Nou, ik ben gisteren ook weer goed in de watten gelegd, hoor! Lekker ontbijtje (niet in bed, want daar houd ik zelf niet zo van), mooie knutsels, van kind én man, en gisterenavond nog gezellig samen met man uiteten! Helaas toen we thuis kwamen, vertelde (oppas)opa dat Ise heel onrustig was en nog niet sliep.. Uiteindelijk heeft ze bij ons geslapen en toen ik haar vanochtend in haar eigen bed ging leggen, voelde ze wéér erg warm aan. Ik ben nu op mijn werk, dus weet niet helemaal precies hoe en wat, maar ik ben er bang voor dat ze weer koorts had..
Wauw tof cadeau zeg linnel! Wat sneu dat ze weer koortsig is Bedankt blauwoogje voor je advies, ik ga hier zeker wat mee doen! Vanmorgen even langs de dokter geweest, ze heeft aan 1 kant een fikse oorontsteking en de andere een beetje. Gelukkig dat er wat is! Ze trok af en toe zo met haar hoofd dat ik bijna dacht dat ze een beetje niet helemaal goed was zeg maar Vanmiddag weer lekker aan het werk, we gaan met de kinderen (na schoolse opvang) naar een grote speeltuin, wat heb ik toch leuk werk
Jeetje alyssa maar gelukkig weet je nu de oorzaak.. hier vanmorgen al lekker gespeeld op de sportschool en ze zit tv te kijken in de box.. zo fles en dan der slaapje.. vanmoddag lekker een eind fietsen! Tis heerlijk weer he.. geniet ervan.. tis zo weer voorbij! Ik heb zon zin in de zomer!!! En nog blijer met mijn sportmeting vandaag.. 16.9 % vet en 55 kilo spieren ben nu compleet atlete! Me happy en mn week kan niet meer stuk..
Goed van je Alyssa dat je naar de Ha bent geweest! Nu weet je ook de reden waarom ze zo slecht slaapt! Zijn het misschien doorkomende tandjes? Hadden ze hier ook altijd last van de oren. Dat zijn jaloersmakende cijfers muts Hier zijn de kinderen naar opa & oma. De 2 oudsten blijven logeren, Lotje komt vanavond gewoon weer thuis. Dus.....heerlijk dagje alleen thuis! Was hangt al buiten, huis is al opgeruimd, e-reader opgeladen....
Alleen daar om zou ik wel weer zwanger willen zijn, dan mag ik weer trots zijn op die buik.. En nu moet ik eerst weer 2 zakken chips leeg eten (zie foto hierboven). Het is altijd zo lastig in te schatten of er écht iets is, of gewoon zeuren of iets er tussen in.. En ik zag dat er, in elk geval bij ons, weer een sprongetje aan zit te komen, pffff. Hopelijk valt 'ie mee. Qua slapen hebben we eigenlijk niet zo te klagen, maar als er wel hardnekkig wordt gemopperd, dan zijn wij vrij makkelijk met Ise bij ons in bed nemen. Oeps, wordt natuurlijk ook helemaal niet aangeraden, maar ik moet ook gewoon werken en wil ook graag mijn nachtrust.. En ik moet zeggen dat er tot nu toe ook altijd iets bleek te zijn als Ise niet wilde slapen (ziek, tandje etc)..
Muts, klinkt goed hahaha 55kilo spieren. Win je al van je vent met armpje drukken? Til jij hem straks over de drempel Alyssa, aaa beterschap met je meisje. Ze heeft wel vaak pech zeg. Komt dat door het kdv dat ze zoveel meepakt? En heerlijk ja naar de speeltuin. Klinkt goed! Hier gister fiks eind gefietst, ijsje gegeten en weer terug. Ventje vond het heerlijk! Net weer flink eind gewandeld voor de lunch en 3 pakjes gekocht voor kleine mini broertje.
Zooo jij bent goed verwend Linnel! Superleuk! Enne, zie ik nu whisky-flessen?? Hé bah, beterschap voor je kleine meis Alyssa! Kan ze natuurlijk ook slechter door slapen Haha bofkont, lekker naar de speeltuin Muts, jij bent gewoon onze superstar-sportatlete! Superstoer zeg!! Heerlijkzo'n dagje zeg mvj, lekker van genieten! Jij bent ook goed bezig Mi met fiets en wandeltocht Ahh leuk zeg 3 pakjes. Hier trots op mijn ventje Ben vanaf zaterdag bezig om hem te leren drinken uit een rietjesbeker. Ik deed het hem voor en toen deed hij precies hetzelfde en had hij hem in 1 keer door! Zo leuk We hadden eerst een tuitbeker, maar was hem zat. Vond het maar lastig dat jehem hoog moesthouden als hij wat leger werd. Dat lukte J. ook niet zelf. Rietjesbeker is juist veeel fijner!
Haha, nee Blauwoogje, geen whiskey, maar wel Liqor 43 en andere likeurtjes. Lekker! Goed hoor, dat J. de rietjesbeker in een keer door had. Ise drinkt al een paar weken uit een rietjesbeker, maar die moest wel eerst even oefenen, hoor. Muts, dus jullie zijn zo'n enorm sportief gezin? Nou, hier alleen manlief tot op heden. Hopelijk komt binnenkort het moment bij mij dat ik weer gemotiveerd ben om af te vallen. Ben afgelopen weekend wel trouwens weer naar de sportschool geweest!! Daar was ik al behoorlijk trots op, haha. Alyssa, hoe gaat het nu? Gaat het al beter? Gisteren was manlief met Ise. Dan krijg ik steeds appjes met foto's van wat ze aan het doen zijn en gisteren kreeg ik ook allemaal hele gezellige fiets-foto's.. Was wel een beetje jaloers..
