Vicky nog wat... nooit van gehoord, haha! Maar bedankt voor je uitleg Linnel Welkom Tassie! Natuuurlijk mag je meeschrijven, iedereen is welkom hoor! We hebben al een gezellige drukte hier Wauw, wat een snel meisje heb jij! Haha, ja ik geloof het dat je er wel achteraan moet zitten. Mijn mannetje kan ook alles behalve langs de kantjes lopen, maar is gelukkig geen hele snelle jelle, dus kan hem nog aardig in de gaten houden hihi Spannend zeg je gesprek as donderdag, ik hoop het voor je! Via de natuurlijke manier lukt het niet bij jullie? Wij willen sowieso graag een 2de, van mijn man mag het al, maar ik weet het zelf nog niet goed. Soms denk ik van ja, maar vaak ook van niet. Nog maar even wachten denk ik. Maar we gebruiken geen anticonceptie, dus het zou in principe kunnen (al zijn we nog niet heel actief). Ik ben alleen nog (steeds) niet ongesteld geworden, dus ik weet niet of ik al vruchtbaar ben. Ik geef bv, nu nog maar 2 keer per dag. Dacht een poos terug dat ik het zou worden, maar nog steeds niets te bekennen.
@Blauwoogje; Ik vind deze fase erg leuk, maar ook erg vermoeiend. En jouw knulletje houdt jullie dus ook lekker bezig. Jullie zouden dus ook alweer een 2e willen. Ons meisje is ook middels IVF geboren en nu gaan we dus weer opnieuw beginnen voor een 2e. Ik hoop dat het net zo vlot mag gaan als de vorige keer. De vorige keer meteen zwanger na de 1e IVF met maar 1 bevruchte eicel. Heel veel geluk gehad.
Ja klopt Tassie, het is een supermooie fase nu. Maar vermoeiend is het vaak ook Wat bijzonder na je eerste IVF meteen zwanger! Wat zou het mooi zijn als jullie straks weer een wondertje mogen verwachten
Tassie en mamR welkom!! Wat een mooi knulletje! Mijn man heet Ruben Tassie, mijn eerste is na 4 jaar MMM via IVF gekomen. Stond op het punt naar DD te gaan ook. De tweede is er...tja wonderlijk achteraan gekomen hihi. Wij dachten toch niet spontaan zwanger te kunnen raken. Hebben het een keertje rond eisprong gedaan maar ja, kon prima. Bij Levi ook elke eisprong benut maar niks. En toen was ik ineens 5 dagen overtijd en misselijk...rararaaaa Muts, spierbundel!!!!!! Als ik mijn kasten wil verplaatsen bel ik jou hoor Linnel, droppie op de fiets hihi Blauwoogje, huppa aan de slag jij!!! Ik voel me zo alleen zwanger
Welkom nieuwe mama's! Wat een schatje die Ruben Verder weer erg mooie foto's van die lekkere kindjes.. om op te eten Sandra, hier precies hetzelfde in de stokke stoel! Linnel, klopt! Heb ik al vaker gehoord dat dat werkt en tot nu toe niet eens zelf aan gedacht.. ik ga het toch ook maar proberen. Doe je haar dan wel de slaapzak aan met sokken? Mi, prachtig buikje heb je.. ik zie toch wel verschil tussen bij Levi en deze kleine spruit! Zijn jullie nu al uit de naam of nog aan het strijden? Whihi Tassie, wat fijn dat het zo snel is gegaan! Hopelijk deze keer ook dan! Wat knap dat jullie het alweer gaan proberen.. hier ook geen anticonceptie maar ook niet zwanger.. we zullen zien
Alyssa.....hoeveel seizoenen van the walking dead heb je??? Heb nu net twee achter de rug phillys, ja mijn baarmoeder zit nu al veeeeeel hoger. Mijn navel is bij Levi nog te zien maar bij deze al helemaal plat... hij plopt nog niet maar hij zit aardig aan de oppervlakte.
