** juli/augustus 2014 mama's**

Discussie in 'De mama's' gestart door mamavanjuul, 14 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    *gaat als een malle naar de site van z8*

2. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    #4802 78Sandra, 31 mei 2015
    Laatst bewerkt: 31 mei 2015
    En, en, en? Nog wat kunnen scoren. Ook een leuke longsleeve met zo'n strikje voor maar 8,95!!! Zelf niet gekocht hoor..maar misschien wat voor Levi?

Oh, dat vest is er ook in 74 en 80, maar er staat expliciet bij vermeld dat het klein valt, dus ik heb daarom 92 genomen hihi

3. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Nou het heeft nog geen dag geduurd en daar ga ik al. Geen discipline! Nouja, hij heeft strakjes toch een broek nodig.. had al wat vakantiespul gehaald..

4. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    hm kan maar 1 foto tegelijk, slimfitje!

5. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Van Name-it toevallig? Mooi kleurtje! En leuk broekkie!

Deze wel ;). Van zo'n lekker zacht stretch stofje....en idd...mooi slimfit. Shirtje is er eentje van Dirkje, met zo'n fototoestel voorop a la z8 ;), maar dan een stuk goedkoper haha...

Foto op zijn kant, dus lijkt een beetje raar zo haha

6. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Voorkant van het shirtje...

7. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    haha, kleine fotograaf :) ja is van name it indd, hoop dattie mooi past..

8. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
  9. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Muts, gave bak! Rijd ze straks nog een mooiere wagen dan pa en moe ;)

Sandra...pfff ben zeker kippig maar zie die hele wintercollectie nergens staan...

Ik ga zo even langs de huisarts. We hebben een bult/knobbel bij Levi in de nek ontdekt. Vind ik een enge plek. Dus laat er even naar kijken. Kan ook een klier zijn maar hij is vrij hard... blegh maak ik me gelijk zo'n zorgen. Net gebeld,
    Kwart over 9 kon ik al terecht dus hoef ik niet lang te wachten.

10. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Wat spannend mi! Yinthe heeft dat ook in haar nek gehad, bij haar was het een opgezette klier, bij haar achterhoofd.

Vanmorgen bij de dokter geweest. Yinthe heeft in 1 oor nog steeds een ontsteking. We moeten even nadenken om straks misschien voor buisjes te gaan zei hij. Ik heb even 6 buisjes bloed afgegeven voor mn vermoeidheid. Kan vrijdag bellen dus ben benieuwd :)

Verder is ze even weer erg jengelig. Niet willen slapen, huilen als we haar kamer binnen lopen om haar op bed te leggen.
    Gisteren zat ze op de grond probeert ze ineens te staan, in een oogwenk zagen we het gebeuren dat ze gelijk voorover vol op haar neusje viel :( arm kind, ze moest zo huilen! Zo zielig

11. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Wow muts coole car! Leuk cadeau! Ik heb nog geen idee wat we kopen, ik wil wel graag een zandbak maar aan de andere kant vind ik dat nog wat vroeg.

Sandra cool shirt zeg! Super leuk!

Wij hebben binnenkort een kijker voor ons huis, jeej!

12. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    He meiden ,

Heb het meeste even snel terug gelezen... Wij hebben een drukke week achter de rug. Kleintje was steeds ziekjes snotterig en niet in hum , ik daarna en man is nu ziek thuis... niet zo fijn allemaal dus.
    Deze week ook heel druk met werk etc. Mijn ( stief) vader is op vakantie dus ik moet openen en sluiten dus elke dag van 8.30 tot 17 uur. Dan ben ik pas om 18 uur thuis en zie mijn kereltje weinig :( snik snik....

Ik zal aankomende week ook dus minder actief zijn omdat ik dan gewoon geen puf meer heb.

Eten gaat hier heel erg goed... ben zo trots op het mannetje. Hij eet 1 tot 2 boterhammen in de middag. Fruit gewoon vers in stukjes & warm eten goed geprakt maar best grof. JIPPIE EINDELIJK !!

Tweede tandje komt bijna door meneer heeft er goed last van + kapotte billen zo zielig !

Hij is elke dag ook zo vroeg wakker haha 6 uur hoor je hem kraaien heeft de grootste lol :p mama iets minder ;)

Ik zag een broekje van Feetje voorbij komen een jogging broekje een mooie smalle. Deze heb ik ook voor B. Mooie pasvorm voor slanke jongentjes. Hij is hier nog iets te breed maar goed te doen.
    Spijkerbroekje van Name it had ik ook maar terug gebracht want die was veelste breed. Ik heb wel een andere van name it slim fit. die is mooi smal en past hij wel.
    Beebielove heb ik ook veel van want dat merk is echt smal.

Ik kom later even veder reageren heb niet zo veel tijd ;) zwaai zwaai meiden !!

13. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mi, hierzo...maar het vest is inmiddels uitverkocht en de polo vandaag speciale aanbieding maar alleen nog maar 80. Dus misschien alvast voor mini ;)

Sale - Jongens

14. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Zooo Alyssa, dan ben je al moe en ben je nog 6 buisen kwijt. Ja nu ben je helemaal moe ;)

Het was inderdaad een opgezette lymfeklier. Of eerder een paar verschillende bij elkaar. Komt door al die virussen die heersen. Hij is weken terug ziek geweest met kroep toen dus daar kon het nog van zijn. Of ondertussen weer iets nieuws waar hij geen last van heeft maar wel zorgt dat de boel opzet.
    Moest opletten dat ze gingen slinken de komende 6-8 weken. Zo niet weer terug komen of als ze echt groter gingen worden.

15. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Pluisje, hier ook een vroege vogel. Hij word gewoon wakker met het zonlicht. Super dat jullie man eindelijk lekker stukjes eet!! Is zoveel makkelijker dan altijd pureren.

Wij aten vanavond wraps. En dan zet ik altijd bakjes met van alles neer. Kun je zelf lekker vullen.

Voor Levi had ik een plate gemaakt met stukjes cherry tomaat, brokjes kaas, reepjes komkommer, stukjes avocado en stukjes gebakken kipfilet.
    Zijn reactie was hilarisch! Zijn ogen groot, handen wriemelend in de lucht 'wat zal ik kiezen, wat zal ik kiezen!'
    En dan alles een voor een pakken en in de mond en dan een luid: Mmmmmm!
    Hihi hij vond het prachtig.
    Erg leuk om eens te doen zo.

16. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Echooooooooooooooo

17. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hahaha! Hier druk druk met kleren uit sorteren.
    Krijg shop kriebels van jullie foto;s maar moet eerst even zien wat ik allemaal nog heb ;)

18. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Zo he....ontzwangeren gaat nu echt los :(
    Had al 3 normale cyclussen, maar nu al dikke week buikpijn, na het ongesteld zijn! Had afgelopen cyclus ook maar een cyclus van 25 dagen en nu verlies ik al 4 dagen bruine slijm (sorry :)).
    De ene dag vallen mijn ringen af en de volgende dag zitten ze muurvast. Ook giga koppijn...
    Denk dat het komt omdat ik nog maar 2x bv geef....
    om 7 uur en 23 uur. Die van 23 uur ga ik langzaam verschuiven naar 22.45 en zo naar 20 uur.

Charlotte moet nog steeds niks van ander drinken hebben. Af en toe krijg ik er een slokje water in, maar verder niks. Echt zo irritant, want ze drinkt dus alleen nog maar aan de borst. We zijn wel druk aan het oefenen met een rijtjesbeker, maar daar neemt ze hooguit 3 slokjes uit.
    Eigenwijs dingetje :p

Vrijdag afspraak bij de huisarts om mijn bloed na te laten kijken. Checken of schildklier nog goed werkt en of alle hormonen, vitamines en mineralen aanwezig zijn. Zit vast qua gewicht en wil er toch echt nog 5 kilo af hebben!

Oh en waar dit topic ook handig voor is: Baby boek bij houden, haha!
    Was ergens bij 3 mnd gebleven en sinds vanmorgen al bezig om alles terug te lezen en de dingetjes op te schrijven in haar babyboek.
    Binnenkort foto's af laten drukken en dan hebben ze alle 3 hun eigen bewaardoos van de babytijd.

19. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    zullen we dan maar met zn allen een wedstrijdje kilo's verliezen houden, wie het eerst op de -5 (voor Mi +5) zit wint een daggie oppas ;)
    hoe ik deed net een korte broek aan maar dat is me toch echt géén porem, mijn hemel. In gedachte zien mijn benen er toch altijd slanker uit dan in de spiegel.. ;) spiegel klopt gewoon niet..

nou zoveelste middagslaapje werd hier weer geweigert, hij ligt nu voor pampus. Geen zin om te koken, bak wel een ei.

Hoop dat er wat uit jullie bloedonderzoek naar voren komt alyssa en mvj, toch vervelend als klachten onverklaard zijn.
    hoe ver zijn jullie met stukjes/grof eten?
    T. vind die potjessmurrie volgens mij lekkerder omdat de structuur gladder is.. aan mijn kookkunst kan het uiteraard niet liggen.. toch.. :)

hm ik ga ook es voor een fiets kijken, iedereen zegt dat kindjes het zo leuk vinden voorop de fiets, issie al binnen trouwens blauwoog?!

20. roosjuh007

roosjuh007 Bekend lid

20 sep 2014
    956
    181
    43
    Geen idee, ik ken het boek niet, misschien wel leuk voor op vakantie..
    kun je nu wel weer gewoon springen?

Deel Deze Pagina