Succes MvJ....ik zal voor je duimen vanmiddag. En dat met die tong doet Casper ook! Is de hele tijd met zijn tong bezig. Naar buiten duwen en voelen aan zijn tandjes haha. Hier is het kakelfestijn al aardig op dreef. De meest exotische klanken komen tegenwoordig voorbij . En inderdaad mij nadoen als ik mijn tong naar hem uitsteek hihi. Leuk al die kindjes die toch nagenoeg wel allemaal een beetje hetzelfde ontwikkelen hihi. Net bij cb geweest. Alles weer prima. Vorige keer 72 nu 74 cm. Nu 9550 gram en vorige keer 8650 gram. Dus het dipje van de vorige keer is weer bijgetrokken haha. Stijgende lijntjes weer . Hoofd is nu trouwens 48 cm t.o.v. 47.5 vorige keer. Vanmiddag eens even op zoek naar wat uv kleertjes en zomerhoedje voor de zomervakantie. Zitten dan drie weken op een zeiljacht, dus dan kan het hard gaan met die zon! Als iemand nog tips heeft voor leuke stoere petjes enzo met een nautisch tintje?
fijn dat alles weer goed is Sandra, mooi gewicht, bijna 10 kilo!! succes mvj zet je strenge plietzie blik op ik heb petjes gehaald bij H&M sandra, zonnekleppie wit met lichtblauwe streepjes, ik vond em schattig en hij is een beetje nautisch
Nautisch......maritiem......meestal iets met donkerblauw, wit, streepjes, bootjes erop, ankertjes etc
Nee die hebben geen uv beschermende kleding en maar 1 petje in hele grote maten. Had ik al gekeken . Wie van jullie kindjes heeft al schoentjes aan...nou ja, van die schoentjes met flexibele zool....voor de eerste stapjes? Ik heb nog helemaal niets gekocht....vind die maten ook nog erg lastig in te schatten......Casper doet alles nog op sokken haha....en vinden jullie die schoentjes ook zo duur? Zie ik leuke, kosten ze verdorie bijna 60 euro !
Heb schoentjes voor als ik naar buiten ga en op de fiets. Meer voor de warmte. Verder hier ook sokken of blote voeten. Heb nautische schoenen voor hem whahaha
UV kleding voor Babys | UV zwemkleding voor baby's Dit wat? Ik kom alleen maar zwemkleding tegen trouwens.
Ah lief dankjewel. Ja het is ook soms wel pittig zeker met mijn 24 uur werk gemiddeld en eigen huishouding (gelukkig neemt manlief ook paar taken) en kindjes en ook nog eens een paard, en ja sporten. waarom heeft een dag maar 24 uur! Maar na deze periode komt een mooiere periode hopelijk @ Sandra H&M heeft een leuke collectie met ankertjes, en zag ook wat op dirkje voorbij komen. V&D misschien ook nog? Ohhh je was al bij h&m geweest hihi
Ik zal eens even bij de h&m kijken. Of ze ook uv beschermend spul hebben.... Valt dat eigenlijk groot of juist wat kleiner. Zit in dubio voor de maat. Denk zelf aan 86
H& m valt tot nu toe nog normaal. Maar of ze uv werende kleding hebben?? geen idee. Haha Mi meer op zijn hoofd etc dan in zijn mondje of valt dat nog mee? Straks even avondje uit, met mijn neef naar Pitch perfect 2, wordt tijd dat ie uit de kast komt
@78Sandra; Wij hebben voor ons meisje schoentjes gekocht bij de Babyland. Het zijn meer een soort van leren slofjes met zachte zool. Ze had al snel koude voetjes in huis zodat ze deze slofjes/schoentjes eigenlijk altijd aan heeft. Ze staat nu ook veel stabieler. Wat een leuk vooruitzicht trouwens, lekker varen met je gezin. Waar gaan jullie naartoe? @Corina; poeh, wat heb jij het druk, zeg. Ik hoop dat het snel beter gaat met je moeder. @MI87; Levi heeft echt gesmuld zo te zien! Wat een mooie echo trouwens. Het lijkt al zo lang geleden voor mijn gevoel dat ikzelf zo'n echo had. @ego; morgen dus op naar DD voor een eerste gesprek. Ik ben best zenuwachtig. Wij brengen eerst ons meisje naar mijn ouders en daarna is het ongeveer 3 uur rijden. Ik hoop zo dat wij inderdaad mogen starten na mijn eerstvolgende menstruatie.
