Wat zit ze heerlijk te genieten mvj! Echt een droppie! Sandra, aaaaaa hihi. Wat een lekkere lachende gehaktbal Hihi is geen belediging maar hij heeft zo'n mooi rond koppie en dan die lach erop hihi
We hebben allemaal wel blije kindjes volgens mij! Zo nu en dan wat minder als er wat gaande is, sprongetje, tandjes, ziek etc, maar over het algemeen wel vrolijk, toch??
Haha je zou het niet zeggen van het sprongetje als je Casper zo ziet, lekker blij koppie! Ging het afgelopen nacht beter Linnel? Gisteren was dus niks las ik Wat leuk zeg dat jullie van alles in de tuin krijgen voor jullie meisje! En had je het er moeilijk mee vanochtend toen jullie afscheid moesten nemen? Lijkt me best raar zo een paar dagen alleen, samen met je meisje. Maar komt vast goed! Lekker samen leuke dingen doen als je niet moet werken Hoeist met jou Phillys? En hoe gaat het bij jou met je cyclus enzo, was jij het die zo lang bloedde? Want jullie waren toch al bezig met zwanger worden als ik het goed heb. En lukt het nog steeds met de borstvoeding?
Gelukkig ging afgelopen nacht beter, ja! Dat geeft moed! Het afscheid was eigenlijk niet anders dan anders, haha. De dagen zullen wel omvliegen en dan is het in no time zondag. Ik ben alleen morgen vrij, vandaag, donderdag en vrijdag werken en voor het weekend nog helemaal geen plannen. Niets moet, alles mag! Hoe is het met de verkoudheid van jouw ventje, Blauwoogje? Al weer wat opgeknapt? Het is niet te geloven hoeveel snot zo'n klein mensje heeft, he? Ik zie trouwens dat veel van jullie het over de go hebben. Hebben jullie specifieke redenen om voor een go te kiezen ipv de kinderopvang?
lieve fotos!! en wat handig in drukke dagen zo'n bezorgservice voor babies Sandra haha, helemaal 2015 ik neem aan dat ze dan meer bakjes per keer bezorgen en je dan wat in de vriezer legt? phoe T. wil vaak smiddags niet meer slapen als hij sochtends bij de gastouder heeft geslapen, op de een of andere manier. hij lag nu ook te brullen, maar hij is wél moe. ik heb hem er net maar uitgehaald maar eigenlijk slaat het natuurlijk nergens op... heb het een half uur gegeven met af en toe heen en weren..verhaaltje... réchtop in bed.. nu wordt het smiddags weer chagrijnen hmff...
gastouder vinden wij fijner idee, 1 aanspreekpunt, je kiest de persoon die jouw opvoedstijl ook een beetje heeft, 5 kindjes max, minder snottebellen om ziek van te worden, ik dénk meer persoonlijke aandacht maar dat weet ik niet zeker, euhm en flexibeler als ik eens later ben ivm werk of juist vroeger weg moet etc. ik ben er heel tevreden over, tis net als bij de buuf..
Ah gelukkig dat het afgelopen nacht beter ging, Linnel En als je werkt vliegt het vaak nog sneller om (als je veel te doen hebt tenminste). Ik hoor het al, het komt goed met jou hihi! Ja het lijkt eindelijk iets minder te worden de verkoudheid. Fijnnn. Sjonge, zo istie nooit ziek en als hij wat heeft is het lang haha! Pfff vervelend dat T. blijft huilen Roos. J. is juist vaak nog aan spelen in zijn bedje, ik vind het prima maar loop dan wel weg. Als ik wat later om het hoekje kijk istie heerlijk in slaap gevallen. Hier geen go en geen kov, ook wel erg fijn hoor! Maar wij hebben de 'luxe' dat we beide parttime werken en de dagen zo verdeeld dat er één van ons thuis is voor de kleine. Alleen woensdagmiddag passen opa en oma op, die dit heel graag doen Maar ons werk maakt het ons niet makkelijker helaas. In mijn werk (de zorg) zijn we vanaf januari verplicht om alle open diensten zelf op te lossen. Ik heb gelukkig al met mijn teammanager een gesprek gehad dat ik mijn eigen uren al pittig genoeg vind en niet weer in een burn-out wil komen, dat ik al die jaren toen ik nog geen kind had al zo vaak extra gewerkt heb en flexibel ben geweest. En nu héb ik een kind, worden we ineens verplicht... gelukkig heb ik nu een soort van vrijstelling, ben blij dat ze me serieus neemt! Maar dan mijn mans werk... werkt in het onderwijs. Door nieuwe regels, die zogenaamd de werkdruk van de leerkrachten moeten ontlasten, is er bedacht dat er maar meer uren voor hetzelfde salaris moet worden gedraaid. Gaat komende nieuwe schooljaar in. Betekent dus voor mijn man dat hij op zijn vrije (papa) dagen naar school moet. Om hoeveel dagen in een schooljaar het gaat is nog onduidelijk, maar ging om iets van 9 dagen. En waar blijft dan onze kleine? Ben er echt niet blij mee, mijn man baalt er ook van. Gelukkig kunnen mijn schoonouders meestal wel oppassen... maar pfff, het is wel weer iets waar ik zo nu en dan toch over pieker...