Dank dat ik met jullie mag schrijven. @MI87; Wat bijzonder voor jullie dat je nu spontaan zwanger bent geraakt. Een echte verrassing. Ik had je buikfoto's voorbij zien komen. Mooi, hoor! En inderdaad wel een verschil met de vorige keer. Ik heb een vraagje aan jullie. Mijn dochtertje is de laatste week af en toe wat hangeriger, piept dan ook wat meer, heeft veel poepluiers met een aantal keer echt waterdunne ontlasting met lekkages. Geen koorts of verhoging. Ze is heel snel en vaak moe, soms al als ze net uit bed is na 2 uur slapen. Tandjes heeft ze nog helemaal niet en ik zie ook helemaal nog niets gebeuren. Ik heb echt geen idee wat het zou kunnen zijn. Ze eet en drinkt net als altijd, heeft dit wel iets minder gedaan. Ze oogt niet ziek, ze is ook nog steeds heel vaak ontzettend vrolijk, lacht heel veel en is megadruk aan het rondbanjeren.
Hier ook al bezig voor een tweede (derde) maar wil nog niet zo lukken. Ik heb mezelf tot na de zomer gegeven wil namelijk eerst wat afvallen aangezien ik daar nu zo druk mee ben toch heb ik wel een kriebel hoor , elke dag denk ik kom op bel de ivf poli en ga weer van start , maar dan denk ik hup even paar maandjes door zetten dan ben je gewicht kwijt en dan met volle moed er tegen aan B. Is vandaag weer bij logopedie geweest , moet nu ipv vruchten nageltjes stukjes koek in zijn mondje stoppen , Nijntje Liga beetje zachtere koek. Over twee weken terug. Ook ben ik op het cb geweest. Mannetje was 73 cm en 8301 gram gewicht iets aan de lage kant maar hij volgt zijn lijntje prima dus geen paniek zijn lengte gaat nu ook echt van de plus 1 naar gemiddeld maar dit had ik wel verwacht wij zijn allemaal niet lang. Echt niemand van allebei de families. Zijn tweede tandje is ook door zijn nog twee witte kartel randjes maar ze zijn er Hij heeft vanacht wel heerlijk geslapen moet ik zeggen van 19 uur tot 06.15 zonder 1 x wakker te zijn geweest heerlijk !! Hij veranderd ook zo snel ineens zo mooi om te zien. Maar heb me handen vol aan hem hoor , echt overal zitten die kleine vingertjes aan haha. En hij is zo slim haha. Hij zat aan de la van de tv meubel ik hou mijn vinger er tegen aan in het hoekje hij kijkt er totaal niet naar maar hij krijgt hem niet open natuurlijk. Hij kijkt naar mijn vinger duwt hem weg en tadaaa la open. Allemaal van dat soort dingetjes. Ik ga sporten en vanavond schoonvader hier eten om het song festival te kijken 😂 ik kijk het eigenlijk nooit maar hij vind het zo leuk ach gezellig.
