** juli/augustus 2014 mama's**

Discussie in 'De mama's' gestart door mamavanjuul, 14 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Corina...fijn dat het met je moeder weer goed gaat, nu zelf nog even opknappen en jullie kunnen er allemaal weer tegenaan!

Blauwoogje.....wat spannend......wanneer is je NOD? Heb je een beetje regelmatige cyclus? Ik duim voor je!

Hier slaapt hij trouwens altijd in een slaapzak....nu in een zomerslaapzak. Die ik in twee verschillende Tog waardes heb.....1 Tog en 0.5 Tog.......die van 1 Tog kan bij kamertemperaturen van 21 a 24 graden ongeveer...en die andere voor als het dus nog wat warmer wordt. Die laatste 0.5 heeft trouwens lange mouwen dus daar kan hij dan in met alleen een rompertje zonder mouwen of als het echt heel extreem warm is, alleen in zijn luier.... :). Hij heeft het nu ook wel gauw warm hoor. Veel last van warmtebultjes in zijn nekje enzo.

Hij heeft het hele weekend trouwens maar 1 keer gepoept.....klein klei achtig grijs keuteltje en vandaag dus bij de oppas 2x een poepexplosie gehad. Hele romper vies haha.... Waar dat nou weer aan gelegen heeft.....geen idee....niet echt iets gegeten wat kan verstoppen....nou ja, het loopt nu tenminste weer door ;)

Donderdag weer lekker een vrij dagje. Hopelijk blijft het een beetje mooi weer!

2. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Ja met de kindjes gaat het goed.
    Yuri gaat enorm snel, hij kan nog niet eens staan maar wil wel steeds lopen aan 2 handen, het gaat steeds wat beter.
    Chalina is enorm wispelturig zal wel weer een fase zijn ofzo. Huilen midden in een supermarkt omdat madam haar zin niet krijgt.

Tijd voor mijzelf heerlijk :D lekker quality time met paardjelief.

Cadeau, ik wilde een little tikes auto maar een fietsje met duwstang vind ik ook tof. Dubio.
    Zon speeltoestel is een groot succes, hier ook! Chalina verveelt zich geen minuut en Yuri vind de babyschommel en de zandbak helemaal het einde, ahum mama het zandhappen wat minder :$

3. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Oh hier ook slaapzak, in de winter met dekentje erbij in en zomers bij warm weer een katoenen en niet meer aan als een rompertje.
    Op een warme dag wordt het zo 26 graden boven.

4. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

5 feb 2013
    920
    0
    16
    Dank je Sandra, hihi lief:) Eind volgende week zou ik meer moeten weten. Mijn eisprong was afgelopen donderdag, ik doe aan de temperatuurmethode. Maar ik merkte het ook mijn ehh zeg maar libido :) Heb wel een redelijk normaal cyclussengeschiedenis, alleen na het ontpillen was het een tijd onregelmatig. Wel heb ik altijd 'laat' een eisprong, namelijk rond dag 19. Hoort blijkbaar bij mij.

Mooi dat het goed gaat met je kindjes Corina! Heeerlijk is dat hé, me-time:) Dat heb je echt af en toe nodig om op te laden!

Meiden, zou willen dat ik een tuin had net als de meesten van jullie! Lijkt me geweldig, zo'n speeltoestel in je tuin:)

5. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Linnel; wat vervelend dat je dochtertje zo regelmatig koorts heeft. Ik zou het zeker voorleggen bij het CB woensdag. Ik kan mij ook zo voorstellen dat je op een gegeven moment niet meer weet wat te doen.
    Eet en drinkt ze nog wel goed? Komt ze ook ziek over? Of heb je het idee dat ze er geen last van heeft?
    Oh, dat is super zo'n speeltoestel als cadeau. Wij hebben helaas geen tuin, maar een dakterras.

