hallo lieve meiden , Ik ben gister bij logopedie geweest met B. Ze gaf aan dat sommige kindjes heel snel de overgang door hebben van gepureerd naar structuur en sommige niet of nauwelijks. B. hoort dus bij de laatste groep Ik moet hem 3x per dag 2 korrels vruchtenhagel geven zodat hij dat in zijn mondje proeft. Het is natuurlijk heel zoet en de meeste lusten dat wel , zo ook B. Volgende week moet ik terug en als dit goed gaat gaan we elke week dit opbouwen. Het lukt hem prima ( ik denk ook niet dat het probleem is dat hij het niet kan , hij moet er even vertrouwen in krijgen) en zo bouwen we het rustig op tot hij alles eet Trouwens maandag had hij gewoon een kwart broodje op zal je altijd zien haha. Ik zat te eten had 2 boterhammen op elkaar en door gesneden en hij zat zo te kijken dat ik hem ook een helft gaf. Hij zat te kluiven er op was zo leuk , wel heel bedenkelijk kijken maar ging goed. Dus ik heb er wel vertrouwen in dat het goed komt. Ik las nog iets , ik dacht bij Blauwoogje over luisteren als hij ergens niet aan mocht zitten. Nou hier is die nu al oost indisch doof hij is zo eigenwijs en blijft er aan zitten. Hij zit steeds aan de knop van de salon tafel te draaien maar dit is gevaarlijk want hij kan er af. Dus ik wil niet dat hij er aan komt ( ondertussen ze vast gelijmd en tafel omgedraaid ). ik blijf hem er weg houden of afleiden met iets anders maar hij kijkt me aan met een lach en loopt er zo weer heen ( in zijn loopkar hoor ). Uiteindelijk was ik het zat na echt 10 x dat ik hem er uit tilden nou janken janken janken , het begint nu dus al Veder is die ineens in een rap tempo vooruit gegaan , waar die in begin heel vlot was , toen een hele tijd alles wel goed vond gaat die nu als een speer. In een kleine 2 weken tijd van los zitten als ik hem neerzet , naar zelf zitten , teigeren sinds twee weken maar sinds 1 week kruipt die op het grote bed al op de vloer gaat wel zijn hele kont omhoog en zit die op knieen maar daarna snapt die het nog niet helemaal of is het te moeilijk haha. Maar is zo snel ineens gegaan. *TROTS* Slapen gaat hier de ene dag beter als de andere , afgelopen week ging het redelijk moet ik zeggen maar gister en vanacht was het weer bal . Ouwe vleermuis Veder zag ik nog een heel schattig meisje staan Silvy , wat gaat dat snel zeg poehhh.... Ik ga zometeen twee traphekjes ophalen die ik via marktplaats heb gekocht. Nieuw in doos , klem systeem dus geen boor aan te pas voor maar 30 euro ! voor 2 stuks. Het is nu de hoogste tijd hiervoor
Wat is het stil??? Iedereen hard aan het werk? Heb ik nu mijn filmpje goed gezet of niet? Hihi nu weet ik het nog niet Pluisje, o wat een goed idee met die vruchtenhagel. Mijn kind valt onder de eerste categorie en wil absoluut geen gepureerd meer. Nou hier dus ineens een drama met het middag dutje. Hij is overduidelijk moe maar gaat echt niet slapen. Alleen maar hartverscheurend brullen, dikke snottebellen. Zet ik hem weer in de stoel met wat eten en drinken valt hij zo in slaap maar til ik hem om in bed te leggen weer brullen... nu dus de tweede middag. Tis een tijd geleden maar het lijkt wel of het huiluurtje weer terug is van weggeweest. Hmmm hopelijk snel weer over want hij is nu dus van 11:30 tot 19:00 wakker en eigenlijk word hij er op de dag niet gezelliger op. In de ochtend gaat hij juist heel makkelijk weer slapen. Vaak tegen half 10. Wel word hij nu later wakker. Ipv 6:30 nu rond 8 uur. En dan wil hij in de avond pas tegen 20:30 slapen. Daarvoor ben ik zowat 2 uur bezig om hem in slaap te krijgen. Kost je zowat je hele avond. Pfff lastige periode. Maar ben benieuwd wat voor nieuws hij aan het bekokstoven is Hij kruipt nu voortdurend naar me toe om in mijn voeten te happen. Kietelt enorm en erg onhandig als je staat te koken Draakje!
