En over complete gevoel Corina... Dat lijkt me lastig !! Ik denk dat je daar heel goed over na moet denken en met je man gaan praten als jij toch graag een derde wil.
Precies corina, denk ook dat je er over moet praten, wie weet met de tijd toch nog een 3e? Wat schattig een Moederdag cadeau! Yinthe heeft op de crèche ook een Moederdag cadeau gemaakt Ehhhh mi, ook ik denk een meisje Hier is het slapen weer een draaaamaaaaa.... Zodra ze haar bed ziet zet ze haar nagels in mijn nek en strekt ze helemaal en zet het op een krijsen. Mijn god wat vermoeiend! Het is gelukkig weer weekend ! Joehoe!
Ja we hebben een gesprek gehad, ik heb nu een implanon die nog 2,5 jaar mag blijven zitten en daarna zien we wel ik ben dan 32 en hij 36 dus qua leeftijd is het ook nig geen ramp. Stom he zo ineens, ik heb geen flauw idee waar het weg komt waaien. Ahh Alyssa leuk he zo schattig. Hmmm zoveel moeite met slapen? Hier afkloppen op het moment gaat het goed. Ritueel pyjama aan, tandjes poetsen verhaaltje nog even knuffelen en kusje en dan lekker slapen. Gefeliciteerd blauwoogje met jullie 5 jaar
Gefeliciteerd nog Blauwoogje! Mi, whaaaa ik word er een beetje zenuwachtig van zo nieuwsgierig ben ik Heel veel plezier en we lezen het wel.. gelukkig was verder alles goed! Die suikertest is redelijk om te kotsen! Ik vind helemaal niet snel iets vies maar dit is een combinatie van een hoestsiroop en zo'n mondspoelmiddel van de orthodontist! Vreselijk.. heel veel succes Corina, kan ik me heel goed voorstellen dat je dan ineens zo'n klap in je gezicht krijgt! Wie weet veranderd je gevoel ook nog wel.. you never know Bah Alyssa, wat vervelend zeg! Hopelijk gaat dat snel voorbij.. lijkt me ook echt niet leuk zeg!
Oo hoop dat het dan meevalt... en dat ik alles binnenhoud Corina, tja het idee nooit meer dat speciale gevoel een kindje te dragen. Dat is voor bijna elke moeder een enorme brok in de keel. Ook ik heb ondertussen zoiets... 2 is goed. Maar mochten we ooit een groter huis hebben en wat ruimer in het sop dan denk ik dat ik die derde ook wel wil Terwijl ik een paar weken terug (volop vermoeid en beroerd) dacht dat ik er klaar mee was... Pfff niks zo veranderlijk als een vrouw hahaha Alyssa, Levi heeft hier ook af en toe een avond dat we hem moeilijk naar bed krijgen. Huilen en zielig en o wee als we de kamer uitlopen. Ik pak vaak de tablet en ga dan op een krukje naast hem lekker op zp of fb zet het beeld wat zachter qua licht. Dan ziet hij mij wel en slaapt eigenlijk vrij snel. Maar ik haal hem er niet uit. Alleen bij erg hoge uitzondering gaat hij tussen ons in en als hij slaapt leggen we hem weg.
@Blauwoogje: Gefeliciteerd! @MI: ja hier ook gehad, ivm grote babies Maar vond het ontzettend zoet en dat op een lege maag...brrr @Alyssa: Oh heel herkenbaar. Als ze in bed moet, dan is het paniek Wat ik dan doe is gewoon haar slaapzak aan (die ligt in bed), ze krijgt haar speentje, ik geef haar konijn en troost haar terwijl ze in bed ligt. Meestal mijn handen om haar koppie en mijn neus even tegen haar neus terwijl ik zachtjes tegen haar praat. Daar wordt ze vaak wel rustig van. Maar het is paniek als ze in de maxicosi moet....helemaal strekken! @Corina: Oh lastig. Wij hebben het ook gehad, alleen waren wij wel over een derde uit, maar niet wanneer. Ik heb toen gezegd dat ik max 3 jaar leeftijdsverschil wilde, want anders is het echt een nakomertje die geen of moeilijk aansluiting vindt bij de andere 2, of in ieder geval bij de oudste. Hier echt wel het gevoel van dat we compleet zijn! Bij mij wel, man heeft dat minder hahaha! Van hem mogen er nog wel 2 bij. Dat is wel lastig, maar ik vind het echt goed zo. Zijn jullie al aan het nadenken over het eerste verjaardagscadeau?