Wij zijn behoorlijk sportief haha.. maar voeding is 80% hoor.. dus als je dat aanpast kom je al een heel eind.. en hoef je niet persee naar de sportschool.. abs are made in the kitchen zeggen ze ook wel eens hahaha
Nou bij mij zitten die abs alleen in mn auto.. Je treft het wel inderdaad Alyssa, hoop dat het alweer beetje beter gaat. fijn dat ze toch wel een beetje helemaal goed blijkt te zijn T. stopte vd week bij de gastouder zo een heel blok lego/duplo in zn mond, schrok me dood. We zaten nog even te babbelen en hopla, Hap! kreng was nog best groot ook. opletten dus, stopt alles in zn waffel. nou lekte ook nog zn toetje in mn tas bwuuuuh... maaarrrrr, een nieuwe fiets vond ik te duur, ik heb een pastamolen gekocht lekker zelf mn pastaatjes maken, nu nog een droogrekje zo es ff wat brouwselen de kleine, rode linzen of sperzieboontjes met zalm gepureerd... kijk wel ff. en wat een leuk pakketje linnel! superlief. en jouw tijger gaat ook rap blauwoogje, werkt het een beetje zon rietjesbeker? ik heb er wel een maar oefen te weinig, maakt zo rottig schoon dat rietje. T. zit vanaf deze week vaak rechtop te dpelen, deed ie daarvoor nog niet, leuk hoor. zal es kujken of ik weer es wat filmpjes neer kan zetten, eerst ff bijtanken, drukdruk!
Haha oef, ja likeur is meer vrouwendrank dan whisky hé Linnel Leuk hoor! Poeh, wat een rakker jouw T. Roosjuh, een hele duplo in zijn mond Nog nooit van gehoord een pastamolen haha! Maar leuk, kokkerelse Ah leuk dat hij nu zittend speelt, geinig gezicht hé? Ja hij werkt supergoed die rietjesbeker! J. is een slim mannetje, hij onderzoekt en ontdekt zo graag dingen Maar misschien scheelt het wel dat hij al gewend is uit de borst te drinken dat hij het zo snel doorhad, das natuurlijk dezelfde manier alleen een dunner en langer tuutje Enne voor het schoonmaken zit er een schoonmaakborsteltje bij speciaal voor het rietje, heel handig! Hier kruipt hij al een tijdje op handen en knieeen door de kamer, ging in het begin niet zo vlotjes maar nu wel, en trekt zich overal graag aan op om te gaan staan. Hij kan dus ook aan van alles zitten, maar als ik iets niet wil zeg ik duidelijk nee. Dan kijkt hij met z'n lievige snoetje om, ietwat verbaasd, kijkt dan nog een keer naar hetgene waar hij aan zat maar stopt er dan wel mee. Hij snapt het dus al heel goed! Ben echt trots op hem Wist niet dat je dit op deze leeftijd al zo goed duidelijk kunt maken. In bed is hij wel een boefje hoor. Juist doordat hij steeds gaat zitten en staan duurt het soms lang overdag voor hij slaapt, ondanks zijn moeheid. Maar dan laat ik hem lekkerin bed spelen, uiteindelijk is hij uitgeravot en ligt hij onderste boven in bed te slapen. Zo lief... ben zo gek op hem, ik knuffel heel veel met hem, zo heerlijk! Echt een lief ventje is het (en was het al natuurlijk).
Hmm Linnel, die staat bij ons ook standaard in de kast maar nu mag ik er alleen maar naar kijken. Roosjuh, geef dat kind dan eens wat meer te eten http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/574700-smikkels-foto-topic.html Doe jullie mee? Als je een leuke foto hebt!
Zwaaaaai meiden !! Ik kom morgen even reageren ik heb al 2x een verhaal op de iPad getypt loopt die vast. Grrrr verhaal weg.... En vind op de iPad zo irritant en de laptop heeft vriend dus ik kom morgen even beppen haha.
Zo. Na het avondeten waren we even lekker met zijn drietjes aan het ravotten. En ik heb met Levi een leuk spelletje ontdekt! Zie hier, de beste voetballer van Nederland! https://www.youtube.com/watch?v=1ZTDWNCZGZA&feature=youtu.be
Ahh leuke foto van Silvy!! Schattige kleertjes en nog schattiger meisje Loopt ze al achter dat karretje Muts? Krijg je filmpje niet geopend Mi, denk dat Levi hem heel hard heeft weggeschopt
heeft vandaag voor het eerst gestaan uit zichzelf!! jeeeej. hij kan bij de bank of bij de tafel staan, nouja paar tellen en dan knikkert ie om hehe. je filmpje staat op privé mi. How die silvy is niet bij te houden, lopen en ondertussen nog ff zwaaien ook! tot morgen pluis
Blauwoogje ze stapt er inderdaad achter alleen dat karretje rolt natuurlijk weg dus ik moet hem wel tegenhouden..