** juli/augustus 2014 mama's**

Discussie in 'De mama's' gestart door mamavanjuul, 14 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Alyssa, wow!! Daar betaal je hier minstens 255.000 voor!

2. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    Ik ben accountmanager op een verzekeingskantoor haha dus verzekeren doe ik zelf wel ipv de fietsenwinkel haha die zijn veel te duur..

hier ook extra slot..
    en hetzelfde zitje zie ik!

ik wilde hem juist zo opvallend mogelijk..

Jammer dat ze hem niet int lime groen hadden haha

3. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    lime groen :$

Jullie fietsen zijn mooi!! die goudkleurige is een beetje retro en de zwarte ziet er evengoed heel diefstalgevoelig uit hoor mi haha, wat een mooie dingen. Wordt er een beetje hebberig van!
    Tja ik heb nu ook een barrel van een fiets, dus het excuus is er alvast om een nieuwe aan te schaffen.. ;) ik ga me proberen in te houden.

Vannacht weer goede nacht gemaakt, werd wel rond 2100 en 2300 even wakker maar ging gelukkig weer slapen. Kennen jullie dat, dat als de kleine s`avonds of s`nachts wakker wordt dat je min of min in elkaar krimpt, je adem inhoud, níet beweegt en wacht tot ie weer slaapt? :D Goh zo heb ik de eerste maanden toch ook menig maal als een bevroren standbeeld op de trap gestaan met 1 teen op de volgende tree..

Gevonden Mi, het nachtforum voor de kleintjes; www.kannieslapen.nl > barrels 8-9 maanden > nachtelijk feestcomité

Veel plezier met je dochter vandaag Pluis, 9 jaar was ze toch? dan kun je echt leuke dingen ondernemen al! oh ik vindhet ook zulke slimmeriken al, ik was vroeger echt de snuggerste niet hoor, nu wel natuurlijk.. ;) ons buurjochie is 5 jaar, en hij kwam een maand of 2 geleden bij ons binnen en zat eens bedenkelijk om zich heen te kijken.. armpjes over elkaar, 1 vinger op zn kinnetje ..
    "als jullie nou de bank deze kant op schuiven, en de tv dáár ophangen, dan ziet de kamer er een stuk ruimer uit!" .... :$ ga jij eens 5 jaar zijn en met je blokken spelen!! :D lieverdje..

4. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ja hier ook!! Als ik haar in de maxicosi wil doen, dan strekt ze zich helemaal en gaat huilen. Eenmaal er in valt het wel weer mee.

@Muts: Geen windscherm ervoor?
    Hier ook de mambo de luxe, alleen een paarse. Heb deze nou al 6 jaar ofzo.
    Die kleintjes vinden het zo leuk!

@Roosjuh, hahahahaha! Bijdehand mannetje!

Nou hier blijft het maar een geklooi dat afbouwen met bv, haha! eigenlijk het niet afbouwen :p Gisteravond flesje gegeven, die wilde ze niet. Vind ik ook niet gek, volgens mij was het niet meer goed :)
    Getver!

Maar elke keer doen we het op het verkeerde moment....dus nu echt in de middag gaan doen. Dan de middagvoeding afbouwen.
    Hebben nu ook bv met rijstebloem geprobeerd, maar daar wordt het niks dikker van...Dus als die in de middag goed gaat met HA-fles, dan wordt die van 23 uur de volgende. Heb nu met mijn man afgesproken dat 1 jaar echt de max is. Dus nog 3 :$:$ mnd om volledig af te bouwen.
    Ze heeft vannacht wel door geslapen...van 21 uur tot 6 uur.

Vanmorgen ook een paar slokjes water gehad uit een bekertje...dat nu ook gaan volhouden. Jeetje....we zijn zo makkelijk geworden met de 3de, dat we haar onbewust klein houden, met de 2 anderen zaten we er veel meer boven op. :)

Wij hebben ook een loopwagentje (shoot me) en wat een lol heeft ze daar in! Moeten wel uitkijken voor onze enkels :p
    Maar ze zit overal aan, niks is veilig voor haar grijpgrage handjes! En een lol heeft ze dan! Als ik zeg: Nee! Dan lacht ze me ter plekke uit!
    Daar ga ik eerst eens een fimpje van maken!