Haha, ik vind het wel een leuke omschrijving.....lachende gehaktbal haha! De afgelopen twee dagen was hij echt een beetje zeurderig, niets was goed...maar lijkt nu weer wat beter te gaan. Hij zit nu lekker rustig in de box te spelen even. Net lekker happie op. De afgelopen twee dagen is hij omstreeks half 7 naar bed gegaan en heeft hij zowaar doorgeslapen tot de volgende ochtend ergens tussen 5 en 6.......normaal word hij altijd,nog even wakker rond uurtje of 9 en krijgt dan flesje nummer 3. Ben benieuwd of dit een nieuwe trend is, want dan gaan we dus ineens naar 2 flessen.... Wij hebben voor go gekozen omdat kleinschaliger is, goedkoper speelt ook mee (en je betaald alleen voor de afgenomen uren en niet voor een volledig dagdeel van 10.5 uur, ik kom namelijk altijd maar aan 8.75 uur per dag), minder ziektekiemen, wat persoonlijker etc. Wil dit de eerste twee jaar doen, en daarna naar het kleine kdv'tje bij ons in het dorp...ivm vriendjes die hij daar op doet die daarna ook naar dezelfde basisschool zullen gaan bij ons in het dorp. De go woont namelijk in Gorinchem en wij in een klein dorp er aan vast.
Blauwoogje, rare manier van minder werkdruk....ja je hebt meer tijd om je ding te doen maar je bent daardoor minder thuis in een ontspannen omgeving. Volgens mij wonen jullie niet echt in de buurt. Anders breng je J maar lekker hier Kan die gezellig met Levi spelen En Linnel, hoe ging se eerste dag als alleenstaande moeder?
Je kan zelf kiezen hoeveel gerechtjes je iedere week wil ontvangen en ze maken een voorstel menuutjes voor je op basis van je voorkeuren voor 4 weken vooruit, welke je ook per week kunt aanpassen. Dus iets er uit halen of wat extra's toevoegen. Ze doen ook tussendoortjes zoals bijzondere fruithapjes of kleine muffins met groente er in verwerkt en havermoutpapjes met fruit etc. Ik heb in eerste instantie gekozen voor 7 avondmaaltijden en 3 tussendoortjes. Dit omdat ik iedere avondmaaltijd zelf aan hem geef en niet de go, maar de tussendoortjes alleen zelf geef op dagen dat ik vrij ben, en dat zijn er 3 per week haha. 3 juni komt de eerste lichting dus ik laat wel even weten hoe het bevalt hihi. Het is inderdaad helemaal 2015.... Wij doen ook al HelloFresh, voel me echt zo'n yuppie haha
Hallo meiden... Trom geroffel 👏👏👏👏👏👏 B, eet brood , en nu echt stukjes brood👏👏👏👏👏👏👏👏 haha. Sinds 3 dagen op 3 flessen en tussen de middag een boterham in stukjes ik ben toch zo trots op mijn moeilijke eter 🙈🙈 En......... Hij heeft al 2 dagen vers gegeten en geen potje.... Gewoon heel goed geprakt... Ik denk dat het sprongetje hier ook goed voor is geweest grote man.... Veder hier druk druk.. Moet twee weken lang elke dag werken pff.. Mijn (stief)vader is op vakantie dus ik moet openen en sluiten. Normaal gaat B. 2 ochtenden en 1 hele dag maar het kdv en om de week op vrijdag naar mijn (stief) moeder. aankomende twee weken gaat B. 3 dagen naar het kdv hele dagen dus en 1 dag naar mijn stiefmoeder en 1 dag gaat hij lekker met mij mee. Ik vind het lood zwaar maar dit gebeurt ongeveer 4 weken in het jaar. Wij hebben wel bewust voor het kdv gekozen. Ik vind dat op de een of andere manier fijner. Er zit hier een go in de straat maar die kindjes zitten meer voor de tv als ze echt wat doen. Ik weet heus dat dit niet overal zo is. Maar vind dit fijner. Het kdv waar wij zitten heeft meer als 12 vestigingen hier in de buurt. En ik heb voor de kleinste gekozen. 2 groepen maar. Hier heb ik een fijn gevoel bij. Hello fresh box zie ik inderdaad wel vaker voorbij komen. Maar dat is toch ook duur ?
