** juli/augustus 2014 mama's**

Discussie in 'De mama's' gestart door mamavanjuul, 14 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    Nee ik werk 24 uur.. en dat bevalt prima..

we gaan het allemaal wel zien..

wat toevallig zeg dat de meeste kindjes op de buik en opeens op de zij slapen.. hier was silvy gister zittend voorover in bed in slaap gevallen.. heb der maar neergelegd whaha kan nieg lekker liggen..

2. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
  3. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Sodeju, Silvy staat echt mooi stevig! Ziet er heel natuurlijk uit, alsof ze zo weg loopt :D Ahh hahaha, das idd bijzonder, zittend in slaap vallen!
    Ja das idd lekker parttime werken, kun je tenminste nog genieten van wat vrije tijd!

4. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    Ja echt plat op der voeten he..

We gaan het zien..

fijne avond dames!

5. Linnel

Linnel Actief lid

12 mrt 2014
    365
    174
    43
    NULL
    NULL
    Gaaf, zittend in slaap vallen!

Pseudokroep is inderdaad een virusinfectie aan de luchtweg, dus benauwdheid.. Heel zielig en paniek. Nu nog verkouden, en constant hoesten.. Komt de nachtrust ook niet ten goede..

6. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Whaha muts! Toevallig gister iets hetzelfde in de kinderwagen. Hij leunt steeds voorover want hij wil ALLES kunnen zien, was ie met zijn hoofd op de stang in slaap gevallen. Heb hem ook maar achterover gelegd.

Hier ineens een zij slaper :D

En jajaja! Meneer heeft zwaaien ontdekt. Naar iedereen en alles....ook bomen en vliegjes. Ach ha :D

Lopen: hier staat hij goed. Geef hem een handje en hij staat zo op. Ben benieuwd hoe lang het bij hem nog duurt.

Net even de kleertjes 50 en 56 van zolder gehaald en neutrale dingen eruit gehaald voor de volgende vast... aaaaa wat klein!!!!! Kan al niet meer voorstellen dat Levi daarin heeft gepast!

Zo weltrusten! Had even vluchtig gelezen en snel wat getypt hihi..

Oja ik herinner me weer: Levi slaapt dus ook meer en in het sprongetje was het draaaaaama. Sliep nauwelijks overdag. Doodvermoeiend. Nu van 8:30 tot 10:00 en van 13:00 tot 15:30

Beterrrrrr!!!!

7. Linnel

Linnel Actief lid

12 mrt 2014
    365
    174
    43
    NULL
    NULL
    Las eerder wat over het strand enzo, maar I. stopt alles in haar mond. Die zou waarschijnlijk het hele strand opeten. Doen jullie kindjes dat dan niet? Of hebben jullie een hele slimme oplossing?

Gisteren op kraamvisite bij een vriendin, tjonge, die baby was niet eens klein, maar inderdaad, niet meer voor te stellen dat I. zo klein was... Time flies!

8. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Denk het ook Linnel, Levi had pas al bijna gras gegeten hahaha.

Meneer net in bad gestopt, banaantje erin en tukkie doen. Kan ik even op mn gemak gaan douchen en koffie drinken en dan even was doen en wat schoonmaken en dan ga ik op naar de bakker en even de fiets van mijn moeder ophalen en vanmiddag lekker een stuk fietsen langs de weilanden, eendjes voeren. Heerlijk even Levi en Me time :D

9. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    O trouwens Levi vind het nu erg interesant om alles op de grond te gooien. En dan kijken hoe het terecht komt :D
    En ik maar oprapen hahaha. Nouja na drie keer vind ik het welletjes hoor.

10. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Haha ja dat is zo Linnel, onze kleintjes stoppen nu natuurlijk van alles in hun mond. Heb ook geen idee wanneer deze fase stopt hihi. Het is nu nog geen strandweer. Maar goed, zolang het de spuigaten niet uitloopt kan een beetje zand eten geen kwaad. Hij zal vanzelf ontdekken wat hij ervan vind. Wij hadden vroeger een zandbak (ingegraven) in de tuin, toen ik kind was heb ik ook zand gegeten :D Ik leef nog haha! Mijn man at vroeger zelfs lieveheersbeestjes:$ :p

11. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Hah ja dat is heel herkenbaar! Maar hier is dat al een poosje zo dat bewust op de grond gooien. En idd dan nog kijken hoe het terecht is gekomen hihi.

