Ja vind ik ook altijd leuk om te zien wie de mama's hier zijn, dus jullie mogen ook showen hoor! Hinthint Grappig te horen, de meesten zeggen dat hij op papa lijkt. Ik vind het allemaal prima zolang hij maar van ons is, haha! Haha, ja wat een spekbenen hier hé! Een echte slagroomknaap Geinig dezelfde romper! Weet je meteen waar die vandaan komt J. is vanavond voor het eerst helemaal zelf gaan staan zonder hulp. Ik bracht hem naar bed, hij had zijn slaapzak al aan. Had hem zittend neergezet omdat ik zijn hoofdhuid in wilde smeren met olie (vanwege berg), ik pak de fles hiervoor en zie hem ineens staan terwijl hij zich vasthield aan de rand! Maar goed dat we het bedje al laag hebben gezet.
Okay, ik zal ook even.....misschien heb ik hem al eens geplaatst hoor....kan het me niet meer herinneren....foto is trouwens wel van een maandje of twee geleden. Heb geen recente van ons samen..... Vandaag trouwens maar twee slaapjes.....hij was vanmiddag na zijn avondprakje niet moe te krijgen dus zelf gauw even gegeten en hup nog maar even lekker wandelen met de hond.....bij thuiskomst om kwart over acht flesje en daarna werd hij eindelijk moe. Tegen negenen naar bed en gelijk lekker slapen...
Inderdaad! Jullie hebben precies dezelfde gezichtsuitdrukking! Mooi hoor! Hier eentje van ons, hoewel Yinthe veel meer op papa lijkt
Geweldig, ook al zo'n mooie foto Alyssa!!! Ik weet natuurlijk niet hoe de papa eruit ziet, maar ik zie juist dat Yinthe best veel op je lijkt Zelfde mondje en neusje, maar de ogen ook. Mooie mama's met mooie kindjes allemaal hihi!
Aaaaw wat een leuke foto's!! Wil er ook eentje maken maar zodra ik mijn een selfie maak van ons kijkt Levi altijd heel verbaasd whahaha. Van die 'HUH?????' foto's. Grote pgen, mond open en ernstig kijken. Hopelijk lacht hij snel een keertje.
Haha, leuke foto's! Hier op het moment een klein beetje drama....de nachten zijn nog steeds ruk hier en dat begint me echt op te breken nu. Slaap zelf steeds slechter, maar het werk, huishouden en gezin gaat wel gewoon door. We zijn er achter dat Lotje opvolgmelk niet aankan, het komt er even hard weer uit en ze krijgt er uitslag van. Volgende week dinsdag gesprek op CB hoe nu verder, want doordat ze er echt niet tegen kan en we het nu wel een aantal keer hebben gegeven, vertikt ze het helemaal om uit de fles te drinken. Daarnaast moeten we ook wat "strenger" voor haar worden...wat meer laten jengelen in haar bedje of speen geven ipv borst. Met 9mnd kan ze gewoon geen honger meer hebben zou je denken...
Hmm lastig. Je zou nog geitenmelk kunnen proberen. En mag je nog niet in geval van nood overgaan op gewone melk? Mijn neefje krijgt het al en is drie weken ouder dan Levi. Je had ook al voor de nacht jouw borstvoeding met rijstebloem dikker gemaakt? Of zou ze die zware kost in de nacht gewoon niet goed verteren?