Ik klets dit topic wel in mijn badeendje vol hoor, geen probleem Ik ben duidelijk de enige die niet werkt vandaag Nouja, niet willen slapen vanmiddag. Sta je te koken en dan stiekem dit doen he.
ff snel tussendoor, je filmpje doet get nog niet mi, er staat nog steeds dat het een privé ding in ofzo. ik klets zo weer mee, spitsuur! nu heb ik honger, kleine ligt net.
Was inderdaad aan het werk vandaag haha...maar nu heerlijk 4 dagen vrij! Lastig Mi dat ie momenteel wat moeilijk gaat slapen. Hier gelukkig nog niet echt last van gehad. Mogelijk heeft het te maken met het nieuwe sprongetje wat er aan zit te komen....hihi.....volgens de app begint deze voor Casper over twee dagen haha. Hier is ie zomaar ineens begonnen met zichzelf optrekken aan de rand van de box. Hij komt nog niet verder dan zijn knieen, maar toch ga ik morgen even de box naar beneden zetten. Wel jammer...moet ik zover bukken....pfff... Ik blijf me verbazen over Silvy. Wat een snelle jelle is dat zeg haha, geweldig! Pfff...de rest ben ik al weer vergeten......wat dendert die zwangerschapsdementie lang na zeg...haha.
In 1 woord GE-WEL-DIG!! Hier net gesport poeh was zwaar!! Morgen lekker vrij vrijdag nog even werken en weekend jippie... Dan een week normaal en dan ook lekker maandag (Pinksteren) vrij en dinsdag en woensdag dus heel lang weekend hihi nu al zin in !! En B. Heeft weer brood gegeten begint gewoon eng te worden haha.
Geweldig mi! Dit doen we met Yinthe ook haha ze ligt dan ook helemaal in een deuk! Dit lachje is zo super lief! Ik was vandaag ook werken, met 1 kindjes en 3 collega's wezen zwemmen... wat een straf, wel bek af nu Yinthe slaapt steeds beter in, denk echt dat het van haar oortjes kwam! Ze is alleen erg jengelig overdag, weet steeds niet wat ze wil, volgens mij frustreert het haar ook dat ze nog net niks kan, kruipen lukt niet alleen achteruit en dan vind ze het ook nog niks aan. Staan bij de bank gaat goed maar verder niet. Ah mi pittig kan dat zijn hè! Dat je dan je avond kwijt bent, ik vind het zo'n waardevol moment om gewoon even rust te hebben. Ben momenteel aan het diëten... nou ja, weight care smorgens en smiddags en savonds gewoon eten. Ik begon maandag op 88.1.. pffff
Bevalt het wat die weightcare? Lijkt me niet echt lekker namelijk..... Ik zit nu ook op 87 kilo en moet naar de 77 minimaal...dus heb nog even.....pffff.....heb de weightwatchers app al een tijdje op de iPad staan maar moet nog even de kracht vinden om te beginnen haha.... Mi, bekende voetbal haha....heb hem ook. Kreeg hem als cadeautje bij mijn eerste zwangerschap, maar dat werd een miskraam, dus al die tijd bewaard. Hier valt ie goed in de smaak. Net als bij Levi zo te zien haha.
pluisje, goedzo!!!!!! Jeeeej hij komt er wel! Alyssa, lees ik het nu goed? Met 3 collega's zwemmen met 1 kindje? Of ieder 1 kindje Ja zeker even pittig. Maar het zijn gelukkig echt fases want verder is het een makkelijk mannetje. Dus het valt dan extra op. Sandra, ja ik heb die bal zelfs 3x whahaha van verschillende gekregen. Kan bijna een ballenbak beginnen. Hij is gek op ballen. Heeft ie niet van zijn ouders hoor. Wij hebben beide niks met voetbal hahaha maar zijn opa was van plan het erin te stampen Gewicht: ik begon met 71 en zit nu op 73. Maar bij mij gaat het de verkeerde kant op whahaha Ik ben 1.77
Denk al waaaaa heerlijk 3 mensen op 1 kind. Hahaha het staat echt in je post Pfff zweet staat me al op de rug met alleen Levi whihihi...maar goed jij bent al getraind
Omg, beginnen jullie nou allemaal met afvallen, dan kan ik niet achterblijven.. Hier is het ineens de hele dag 'klappen in de handjes'. Dat vindt ze heel leuk! Die bal hebben wij trouwens ook, haha..
Keuig gewicht hoor Mi! Ik ben trouwens 1.81 m lang, dus die 87 kilo valt niet heel erg op maar vind het wel storend. Wil graag nieuwe kleren kopen maar niet in maat 44 dus voordat ik inkopen ga doen voor mezelf moet er wel even wat gaan gebeuren!