** juli/augustus 2014 mama's**

Discussie in 'De mama's' gestart door mamavanjuul, 14 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    Wij hebben de box ook nog staan en is zo'n paar keer per dag nog in gebruik door dochter. Vooral als ik naar het toilet moet of als de katten eten krijgen. Ze vermaakt zich nog best goed in de box.

@Sandra; wow, jullie vakantie klinkt echt heel gaaf! Ik kan mij voorstellen dat je er erg veel zin in hebt.

@Linnel; wat fijn dat Ise droog was! Waar een Tenalady wel niet goed voor is! Het lijkt mij echt vreselijk als elke nacht/ochtend alles nat is, je kindje, het bed, alles.

@MI; wat ontzettend lief wat je zoontje doet! Hihi, ik zie het zo voor me, dat hij zelfs de kat eten wil geven. En ik kan mij voorstellen dat het nu wel zwaar voor je wordt, zwanger zijn en je kindje tillen.

Vandaag ook voor het eerst een andere autostoel gebruikt. Echt zo super! Wij merkten echt dat ons meisje genoot. Ze lachte naar ons en keek haar ogen uit. Helemaal top.

@Pluisjee; ach, ook al zo'n lief knulletje die graag met zijn zusje "speelt". Vindt zijn zus het ook gezellig? Maar jeetje, wat vervelend dat je zoontje en jullie slecht slapen 's nachts. Het krijgen van tandjes kan toch echt heel vervelend en pijnlijk zijn. Wat sneu voor hem (en voor jullie).

Hier klimt ons meisje ook omhoog, zich optrekkend aan onze broeken. Zo schattig.
    En oh wat heb ik zin om weer te gaan beginnen met IVF! Ik zou zo graag een 2e kindje willen. Wij gaan zaterdag a.s. met vakantie met een huurcaravan. Wij gaan naar Duitsland zodat wij tussendoor makkelijk naar Düsseldorf kunnen gaan voor de echo's en hopelijk de punctie en terugplaatsing. Ik ben zo benieuwd.

2. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Levi vind alles zo interessant dat hij continu voorover leunt.

Even later keek ik om en...

Zzzzzzz

3. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    :D :D :D het was zooo interessant haha

4. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    Reed je zo slaapverwekkend?:D

5. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Mijn man rijd ;)
    Whahaha

6. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Aaaaah die Levi zo schattig 😍😍 B. Lag ook zo maar hij heeft nu door dat hij achterover lekkerder ligt ;)

Zijn zus vind het erg gezellig al die aandacht hihi. Vooral als er andere bij zijn dan is ze zo trots hihi. Als iemand hem pakt gaat ze er snel bij zitten en wilt ze hem zelf ;) thuis is zo ook continu in de weer met hem , maar soms is het iets te veel. Maar goed ze is 9 en kan dit heel goed aangeven ;)

Ik zag trouwens een baby foto van mij toen ik 10 maanden en 14 maanden was , en ik had ook weinig tot geen haar. Net als B. Maar ik heb nu toch een bos , zo dik !! Grappig want ik had die foto's al zo vaak gezien maar nooit echt op gelet. Komt het toch nog goed met B. Haha. Wij hebben allemaal dik haar namelijk. Vriend met krullen (hij heeft het kort maar als het langer is krult het) en schoonfam ook. Ik heb veel slag. Ik hoop op net zown koppie als Levi 😍😍

Gaan jullie nog wat leuks doen meiden ? Wordt zo mooi weer !!

7. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Haha die Levi! :D

Ik moet (mag;) ) vanmiddag werken Pluisje, eigenlijk mijn vrije weekend. Maar vanwege Pinksteren gaat dat niet op, maar morgen ben ik wel vrij:)

Hihi het gevoel is nog niet echt veranderd Roosjuh, ik blijf toch nog wel een beetje tegen het zwanger zijn, bevallen en de eerste tijd na geboorte opzien...
    Maarja, zolang ik nog niet ongesteld ben zijn we er nog niet echt bewust mee bezig. Komt vanzelf wel, alles op zijn tijd! Ik heb geen haast ;)

8. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Haha, lief is dat he! Wij zeggen dat er altijd bij "daaaank" en mooi dat ze dat vindt.
    Als ze onze hond ziet lopen, dan roept ze altijd: "aaaaaaaj" omdat ze de hond meestal mept, en wij dan zeggen "aai" en haar dan laten aaien. Volgens mij denkt ze dat de hond "aai" heet :D

Joh, als de kleine er vrede mee heeft en er niet om vraagt is het toch goed? Het is nu natuurlijk afgebouwd! Het bv is op deze leeftiijd een extraatje, geen must meer.