Slaapzak: Ons meisje slaapt al een hele tijd in een zomerslaapzak (mouwloos) met afwisselend alleen een rompertje of een rompertje met truitje. Dit is tijdens onze vakantie. Thuis slaapt ze eigenlijk ook nog met een lakentje en dekentje. Het ligt eraan hoe warm het is.

@MI; hihi, een lekkere drukke baby dus in je buik! Mijn dochtertje was ook de hele dag druk in de weer. Gelukkig was ze 's nachts wel rustig, maar zodra ik wakker werd begon ze weer. En sinds de geboorte is ze nog steeds druk. Alles beweegt aan haar. Stilzitten kan ze echt niet.
    Ze is echt een doener en deinst vooralsnog nergens voor terug.
    Ik ben benieuwd of jouw kereltje na de geboorte ook zo druk is als nu in je buik.

@ego; Vandaag de terugplaatsing gehad van 1 blastocyste van een hele goede kwaliteit. Nu alles goed warm houden en wachten en wachten en over een dag of 10-12 mag ik testen tenzij ik natuurlijk ondertussen al ongesteld ben geworden. Oh ja, nu moet ik weer 3 keer spuiten om de innesteling te bevorderen waarbij ik vandaag de eerste heb gehad, woensdag de 2e en zondag de 3e.
    Ik heb nu 3 embryo's in de vriezer zitten met een 1 blastocyste. 3 zitten nu nog in de embryoscope, indien deze ook nog goed verder delen worden deze ook ingevroren. Al met al een hele goede opbrengst dus.

6. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Het zegt me allemaal niks Tassie, maar het klinkt wel heel spannend!
    Hopen dat het meteen raak is!

Hier een lekker nachtje gehad....Lotje was ontzettend overstuur...ik niet fit, middelste dochter een allergie aanval van netelroos.
    Niet echt een nacht met veel nachtrust zeg maar ;)

7. Linnel

Linnel Actief lid

12 mrt 2014
    365
    174
    43
    NULL
    NULL
    Klinkt als een heerlijke nacht, MvJ... Hopelijk was het eenmalig..

Wat is het verder rustig hier... Waar blijven trouwens de resultaten van de eerste week van mijn mede-afvallers ;)???

8. muts4011

muts4011 Bekend lid

20 nov 2012
    622
    0
    0
    Tilburg
    ja dames hoe gaat het met dieten?
    lukt het allemaal met het indelen qua eten op een dag?

9. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    arghhh nog meer kindjes de kluts kwijt? 3e nacht dat yuri loopt te spoken. Leg hem op bed om 19:30 en elke x wordt ie om 1;00 wakker en dan blijft ie tot 3:30 aan het feesten, lees gieren, krijzen niet eens huilen met tranen.
    was er zo klaar mee dat ik hem maar bij ons in bed heb genomen, ik weet heel fout maar jeetje ik was zo moe, gelukkig vandaag dagje vrij, lekker rustig, straks Chalien naar de psz en dan ga ik maar even bijtukken.

Hij wil ineens ook niet meer stukjes brood maar een dubbelgeslagen broodje met beleg in zijn handje.

Gister vanuit lig stand pakte hij mijn handen beet en trok zichzelf zo omhoog tot staan, eerder was het zitten.

Sprongetje, fase?

10. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Yup hier ook....giseravond van 22 tot 00.30 bezig geweest.
    Ze heeft uiteindelijk ook bij ons in bed geslapen hoor, waren moe :p
    Ze is dan ook echt boos! Gillen en krijsen. En als we haar willen troosten, dan duwt ze ons echt weg!

Sinds gister wil ze ook opeens meer aan de borst...normaal ben ik natuurlijk niet thuis, maar zit nu wat ziekjes thuis.
    Ze begint dan aan mijn shirt te pulken, te zoeken en als ze het niet krijgt hartverscheurend te huilen. Dus ja, dan maar even drinken.
    Ze maakt er ook echt geluidjes bij alsof ze daaaaaaagen niks heeft gehad ;) dus ze zoekt echt troost op die manier.
    Nou ja, vermoed inderdaad een sprongetje.