Al die tandjes...hier nog een tandeloos bekkie hoor Heb het filmpje van de twintig weken echo geüpload. Dus als iemand ons knutseltje wil zien! https://youtu.be/RqmhubC-Hxc
Nou bij B. Ook pas eerste tandje als streepje te zien en nu tandje er naast puntje erdoor... Dus valt ook reuze mee haha... Dacht eerst ook dat hij tandloos bleef Leuk je echo
Ah mi wat is het een bijzonder moment zo he, even je babietje zien mooi geknutselt met zn tweetjes! en wees blij dat ie nog op zn tandvlees maalt, tandjes hébben is leuk maar tandjes kríjgen..bweh.. pijnlijke zaak jeetje mvj 4 tegelijk is kwelling!! vreselijk zeg, wat zal ze een last hebben. wij hebben op de tweede nacht een zetpilletje gegeven om het leed te verzachten.. Welkom meiden! tassie en mam joh natuurlijk kunnen jullie gezellig meeschrijven. Ik heb zón hekel aan 'exclusie-regeltjes'.. ik weet nog wel dat ik tijdens mijn zwangerschap een leuk clubje zag op vivaforum, meerdere vrouwen wilden meekletsen en wat denk je dat iemand zei, ik lieg niet; "schrijf allemaal maar mee want, hoe erg het ook is, er zijn altijd wel een paar vrouwen die vanzelf afvallen omdat ze een miskraam krijgen". nou vraag ik je, heb er meteen afstand van gedaan en nooit meer omgekeken, het lef. nouja dat was mijn anekdote. zeg, vanaf mij ipad kan ik gewoon fotos toevoegen hoor, en met mn iphone ook dus misschien lukt het alleen android niet damez? ... kweet niet? wat een moppie trouwens Ruben, met zn mooie kuif en Ise jeetje bos haar indd, zo lijkt ze al een gele meid! mooi hoor. Casper staat altijd blij op de foto in zn eetstoeltje scary als ie steeds loopt te wippen in zn stoel! t. gooide ook vandaag zn hoofd naar achteren tijdens het eten, hij heeft wel eens betere ideeen gehad... nog steeds veel zorgen om je moeder Corina? je zal tijd te kort hebben zo! bah. Blauwoogje, leuk zon nieuwsgierig (en slim) mannetje! ik heb alleen kleine boekjes met diertjes erin, het lijkt me onwaarschijnlijk dat T. ineens een leeuw of een walvis aanwijst hier in huis goed idee dus, ik moet ff betere boekkies halen lees ik al. verder is hij wel heel nieuwsgierig hoor maar of hij echt door zou hebben wat een klok is dat durf ik niet te zeggen, klinkt mij best al knap ik de oren met zn 9 maandjes! filmpje had ik gemaakt op dezelfde dag dat hij voor het eerst ging staan, helaas niet toevallig het eerste moment ik ben vast iets vergeten... maar ik ben een heel eind gekomen vind ik (gespuerde Muts verwijder ik meteen uit geheugen.. confronterend ) oja mooi pluis! je ventje boft maar met koekjes eten op therapeutische basis! jaloers!
Lekker druk bezig dat kleine mannetje op die echo Mi! Ohhh, als ik dat zo zie dan wil ik ook wel weer hihi.
jij ook al Sandra! helden zijn jullie, het zweet breekt me al uit bij de gedachte van nog eens de eerste 6 maanden opnieuw doen met een dreumes erbij ik denk dat we straks een wisseldienst hier op het forum moeten houden om Mi in de nacht te ondersteunen (hé, ik pitch het idee, de uitvoering doet een ander ) vanmorgen sliep ie 2 uur bij de GO en bij mij smiddags niet 1 zielig minuutje, en ik was al zo moeeeeee. ok ben uitgemopperd..
Corina, wij zijn in Veendam geweest, ben je daar wel eens geweest? Ik vind het leuk daar! Alleen geen familiekleedkamer dat is hun minpunt Mi, ik had in maart alles al uit van the walking dead, boehoe want ik mis het enorm! In oktober komt seizoen 6 uit begreep ik. Welkom nieuwe mama's! Leuk dat jullie meeschrijven ! Hebben jullie kinderen ook zo'n theatraal optreden soms? Ze zit naast me te ontbijten en ze verteld me een heel stuk tudutuduetatata met hand gebaren en een heel boos gezicht. Zo lief ! Straks weer aan het werk.... Heb even geen zin meer , toe aan vakantie
Alyssa, theatraal?? Eh....nep huilen, nep hoesten en nep lachen...neuh...geen acteurtje.... En 6 seizoenen!!! Jeeeej dan heb ik nog even ze hebben nu net Shane afgeknald Corina, hoe gaat het nu met je moeder? Ook al ben je er druk mee, toch een pluim voor jou dat jij voor haar zorgt. Hoe anders je het ook vaak tegenkomt. Sandra, Caspertje is ondeugend hihi...hmmm mijn kinderstoel heeft geen riempjes...hopelijk komt hij niet op hetzelfde idee. Echo, hahaha zijn eerste shot lag hij te 'planken'. Met zijn gezicht recht naar beneden heb wat rond moeten stuiteren voor een goed shot.. Nu al een ondeugd. Roosjuh, ik zal een rooster pben Hier was het vroeg vanochtend....pfffff op mijn vrije dag....Levi vond het om 5:45!!!!! wel een mooie tijd om eruit te gaan en begon te roepen....en daarna huilen. Blaaaaaaaaah. Wat een ochtend.