Mvj maxicosi? Past ze daar nog in ja? Jeetje dag hoef ik hier al een tijdje niet meer te proberen haha mi ben erg benieuwd! Belangrijkste is ook al klinkt het cliche dat het gezond is! eerste verjaardagscadeau geen idee maar zal iets groots zijn haha
Jaa lastig.. Ik wil dus graag een tweede, maar man niet echt.. Hoe kom je daar dan uit? Ik kan hem ook niet dwingen tot een tweede.... Maar mag hij het mij wel onthouden? Hebben jullie er ook last van dat jullie kindjes 's ochtends zijn doorgelekt, aan de voorkant? Ise ligt sinds een tijd eigenlijk alleen nog maar op haar buik te slapen en ze is nu al een paar keer helemaal nat... Ik vond het suikerdrankje echt meevallen, Mi.. Houd mijn ervaring maar aan . Enne, ik heb ook het gevoel dat er een meisje aan komt!
Wij hebben gister na de echo bij babypark het volgende autostoeltje gekocht. Van maxicosi...milofix ofzo??? Die halen we over twee weken op. Levi word gewoon te lang en mijn ouders hebben al een autostoel en dat vind hij geweldig. Lekker meekijken, kletsen en kraaien. Hmmm cadeautje met 1 jaar... heb werkelijk geen idee. Misschien gaan we wel gewoon een dagje wat leuks doen. Wat hij op dat moment leuk zou vinden. Weet niet wat hem tegen die tijd bezig houd en hij heeft ook nog van alles staan op zijn kamer waar hij nu nog niet mee kan spelen (o.a. loopfietsje) Of misschien iets voor in de tuin? Zwembadje of speeltoestel...lastig hahaha
Geweldig nieuws Mi dat alles goed is met jullie uk! Alleen minder van die suikerteat, maar hopelijk valt de uitslag mee! Oehh spannend dat jullie het nu al weten.... als iedereen een meisje zegt/denkt, zeg ik een broertje voor Levi hahaha! Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag! 7 jaar al, mooi! Veel plezier met het feestje en onthullen vanavond Dank jullie voor de felicitaties lieve meiden! Sandra, we hebben een soort rugzak-drager. Dus geen knoopgeval. Hij hangt/zit op een klein steuntje en met beugels zet je hem vast. Dan zet je hem op je rug net als een rugtas, dus 2 banden over je schouders. Dus echt supermakkelijk. Er zit ook een afdakje boven zijn hoofd tegen de zon. Zal zo eens een fotootje plaatsen.
Lastig idd Corina, ik snap je gevoel wel hoor! Wie weet over een paar jaar? Wij hebben al een verjaardagscadeau haha! Een tijdje terug hebben we een loopauto (retro) gehaald (van cadeaubonnen), dus vinden wij wel een mooi verjaardagscadeau Verder zou ik graag nog een opblaasbadje willen, zodat hij met warm weer lekker kan spetteren in het water. Over maxi-cosi's gesproken, wij willen straks gaan kijken voor een volgende autostoel. Hij is er ook uitgegroeid. Mogen ze er dan al in? Las op internet dat het vanaf 9 kilo is. En mogen ze dan met de rijrichting mee geplaatst worden? Lijkt me zoveel leuker voor J., dan kan hij veel meer zien.
Ik denknook iets van een speeltoestel in de tuin .. wij hebben een jacuzzi in de tuin dus geen zwembad nodig.. wist strax echt zon huge ass trampoline in de tuin.. maar daar is ze ook nog wat te jong voor.. loopfiets staat al in doos klaar boven hahaha mi ik ben benieuwd! !!!