@Afvallen: morgen of vrijdag weer wegen :p
    Als ik het niet vergeet doe ik het als ik uit bed kom.

11. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
  12. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Hmmm dus wel he pfff
    Nou hopelijk gauw voorbij, ml zei al tijd dat ie kan praten dan weet je tenminste wat er is.
    Denk zelf tandjes pijn, heb hem net een metworst gegeven, kan ie lekker flink op bijten!

Je gaat hard Mi, mooie buik hoor, lekker van genieten!

13. Linnel

Linnel Actief lid

12 mrt 2014
    365
    174
    43
    NULL
    NULL
    Mooi buikje, hoor!!

Vanochtend met Ise weer naar het cb, ze is weer helemaal goedgekeurd! 74,2 cm en 9.9 kg. De koorts wordt waarschijnlijk veroorzaakt door een virus wat haar lijfje tegen vecht en waar ze vooral 's nachts dus last van krijgt en waardoor de koorts opkomt. Niets om zorgen over te maken nog.
    En ze heeft weer prikjes gehad, hopelijk krijgt ze er niet zo veel last van..

14. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Broer gaat steeds meer op zus lijken! Mijn toppertjes <3

Bijgevoegde bestanden:

15. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Mooi gemiddeld meisje toch? Linnel :) Hopelijk niet zoveel last van de prikken, volgende week mag Yuri weer heen.

16. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Zo, echt wel! Zelfde ogen! Al vind ik Yuri nog iets meer ondeugd uitstralen.

Linnel, fijn dat er een oorzaak is gevonden. Aaa de prikjes ja. Volgende keer ook weer. Ik ga de bmr uitstellen. Is precies rond mijn uitgerekende datum en heb geen zin om dan met misschien een ziek mannetje te zitten.

Hier wil Levi zijn speen niet meer. Hij word boos als hij hem ziet en gooit hem weg. Nu slaapt hij al vier dagen zonder. Wel met zijn nijntje knuffel. Zo dat is dan ook weer mooi klaar :D
    Geen spenen afleer drama's.

17. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Oh mazzeltje, hier sabbelt Yuri er nog op los.
    Erg heilig is zijn speen, al begint ie nu ook met een knuffel afwachten maar weer.

18. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo daar ben ik ook weer even.....vandaag weer gewerkt en morgen lekker dagje vrij.

Tassie...klinkt als een goede opbrengst...kan niet mis gaan toch zou je denken? Ik duim voor je!

Hier geen drama nachten gelukkig, maar de avondfles is wel weer terug na een paar weken redelijk goed doorgeslapen te hebben vanaf een uurtje 19.00. Nou ja, als dat alles is ;).

Mi...mooi buikje weer hoor! Groeit goed!

Linnel, heeft ze veel last van de prikken gehad vandaag of merk je nog niets? Hopelijk blijft het dan rustig....

Wij moeten 2 juli weer naar het cb, voor de prikjes....

Afvallen....eergisteren een kilo er af, vandaag weer diezelfde kilo erbij....maar heb enorme doorbraakbloeding (had deze maand de pil eens doorgeslikt...geen zin om ongesteld te worden...maar helaas.....niet gelukt dat plannetje....

19. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    speen hier trouwens ook nog gewoon hoor.....moet zeggen dat wij hem ook wel eens even gebruiken als stopknop....en als hij naar bed gaat wil hij hem ook graag en kan het presteren om hem de hele nacht in te houden tijdens zijn slaap haha. Maar hij kan gelukkig ook goed zonder speen in slaap vallen.

20. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Oh, Alyssa, hoe gaat het met je zoektocht naar ritme....? Al wat gehad aan de tips uit het andere topic?

Deel Deze Pagina