Ja klopt nog steeds voor mama aan het zorgen het gaat de goede kant op godzijdank, 2 x pw week daar aan het schoonmaken haast de complete huishouding de was doen strijken en mijn broer ondersteund mij gelukkig vanaf deze week ook, want anders ging het niet goed komen met deze mama. Wat ze precies heeft weten ze nog niet, maar haar bloed en ontstekingswaarden schommelen enorm. Omdat ze veel ligt nu krijgt ze ook bezoek van de trombose dienst. En zeker ik zorg voor m'n mama, ze heeft ook altijd voor mij gezorgd. Ah Mi, geniet ervan!! Pluisje, het komt vanzelf, geef je lichaam even de tijd de een heeft langer nodig als de andere. Waarom gaat B naar de logopedie, heb wat gemist geloof ik. Alyssa, ja Veendam is hier vlakbij. Ik vind het water vaak aan de koude kant brrr. laatste 2x had Yuri zelfs een blauw kringetje om zijn mondje van de kou. Nah wat stom dat ze zoiets zeggen in een topic, dit is een heel gezellig topic zorgen dat we hem actief houden Zijn trouwens best wel wat oude "leden" niet meer zo actief vind ik best jammer.
Wees maar blij dat het bij jou een uitzondering is Mi, hier al een poos iedere ochtend stipt 5:45, wordt er gek van! heb ook mn v'vrije' dag vandaag. Ze zijn hier met de douche bezig, tegelen van een nieuwe vloer ivm lekkage. Helaas vond iemand dat onze wasbak niet goed doorliep en sleutelde er wat aan, afvoeringsbuis losgesprongen, gisternacht wilde ik een handdoek pakken en ál mn handdoeken waren doorweeks, nog meer lekkage wat een drukte corina, maar lief dat je het voor haar doet T. is ook vreselijk aan het mopperen vandaag maar gister ook, moeilijk weer in slaap te krijgen, nouja, bij gratie hij ligt.. es ff wat werk nog doen vanuit huis, op mn werk ook al gemopper ik moet nódig op vakantie. als eerst als gezinnetje, gezelliiiig! oh en op de buikenfoto zie ik duidelijk verschil hoor mi, nu veel groter! en hoger ja
Ja corina inderdaad jammer! Ik begrijp ook dat iedereen het druk heeft maar af en toe een berichtje is wel leuk! Inderdaad het zwembad is erg koud! 19 juni gaan wee naar hutteheugte. Daar is het water wat warmer volgens mij. En echt respect dat je dat doet voor je moeder. Ik kan me voorstellen dat het gigantisch pittig is zeg! Heel lief van je!
Wat een leuk filmpje! Volgens mij lijkt ie best wel op Levi, althans dat vond ik wel zo lijken in dat 4d. Hier 1 puntje zichtbaar in het tandvlees! Die is er morgen wel doorheen. Dacht ook boven een puntje te zien, maar ze perst haar lippen stijf op elkaar als ik even wil kijken. Lotje begint zich ook bewust te worden van haar tong....ze steekt hem constant uit en doet mij ook na als ik de mijne uitsteek. Zucht....het begin van het kakelfestijn.....als ze eenmaal hun tong onder controle hebben, kunnen ze steeds meer klanken maken.... Nog 1,30 uur en dan sollicitatie. Heb nog niks gegeten, zal ik nu toch echt moeten doen, haha!
Wat grappig dat het al bij meer begint te kriebelen voor nog een kindje. Hoop dat het bij degene die het graag willen snel raak mag zijn. Vervelend al die tandjes. Onze uk heeft al weken 2 bulten boven, en die worden steeds groter. Hoop voor hem dat ze snel door zijn, ik mag er ook absoluut niet aankomen, behalve als hij het flesje detinox gespot heeft