Ja zo denk ik ook, we kijken over 2,5 jaar verder kijken hoe we er dan over denken. Wij hebben de maxi cosi priori nog van chalien, zit ons mannetje ook goed in, en hij heeft me toch een lol met auto rijden en ja hij valt heel vaak in slaap tijdens lekker naar buiten koekeloeren. Linnel, hier een buikslaper maar geen doorlekkende luiers, maatje groter proberen misschien voor de nacht? Yuri heeft overdag maat 4, en snachts 4pkus, misschien maakt dat het verschil wel. 1 jarig cadeautje, van ons krijgt hij zon little tikes autotje
Bedankt blauwoogje voor de foto van de rugdrager. Ken hem niet....ik zoek iets compacters. Ga denk ik maar eens kijken naar een draagzak van ergobaby ofzo. Hier ook geen doorlekken aan de voorkant, maar Casper slaapt eigenlijk altijd op zijn rug en een enkele keer op zijn zij. Hij draagt nu maatje 4 s'nachts. Voor overdag ben ik nog de 3+ aan het opmaken. Hier past hij ook nog makkelijk in de maxi-cosi. Heb de Pebble. Zijn koppie steekt nog lang niet aan de bovenkant er bovenuit. De autostoeltjes staan al klaar, maar daar gaat ie pas in als ie of uit de maxicosi is gegroeid of zelf kan gaan zitten....wat maar eerder komt haha....heb goede hoop op het zelf gaan zitten, ben die maxi-cosi goed zat...dat gesleep met dat zware ding. Wij hebben als autostoeltje de Maxicosi Axiss. Pfff....deochtendfles gaat nog steeds helemaal op, maar de middagfles wil hij gewoon echt niet meer de laatste tijd. Hij slaat hem weg en begint te jengelen. Krijg hem er niet in....iets anders drinken vind ie wel interessant, maar de fles gaat er dan in uit in uit in uit etc....en ondertussen neemt ie mini slokjes....en aan het einde van het riedeltje is er 20 cc uit de fles haha......rietjes beker snapt ie nog niet....en die tuitbeker van avent heb ik weggegooid....dat kreng lekt alleen maar. De avond fles, drinkt ie soms voor de helft en soms slaat ie die ook meteen weg. Dus dan maak ik er pap van en dan eet ie het alsnog helemaal op haha. Morgen mijn nieuwe fietsstoeltje monteren op mijn huidige fiets en dan stiekum even een klein stukje proberen. Ben benieuwd! Oh en Mi....ik denk dat het een jongetje wordt!!!
X-Adventure Kidz Antra | Autostoeltjes | Baby-Dump Deze hebben we vanmiddag gekocht en meteen in de auto ingestalleerd. Jeee weg met die maxi-cosi! En hij mag, moet zelfs, met de rijrichting mee neergezet worden. Echt zo leuk dat hij, maar ook wij haha, lekker naar voren kan kijken! Graag gedaan hoor Sandra. Tja, het is maar een 'oud' ding die rugdrager van ons, maar we hebben hem dan ook 2de hands. Succes met je zoektocht naar ewn goede drager Ooh meiden, leuk toch allemaal hé nu ze ouder worden en er weer nieuwe dingen mogen zoals op de fiets mee. Linnel, J. is al van kleins af een buikslaper. Ik gebruik ook 4+ qua maat voor de nacht. Overdag maat 4. Gaat prima, soms zit hij er wel 14 uur in zonder doorlekken. Maar de mijne weegt rond de 10 kilo en heeft goeie spekbillen, dus hij kan die maat zeer goed hebben
Wij hebben Ise al een aantal weken in een autostoel. Ze zat echt een beetje opgefrommeld in de maxi cosi.. Ik weet eigenlijk niet hoe zwaar ze nu is maar toen ze 8 maanden was, woog ze 8620 gr, dus ik ga er vanuit dat ze de 9 kilo toch wel gepasseerd is.. In elk geval gebruik ik pampers 4+, voor dag en nacht.. Wordt een grotere maat voor 's nachts dan niet te groot?
Ah dus je gebruikt al maat 4+, hoe lang ligt ze er dan nu in? Ik heb geen idee of maat 5 dan te groot is, maar misschien eens gewoon proberen?