Wat een vreetzakkie zeg! Levi heeft die periode gehad ook. Gelukkig over. Hier: 7:00 fles 180/6 9:00 1 stuk fruit 12:00 1 of 2 boterhammen en flesje appelsap 15:00 fles 180/6 of restje van appelsap en rijstewafeltje of eierkoek 18:00 bord eten vlees/aardappels/groente met toetje 19:30 fles 180/6 Meer krijg ik er echt niet in hoor. Die van mij drinkt wel weer goed. Maar eten niet een mega eter.
Sandra hier is het sinds 2 dagen ook ellende vroeg in de ochten en nu ook alweer 2 nachten. afgelopen nacht om 00.30 begon het.. jengelen en springen in bed.. dit 10 min op zn beloop gelaten. helaas stopte het niet. uit bed gehaald en op der kamer in de schommelstoel gaan zitten.. op mijn borst ging ze bijna gelijk verder dutten.. terug gelegd en alsof er een drukknop op zat begon ze weer.. ff laten gaan maar toen toch terug gegaan.. weer schommelstoel.. en dit zo'n 3 x achter elkaar.. vervolgens maar bij ons in bed genomen (tegen mn principes in) maar goed ik wilde echt slapen. ze viel gelijk als een blok in slaap en der om 3 uur teruggelegd. en daar was ze weer om 6.15.. meeennnnn ik ben kapot.. ze wil alleen maar tegen me aan liggen. volgens de oei ik groei app zit ze nog in sprong 6 en zou het vrijdag over moeten zijn
Leuk hoor, al die foto's. Op de een of andere manier maak je je toch een voorstelling van iemand en dan blijkt dat helemaal niet te kloppen als je dan de foto ziet, hahaha. Jeetje, dan duurt die sprong wel lang, of niet? Is het geen pijn ofzo, van tandjes bijvoorbeeld? Misschien niet zo heftig, maar genoeg om er wakker van te worden en vervolgens bij mama te willen zijn?
Inderdaad, eigenlijk maakt het geen bal uit waar het aan ligt, het resultaat blijft hetzelfde, geen slaap!! Ja, ductape, bed in de schuur zetten, dat soort dingen kan je ook nog proberen
Ja, alle korsten behalve het randje aan de bovenkant gaan op . Dat is nog net wat te taai. Net even goudkuipje smeerkaas voor kids gehaald en leverpastei blikjes. Kunnen we weer iets meer varieren. Aangezien ie nu 3 hele boterhammen op een dag een, lijkt me alleen zoet beleg ook niet heel goed. Net ook even naar de garage geweest voor nieuwe airbag (ivm terugroepactie van bmw). Waren de airbags op pfff....maar airco moest ook geserviced worden want die deed het ook niet meer zo goed, dus dat maar even laten doen. Stond toch voor een uur ingepland in de werkplaats. Dus even lekker met de smurf naar het winkelcentrum in de buurt gewandeld en even boodschapjes gedaan bij de Jumbo. Ik moet zeggen dat de Jumbo baby afdeling wel erg uitgebreidt is hoor in vergelijk met die van de appie in hetzelfde winkelcenteum. Beide zijn enorm grote filialen....maar denk dat ik voortaan naar de Jumbo gaan. Zag dat die ook veel meer biologische spulletjes hebben van Hipp enzo. En van het eigen merk van die kleine rijstwafeltjes maar dan naturel en ook biologisch . Na thuiskomst nog even een appel en banaan gepureerd en schoon op......en hij zag er uit alsof hij nog wel zo'n bak op kon pfff....maar effe niet gedaan en lekker naar bed gebracht. Nu ff stofzuigen!
Leuke foto's Mi.. gezellig hoor Bah mvj! Wat vervelend voor Lotje.. hoop dat er snel een oplossing is en ze dan weer goed kan drinken! Altijd heel vervelend zoiets Blauwoogje, hier gaat het momenteel best goed qua voedingen alleen met het warm eten niet ze eet een paar stukjes en dat is het.. gepureerd eet ze het helemaal niet! Grrrr heel frustrerend! Sandra, wow wat een goede eter heb jij zeg! Heerlijk.. Even ter informatie: in smeerkaas zitten vetten en zout wat eigenlijk niet heel goed is voor zo'n kleine kindjes.. het voedingscentrum adviseert dan ook om dit maar 2x in de week te geven.. net als leverpastei omdat hier vit. A inzitten en ze dit ook niet veel binnen mogen krijgen. In de meeste appelstroop zitten alleen fruit eigen suikers en is er niks toegevoegd.. ik heb nu ook van de Zonnatura bio jam gekocht zonder toegevoegde suikers.. dus in principe is het veel minder erg om te geven dan smeerkaas en leverpastei.. (iedereen mag natuurlijk zelf geven wat hij/zij wil maar ik wou het toch even hier schrijven )
Hier nog een fotootje van ons.. die is nog van de fotoshoot! Ik heb maar heel weinig foto's van ons samen, meer van papa met de kleine meid
Dat van die smeerkaas en leverpastei wist ik wel. Hij gaat het ook niet elke dag krijgen hoor haha. 1 keer per week is meer dan zat. Appelstroop geef ik voor het ijzer. Verder krijgt hij bosbes/cranberry jam met chiazaad (tja, het zit er nu eenmaal door), is jam met minder suiker dan normale jam......en ik vind hem zelf ook lekker. Verder krijgt ie een keer per week pindakaas. Of gewoon een boterham met alleen maar boter. Gewoon los beleg heb ik nog geprobeerd, zoals kaas of vleeswaren.......lijkt me nog niet zo handig.
