tussen uit maar nog geen idee wanneer

18. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Hier ook eens gedaan hardlopen... Heb het even volgehouden en mijn blokjes werden steeds groter. Dus ik merkte wel dat mijn uithoudingsvermogen omhoog ging. Ging altijd door tot mijn tong op mijn schoenen hing en dan net even extra door dat je steeds net over je grens ging en om de paar dagen merkte ik dat ik bij punten waar ik eerst kapot was nu door kon.

Maar het is gestopt omdat ik het gewoon niet leuk vind. Hield het daarom dus niet vol. Maar als je het heerlijk vind is dat een ander verhaal natuurlijk!
    Ik kan wel weer uren wandelen zonder moe te worden. Nu moet het weer opgebouwd worden maar loop alweer dagelijks met de kinderwagen flinke stukken! Heerlijk! Kan zo een uur heen een uur terug!

Maar... Heb nog wel last van opstart problemen. Jullie? Als je gezeten hebt en je staat op dat je even op gang moet komen. Had het gevraagd aan de vk met de nacontrole maar volgens haar kwam dat omdat de vacuum is gebruikt. Dan gaat het sneller en krijgt je bekken een grotere opdonder.

Maareh, heb 8 jaar paardgereden en 4 jaar stijl/latin dansen gedaan. Dat vind ik wel heerlijk! Mijn man kon het alleen niet meer bijhouden. Hij is niet zo ritmisch hihi en we stonden alleen maar stil omdat hij het kwijt was al de ingewikkelde figuren. En ik heb er geen moeite mee en zat dan weer gefrustreerd omdat ik door wilde... Dus helaad besloten te stoppen. Met een ander dansen zie ik niet zitten

19. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Hellootjes

Hardlopen, mijn man doet het 2 x per week.
    Laat mij maar 30 day shred elke dag doen en paard verzorgen uitmesten is ook een sport op zich. :)
    Ukkie, volgens mij zaten we toen ook samen in een 30 day shred topic hier op zp.

Vandaag naar de gyn geweest alleen was de gyn druk met spoed dus naar de vk ook prima.
    Alles was goed alleen er zit nog wat ruimte tussen de buikspieren.
    Dus nog even wachten met keiharde workouts.
    Zegt ze ook nog van tot ziens :) liever niet we laten het bij 2..

Dansen, altijd gezegd als ik niet zou paardrijden zou ik dansen, ik hou dr van vroeger op jazz ballet gezeten.

Het is nog zo lekker zonnig dat we nog even een wandeling gaan maken in het natuurgebied.

20. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.119
    293
    83
    @Kris: Roze wolk komt echt wel. Dat geloof ik. Komt goed. Nee geen plannen om naar de zon te gaan. Zou het lekker doen als het kan. Heerlijk.

@madamev: Hoop dat dat voorraadje werkt. Ik moet dat anders ook maar gaan doen, maar dan met bv. Drinkt ze het wel helemaal op? Hier ook dingen onder het doen van van alles. Vooral NL dingen. Die volg ik dan met mn oren en ondertussen ben ik met andere dingen bezig. Oh echt VI? Mijn man kijkt gelukkig alleen maar de samenvattingen in het weekend en als er een wedstrijd door de week is die uit wordt gezonden dan ook. Maar gelukkig geen VI enzo.

@MI87: Hier ook op verzoek ja, dus oko niet echt een duidelijk schema. Wanneer S. zin heeft dan mag ze drinken. ER zit meestal wel een uurtje of drie tussen en snachts een uur of vijf a zes. Hoe gaat het nu met het boeren. Leuk he dat ze nu echt lol gaan maken enzo. Levi is dan echt al wel wijs voor zn leeftijd. Wauw dan heb je echt goed hardgelopen. Ik loop meestal hetzelfde rondje en die breid ik iedere keer uit. Nu ga ik nog niet over mn grens, maar straks ook weer hoor. Wandelen vind ik ook leuk om te doen.

@voedingen: ik zit rond de zeven voedingen. Best netjes denk ik. Maak je haar ook snachts wakker MamavanJuul als er meer dan vier uur tussen zit? Ik alleen overdag. Oh, ik lees al dat je dat snachts niet doet gezien je tijden.

Ik heb ook gestemd.

@Doortje: Daar had ik een week of twe ook last van. Dus ik denk dat het toch ongesteldheid was. Ook had ik toen last van mn bovenbenen en dat heb ik ook altijd als ik ongesteld ben.

@Corina: Oh lekker gesport. Spierpijn??? Oh, lees dat je nog geen keiharde workouts mag doen. Dat is wel jammer zeg. Ik moet volgende week op nacontrole. Kijken ze dan ook naar je buikspieren? Ik heb namelijk al wel wat oefeningen gedaan en hardlopen is dan ook niet heel erg goed denk ik L.

@Mamavanjuul: Oh lekker zeg ponnypark slagharen. Veel plezier. Wanneer ga je?

@Noelle: Hier kwam de zon pas tegen de middag. Wat voor sport doe jij? Is de was doen leuk?? Denk het niet he haha. Ben wezen wandelen met S. en verder weinig gedaan. Ze wilde niet slapen vandaag. Iedere keer maar een half uurtje, dus heb veel met der gezeten. Hier ook snel op der eigen kamertje. Ik werd ook van elk geluidje wakker.

@Vrolijke mama. Ik zou het gewoon doen hoor. Of eerst even vragen aan CB of het mag.

@prikjes: Geen idee wanneer S. haar prikjes krijgt. Misschien vrijdag dan is ze 7 weken, maar kan ook net zo goed de volgende keer zijn. Man, wat zie ik er tegenop. Kan nu al wel janken als ik er aan denk. En heb het nog nooit meegemaakt. Nou ja, de hielprik, maar die viel best mee. Ze huilde niet eens. Hebben jullie nog tips? Warm houden, koud houden, masseren?

Deel Deze Pagina