Leuk filmpje!! en kijk er es lopen in dr waggie. Ik kan geen slaap'training' meer horen, bad memories maar zo te lezen ging het dus hartstikke goed gelukkig.
Die laatste (3e) fles is meestal ergens tussen 20.00 en 21.00 uur. Ging altijd goed, maar de laatste paar dagen niet echt...pfff... Eerder wil hij zoiezo niet want dan zit ie nog vol van de warme prak.
De laatste dagen wil Ise namelijk ook steeds minder van de laatste fles. Ik dacht dat dat misschien kwam doordat ze zich niet lekker voelde, maar vanavond heeft ze ook maar de helft op (=100ml). Dus misschien hoort het er bij en komt de laatste fles zo zoetjesaan te vervallen??
Beterschap Mi !! Zo k*t zwanger en ziek zijn pff.... Aaaaah Roosjuh wat een moppie , lekker slapen vind ik altijd zo leuk om te zien 😍 Mamavanjuul wat goed dat ze lekker heeft geslapen nu doorpakken die handel. Komt vast helemaal goed !! Wauwwwwwwww.... Mutsss.... Ik ben jaloers.... Ik ben vorige week bij de diëtiste geweest en sinds vandaag aan het sporten. Vandaag hele leuke intake gehad en lekker gesport. Was echt heel fijn.
Vanavond ging het een stukje beter, er zit nog 60 cc in de fles . Ik dacht juist dat, als je van 3 naar 2 flessen gaat, je er eentje in de ochtend en eentje in de avond voor het slapen over houdt.... Ach, nou ja, we zullen wel zien hoe het loopt...
Haha, slechte herinneringen aan Roosje? Gisteravond lag ze lekker te slapen en toen was het Paniek Ze zette haar nagels in mijn armen en hield me echt stevig vast...heb de striemen in mijn arm staan. Daarna huilen met dikke tranen! Ze is ook hartstikke onrustig op het moment... Maar goed, ze is gaan slapen en wel tot 7 uur vanmorgen! Woehoe.....er niet uit geweest vannacht! Vanmorgen had ze wel HONGER! Haha, 2 borsten leeg gedronken! Net heeft ze een heel broodje met smeerkaas gehad! Straks even lekker koesen en dan zullen wij even op pad. Moet van die dingen halen die je in lades kan doen en dat ze die niet openkrijgt. Man o man...
Aaaa Roosjuh, hihi T met zijn knuffel in zn mond whahaha Gister de hele dag op bed en die kleine was druk!!! Voel hem/haar ineens heel veel! Echt leuk. Echt gestuiter. Vandaag voel ik me ietsje beter. Wel slecht geslapen. Verkouden en rauwe keel. Werd kotsmisselijk van de wiebertjes maar dat hielp wel even. Gisteren deed de paracetamol 1000mg niks voor mijn hoofdpijn maar vandaag wel dus dat scheelt. Nog wel veel aan het hangen. Voel me niet lekker genoeg om veel rechtop te zijn. Gelukkig is mijn man vrij vandaag dus sta ik er niet alleen voor met mn zoontje. __________________
Wat een geweldig filmpje mvj! Haha, heerlijke ondeugd die Lotje Wat kan ze dat vlot zo lopen in dat wagentje, leuk. Ai, vervelend zeg die griep terwijl je zwanger bent Mi, beterschap! Wat super zeg dat je de kleine nu heel veel voelt, zo bijzonder is dat!! Wow wat gaat het toch hard, je bent al bijna op de helft.... waaah dus ook bijna je 20-weken echo! Wanneer heb je 'm? Ahhh wat cute zeg, Roosjuh, je kleine grote man zo te slapen! En idd hahaha, die poot in zijn mond Zo gek, normaal voed ik 3 keer per dag. Gisterochtend had ik nog veel voeding. En toen wilde ik hem 's middags voeden, maar hij liet zo snel weer los. Ze voelden ook heel leeg. Nouja, dan maar niet dacht ik. Misschien dat de middagvoeding gewoon komt te vervallen. Maar gisteravond weer opnieuw, zelfde liedje. Dus maar pap gegeven. Vanmorgen voelde 1 borst nog steeds heel leeg, de ander zat wel wat meer in, maar ook niet zoveel als anders. Zou ik ongesteld moeten worden ofzo?? Ben helemaal niet aan het afbouwen zelf, dus snap er niks van...
Zou zomaar kunnen blauwoogje, nog niet eerder geweest de afgelopen maanden? ik kan me voorstelken met 3 voedingen dat het er dan misschien sneller weer doorheen komt dan met meer voedingen. misschien even keertje extra kolven om het op te krikken voor het geval het terugloop is.
Zo, nou de oorzaak van het slechte eten is gevonden hoor. Er komen twee enorme grote witte blinkers van voortanden door haha....!