Pfff kan me voorstellen dat je helemaal klaar met die nachten bent mvj! Vervelend zeg dat Lotje w.s. allergisch is voor gedroogde koemelk. Net nu je overdag niet meer wilde voeden. Goed van je dat je toch weer kolft, al heb je ook weinig keus misschien. Maar je mag gelukkig nog wel even op je werk kolven toch, tot 10 maanden. Haha wat een leuke grappige selfies van jou en Levi, Mi En wat cute die schattige krulletjes bij hem. U Zooo Sandra, wat kan Casper eten! Wel heerlijk dat hij alles lekker vind en eet. Haha Roosjuh, zit T. dus ook al zo graag met vingers in je neus en mond, kleine boeffies! Hier ook al, vooral als ik hem aan het voeden ben. Hij knijpt dan soms zowat mijn neus eraf, propt zijn vingers in mijn mond... zeg ik 'zachtjes doen' blijft tie gewoon door gaan Hier trouwens ook maar weinig foto's samen, wel heeeel veeel foto's van J. alleen en soms met papa. Maar meestal vergeten we zulke foto's te maken, en ik vind dat juist zo leuk voor later. En selfies ben ik niet zo goed in hahaha, dus vraag ik het af en toe aan mijn man. Maar J. wilde laatst maar niet lachen, nouja... dan maar niet Pfff wat een nacht Muts! Haha ducktape, ja als je er eens een slotje op kon zetten heb je tenminste een rustige nacht Ohja lastig Phyllis, dat het warme eten niet zo'n succes is. Hier soms ook niet, maar het valt me op dat als ik een potje geef hij snel begint te miepen en hoofd wegdraaien, maar gisteren was hij bij opa en oma en dan eet hij wel een potje zo leeg. Grrr jaja, mama uitproberen Eigen gemaakt doet hij niet moeilijk. Maar fijn dat ze verder wel goed eet! Geef je nog steeds bv of ben jij gestopt? Ahh wat een lieve foto van jullie!! Wat een schattig meisje heb je toch, ze heeft zo'n lief snoetje
Waaah alweer 9 maanden vandaag, wat gaat het snehelhel! Hier is J. snel moe laatste week, maar hij is flink bezig met optrekken en staan. In bed kan hij nu zichzelf optrekken en gaan staan. Hij staat dan op zijn teentjes haha
je kan op het broodje ook een avocadootje kwakken supergezond met goeie vetten. Oooooh jongens GROOT nieuws!! .. ik ga een broodbakmachine kopen Helemaal leuk!! ik ga mn eigen bammetjes maken, jeeeej, superhandig en lekker, ik grijp ook altijd mis in de supermarkt Nou vanmiddag of vanavond even inslaan.
Superleuke foto Phillys snoezige koppie Ja Muts om aan het landelijk gemiddelde te kunnen voldoen qua nachtbraken zul je toch nog een paar keer je nest uit moeten rollen jij bent véél te lang verwend geweest met zo'n goeie eter en slaapster!! het is niet eerlijk Desalnietteminnnn... hopelijk gaat het beter deze nacht! Gefeliciteerd Blauwoogje, 9 maanden jeej! en, voel je je al plotslag ontzwangerd?
Advocado is hier niet echt favoriet, maar misschien is het wel een goeie om het gewoon eens op brood te proberen. Verder ben ik toch ook maar op zoek gegaan naar een fotootje .. Het is de niet beste foto én niet de meest recente, maar dan krijgen jullie in elk geval een indruk van mijn grote trots !
Hier is avocado een groot succes. Hij vindt het heerlijk.....eet zo een hele op, geprakt met een hele banaan ook nog haha.
ohja broodbakken.. ik doe het ook af en toe.. maar tis erg zwaar brood.. heel machtig tov normaal brood..
Heb ook een broodbakmachine. Kun je twee kleine broodjes of een grote in bakken. Veel gebruikt toen ik hem net had, maar staat nu al weer geruime tijd te verstoffen in de kast hihi. Het huis ruikt heerlijk, maar idd vrij zwaar brood en heel kort lekker vers.....vrij snel "oud" vond ik. Maar wel leuk om mee te experimenteren. Moelijk om te snijden ook vond ik. Had altijd van die ontzettende dikke plakke, dunne plakken of scheve haha