Van de week was het prachtig weer en de 2 oudsten waren bellen aan het blazen buiten. Heb ik haar er bij gezet in haar wagentje, dikke lol!

Gister zat ik buiten met haar, 2 stoelen tegen elkaar aan, speelgoed erbij, ik wijntje, boekje. Kijkt ze me aan....buigt ze voor over, en laat zich achterover vallen tegen de stoel aan, dan wipt de stoel een klein beetje...nou joh, dikke lol die kleine!

Hier gaan we serieus nog een hele kluif aan krijgen...onze middelste was al een clown, maar die kleine is dat in het kwadraat!

Een vriend van ons, vrijgezel, zei tegen ons gisteravond: Jullie maken zulke leuke kinderen, mag ik de volgende hebben? Hahaha, hebben we serieus een heel gesprek over draagmoederschap gehad. Hij vond het wel jammer dat ik het niet wil, maar snapt het wel.
    Best wel een compliment, hij moest eerder nooit wat hebben van kinderen, maar onze middelste is al van baby af aan dol met hem, en die 2 hebben echt een gigantische klik. En sindsdien is ie gaan ontdooien naar kinderen toe. Nu nog een leuke vriendin :p

5. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Raar hè! Voor dat bedrag heb je hier bijna een villa! Maar goed het is natuurlijk het noorden, af en toe een aardbevingkje, ach hoort erbij.
    Ik heb het prima naar mijn zin hoor in het noorden, als ik drukte wil rij ik 20 min naar de stad Groningen en anders leef ik lekker aan zee hier.
    Denk dat dit huis rond de 137.500 opbrengt, daar hebben wij hem ook voor gekocht. We zullen zien !
    Mijn vriend gaat vanmiddag de stad in om de bekerfinale te zien dus die ziet Yinthe dit hele weekend al niet helaas....

Oja ik herken het roosjuh, wij hebben een camera en dan ineens heeft ze haar ogen open dan is het echt pleaseeee ga weer slapen... Ook op de trap hihi

6. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    Jawel hoor wel windscherm haha maar is doorzichtig uiteraarrd en neiuw dus amper zichtbaar hahaha

7. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Superlief jasje Roosjuh, handmade dus:)

Aaah geweldig, je kleine meid voorop Muts!
    Mooie fietsen hoor Mi en Muts, heerlijk lekker toeren met jullie kindjes :D

Heb er ook eentje gezien op internet:
    https://www.fietsenwinkel.nl/puch-elegance-2015-dames
    Ik vind hem erg mooi! Heb m'n hubbie heel lief aangekeken haha, en nu gaan we er eerst over nadenken. Mijn huidige fiets is inmiddels wel binnen een of twee jaar aan vervanging toe, maar het is best een aankoop dus we willen niets overhaast beslissen.

8. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Zo dames, jullie zijn lekker bezig met de fietsen! :D
    hij is supermooi blauwoogje! hoop dat je hard genoeg met je wimpers hebt geknippert voor goed resultaat 10 mei haha ;)

nou.. kom ik straks aankakken met mn ouwe fiets waar het roest vanaf vliegt ;)

9. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    #4389 78Sandra, 3 mei 2015
    Laatst bewerkt: 3 mei 2015
    Ik heb zojuist alvast het kinderzitje gekocht....gelijk maar een voordeelpakketje haha....met achterzitje....you never know.....en dan heb ik hem maar alvast. Vind deze namelijk erg mooi en tegen de tijd dat ik hem nodig heb is ie misschien wel niet meer verkrijgbaar. En zo past alles bij elkaar, mocht zich een tweede aandienen...haha!

Eerst even kijken hoe het bevalt op mijn huidige fiets....zie namelijk wel een paar voordelen aan een mama fiets ;)...met name die dubbele standaard en dat stuurslot. Valt de fiets niet om als je in je eentje die smurf in dat stoeltje moet wurmen haha...maar goed...latere zorg.....zag net die zwarte mambo, model 2015 online voor 699,00 dus dat lijkt me dan eventueel wel een goede deal ;).

10. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Even spammen :D

Bijgevoegde bestanden:

11. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Aaah...weet je, ik heb je vent nog nooit gezien Alyssa, maar sls ik je kleintje zie kan ik me heel goed voorstellen hoe hij eruit ziet. Geen idee, ze lijkt wel wat op jou hoor maar ik denk heeeeeel erg op haar vader!