Goed nieuws, Pluisje! Dat heeft hij toch snel geleerd! Verder hebben wij met ongeveer dezelfde argumenten gekozen voor kinderopvang. Eerste dag was goed, maar die was ook nog niet heel anders dan normaal, haha. Ze slaapt nu, hopelijk blijft dat zo tot 7.00u morgenvroeg..
fijn pluis! grote vent met zn bammetje euw blauwoogje dat klinkt niet als vermindering van de werkdruk indd, das gewoon verplicht je werk spreiden over meer dagen. irritant zeg! Hellofresh ken ik ja maar ik vind niet altijd alles lekker wat ze voorstellen, ben geen moeilijke eter hoor maar vind het toch fijn zelf mn spulletjes in te slaan.Ik had er wel eens voor gekeken, ziet er zo leuk uit die pakwtten scheelt wel in tijd met boodschappen doen, jij werkt ook best veel he. Knap van je hoor, best intensieve dagen zo lijkt me! T. is alweer een paar x wakker geworden sinds slaaptijd..., zit toch wat dwars bij t mannetje. ff dikkie dik gelezen samen... beetje bladeren wordt ie rustig van ons lieve monstertje..
Het scheelt inderdaad veel tijd met betrekking tot boodschappen doen en voor mij is het uiteindelijk ook goedkoper. Want ik ga nu veel minder vaak naar de supermarkt en doe dus ook veel minder impulsaankopen hihi. Ik heb eigenlijk bijna iedere week de 5 maaltijdenbox voor 2 personen en die kost 49,00 euro. En als ik het eens een week niet lekker vind of ik heb er gewoon geen zin in dan sla ik hem een weekje over haha. Ja, werk 4 dagen, maar ben wel al om 16.30 uur vrij iedere dag, dus mooi op tijd om Casper op te halen en samen thuis te eten. Moet zeggen dat qua intensiviteit het me nog best aardig meevalt...!
Even snel.tussendoor want weinig tijd hier.. gister dagje dolfinarium geweest erg leuk.. verder zijn hier de eerste stapjes gezet.. het lopen aan 1 hand gaat al erg vlot.. los zijn het er nog maar 2 geweest.. Het gaat nu erg snel.. vandaag precies 10 maanden!
Man man die Silvy is toch een turbootje hoor. Vind het maar knap! Las trouwens vanmorgen op de voorpagina van de Telegraaf dat een sixpack bij dames het nieuwe slank is...dus muts.....je bent helemaal conform het nieuwe schoonheidsideaal hihi.....!
Ja ze is zo veranderd na 1.5 week s nachts spoken. . Staat continu alleen.. gaat iedere x weer lief slapen nu.. hahaha oh nou daar ben ik blij mee haha.. niet gelezen haha.. maar sixpack heb ik nog niet hoor.. ben ook bang datbhet me niet meer gaat lukken.. want pffff ben weer beetje aan het bufferen omdat het afvallen erg snel ging..
Jemig alweer stapjes en staan alleen... T. doet nu wel al wat stapjes opzij als hij bij de tafel staat. het gaat wel hard hoor want hij wil zich nu overal aan optrekken de hele dag. Weer niet geslapen smiddags, en een uur drama voordat hij om 20.00 éindelijk ging slapen. hij raakte helemaal overstuur, zo raar ineens weer. Dikkie dik maar weer tevoorschijn gehaald.. heb hem nu bewust niet nog es mee naar beneden genomen want hij huilt alleen als ie in zn bedje wordt gelegd. ben toe aan vakantie