Hier vandaag ook voor het eerst in de autostoel. Ben benieuwd wat ze er van vindt. Weer een mijlpaal....maxicosi de deur uit.

@Sandra: Voor de vakantie hebben wij ook een andere buggy hoor. Nog even zoeken, maar bij de andere 2 meiden hadden wij 1 van de prenetal.

@Tassie:Wat ontzettend spannend! Heel veel succes!

Wij zullen zo even lekker naar de kinderboerderij. Het is heerlijk weer!

Oh en hier 3 tanden! 1 onder en 2 boven!
    Slapen gaat hier wel goed, ontdekt dat ze het lekkerst slaapt op haar zij. Dus dan leggen we haar zo neer, konijn in haar handjes en koese maar!
    Ze ligt nu ook al weer 1,5 uur.

9. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Wow 3 tanden mvj! Arm meisje, heeft ze er nu nog last van of niet meer nu ze door zijn?

Nou, ik heb zojuist de oorzaak van de terugloop van de bv ontdekt...
    Ik ben ongesteld :D
    Voor het eerst dus weer sinds de bevalling, 10 maanden erna.
    Oehh, er gaat hier (toch sneller dan ik gedacht had) een spannende tijd aanbreken... ;)

10. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Oei, spannend Blauwoogje!

Vandaag een klein rondje gefietst. 8 km.....mooi dat ie het vond hihi.

Hier zijn zijn boventanden vorige week doorgekomen, en de snijtandjes die er naast hoeren te staan links en rechts staan ook op het punt van doorbreken. En links onder naast de twee middelste tandjes is er nu ook eentje door.....pffff.....4 tanden in ongeveer twee weekjes. Niet echt noemenswaardig last van gelukkig :)

11. Linnel

Linnel Actief lid

12 mrt 2014
    365
    174
    43
    NULL
    NULL
    Word er zelf een klein beetje zenuwachtig van, Blauwoogje, haha.

Wij hebben vandaag ook gefietst, naar mijn ouders. Heb er een zere kont van..
    Wel een beetje te laat naar huis, dus Ise was behoorlijk moe. Meestal resulteert dat in een onrustige nacht..

Ook hier heb ik weer twee nieuwe, aankomende, ontdekt, nummer 9 en 10. Ze heeft ook weer van die heerlijke zure poepbroeken. Dus er zit een slapeloze nacht aan te komen. Natuurlijk precies aankomende week als Manlief er niet is en ik se dag erna moet werken.

12. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    ja hoor, daar gaat ze blauwoog ;) pas maar op haha

jeetje linnel nr 9 en 10 alweer?? mijn hemel. Kom maar gezellig van je af kletsen als je man op mini reis is :) pittig hoor, van dinsdag helemaal tot zondag was het toch? mijn respect voor alleenstaande moeders is enorm gegroeid sinds ik weet wat het allemaal inhoud, oi oi

13. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo, ik eens wat nieuws proberen op het gebied van hapjes voor de smurf..... Madaga kookt verse, biologische babyvoeding voor kleintjes en we bezorgen dit gratisMadaga – Great little foods

hoor hier goede verhalen over en de hapjes zijn net wat aparter dan ikzelf kan verzinnen ;). Helaas kun je alleen zien wat ze te bieden hebben als je een profiel aanmaakt.....los bestellen is de keuze wat beperkt, maar bij een weekmenu is de keuze zeer uitgebreidt.

Gisteren trouwens macaroni voor hem gemaakt.......nou dat was hem nog wat te grof....hij blies de stukjes macaroni gewoon weer naar buiten haha...

14. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Gister en vandaag heerlijke dagen gehad met z'n 5en!
    Eindelijk eens tijd voor elkaar...lang geleden!

Gister lekker de hele middag bij de kinderboerderij geweest, zo leuk!
    Lotje was nergens bang voor, geitjes aaien "aai" en bij de kipjes kijken.
    Voor het eerst geproefd van gras, haha, en lekker geschommeld.

We zijn er nu ook uit wat ze op haar eerste verjaardag krijgt: een schommel.
    We doen het meteen maar goed en willen een houten met minstens 2 schommels. Een mooi cadeau van papa & mama, en de opa's en oma's. Speelgoed genoeg in huis met 3 meisjes :p

15. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Superleuke foto mvj! Leuk cadeautje straks :D

Ahh, sneu al die tandjes. En, is je nacht mee of toch tegen gevallen Linnel?

Haha, lief, plaatsvervangend zenuwen! Ik heb zelf geen zenuwen (nog niet;)), ik ga er niet vanuit dat het snel lukt en het heeft van mij ook geen haast. Scheelt denk ik toch dat J. 'nog maar' 10 maanden is.

16. Linnel

Linnel Actief lid

12 mrt 2014
    365
    174
    43
    NULL
    NULL
    Hier is mijn schoonvader druk met het maken van een speeltoestel, twee schommels en een glijbaan en dan een zandbakje onder het huisje van de glijbaan.

Afgelopen nacht was dramatisch... Denk oververmoeid én tanden in één nacht.. Of eigenlijk hoop ik dat, dan ben ik er nu vanaf... Morgenvroeg vertrekt Manlief, zondagavond is hij weer terug.

17. Phillys

Phillys Actief lid

15 dec 2012
    379
    0
    0
    Werken in een bijzonder leuk kinderdagverblijf!
    Limburg
    Spannend Blauwoogje!! Je weet nooit hoelang het duurt ;)

Succes Linnel.. hoop dat ze het vannacht beter doet en dat de week zo voorbij is ;)

Mvj, oooohhh wat een scheetje :D Super gaaf cadeau zeg.. wij hebben geen tuin anders zou ik het wel een goede tip vinden!

Mi, schattig die Levi toch! Zo sliep Mia ook in de auto.. ze was zo moe maar ze schrok wakker toen hing ze naar voren en vielen haar oogjes weer dicht! Even extra gas gegeven en hup, daar lag ze achterover :D

18. Phillys

Phillys Actief lid

15 dec 2012
    379
    0
    0
    Werken in een bijzonder leuk kinderdagverblijf!
    Limburg
    Sandra, ziet er heel verzorgd en lekker uit zeg! Ik maak alle hapjes zelf en onder het sprongetje at ze zo weinig groenten dat ik dan zoiets heel zonde vind om telkens weg te gooien.. met een goede eter is het natuurlijk wel super leuk! Ben heel erg benieuwd hoe het bevalt als je dit gaat doen ;)

19. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier gaat, ondanks het sprongetje en de tanden, het eten nog wel prima. Verder is er al twee dagen geen land met hem te bezeilen. Hij is supersnel jengelig tussen zijn slaapjes in, sneller moe en niets is goed.....pffff......

Ik vind het er ook erg lekker uitzien.....wij zelf eten iedere week via HelloFresh, en die recepten zijn nog niet echt geschikt voor hem om van mee te eten....en mijn fantasie schiet wat tekort de laatse tijd voor zijn hapjes. Ik maak steeds dezelfde dingen haha....hij krijgt dus voornamelijk broccoli/bloemkool/zoete aardappel stamp, bloemkool/aardappel/kabeljauw stamp, rijst/doperwten/kip, deze vind hij niet zo geslaagd, of pompoen/wortel met zoete aardappel of parelcouscous.....maar wilde wel eens wat anders en had hier een keer over gelezen in een blad ofzo...ik ben heel benieuwd in ieder geval.
    3 juni is de eerste levering...!

20. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Een van zijn weinige blije momentjes vandaag haha...ben helemaal niet gewend dat ie loopt te brullen...hopelijk is het gauw weer voorbij.....!

Deel Deze Pagina