Muts, laat ik het nog goedkoper maken. Ik heb de fiets inclusief verzekering cadeau gekregen van mijn schoonouders. :D
    Hahaha

Mooi zitje Sandra!

Roosjuh...ik ben echt heel slecht. Heel vaak als ik de kleine in de nacht hoor doe ik net of ik slaap. Mijn man staat namelijk heel snel op en gaat erheen. Dus ik hoef maar twintig seconden te faken dat ik slaap whuahaha

12. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    Whahahahhaha mi.. ik van mn mannetje hihi..

ohh men ik heb gewoon spierpijn van die 12 km van gister..
    best vreemd haha aangezien ik 4 dagen in de week in de sportschool sta en 60 squats minimaal doe😆

13. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Whahaha had laatst ook al een poos niet gefietst. Had echt pijn onder mn kont! Ging bijna altijd of lopen of de auto hihi

14. Linnel

Linnel Actief lid

12 mrt 2014
    365
    174
    43
    NULL
    NULL
    4 dagen in de week in de sportschool? Ik denk dat ik de weg er naar toe echt niet meer kan vinden ;)..

Mooie fietsen, hoor. Daar kan mijn tweedehandsje niet tegenop, haha.

15. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Schatje is ze Alyssa! Wat wordt ze al een heel dametje:)

Zooo, gulle schoonouders heb jij Mi ;)

16. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Wauw wat zie ik hier mooie dingen voorbij komen !! Allereerst een heel mooi koppie van Yinthe 😍😍

En dan al die mooie mamma's fietsen 😍 ik ben wel een beetje jaloers eigenlijk 🙈
    Hier een knalroze fiets gekocht 3 jaar terug en echt maar 4 x op gefietst 😂 is het is wel een super mooie fiets wilden hem in wit hebben alleen de roze was in de uitverkoop en scheelde 200 euro dus keus snel gemaakt ;). Maar ik woonden in een flat en kon gewoon niet mijn fiets die trap op krijgen van de box naar de begane grond zeg maar. Dus pakte lekker lui de auto haha. Nu zijn wij in februari verhuist naar een hoekhuis en kan ik niet wachten tot ik kan fietsen met mijn kleine man. Ga van de week eens langs de hallfords om te kijken voor zitje. Al moet ik nog even wachten want B. Zit pas net een beetje stevig.

Ik ga wel altijd snachts mijn bed uit voor die kleine. Mijn man moet echt heel vroeg op en wordt er niet eens wakker van grrr.... Ik ben ook helemaal gesloopt want was een onrustig weekje maaaaaaaaaaar er is 1 tandje door hihi. Is nog echt een ribbeltje maar hij zit er ;) alsjeblieft nu even rustig de nachten door hihi....

En jeetje Mi wat lief van je schoonouders zeg !!

17. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    Klopt linnel 4 dagen in de week minimaal! Hahaha.
    1.5 uur per x..

18. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    60 squats bedoel ik eigenlijk mee 60 kilo stang in mijn nek tijdens squats

19. Linnel

Linnel Actief lid

12 mrt 2014
    365
    174
    43
    NULL
    NULL
    My god, Muts... maar gegarandeerd zal jij een strakker lijf hebben dan ik.. Ik ben tijdens mijn zwangerschap ongeveer 7 kilo afgevallen, vanwege een dieet voor de zwangerschapssuiker. Na de bevalling ben ik volkomen los gegaan en ik heb tot op heden nog niet de motivatie gevonden om er wat aan te doen..

Ik ga er ook veel vaker uit 's nachts, maar ook ik ben eerder wakker en dan denk ik 'tja, ik ben nu toch wakker'..

Hier is trouwens tandenpoetsen sinds een paar weken een probleem. Ze vond het altijd leuk, maar nu is het een groot drama:(. Herkennen jullie dat?

20. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    Vanaf de zwangerschap ben ik nu 26 kilo kwijt.. het is 7 jaar geleden dat ik dit gewicht had en mn broeken van voor mijn zwangerschap zijn te groot.. inmiddels een bijna wasbordje.. ben onwiks trots op wat ik heb bereikt en ik ga door.. hihi

Deel Deze Pagina