Veel plezier vandaag! Geniet ervan:) Ik ga straks, als zijn ochtenddutje erop zit, boodschappen doen. De was draait al. En dan vanmiddag eens lekker wandelen en genieten van het mooie weer. Heb niet zoveel zin om veel te poetsen haha!

12. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ik ook niet maar tis hier een zwijnenstal :D en ik kan niet tegen troep hahaha

Lieveheersbeestjes bah!!!! Whahaha nouja zitten eiwitten in he ;)

Ik zit aan de koffie. Straks in de tuin ff was ophangen en dan zet ik Levi in zijn auto bij de kippen neer. Maar nu slaapt hij nog.

Zit een potje olvarit te eten. Had ze gekocht voor als we weg waren. Lekker makkelijk. Maar nee hoor. Na 3 happen hoefde hij niet meer. Meneer wil alleen maar vers. Verwend nest.
    Nou mag ik de potjes leeg eten :D kom ik ook aan mijn fruit toe hihi

13. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    20150420_155048.jpg

wat een weer he.. genieten!!!

14. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Wat een leuke foto's Muts!!! Je meisje lijkt op jou zo te zien hihi, schattig zeg.

Zit nu nog lekker buiten met de tablet haha, echt superweer ja! Heeeerlijk. Kleine ligt nu te pitten, maar heeft vanmiddag ook even buiten gespeeld op een kleedje in z'n rompertje (balkon met volle zon en geen wind, dus erg warm) en zonnehoedje. Echt genieten!!

En lekker gefietst Mi? Nee ik kan ook niet tegen troep haha, maar heb over het algemeen een opgeruimd huis, want opruimen vind ik heerlijk :D Alleen schoonmaken niet whaha. Maar toch maar ff snel gedaan vanmorgen, heb mezelf gewoon een schop onder m'n kont gegeven. Met als beloning een ijsje vanmiddag :D

15. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Hahaha ja een beloning hoort erbij ;)
    Aaaa zie J al zitten onder zijn hoedje.
    Hier komt er een servieskast en extra keukenkastjes en twee schoenenkasten in de gang. Heb teveel troep maar te weinig kastruimte. Kan ik alles weer heerlijk indelen. En niet meer proppen!
    De huidige kast word dan de kinderkast voor al hun speelgoed/boekjes/knutselzooi.
    En mensen die de cavia's over willen nemen. Heb geen tijd meer voor die beestjes en ze hebben een giga kooi die veel ruimte in beslag neemt.

Fietsen was heeeeeerlijk. Lekker naar het bos gefietst. Terugweg eendjes gevoerd. Moedereend met jonkies en paar mannetjes. Nou Levi stikte haast van het lachen. Hij vond het meeega grappig dat die eenden allemaal als een malle op zo'n stukje brood doken.
    En zelf moest hij natuurlijk ook een korstje ;) gelukkig was het vers brood maar allemaal kapjes en korstjes.

Muts, aaaa drollie! En jullie lijken inderdaad zeg!
    Mooie doggies trouwens!

16. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Wat leuk!!! Geweldig hé eendjes voeren met je kleintje, leuk dat Levi zo enthousiaste toeschouwer was hihi.
    Oh lekker is dat ja als je weer nieuwe kasten hebt om je spullen in te verdelen, enne ja straks met 2 kindjes is het wel zo fijn als je niet meer de caviakooi erbij hebt. Nog moeilijk om je cavia's weg te doen of valt het mee?

Hier nog wat zonnige kiekjes van vanmiddag. Heb een soort van box gecreëerd, wil ook niet dat er speeltjes naar beneden vallen (wonen 6 hoog) :D

17. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    En hier nog eentje samen

18. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Wat leuk om jullie ook eens te zien! Zo zie je inderdaad of de kindjes een beetje op hun mama lijken! Naast mooie kindjes dis ook pretty mama's hier !

19. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    J lijkt ook op zijn mama! En wat een lekkere spekbenen!! Trouwens, mooie romper ;) Levi heeft hem ook hahaha

20. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    Wat een geweldige fotos!!!

Deel Deze Pagina