klinkt bekend mi, ik zat vanmiddag een foto te maken van ons tweetjes en heb nu meerendeels foto's waarbij T. mn neus en mn mond van mn gezicht af probeert te trekken... ik zal maar geen foto posten met zn vingers in mn neus Wat rottig MvJ, kan me je vermoeidheid goed voorstellen, op een gegeven moment trek je het eigenlijk niet meer maar moet je tóch eruit snachts he, jakkes... zou het koemelk allergie zijn of denk je ergens anders aan? yoghurt/toetjes at ze wel gewoon toch? gelukkig zijn daar wel een aantal varianten voor bekend. Lastig om uit te zoeken of het honger of gewoonte is inmiddels he, ze heeft een aantal keer al doorgeslapen dus lijkt me ook sterk dat het dan nu ineens wel honger is. He, vervelend zeg! T. was eergisteren helemaal van slag s'avonds en ik weet eigenlijk nóg niet waarom, vreselijk hard gehuild tot een uur of 23:00 en tussentijds maar heel kort in onze armen geslapen, als ue zn bedje rook was het al hysterisch huilen zó raar... nou tot 2 uur snachts af en aan zo doorgegaan en daarna was het over en overdag weer super vrolijk? .... tja. gisteravond leek het weer dezelfde kant op te gaan dus heb ik een poos stil bij m op de grond gezeten, ratje zit dan toch tussendoor steeds aandacht te trekken dus was naveen half uurtje maar vertrokken, gelukkig pikte ie het. nu ligt ie vanaf 18:15 al in bed, niet eerst in bad want hij was zo moe. Nou, hij slaapt
Heerlijk roosjuh, lekker avondje voor jezelf. Levi is nog wakker maar zit al vermoeid in de oogjes te wrijven. Dus die krijgt zo een fles en dan naar bed. Hij gaat tegenwoordig half 8 naar bed. Nou het is me gelukt hoor! Ziehier ons gekke uurtje!
Hahahaha wat een vrolijke foto's! Ik heb gebeld met het cb en ze denken aan een allergie voor gedroogde koemelkeiwit. Dit omdat ze verse koemelk trekt. Dinsdag even horen hoe en wat. We gaan nu écht elke middag de fles geven. Ze moet nu leren dat uit de fles drinken niet inhoudt dat ze pijn krijgt. Dus voorlopig nog maar even kolven.
Leuke foto's Mi!! Lekker vrolijk! Leuk om zo iedereen even te zien!! MvJ succes...hoop dat ze gauw weer goed uit een flesje gaat drinken....! Nou hier heb ik sinds een paar dagen een hongerlapje in huis.......zijn eten uitgebreidt met een hele boterham s'morgens na de fles (210/7) samen met ons aan het ontbijt, fruithap 2 stuks fruit, tussen de middag een fles (180/6) met twee boterhammen ipv een. Smiddags tussendoortje van eierwafeltje of rijstwafeltjes en wat drinken. Daarna 200 gr groente en toetje van een goede 100 gram. En dan rond 20.00 uur nog een fles van 210/7. Hij kijkt bij de go werkelijk alle kindjes het eten uit de handen. Wordt nijdig als zijn brood niet snel genoeg komt en begint ook te brullen als ik niet snle genoeg zijn prak opwarm als we thuis komen om kwart over vijf.....pfffff...... En s'ochtend nu al weer een paar dagen wakker om 5.30.....en dan met wat moeite kan ik hem laten liggen tot de wekker om 06.30 maar dan begint ie gelijk te jengelen en is pas rustig als de fles er inzit. Volgens de oei ik groei app is de sprong al voorbij, dus geen idee wat voor fase dit nu weer is. Wellicht een dikke groeispurt. Slaat sinds dit weekend namelijk ook zijn derde slaapje over en is gewoon wakker vanaf 15.30 uur tot ca. 20.45...en is heeeeel erg druk met staan (optrekkend aan mijn handen) en optrekken vanuit lig naar zit, hetgeen niet lukt en dan wordt ie dus nog nijdiger....hihi..... Echt een klein handenbindertje momenteel....kan nog geen stap verzetten als ie wakker is want dan begint ie te gillen tot ik terugkom en dan ligt ie weer schattig te lachen naar je...pfff...
Zo daar heb je je handen dan wel even vol aan Sandra jemig, wat een hap krijgt ie al haha, gaan de korstjes ook gewoon op?