Hoop dat je je morgen beter voelt Mi... ! Hier krijgt aapje ook zijn ondertandjes... Dit zijn de eerste hihi!! Maar in combi met een sprongetje (denk ik ) is het geen goede combi... Drinken is hier een drama... Hij drinkt al dagen zijn flessen niet leeg laat elke keer 50-70cc staan. Opzich vind ik dat geen probleem want hij mag ook 3 flessen en krijgt er nog 4. Dit omdat hij absoluut geen brood of stukjes eet. Pap moet hij ook niet. Toch denk ik dat hij toe is aan 3 flessen (soms gebeurd dit ook omdat de dag zo loopt). Maar sinds gister drinkt die helemaal slecht. Vanochtend duurde het een uur maar had hij 180cc op , fles daarna liet die uiteindelijk ook 40cc staan, fles daarna maar 10 cc gedronken en de fles daarna 20cc Wel zijn fruithapje , potje avond eten en toetje op. Ik heb het idee dat het allemaal in verbinding met elkaar staat : tandjes , sprongetje en minder melk behoefte. Ook met slapen is het gewoon drama veel huilen en onrustig. Ben kapot... Is even een heftige periode. Opzich om het drinken maak ik mij niet zo heel druk. Al vanaf hij net geboren was gaf hij heel goed aan wanneer er een fles af ging of wanneer hij een fles extra nodig had. Hij geeft goed aan als hij honger heeft. Ik maak mij wel een beetje zorgen om het geen stukjes en brood eten. Zodra ik hem een lange vinger geef , soep stengel , Nijntje koekje , broodje of broodkorst , stuk appel banaan of wat dan ook beland alles op de grond. Hij doet het 1x in de mond en dan is het klaar. Toch denk ik niet dat het een kwestie is van niet lusten. Stukje brood krijg ik er 1 van in met geluk , bij de tweede is het kotsen of zijn hoofd weg draaien en echt niet willen. Ik maak er geen drama van maar vind het wel moeilijk. Heb echt al veel geprobeerd en blijf het aanbieden. Gister had hij een lange vinger en voor het eerst heeft hij er op gesabbeld Maar zodra hij voelde in zijn mondje dat het hard was of los kwakte zitten door het sabbelen was het klaar met de pret. Het cb had het over een logodopie aan huis krijgen als hij met 11 maanden nog niks wil uit zijn handje /brood. Ik wacht nog even ik heb nog hoop dat het goed komt zonder hulp anders toch maar logopedie. Poehhh het is gewoon een zeikerd met eten : fruit en warm heeft ook lang geduurd maar dit is echt vanaf het begin zo. Zit op mijn telefoon dus misschien wat foutjes haha.
Hm best vervelend pluis! bij ons 'dreigde' het cb ook al met prelogopedische zorg als het broodje eten nog niet vloeiend gaat bij 11 maanden. Ze zullen wel weer cursusdag op het cb hebben gehad maar goed... opzich, dan zijn ze bijna een jaar dus dan wordt het inderdaad ook wel es wat met het eten.. Tja ik wilde tips op gaan schrijven maar weet niet of dat erg zinvol is nu hij tandjes krijgt (gefeli!). ik neem aan dat hij alleen doordoor al minder lekker kauwt enzo.. flessen gaan bij bijna iedereen hier er minder goed in als ik het zo lees, dat komt wel weer goed denk ik. Rommelkontjes...
Haha echt he , zijn allemaal kleine boefjes ! Als je even denkt ja zo gaat het goed dan gaat er weer iets wat allang goed ging weet even slecht om vervolgens weer hardstikke goed te gaan. Om het drinken maak ik mij nog niet echt druk , moet natuurlijk geen week duren dan is het een ander verhaal. Teminsten als hij zo weinig als vandaag drinkt dan. Als hij elke dag iets laat staan is het opzich nog niet zo'n punt want zit die alles bij elkaar nog op ruim 3 flessen. En ja ik ben ook super trots op zijn tandjes al zie je alleen nog ribbeltjes door het tandvlees
Hey meiden, Worden jullie ook zo moedeloos van dat 8/9 maanden sprongetje? Hier al een week of 2 gejengel, gehuil, huilend wakker worden, niets is leuk, drinkt zijn flessen niet leeg. Verder kan hij sinds een maandje rechtop zittend spelen wat wel heel leuk is! We zitten nu op 3 flessen dus wilde wat anders aanbieden qua drinken, tuitbeker lukt niet maar uit een rietje drinken wel zo schattig. Nu maar een rietjesbeker kopen, is wel wat handiger dan een beker met rietje.
Wel weer typisch he de meeste kindjes aan het tobben.. hier is het af en toe ook opeens wakker worden en dan ff bij pappa of mamma zitten slokje water en weer terug.. net ook even.. 2 min en dan ist weer goed.. 2e tandje steekt hier ook opeens boven tandvlees uit.. tis wat die sprongetjes en tandjes.. en ik las net op de oei ik groei app dat de volgende sprong over 17 dagen weer kan beginnen.... omg!
Hier ook nog maar 3 voedingen Blauwoogje. 7 uur, 19'uur en 23 uur. Ze heeft die van 13 uur er zelf uit gegooid... Ze zoekt nog wel, maar als ik haar afleid of de speen geef is het ook klaar. Verder eet ze als een bootwerker! Vandaag, naast de bv: 1 broodje smeerkaas Stukje tosti Pot fruit 12+ Liga koek Paar slokjes water Pot groentje 12+ Kommetje droge penne Paar lepeltjes yoghurt Vers fruit hoeft ze nog steeds niet haha! Gister wel heerlik gegeten van de bloemkool! Kon haar niet snel genoeg gaan. Eerst lepelen we het naar binnen en daarna nog even spelen
Ah lekkere foto's weer.... Wow en al los staan, Muts! Wat gaat ze hard joh! Hier vanmorgen een potje fruit 8+ (Appel, perzik met granen van Hipp) geprobeerd. Nou hij vond het niet lekker. Met moeite een kwart potje op. Terwijl een vers gepureerde banaan met appel er in no-time in verdwijnt haha. Dus blijf maar zelf pureren haha. Vanmiddag het maar als broodbeleg gebruikt voor hem haha. Zonde om weg te gooien toch. Aaaargh, hier nog maar 9 dagen tot de volgende sprong. Pffff....gelukkig zijn die twee voortanden dan wel door, dus dragen die tenminste niet bij aan zijn slechte humeur haha.