Heeeeeel veel succes Tassie!!! Levi is van een ivf poging waar ik maar 1 embryo had. Dus dat was nu of nooit. Gelukkig een prachtig lekker ventje uit gekomen Ik kom uit het poffertjes/pannenkoeken forum hier. Laag amh dus met maximale stimulans was ik al blij met 4 of 5 follikels. En dat was nog veel... Ik dacht te lezen dat jij ook weinig follikels had? Spannend. Ik hoop dat jullie snel weer succes hebben !!! Sandra, stond er niks op die site die ik geplaatst had?
Succes morgen tassie! Hopelijk kunnen jullie snel starten met snel een beebje als gevolg Hahahaha levi, was het lekker? Ik vind h&m shirts vrij ruim vallen, maar misschien is dat omdat ons ventje wat smalletjes is? Schoentjes hier ook alleen voor warme voetjes. Lopen en stappen lukt hier voorlopig nog niet (kruipen en zelfstandig blijven zitten ook nog niet, dus verwacht voorlopig nog geen staande baby).
Mi, ja die site is erg leuk. Had ik zelf inderdaad ook al gevonden . Maar de maten zijn vrij onduidelijk en van dat wat ik leuk vindt is dan de maat die in de buurt komt uitverkocht haha...maar ik zal die site idd in de gaten houden. Thanx!! Tassie, succes bij DD..... Ja, is inderdaad heerlijk, drie weken zeilen. Maar vindt het wel spannend hoor, zo voor het eerst met zo'n kleine hummel. Mijn schoonvader gaat eerst met de boot weg twee weekjes en hij vaart dan waarschijnlijk naar Noorwegen. Wij gaan dan met de auto daarheen en nemen de boot van hen over en varen die dan weer langzaam terug naar huis. Als ze niet naar Noorwegen varen dan wordt het waarschijnlijk de Oostzee (denemarken enzo)
@ Corina... Ik kreeg op mijn 13 de al te horen dat ik pcos heb. Ze hebben mij een jaar gevolgd elk maand echo's en had wel geteld 1 eisprong 😂 dit is natuurlijk wel heel erg weinig. Gekke is ik werd wel na ongeveer 40-50 dagen ongesteld , zonder eisprong. Ik werd steeds gecontroleerd omdat ik veel cystes steeds kreeg uiteindelijk 1 jaar (oke 11 maanden ) gecontroleerd. De kans dat nu ruim 10 jaar later mijn lichaam het ineens zelf gaat doen is erg klein B. Heeft pre logopedie omdat hij geen stukjes wilt eten. Absoluut niks. Brood , koek , stukke fruit/groente , stukjes in eten etc. Maar goed nu dus bij logopedie en die gaat helpen hem die overgang te leren. Sommige baby's leren dit zelf heel goed , sommige hebben iets meer moeite. Hier een hele drukke dag gister gehad. En ik ben MOE. "Gelukkig" was mijn mannetje ook moe vanmiddag want hij had op het kdv bijna niet geslapen en hebben lekker samen 2,5 uur getukt heerlijk ! Vrijdag heb ik lekker vrij genomen. Dinsdag ben ik altijd al vrij. Dus lekker vrij , zat , zon , ma en dinsdag vrij. Zaterdag met mijn schoonzusje en broertje zwemmen met onze kleintjes, vriend is hele dag weg.
Mi, dus behalve het aankomende spontaan wondertje, was Levi ook al een beetje een wonder?? Tassie, misschien (weer) een domme vraag, maar wat bedoel je met DD?? Lijkt mij erg spannend inderdaad. Voor Ise heb ik een miskraam gehad en mijn collega, die procédé zwanger te worden via ivf, vond het voor mij erger dan dat zij niet zwanger raakte, omdat ik al zwanger was geweest en het toen toch mis ging.. Ik vond het erger voor haar, want ik wist tenminste dat ik zwanger kon raken. Gek hè, dat ieder zo zijn eigen belevingswereld heeft?! Sandra, wauw drie weken zeilen. Heb het nog nooit gedaan, wel een mooi vooruitzicht! Wij hebben overigens ook leren slofjes, van superslofjes.Nl. Niet te duur, maar inderdaad even zoeken naar de goede maat. Ise heeft nu slofjes die net iets te groot zijn, maar niet zo erg dat ze er last van heeft. Ook aangeschaft met staan en lopen Ibn het achterhoofd. Pluisje, lekker vooruitzicht! Ik werk op vrijdag altijd thuis, dat is ook wel relaxed. Ise is er dan niet, maar scheelt wel mijn reistijd!!